Moi! Lapsi täytti 3 vuotta ja muutaman viikon päästä menee päiväkotiin. Minullakin on pakko mennä töihin, mutta sen takia, että työ alkaa klo 7 aamulla ja päiväkoti on auki vasta klo 6.30, en ehdi millään olla ajoissa työpaikalla, koska työmatka kestää n. 50 min. Sovittiin työnantajan kanssa niin, että voin tulla myöhemmin töihin, mutta silloin teen vain 6:n tunnin työpäivä ja palkka on pienempi.
Siksi olen etsimässä uutta työpaikka Vantaalla, Keravalla, Järvenpäällä ruokapalvelu-, elintarvike-ja tuotantotyöntekijänä.
Pieni esittely itsestä:
- nainen, 27
- ammatillinen perustutkinto ravintola-alalla
- n. 6:n vuoden työkokemus
- olen avoin, rehellinen, nopea, lojaali, ystävällinen, hyvässä fyysisessä kunnossa, tykkään oppia uutta, tulen toimeen muiden ihmisten kanssa enkä ikinä haastaa riitaa, pidän huumorista, arvostan työkavereita ja asiakkaita, puhun ja kirjoitan sujuvasti suomea, osaan hoitaa tilaukset.
Jos olet alan työnantaja ja pidät tästä julkaisusta, jätä sinun yhteystiedot kommentissa, niin otan yhteyttä kanssasi 😘
Ruokapalvelu-, elintarvike- ja tuotantotyöntekijä
Anonyymi
0
131
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998