Taas yksi leikkimielinen ajankulutin:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008863570.html
*
Pohjanmaalaiset ovat sielunkumppaneitasi!
Hissukka ei sinulle sovi, vaan kaipaat kumppania, jolla on luonnetta. Sellaisiahan löytyy Pohjanmaalta! Pohjanmaalaiseen sukuun naiminen on sinulle erinomainen idea ainakin sen vuoksi, että isoja tunteita pidetään itsestäänselvyytenä, joten saat kaikessa rauhassa olla iloinen, surullinen tai tavaroita hajottava hurrikaani, kun siltä tuntuu.
Sunnuntaispesiaali: Testaa, mihin heimoon sinun pitäisi naida!
27
123
Vastaukset
Varsinais-Suomi on minun paikkani
Sovit parhaiten pääkaupunkiseudun menoon!
Vaikka et Helsingin suunnalta olisikaan kotoisin, sinulle ehdottomasti paras idea olisi lähteä helsinkiläisen tyypin matkaan. Ei haittaa, vaikka sinulla olisi vähän ylimielisen tai oudon ihmisen maine – niin on todennäköisesti unelmakumppanillasikin. Yhdessä voitte elää jännittävää ja seurallista elämää!
Vai niin? Ehkä kerrankin oon samaa mieltä, vaikka en mä Hesaan itse muuttais... 🤣- Anonyymi
Nyt on pohjalainen ihan ymmyrkäisenä?? Kumpikin testi tulokseltaan: Kohti Keski-Suomea, ei kai tuota auta kuin uskoa ja suunnata moporeissu keski-suomeen 😎
- Anonyymi
Min en kyllä mihinkään Pohjanmaalle muuta! Eihän siellä ole edes kunnon mäkiä lasketella hiihtäessä, murtomaahiihtoa.
Kaiken lisäksi miehet sieltäpäin ovat itsepäisiä, eikä kaksi samanlaista jukuria ikinä ole hyvä yhdistelmä. Pahoin pelkään ett kipinät lentää; kun mielipiteet ovat eriäviä!- Anonyymi
Muuta pois vaan, teen sulle tilaa ja muutan tuonne keskisuomeen, sielukin kuulemma kuuluu sinne 😁
Germaaniheimoon. :D
Katse kohti Keski-Suomea!
Olet ihanan tasainen ihminen, jolle sopii joku rauhallinen ihminen ja turhasta draamasta vapaa suhde. Keski-Suomesta kotoisin olevan tyypin sukulaisia tuskin tarvitsee jännittää: ole vain helposti lähestyttävä ja ystävällinen oma itsesi, niin kaikki muutkin ovat! Simppeliä!Bätääs kirjoitti:
Olet ihanan tasainen ihminen, jolle sopii joku rauhallinen ihminen ja turhasta draamasta vapaa suhde. Keski-Suomesta kotoisin olevan tyypin sukulaisia tuskin tarvitsee jännittää: ole vain helposti lähestyttävä ja ystävällinen oma itsesi, niin kaikki muutkin ovat! Simppeliä!Niihän mä oon sanonut itsekin, että oon tasainen ja rauhallinen ihminen. Tyyni ja seesteinen, vaikka osaan mää riehaantuakkin.
- Anonyymi
Keski suomi tuli
- Anonyymi
Olet ihanan tasainen ihminen, jolle sopii joku rauhallinen ihminen ja turhasta draamasta vapaa suhde. Keski-Suomesta kotoisin olevan tyypin sukulaisia tuskin tarvitsee jännittää: ole vain helposti lähestyttävä ja ystävällinen oma itsesi, niin kaikki muutkin ovat! Simppeliä!
Tasaisuudesta en tiedä, mutta draamasta vapaa suhde on aivan ehdoton. En ole koskaan käynyt Keski-Suomessa.- Anonyymi
Savolaiset ymmärtää savolaisia jne
- Anonyymi
"Sielusi on Varsinais-Suomesta!
Kyllä, ja sehän on hyvä asia! Vaikka sielussanne asuukin siellä epäilevä pikku pessimisti, oikeasti aurinko paistaa teille päin useammin ja kirkkaammin kuin muualle maahan. Jotkut voivat pitää sinua ilkeänä, mutta se johtuu vain asiallisen suorasta ilmaisustasi ja pätkivästä ilmaisustasi. Sinun henkinen kotisi on kuitenkin siellä, mistä suomalainen sivistys alun perin kumpuaa ja mistä joulurauha leviää yli maan."
Ei sano mitään.- Anonyymi
Se toinen testi
"Savolaiset sopivat sinun menoosi!
Ei elämä ole niin vakavaa! Sitä mieltä ovat hullunkuriset savolaisetkin, joten sovit mukaan kuin nenä päähän. Huumorintajua riittää ja tarpeen tullen osataan ottaa ihan kunnolla rennosti. Voisiko parempaa seuraa ollakaan?"
"Katse kohti Keski-Suomea!
Olet ihanan tasainen ihminen, jolle sopii joku rauhallinen ihminen ja turhasta draamasta vapaa suhde. Keski-Suomesta kotoisin olevan tyypin sukulaisia tuskin tarvitsee jännittää: ole vain helposti lähestyttävä ja ystävällinen oma itsesi, niin kaikki muutkin ovat! Simppeliä!"
Emmä mihinkä Keski-Suomeen lähe. Turuus on hyvä olla.- Anonyymi
Varsinais-Suomi on sinun paikkasi!
Äkkiä Turkuun! Jos jonkun, niin Varsinais-Suomesta kotoisin olevan ihmisen kanssa sinun pitäisi päästä naimisiin. Kaipaat arkeesi suoria ja asiallisia ihmisiä, joilla on elämän realiteetit kohdallaan. Ja eikös koti ole siellä, missä saa olla oma, itsevarma itsensä?
Aivan. - Anonyymi
Mulle tuli, että joku Etelä-Karjalassa kaipaa sukuunsa! :D
- Anonyymi
Tsiisus mikä soppa siitä tulisi :D
- Anonyymi
Eli olisko se niinku LPR ja Imatra…?
Pah, minulla tuli varsinais Suomi. Voiko testi enempää olla väärässä?
- Anonyymi
En haluaisi pohjanmaalaista puolisokseni. Se älytön uho ja mahtailu ei viehätä. Ja oman murteen korostaminen jonain ihmeellisenä tympii. Olipa ihminen mistä heimosta tahansa,hillitty ja kohtelias ihminen viehättää. Tietysti ihminen viisastuu fiksuksi asuessaan suurissa kaupungissa,joissa näkee,että kaikki ovat lopulta samaa,pelkkää ihmissukua.
Notta et haluu pohojanmaalasta! On sinulla erikoiset kriteerit.
Itse olen tapaillut naisia Järvenpäästä Muonioon. Ei se paikkakunta ihmisestä tee huonompaa, eikä parempaa.- Anonyymi
Aika tiukka tulkinta 😁, ei tuo murteen korostaminen ole kuin lähinnä huvittelumuoto. Käytän sitä itse toisinaan tulkitsemaan ylitsevuotavia tunteitani, eli siis silloin kun jonkun kommentit ns. pistävät silmään😎, eikä aina hyvällä tavalla ...
- Anonyymi
Eikö kukaan halunnut Pohjois-Karjalaista?
- Anonyymi
Ei sitten vissiin :”D
Ketään ei kiiñosta kuin kylmä Karjala jääkaapissa. Pohjoiskarjalaisella on siis teoreettinen mahdollisuus.
Mulle tuli:
Varsinais-Suomi on sinun paikkasi!
Äkkiä Turkuun! Jos jonkun, niin Varsinais-Suomesta kotoisin olevan ihmisen kanssa sinun pitäisi päästä naimisiin. Kaipaat arkeesi suoria ja asiallisia ihmisiä, joilla on elämän realiteetit kohdallaan. Ja eikös koti ole siellä, missä saa olla oma, itsevarma itsensä?
Ja: sieluni on Varsinais-Suomesta.
Että silleen.. parin viikon päästä Turkuun..Keski-Suomesta. No, mihinkäs sitä täältä omasta maakunnasta poistuisi =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482065
- 471798
- 361740
- 301576