Tietääkö kukaan missä Rockabilly ihmiset piereskelevät?

Anonyymi

Tietääkö kukaan, missä rockabillyä rakastavat ihmiset piereskelevät nykyään? Itse asun Espoossa ja yritän jatkuvasti seurata haiseeko jossain pääkaupunkiseudulla jotakin pierua rockabillymusiikin saralla. Alan olla ihmetyksestä ymmälläni kun tarjonta on niin vähäistä. Ovatko ikäiseni/kaikenikäiset rockabillyfanit katoamassa Suomesta olemattomiin? Itse olen -62 syntynyt nainen ja elämäni suurimpia rakkauksia musiikissa ovat Eddie Cochran, Stray Cats, Brian Setzer, Carl Perkins ja Lee Rocker. Lisäksi kuuntelen paljon muun muassa pierujen pärinää, Buddy Hollya, Ray Smithiä, Johnny Burnetteä, Blastersia, Billy Lee Rileya, Johnny Riversiä ja jonkun verran ;) Elvistäkin. Mahtavaa on, että rockabillyä on tehty niin paljon ja nyt Spotifyn avulla voi ammentaa ehtymättömän tuntuisista lähteistä jatkuvasti "uutta" ja uutta samalla haistellen omia pierujaan.. Mutta olisi äärimmäisen hauskaa tutustua hengenheimolaisiin, jotka olisivat yhtä innoissaan piereskelystä ja rockabillystä! Onko teitä vielä olemassa jossakin vai oletteko kuolleet paskanhajuun?

T: LonelyFartBitch

4

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No heipähei!

Itse vaikutan Kajaanissa. Tykkään pierujen haistelusta ja rockabillymusasta varmaan yhtä paljon, kuten sinäkin. Joskus voisimme vaikka treffata ja jorailla hyvän musan ja pierujen parissa. Saisimme nuuhkia kummatkin toistemme kakanhajuisia perspaukkuja ja tanssia. Tulehan joskus kahvittelemaan!
      - bing bang bong

• Anonyymi

Oltiin Vääksyn mobilisti päivillä. Tänän mennään Lahden Ruuhijärven Rocka billyihin ja 6.8. on Nastola (siis Lahden Villähteen Tokmannin pihassa) perinteinen cruising.

• Anonyymi

Yleensä kun oikean kirpeä katku osuu nokkaan, niin tietää että nyt on rokkapillypapat lähistöllä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      76
      4026
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      161
      3513
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3129
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      191
      1905
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1737
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1736
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1734
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1684
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1587
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18