Toinen kitara mielessä

Anonyymi

Olen soittanut 4 vuotta kitaraa. Kitarani on Ibanez SA.
Haluaisin kokeilla jotain toista, joko LTD tai Ibanez.
Antakaa enemmän tietävät vinkkejä mikä olisi sopiva kitara mulle, tykkään soittaa, esim. Rammstein, Testament, Slipknot..
Pikkusormi oikeastaan pois pelistä ja nimetönkin hieman vaikea käyttää.
Käytän B-ja D drop.

14

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

..jäi kertomatta että budjetti Max 1000e..mieluummin 800e.

• Anonyymi

Tuollaiseen soittamiseen kelpaa mikä vaan halvin kitara.

• Anonyymi

Ei kelpaa mulle, en osta 200 euron kitaraa. Ostan 800-1000e kitaran ja joko Ibanez tai LTD.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kelpaa mulle, en osta 200 euron kitaraa. Ostan 800-1000e kitaran ja joko Ibanez tai LTD.

Miksi sinun pitää ostaa 800-1000 euron kitara? Hinnan nostaminen ei ole mikään ongelma kitaran myyjälle.

• Anonyymi

Niin,,ja aina voi maksaa enemmän kuin pyydetään?
      Kauppias pyytää 500 euroa,,lyöt kylmänviileästi 800€ käteen, kyllä se onnistuu!

Ja sinusta tulee kalliin kitaran omistaja,,vaikka hieman vaikea käsittää miksi niin pitää olla,,jos sormetkin ovat kuin maailman tunnetuimmalla mustalaiskitaristilla , Django Reinhardilla.

• Anonyymi

Entäs ostankin kitaran joka maksaa 1400 ja maksankin vain 800e.

• Anonyymi

Itse ostan ennemmin sen 300 € kitaran, joka on yhtä hyvä kuin 800 € kitara.

• Anonyymi

Ei vaan minä ostan 800 euron kitaran joka on yhtä hyvä kuin 1400e kitara.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaadit sitten ESP LTD MH-1000 hintaan 800 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen taplaa tyylillään. Minä taas valitsisin sellaisen, jota joka pojalla ei ole, kuten esim. vaikkapa Cort G290 FAT II tai Sire (Larry Carlton) S7.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvyys ja hinta eivät korreloi keskenään noissa hintaluokissakaan ja varsinkaan. Kannattaa vain ostaa se hyvä kitara.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Eli kaikki kysymykset on täällä hassuja eli "tyhmiä".
        Katsokaa kaikki vaan videoita YouTubesta niin ei tarvitse kysellä esim. "Ostanko Harley Benton kitaran".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kaikki kysymykset on täällä hassuja eli "tyhmiä".
        Katsokaa kaikki vaan videoita YouTubesta niin ei tarvitse kysellä esim. "Ostanko Harley Benton kitaran".

Hassu ei ole synonyymi tyhmälle.

Kannattaa tosiaankin tsekata itse netti läpi, katsoa youtubea, koska sieltä löytyy varmasti parempaa infoa, ja vielä kuvan ja äänen kera. Matskua on lähes loputtomiin halvemmistakin skeboista.

Sitten jos ei meinaa löytää mitään, niin kannattaa kysellä täälläkin.

Paljon parempi paikka kysellä on kuitenkin muusikoiden.net

https://muusikoiden.net/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      140
      1745
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1658
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1154
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1107
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe