Pimeä puolesi, jota et halua koskaan paljastaa?

Anonyymi

Onko elämässäsi salaisuuksia, joita et voi koskaan paljastaa kenellekään, et edes nimettömänä tällä foorumilla?

Uskotko sanontaan, että jokaisella ihmisellä on pimeä puolensa? Sanonta pohjaa Mark Twainin sitaattiin: "Everyone is a moon, and has a dark side which he never shows to anybody.”

Siinä toki lienee eroa, kuinka pimeä se kunkin pimeä puoli on, jota ei halua paljastaa. Mutta joo, onko jokaisella ihmisellä pimeä puoli? Olisitko sinä valmis paljastamaan pimeän puolesi?

91

1339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mulla ole pimeitä tai salaisia puolia. Ihan oon avoimesti todennut millainen olen ja millainen voin olla ärsytettynä ja uhattuna. Pimeä puoli lienee se sitten, että tapa tai tule tapetuksi, joka vaatii tilanteen jossa tosiaan tulen tapetuksi, jollen itse ensin eliminoi toista. Sen pimeämmäksi en pysty muuttumaan täysissä järjissäni.

      • Jos itsepuolustus on pimeää, niin olen sitten sorttia pimeä, sillä takuulla puolustaudun jos joku päälle tulee.


      • Anonyymi

        On tosiaan mahdollista, että sinulla ei ole pimeää puolta. Usein pimeä puoli tulee ilmi esim. rikoksen yhteydessä. Julkisuudessa tunnetulla Jari Siltsu Sillanpäällä on pimeä puoli.

        - Pimeä puoli voi olla vaikka se, että pitää saman sukupuolisesta henkilöstä eli on homo/lesbo.
        - Pimeä puoli voi olla se, että käyttää huumeita ja pyrkii salaamaan sen ihan kaikilta.
        - Pimeä puoli voi olla seksuaalinen suuntautuneisuus, jota yli 99 % ihmisistä ei voi ymmärtää tai hyväksyä.

        Pimeä puoli on jotain, jota et halua kertoa kenelläkään, koska et tiedä, miten muut siihen suhtautuvat. 99 % ihmisistä ei tajua sinua ja ehkä vain 1 % ymmärtäisi sinua. Et näe mitenkään päältä päin, keitä nämä 1 % ihmisistä ovat. He piilottavat pimeän puolensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tosiaan mahdollista, että sinulla ei ole pimeää puolta. Usein pimeä puoli tulee ilmi esim. rikoksen yhteydessä. Julkisuudessa tunnetulla Jari Siltsu Sillanpäällä on pimeä puoli.

        - Pimeä puoli voi olla vaikka se, että pitää saman sukupuolisesta henkilöstä eli on homo/lesbo.
        - Pimeä puoli voi olla se, että käyttää huumeita ja pyrkii salaamaan sen ihan kaikilta.
        - Pimeä puoli voi olla seksuaalinen suuntautuneisuus, jota yli 99 % ihmisistä ei voi ymmärtää tai hyväksyä.

        Pimeä puoli on jotain, jota et halua kertoa kenelläkään, koska et tiedä, miten muut siihen suhtautuvat. 99 % ihmisistä ei tajua sinua ja ehkä vain 1 % ymmärtäisi sinua. Et näe mitenkään päältä päin, keitä nämä 1 % ihmisistä ovat. He piilottavat pimeän puolensa.

        No mä olen biseksuaali ja muunsukupuolinen (non-binary), hybridi, maskuliini nainen, muttei ne ole mitään pimeitä puolia, ne on minua. Normaalia mulle. Ja muut joutuvat tyytymään siihen mitä olen.


      • Bätääs kirjoitti:

        No mä olen biseksuaali ja muunsukupuolinen (non-binary), hybridi, maskuliini nainen, muttei ne ole mitään pimeitä puolia, ne on minua. Normaalia mulle. Ja muut joutuvat tyytymään siihen mitä olen.

        Mä voin aivan hyvin puhua niistä ääneen niin virtuaalissa kuin irl ympäristössä, niin tutuille kuin vieraillekin. En ole enää kaapissa, enkä kaappiin takas mene vaikka ängettäis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tosiaan mahdollista, että sinulla ei ole pimeää puolta. Usein pimeä puoli tulee ilmi esim. rikoksen yhteydessä. Julkisuudessa tunnetulla Jari Siltsu Sillanpäällä on pimeä puoli.

        - Pimeä puoli voi olla vaikka se, että pitää saman sukupuolisesta henkilöstä eli on homo/lesbo.
        - Pimeä puoli voi olla se, että käyttää huumeita ja pyrkii salaamaan sen ihan kaikilta.
        - Pimeä puoli voi olla seksuaalinen suuntautuneisuus, jota yli 99 % ihmisistä ei voi ymmärtää tai hyväksyä.

        Pimeä puoli on jotain, jota et halua kertoa kenelläkään, koska et tiedä, miten muut siihen suhtautuvat. 99 % ihmisistä ei tajua sinua ja ehkä vain 1 % ymmärtäisi sinua. Et näe mitenkään päältä päin, keitä nämä 1 % ihmisistä ovat. He piilottavat pimeän puolensa.

        Maailman tunnetuin tarina pimeästä puolesta ja valosta/hyvyydestä on ehkä Star Wars eli Tähtien Sota. Toisilla pimeä puoli on saanut ylivallan. Nämä ihmiset ovat rikollisia, jotka eivät kadu tekojaan. He voivat vaikka raiskata ja tappaa. Rikollisten pimeä puoli ei ole salattu.

        Normaaleilla ihmisillä pimeä puoli on taka-alalla. Välillä se ehkä nostaa päätään, mutta yksittäinen teko harvemmin tekee ihmisestä pahaa. Jotkut teot on lakikirjassa luolkiteltu hyvin tuomittaviksi ja surullista onkin, että yksi teko voi pyyhkiä vaikkapa 50 vuoden hyvät teot unholaan. Sellaista on elämä. Ketään ei kiinnosta, miten olet elänyt 50 vuotta, jos löyty 30 minuutin teko, joka vie vankilaan. Harvalta heruu sääliä tuomitulle, joka eksyi hetkeksi pimeälle puolelle.

        Miten joku voi tehdä esim. puolessa tunnissa jotain niin pahaa, ettei sitä edeltäneellä 50 vuoden puhtaalla ja kunniakkaalla elämällä ole painoarvoa sen rinnalla? Kuka määrittelee hyvän ja pahan? Lakikirjako?

        Pimeä puoli kumpuaa osin siitä, mikä on lain vastaista. Eihän se muuten olisi halveksuttavaa ja tuomittavaa, ja siten piilottelun arvoista.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        No mä olen biseksuaali ja muunsukupuolinen (non-binary), hybridi, maskuliini nainen, muttei ne ole mitään pimeitä puolia, ne on minua. Normaalia mulle. Ja muut joutuvat tyytymään siihen mitä olen.

        Moni haluaisi piilotella noita asioita. Mikä on normaalia sinulle tai minulle, ei ole normaalia suurelle joukolle "tavallisia" ihmisiä.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Mä voin aivan hyvin puhua niistä ääneen niin virtuaalissa kuin irl ympäristössä, niin tutuille kuin vieraillekin. En ole enää kaapissa, enkä kaappiin takas mene vaikka ängettäis.

        Tuo on sitten erinomaisen hyvä tilanne. Hieno homma sinulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maailman tunnetuin tarina pimeästä puolesta ja valosta/hyvyydestä on ehkä Star Wars eli Tähtien Sota. Toisilla pimeä puoli on saanut ylivallan. Nämä ihmiset ovat rikollisia, jotka eivät kadu tekojaan. He voivat vaikka raiskata ja tappaa. Rikollisten pimeä puoli ei ole salattu.

        Normaaleilla ihmisillä pimeä puoli on taka-alalla. Välillä se ehkä nostaa päätään, mutta yksittäinen teko harvemmin tekee ihmisestä pahaa. Jotkut teot on lakikirjassa luolkiteltu hyvin tuomittaviksi ja surullista onkin, että yksi teko voi pyyhkiä vaikkapa 50 vuoden hyvät teot unholaan. Sellaista on elämä. Ketään ei kiinnosta, miten olet elänyt 50 vuotta, jos löyty 30 minuutin teko, joka vie vankilaan. Harvalta heruu sääliä tuomitulle, joka eksyi hetkeksi pimeälle puolelle.

        Miten joku voi tehdä esim. puolessa tunnissa jotain niin pahaa, ettei sitä edeltäneellä 50 vuoden puhtaalla ja kunniakkaalla elämällä ole painoarvoa sen rinnalla? Kuka määrittelee hyvän ja pahan? Lakikirjako?

        Pimeä puoli kumpuaa osin siitä, mikä on lain vastaista. Eihän se muuten olisi halveksuttavaa ja tuomittavaa, ja siten piilottelun arvoista.

        Yym, niinhän se on. Minäkin voin lyödä toista turpaan, jos toinen hyökkää ensin päälle. Rikollistahan sekin on, mutta lyön silti turpaan, jos toinenkin on rikkonut koskemattomuuden minuun. Ja on silleen uhka mulle. Tai läheisilleni.


      • Bätääs kirjoitti:

        Yym, niinhän se on. Minäkin voin lyödä toista turpaan, jos toinen hyökkää ensin päälle. Rikollistahan sekin on, mutta lyön silti turpaan, jos toinenkin on rikkonut koskemattomuuden minuun. Ja on silleen uhka mulle. Tai läheisilleni.

        Ihan sama mitä tuomari siihen sanoo. Sanoo mitä sanoo, en minä nyt itteäni ja omiani silti piestä lahjaksi anna. Tulkoon mitä tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni haluaisi piilotella noita asioita. Mikä on normaalia sinulle tai minulle, ei ole normaalia suurelle joukolle "tavallisia" ihmisiä.

        Juu tiiän. Olen minäkin niitä piilotellut, ihan turhaan. Kaikkia ei voi eikä edes pidä koittaa miellyttää. Ne jotka tykkää minusta tykkää, ne jotka ei tykkää olkoot tykkäämättä. Ei haittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sitten erinomaisen hyvä tilanne. Hieno homma sinulle.

        Jees. :)

        Hyvää yötä täss kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman tunnetuin tarina pimeästä puolesta ja valosta/hyvyydestä on ehkä Star Wars eli Tähtien Sota. Toisilla pimeä puoli on saanut ylivallan. Nämä ihmiset ovat rikollisia, jotka eivät kadu tekojaan. He voivat vaikka raiskata ja tappaa. Rikollisten pimeä puoli ei ole salattu.

        Normaaleilla ihmisillä pimeä puoli on taka-alalla. Välillä se ehkä nostaa päätään, mutta yksittäinen teko harvemmin tekee ihmisestä pahaa. Jotkut teot on lakikirjassa luolkiteltu hyvin tuomittaviksi ja surullista onkin, että yksi teko voi pyyhkiä vaikkapa 50 vuoden hyvät teot unholaan. Sellaista on elämä. Ketään ei kiinnosta, miten olet elänyt 50 vuotta, jos löyty 30 minuutin teko, joka vie vankilaan. Harvalta heruu sääliä tuomitulle, joka eksyi hetkeksi pimeälle puolelle.

        Miten joku voi tehdä esim. puolessa tunnissa jotain niin pahaa, ettei sitä edeltäneellä 50 vuoden puhtaalla ja kunniakkaalla elämällä ole painoarvoa sen rinnalla? Kuka määrittelee hyvän ja pahan? Lakikirjako?

        Pimeä puoli kumpuaa osin siitä, mikä on lain vastaista. Eihän se muuten olisi halveksuttavaa ja tuomittavaa, ja siten piilottelun arvoista.

        Niin että jos elää 50 vuotta kutn muutkin ja sitten murhaa, tai vaikka raiskaa lapsen, niin sitten ei pitäisi tuomita?
        Ja otetaanhan laissa huomioon aiemmat rikokset ja ensikertalaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tosiaan mahdollista, että sinulla ei ole pimeää puolta. Usein pimeä puoli tulee ilmi esim. rikoksen yhteydessä. Julkisuudessa tunnetulla Jari Siltsu Sillanpäällä on pimeä puoli.

        - Pimeä puoli voi olla vaikka se, että pitää saman sukupuolisesta henkilöstä eli on homo/lesbo.
        - Pimeä puoli voi olla se, että käyttää huumeita ja pyrkii salaamaan sen ihan kaikilta.
        - Pimeä puoli voi olla seksuaalinen suuntautuneisuus, jota yli 99 % ihmisistä ei voi ymmärtää tai hyväksyä.

        Pimeä puoli on jotain, jota et halua kertoa kenelläkään, koska et tiedä, miten muut siihen suhtautuvat. 99 % ihmisistä ei tajua sinua ja ehkä vain 1 % ymmärtäisi sinua. Et näe mitenkään päältä päin, keitä nämä 1 % ihmisistä ovat. He piilottavat pimeän puolensa.

        Ei minusta häpeä ja pimeä puoli ole yksi ja sama asia? Minusta siihen pimeyteen pitäisi liittyä jotain pahuutta. Esim. huume- tai joku muu riippuvuus on varmasti ongelmallista ja häpeällistä, mutta ei varsinaista pahuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minusta häpeä ja pimeä puoli ole yksi ja sama asia? Minusta siihen pimeyteen pitäisi liittyä jotain pahuutta. Esim. huume- tai joku muu riippuvuus on varmasti ongelmallista ja häpeällistä, mutta ei varsinaista pahuutta.

        Eikä kaikki toisaalta sitä pahuuttaan piilottele, etenkin jos pääsevät valta-asemaan. Historia tuntee lukuisia esimerkkejä, nykyajastakin näitä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että jos elää 50 vuotta kutn muutkin ja sitten murhaa, tai vaikka raiskaa lapsen, niin sitten ei pitäisi tuomita?
        Ja otetaanhan laissa huomioon aiemmat rikokset ja ensikertalaisuus.

        Sinä sen juuri sanoit: ensikertalainen saa kevyemmän tuomion eli siinä mielessä hyvyys otetaan huomioon.

        Sen sijaan on outoa, että sarjarikollinen saa usein rangaistuksen, joka on lievempi kuin osiensa summa. Teet niin paljon pahaa, ettei kaikesta tuomita, vaan annetaan kevyempi "kokonaispaketti" rangaistuksena. Mikäs idea siinä on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tosiaan mahdollista, että sinulla ei ole pimeää puolta. Usein pimeä puoli tulee ilmi esim. rikoksen yhteydessä. Julkisuudessa tunnetulla Jari Siltsu Sillanpäällä on pimeä puoli.

        - Pimeä puoli voi olla vaikka se, että pitää saman sukupuolisesta henkilöstä eli on homo/lesbo.
        - Pimeä puoli voi olla se, että käyttää huumeita ja pyrkii salaamaan sen ihan kaikilta.
        - Pimeä puoli voi olla seksuaalinen suuntautuneisuus, jota yli 99 % ihmisistä ei voi ymmärtää tai hyväksyä.

        Pimeä puoli on jotain, jota et halua kertoa kenelläkään, koska et tiedä, miten muut siihen suhtautuvat. 99 % ihmisistä ei tajua sinua ja ehkä vain 1 % ymmärtäisi sinua. Et näe mitenkään päältä päin, keitä nämä 1 % ihmisistä ovat. He piilottavat pimeän puolensa.

        Minusta pimeä puoli on löytynyt tietyn rajan ylityksen jälkeen. Se, että voin käyttää väkivaltaa, jos on tilanne joka edellyttää.

        Mutta olen käyttänyt väkivaltaa nuorempana ihan siksikin, että minua loukattiin pahasti. Ja olin humalassa.

        Olen varmaankin joko oppinut tai perinyt luonteen ja tempperamenttini isältäni siinä määrin, että hänellä on väkivaltaan taipumuksia. Vaikka itse olen rauhallinen ja vältän väkivaltaa ja riitelyä, niin on tilanteita joissa minustakin kuoriutuu aggressiivinen ja mitään pelkäämätön. Mun pimeä puoleni, jota hallitsen hyvin, mutta jonka hallinnan menetys on huono juttu.


      • Bätääs kirjoitti:

        Minusta pimeä puoli on löytynyt tietyn rajan ylityksen jälkeen. Se, että voin käyttää väkivaltaa, jos on tilanne joka edellyttää.

        Mutta olen käyttänyt väkivaltaa nuorempana ihan siksikin, että minua loukattiin pahasti. Ja olin humalassa.

        Olen varmaankin joko oppinut tai perinyt luonteen ja tempperamenttini isältäni siinä määrin, että hänellä on väkivaltaan taipumuksia. Vaikka itse olen rauhallinen ja vältän väkivaltaa ja riitelyä, niin on tilanteita joissa minustakin kuoriutuu aggressiivinen ja mitään pelkäämätön. Mun pimeä puoleni, jota hallitsen hyvin, mutta jonka hallinnan menetys on huono juttu.

        Se on huono juttu, kun pakki puuttuu ja auktoriteettien kunnioitus, jos kyse itsepuolustuksesta. Mikään joudut vankilaan tms. ei pelota silloin yhtään, jos naksahtaa ja näkee vain punaista.


    • Anonyymi

      Miten "pimeä puolesi" liittyy sinkkuuteen? Siihen se juuri liittyy! Oma tulkintani sille, miksi olen sinkku, on juuri se, että en milloinkaan voisi olla ihmisen kanssa, joka hyväksyy minut tällaisena.

      Jos joku ihminen oikeasti tuntisi minut, myös pimeän puoleni, ja hyväksyisi ja rakastaisi minua tällaisena, en voisi asua saman katon alla sellaisen ihmisen kanssa. Niin paljon vihaan omaa pimeää puoltani. Mutta se on jotain, mitä en voi paeta.

      Viha omaa pimeää puolta kohtaan aiheuttaa sen, että suhteesta toisen ihmisen kanssa ei voi tulla mitään, jos kerran edes minä itse en voi kuin vihata itseäni.

      Ehkä olen vain liian rehellinen itselleni. Tunnen liian hyvin itseni. En valehtele itselleni, että olen normaali. Olen kaikkea muuta kuin normaali. Siitä ehkjä johtuukin se, että olen sinkku. "Normaalit" ihmiset kun saavat seuraa ilman sen suurempia ongelmia.

      Ehkä jollain muullakin on ollut vähän samaa vikaa? Ilmeisesti ainakin naisartisti Pinkillä. Tämän laulun sanoja kannattaa pysähtyä hetkeksi miettimään mielessään vähän syvällisemmin. Ihan oikeasti.

      Since I was 17
      I've always hated my body
      And it feels like my body's hated me
      Can somebody find me a pill
      To make me un-afraid of me?

      Seen every therapist, but I'm a cynical bitch
      Don't like to talk about my feelings
      I take another hit, I find another fake fix
      'Cause it's easier than healing
      I don't wanna be this way forever
      Keep telling myself that I'll get better
      Every time I try, I always stop me
      Maybe I'm just scared to be happy

      Since I was 22
      I've been with somebody who loves me
      And I've been tryna believe it's true
      But my head always messes up my heart
      No matter what I do

      Seen every therapist, but I'm a cynical bitch
      Don't like to talk about my feelings
      I take another sip, I swear it's my last fix
      'Cause it's easier than healing
      'Cause I don't wanna be this way forever
      Keep telling myself that I'll get better
      Every time I try, I always stop me
      Maybe I'm just scared to be happy

      I don't wanna be this way forever
      Keep telling myself that I'll get better
      Every time I try, I always stop me
      Maybe I'm just scared to be happy
      Maybe I'm just scared to be happy
      Maybe I'm just scared to be happy

      I'm so scared of having something to lose
      I'm scared of being somebody new
      I'm so scared of all them seeing the truth
      'Cause right now I've got nothing

      Myönnän, että minulla on samaa vikaa kuin laulun sanoissa. Pelottaa olla onnellinen. On helpompaa ottaa seuraava "fixi" kuin yrittää parantua. Ja minullakin järki sekoittaa aina tunteet. Sekin pelottaa, että olisi jotain menetettävää. Yksin on helppoa. Ei voi tulla eroa.

      Eniten ehkä pelottaa, että joku näkisi millainen oikeasti olen. Vielä enemmän pelottaa, että joku voisi hyväksyä sen ja silti olla kanssani. Minä kun en täysin hyväksy itseäni, joten miten joku toinen voisi?

      • Anonyymi

        Eihän tossa ole mitään pimeää, perus inhimillistä itsensä hyväksymisen/rakastamisen vaikeutta ja hylätyksi tulemisen pelkoa.


      • Anonyymi

        Se huono mitä sinussa on jota et itse hyväksi, muuttui hyväksi pyrkimykseksi kun nyt sen tässä tunnustat. Asia jota et itsessäsi hyväksi ei sinun eikä kenenkään muun tarvitse hyväksyä, siitä huolimatta joku voi rakastaa sinua täysin, koska olet rehellinen.


    • Anonyymi

      Voisi olla hyvä myyntiartikkeli: bäroööoset huulirasvat joka isännällle, sinisiä, punaisia ja kaikke vbihrteitäkin :DF:D:

    • Anonyymi

      Väeillliawr huuliesacar, huulipunat taitaa sellaista ollakin sitten, mutta itse väirrrömiä käyttänyt.

    • Anonyymi

      En ole homo kuin Teemu, mutta tuli mieleen aika hassu juttu: his gyykurasva sekkausessa tyybussajuub iku eriukausua vörehö ham baana naakaytyy,,,

    • Anonyymi

      En ole valmis paljastamaan :)

    • Anonyymi

      Pimeä Puoli, kuin Pimeä Uhhja.

      Muttta itseäni yvä joo, jotkut tytöt,.. teeen voimistelujuttuja, auttavat kyllä :D

    • Anonyymi

      Ei mitään rikokseen viittaavaa pimeää puolta ole. Jos suutun niin avoimesti sanon niin typerää kun yritän loukata että itseä hävettää pitkän aikaa.
      Mutta yksi piemeä on. Nukuuspuuskat. On ihan tavallisesti rahaa, ettei kauheesti tarttis pihistää. Säästän erilaisilla niksellä milloin wc-paperia, milloin vettä, rapsin ruoka-astiat lopuista - herkut jopa nuolaisen. Käytän hammastikkua moneen kertaan. Ennen kärsin janoa kun veden ostaminen tuntui järjettömältä, nykyisin olen päässyt siitä kun tiedän nesteen tärkeyden. Kävelen pitkiä matkoja säästääkseni bensaa, vielä tavaroita raahaten. Nämä siis ajoittain, yleensä olen normaali. En näitä kerro tutuille, mutta tulevat esiin ainakin pitkässä suhteessa. Kaverini tekevät pilaa, nauran mukana, niin hassuja ovat ja näitä säästötempuja on paljon. Yhdessä terveystulkaisussa luki, että juurekset voi syödä kuorineen, kokeilin mutta sittä luovuin.

      • Anonyymi

        On kyllä aika pimeetä vessapaperin ja hammastikkujen nuukailu.


    • Anonyymi

      EI mitään kovin pimeitä tai salaisia. Tietysti jokaisella on niitä juttuja, joita nyt ei halua turuilla ja toreilla kuuluttaa, mutta ei mulla juuri sellaisia ole, joita ei joku tietäisi.SEkin on tietysti oma juttunsa, että mitä itse kukin pimeäksi mieltää. Mä itse en miellä oikein mitään inihmillistä pimeäksi. Ajatuksia oleellisempaa on minusta se, että kykenee (ja haluaa) pitää niitä primitiivisiä impulssejaan kurissa.

      • Anonyymi

        Ehkä tämä kuvaa parhaiten omaani.

        "Ajatuksia oleellisempaa on minusta se, että kykenee (ja haluaa) pitää niitä primitiivisiä impulssejaan kurissa."

        Pimeä puoli ovat ajatukseni. Tylsin puoli minussa, että hallitsen itseni lähes täysin, mutta poikkeus kruunaa säännön. Tai paremminkin epäbalanssin sarja minussa hapuillessani epäonnistumisessa. Myönnettäköön tämä sinulle mies :)


    • Anonyymi

      Mulla ei ole tunteita ihmisiä kohtaan kaikkiiin suhtaudun samoin läheisiin ja vieraisiin,en liiemmin myöskään välitä koko ihmiskunnasta.Naurettavaa ollut tämä koronapelko ja kuolemanpelko mikä nyt on ollut esim vanhusten kuuluukin kuolla ja nyt tapetaan sodassa ihmisiä ja se sallitaan kun koronasta (luonnollinen kuolema) oli kauhea haloo.

    • Anonyymi

      Omistan pimeänpuolen. Jos joku siitä oikeasti haluaisi kuulla voin puhua siitä avoimesti. Salattavia asioita ei kaapistostani löydy.
      Olen ehkä turhankin suora puheissani.

    • Anonyymi

      Minusta se ei ole pimeä puoli, jos haluaa oikoa vääryydet by all means ja jos yksi keinoista on iskeä takaisin ja nolata niin maan perusteellisesti, niin niillä pelimerkeillä mennään mitä on annettu rehellisten ihmisten pelissä

      • Anonyymi

        Totuudellisuudesta puheenollen


    • Anonyymi

      Jos masgneetyista tulee Maneetto, kuin elokuvissa joisssain.

      Itseäni todellakin ihastuttavat avaruustytöt sarjoissa, hauskoja.

    • Anonyymi

      Olen armoton onanisti.

    • Anonyymi

      Tere tulemasta Dark Side, kuin Star Wars.

      Muttta itseäni huvitttaa paljon nuo naisnäyttelijät avaruusjutuissa, aika paljonkin.

    • Anonyymi

      On tykkään katsoa niitä ällöjä finnien puristelu videoita. Se on sairasta mutta kiehtovaa.

    • Anonyymi

      Minä voimisdtelern jutytuja, onkin aika hauskaa jos katsoo jotain vaikkka avaruusjuttuja samalla kun boimiste4lee.

      Suosikkihahmo oikein joku Marjorie Monaghnan, ja Crime Lord Isogul jostain sarjasta Space Rangers.

    • Anonyymi

      Paljastaakseen pimeän puolensa siitä pitää ensin olla tietoinen.

      Ne jotka sanovat, etteivät omaa pimeää puolta., eivät vain ole siitä tietoisia, elävät jatkuvasti varjossaan.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen näkökulma asiaan. Täm vaatii syvällistä itsetutkiskelua.

        - aloittaja


    • Anonyymi

      Ehkä en ole niin kova ja tunteeton kuin annan esittää eli suhteessa en olekkaan se määräävämpi vaan kumpikin määrää yhtä paljon eli voin olla aluksi kova mut lepyn nopeasti eli kyllä minut saa suostuteltua eli en olekkaan niin kova poika

      • Anonyymi

        Olen ilkeä , jos en saa nukutuksi

        Ruokaakin pitää saada tämän tästä

        Se verensokeri. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ilkeä , jos en saa nukutuksi

        Ruokaakin pitää saada tämän tästä

        Se verensokeri. .

        Miksi olet ilkeä eli älä ole ilkeä


    • Anonyymi

      On kosketteluun taipumus jos on tilanne päällä? Onko syntiä?

    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      Pimeä puoleni on trollailla niin, että totuudellisuus ihmisistä paljastuu.

      • Anonyymi

        Älä nyt yksisarvinen viitti ja jaksa perustella sekoiluasi millään totuudellisuudella. Ilmeisesti kierrokset on kovenneet kun kävi sinun totuudellisuudet ikäänkuin hiuskarvan varassa. Mutta niin, miten ajattelet, että tämä muu vireilllepanemasi nyt etenee?


    • No ei kai se mikään kovin salaisuus ole. Jossain vsiheessa tekee vaan mirli v.ttuilla. Useimmiten teen sen suhtkoht selkeästi, mutta käytän huumoria.
      Tietty siitä kohteesta se ei tunnu huumorilta varmaan, mutta itsestä on hauskaa ja joistain sivullisistakin ehkä?
      Jodkus vaan ei jotenkin jaksa kaikkia hönöjä.
      Siis jotkut hakkaa ensin vartin päätä seinään ja tulee sanomaan, että on se vaan kumma juttu kun kokoajan päähän koskee...

      Siis kuvainnollisesti... ja kun sanot, että johtuisiko se siitä, että nuijit päätä seinään, niin ei... se johtuu kuulemma siitä, että seinässä ei osaa olla reikää tai pehmikkeitä...

      Niin tälläsille tulee joskus sit v.ttuiltua, kun ei jaksa.. ei se mitään muuta, mutta samaistumpahan siihen pään seinään nuijimiseen. 😄

      • Anonyymi

        Täällä palstalla kun seilaa niin oikeastaan aika vaikeaa olla v*ttuilematta, 15min täällä vastaa kolmea tuntia ulkomaailmassa 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä palstalla kun seilaa niin oikeastaan aika vaikeaa olla v*ttuilematta, 15min täällä vastaa kolmea tuntia ulkomaailmassa 😁

        Pakko välillä joinnekin purkaa sitä idiotismia, tai losahtaa oma kuula. Totta... :o)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä palstalla kun seilaa niin oikeastaan aika vaikeaa olla v*ttuilematta, 15min täällä vastaa kolmea tuntia ulkomaailmassa 😁

        Mutta tiedätkö mitä aion sitten, kun rupeen seniiliksi?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mutta tiedätkö mitä aion sitten, kun rupeen seniiliksi?

        Tahallisen seniiliksi? vai tosissaan höperöksi? 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tahallisen seniiliksi? vai tosissaan höperöksi? 😁

        Eiku rupeen Victor Borgeks isona sit.

        https://youtu.be/RtDX1Vl-Jxk

        Pitäis vaan opetella soittamaan. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Eiku rupeen Victor Borgeks isona sit.

        https://youtu.be/RtDX1Vl-Jxk

        Pitäis vaan opetella soittamaan. 😁

        Borge oli huikea ukko. 7 lapsen isä, jolla oli tapana keikan lopuksi yleisöä joka teki tämän mahdolliseksi ja lapsiaan jotka tekivät tämän välttämättömäksi 😀


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Borge oli huikea ukko. 7 lapsen isä, jolla oli tapana keikan lopuksi yleisöä joka teki tämän mahdolliseksi ja lapsiaan jotka tekivät tämän välttämättömäksi 😀

        No tuo englantilainen herrasmiesmäisyys ja sitten osuva itseironia tekee äijästä hauskan.
        Stand upin uran uurtaja, vaikka ei tuolloin taidettu siitä puhua edes?


      • Disseisback kirjoitti:

        No tuo englantilainen herrasmiesmäisyys ja sitten osuva itseironia tekee äijästä hauskan.
        Stand upin uran uurtaja, vaikka ei tuolloin taidettu siitä puhua edes?

        Lauseestani puuttui sana kiittää.. oli tapana kiittää noin yleisöä ja lapsiaan..

        Jep, juuri noin. Tanskalaisena ei osannut sanaakaan englantia kun aikanaan muutti jenkkeihin joten vieraalla kielellä vielä pisteli menemään juttujaan. Eikä tarvinnut alapään juttuja ollakseen hauska kuten moni suomalainen standuppari.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Lauseestani puuttui sana kiittää.. oli tapana kiittää noin yleisöä ja lapsiaan..

        Jep, juuri noin. Tanskalaisena ei osannut sanaakaan englantia kun aikanaan muutti jenkkeihin joten vieraalla kielellä vielä pisteli menemään juttujaan. Eikä tarvinnut alapään juttuja ollakseen hauska kuten moni suomalainen standuppari.

        Jaa? Tanskalainen? Mulle meni täysin Brittinä. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Jaa? Tanskalainen? Mulle meni täysin Brittinä. :oD

        Juu, tanskalainen oli mutta tyylillisesti tosiaan hillitty britti.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Juu, tanskalainen oli mutta tyylillisesti tosiaan hillitty britti.

        Joo, mä en oo tutustunut tyyppiin, muuten kuin nähnyt youtubessa jotain juttuja. :o)


    • Anonyymi

      Ei ole mitään pimeää puolta. Tästä huolimatta en kerro kaikille ihmisille kaikkia tai edes osaa asioistani.

      • Anonyymi

        Olisko se jopa tervettä


    • Anonyymi

      Koitin 62 v sitten hieholta Pillun. Olipa oikein mahtavan hyvän tuntuinen ja olisi se antanut naidakin, vaan en uskaltanut kun pelkäsin tulevani yllätetyksi.
      Oliko riittävän pimeää?

    • Anonyymi

      Antauduin pimeälle puolelleni eilen, ostin kaksi litraa pingviini vaniljajäätelöä, jonka syön YKSIN. En lääkkeeksi yksinäisyyteen van koska en jaa sitä kenenkään kanssa, all mine MINE HAHAHAA

    • Anonyymi

      Niin valo kuin pimeyskin on minussa selkeästi nähtävissä jos ei ole sokea.

    • Anonyymi

      Se että kun en oo koskaan seurustellu. Niin tunnen seksuaalista vetovoimaa itteeni kohti. Sitä oon miettiny, että onko sillon homo. Mutta toisaalta itsensä kanssa ei voi silleen homostella. Ennen seksuaalisten fantasioiden kohde oli aina nainen, mutta ei enää. Muut ihmiset seksuaalisella tavalla mulle ihan neutraaleja.

    • Anonyymi

      Olen ollut tehtävissä jossa kysellään, arvioidaan ja opastetaan henkisiä kynnyksiä tehtävään lähdettäessä, ja kun olet tehtävän tehnyt kysellään uudelleen. Olen ollut siis osana suurempaa tutkimusaineistoa.

      AV

    • Anonyymi

      Neste Jari Pekka on kaksikymmentä vuotta piilitellut, että on ollut pikkulapsen kanssa. Nyt se uhri kertoo kaiken Somessa.

    • Anonyymi

      Ihan sama vaikka sinulle näyttäisi takapuolta.

    • Anonyymi

      Naisen pymppy.

    • Anonyymi

      Ei ole pimeitä puolia,koska on hyvä elää rehdisti heikompiaan puolustaen.En koskaan tue mitään
      mikä on vahingoksi tuleville sukupolville,koska
      haluaisin,että hekin pääsisivät nauttimaan elämästä
      niinkuin minäkin olen nauttinut.

    • Anonyymi

      Olen aika lailla misantrooppi. Onneksi sormeni ei ole sukupuuttonappulalla. Tosin, onhan ihminen jo sukupuuttolistalla.. Tiedemiesten mukaan.. Mutta taitaapi mennä vielä päälle 100 vuotta kun alkaa kunnolla tapahtua.

    • Onhan mulla pimeitä puolia. Joitakin ei tiedä kuin yksi ystäväni. Ei siis edes puoliso tai perheenjäsen. Tämä ystävä, jonka olen tuntenut hyvin pitkään, 90-luvulta asti, on kertonut myös minulle asioita, joita ei muille ole kertonut. Uskon, että vaikka tekisin jonkun suuren rikoksen (ei ole suunnitelmissa), voisin kertoa siitä tälle ystävälleni, ilman, että hän paljastaisi sitä kellekään. Hän ei ole pitänyt ”pimeitä puoliani” tuomittavina asioina, vaan on aina ymmärtänyt niille syyn ja selityksen. Johtuisiko sitten siitä, että hänen pimeä puolensa on vielä pimeämpi.
      Mulla on myös mahdollisuus tavallaan paljastella ja leikitellä pimeällä puolellani työssäni, ilman, että silti kerron varsinaisesti mitään todellista itsestäni. Sekin helpottaa näin ”pimeää tyyppiä” :) Olen siis periaatteessa aika avoin pimeydestäni. Työni kautta siihen voikin tutustua kuka tahansa, myös läheiseni.
      Tällä foorumilla mulla ei ole tarve paljastella ”pimeyksiäni” edes anonyyminä. En koe, että siitä olisi kenellekään hyötyä tai edes vertaistukea, koska anonyyminä tai y.b:nä sitä on vain jokin pieni peilinsirpale itsestä, ei mitään tarpeeksi todellista.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa aidolta ystävältä. Harwinaista. - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa aidolta ystävältä. Harwinaista. - cu-

        Khyl :)


    • Mä olen palstalle kirjoitellut aika avoimesti eri asioista, ja joissain yhteyksissä on varmaan kirjoittaessa/keskustellessa tullut ilmi tiettyjä piirteitä. Tosin, onhan mulla joitain asioita mitä en ole palstalla maininnut, enkä ihan kaikkea edes lääkärille, sillä aina pitää olla "reservissä" jotain argumentteja ammattilaisasioinnissa, ettei lyö kaikkia korttejaan pöytään heti.

      Oikeastaan kun luin ton ekan kappaleen itse, niin se kiteyttää aika hyvin mun "pimeän puoleni". Ja se on vähän sellanen Fernando Alonso -tyylinen luonne/persoona, ja oikeastaan se ulkonäköni vertaaminen häneen oli vähän päälleliimattu juttu jos sattui itsellä joskus olemaan pidempi tukka ja violetit aurinkolasit 😃 Enkä edelleenkään vertaa itseäni suoraan huippu-urheilijaan tämän työssään, mutta en keksinyt parempaakaan esimerkkiä äkkiseltään. Alonsohan on tunnetusti aika itsevarma ainakin ulospäin, pasmat menee helposti sekaisin jos kokee asemansa uhatuksi, pelaa tarvittaessa aika likaistakin peliä päämääriensä eteen mutta hyvin harvoin on kuitenkaan ollut tuomariston hampaissa (=taitolaji), on naureskellut avoimesti tiimiradiossa muiden epäonnelle esim. legendaarisella "karma" lausahduksella jne.

      En tiedä voiko omia kiukuttelujani, taktisia/liukuvia totuuksia, möläytyksiäni yms. sanoa varsinaisesti pimeäksi puoleksi, kun en kuitenkaan missään nimessä ole mikään mustis, stalkkeri, naistenlyöjä tms. hörhö ja noi piirteeni tulee yleensä ilmi ennemmin tai myöhemmin tutustuttaessa 🙄 Oikeastaan ne saattaa vain tulla hieman yllätyksenä joillekin, kun noin muuten olen aika hillitty, "kaunispiirteinen" mies ja aspergerin vuoksi ehkä vähän jäykkäkin joskus.

      Tähän liittyy myös jotenkin tietynlainen inhorealismi ja asioiden ajattelu hyvinkin pragmaattisesti, numeraalisesti, rationaalisesti jne. En edelleenkään kannata meneillään olevaa konfliktia Donbassin ja Luhanskin alueella, enkä näe sitä millään tavalla strategisesti järkevänä liikkeenä Venäjältä, mutta sanotaanko näin että kyllä mulla on tässä vaiheessa jo aika hyvä mututuntuma miten tulevat viikot/kuukaudet tulee menemään. Miehiä kuolee (turhaan) ja kalustoa tuhoutuu koko ajan, mutta ei ne Venäjältä kesken lopu. Eiköhän itäinen ja eteläinen osa maasta ole menetetty, ja ennemmin tai myöhemmin osapuolet taipuvat neuvottelupöytään, ja ennemmin tai myöhemmin pakotteita aletaan purkamaan, veikkaisin Saksan aloitteesta. Sillä välin länsimaissa kärsitään kalliista energiasta, joudutaan miettimään pakolais/kehitysapurahoja ihan uusiksi, Venäjä myy öljyä ja kaasua kehittyviin naapurimaihinsa idempänä, viljaa pimeästi Lähi-itään, USA:n aseteollisuus rikastuu jälleen kerran järjettömästi, ja veikkaisin että viimeistään 2030-luvulla kun Putin on todennäköisesti poissa vallasta niin eri EU- ja Nato-maiden johtajat alkavat vähitellen rakentamaan suhteita uusiksi.

      En sano että tuo olisi millään tavalla moraalisesti oikein, puhumattakaan sotarikosten yksityiskohdista, mutta pidän tuota melko todennäkököisenä tapahtumienkulkuna, enkä siksi oikein lämpene kaikille traktorimeemeille ja auringonkukka-emojeille kun maa todennäköisesti tulee häviämään sodan ja tekemään isoja alueluovutuksia/myönnytyksiä.

      Tuota on ollut todella vaikea selittää joillekin (monille) ihmisille jos asia on tullut puheeksi, tai kun jotkut naiset ovat melkeinpä vaatineet jotain sinikeltaista symbolia tms. Facen profiilikuvaan. Pandemia ja rokotekeskustelu repi ihmissuhteita jo ihan tarpeeksi, ja tuntuu että nyttemmin olen ollut joidenkin aiempien mielipiteideni ja nykyisen inhorealistisen käsitykseni vanki, ja leimattu monien silmissä suotta "putinistiksi".

      Tosin voin olla täysin väärässäkin tuossa asiassa, kukapa noita taistelujen kulkuja osaa ennustaa, mutta ainakin rokotekeskustelu on sellainen mihin mulla ei ole kenellekään enää mitään lisättävää tai sanottavaa, kun tiedän olleeni oikeassa koko ajan. Voi olla, että joillekin on ollut vaikea paikka niellä sanomisensa mun rokottamattomuudesta ja yrittää lämmittää kaverisuhteita, mutta aivan sama mulle. Katsotaan muutaman vuoden kuluttua, olenko (valitettavasti) tässäkin asiassa lopulta oikeassa, mutta alkuvaiheessa täysin kieroonkatsottu hörhö 🙄

      • Anonyymi

        Oma veikkaukseni ei mene lähellekään miten arvelit. Kyseessä ei ole Venäjän ja Ukrainan välinen sota, vaan Venäjän ja demokratian välinen sota. Demokratian on voitettava, ilman sitä ei ole mitään paitsi paskaa.


    • Anonyymi

      Hartolan nesteen Jari Pekka on kuulemma pedofiili. Noita pedofiilijuttuja on ollut kaikkialla ympäri vuoden monista ihmisistä. Oisko tää tarpeeksi pimetä.

    • Anonyymi

      Mark Twain kirjoitti myös ihmiseen koskemisesta jotain.

    • Anonyymi

      Pimeä puoli kuin joku Darth Maul, tai Darth Vader.

      Itseäni kyllä huvittaa todella paljon kun näen jotain seikksilu-unis joissa on naisia.

    • Anonyymi

      Voi olls ehkä hassuakin jos näkee unia missä on tyttöjä, niin kuin Wonder Womaneita jotain :D

    • Anonyymi

      Pimeä puoli löytyy. Joku voi ehkä arvata mikä se on minulla.

    • Anonyymi

      Olen se salakakkaaja. Jätän merkkini silloin, kun sitä vähiten osaa odottaa.
      En kerro kuka olen.

    • Ei mul pimeetä puolta niiku oo, mut kyl mää tykkään muute pimeest ku punasest polkupyöräst. 👻

    • Anonyymi

      On ja ei ole. Pimeyden määrä riippuu valon määrästä. Häpeä estää paljastamasta asioita, mutta jos on rakkautta, ei ole häpeää.

    • Anonyymi

      On minussa kuitenkin se, että jos joku yrittäisi vahingoittaa lapsiani, olisin valmis puolustamaan heitä viimeiseen hengenvetoon asti. Mitä se vaatisi, sitä en halua tietää. Jotain äärimmäisen vahvaa tunnetta se herättää pelkkänä ajatuksenakin.

    • Anonyymi

      Ei ole pimeitä puolia. Aikaisemmin työ-minä ja koti-minä ovat hieman poikenneet toisistaan, ja se on aiheuttanut väärinkäsityksiä minua ei kunnolla tuntevien kesken. Nykyään noissa kummassakin roolissa ole samanlainen.

    • Mun pimee puoli on täällä lakalan alla, mut ei siellä mitään muuta ookaan ku pimeetä. Jos mää nostan lakalaa, nii sit paljastuu, et siellon ihan tyhjää, ja siks mä en nostakaan. Jos jotkut kahedorgat luulee, et mää oon olemassa, nii luulkoon. 👻

    • Anonyymi

      Salaisempi puoli on jokaisessa, muttei pimeetä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe