Kerrataanpa evoluutiota

Kun noilla uskovaisilla on joku ihme pakko ja kata evoluutiota vääräksi ja kieltää sen opettaminen niin mitä jos käännetään toiste päin: uskonnon opettaminen tulisi lopettaa koska evoluutiota on tutkittu ja kaikki tieto perustuu tutkimuksiin mutta miten se teidän Jumala? Ei ole todisteita eikä tule, huom: se että "minä olen koen yhteyden Jumalaan..." ei riitä ja raamattukin on ihmisten tekemä

9

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kaipaat todistetta Jumalalta, niin pyydä sitä Häneltä.
      Vai etkö uskalla? :)

      • Anonyymi

        Vaikeahan se on pyytää sellaiselta jota ei ole olemassa. Sinä voisit tehdä aloitteen ja pyytää sitä Jumalaasi tulemaan vain rohkeasti ulos piilostaan, jotta siltä edes lähtökohtaisesti voisi mitään pyytää.


      • "Jos kaipaat todistetta Jumalalta, niin pyydä sitä Häneltä."

        Olen tehnyt näin uskovaisten kehoituksesta lukemattomia kertoja, ilman tulosta. Yleensä seuraavaksi siirretään maalitolppia, ja todetaan että eihän se pyytäminen onnistu, jos ei pyydä tosissaan. No en tietenkään voi pyytää mitään tosissani taholta, jonka olemassaoloon en usko. Eikä pyyntö toiminut silloinkaan, kun aloin epäillä uskoani Jumalaan, mutta halusin pitää sen ja rukoilin tosissani.

        Oletko itse pyytänyt? Jos olet, niin oletko saanut todisteet? Jos olet saanut toditseet, miksi et iske niitä pöytään? Jos ne ovat jotain "henkilökohtaisia todisteita", jotka eivät voi toisia vakuuttaa, niin silloinhan kyse ei ole mistään oikeista todisteista, vaan sokeasta uskosta.


    • On se outo juttu kun raamatun mukaan maa on 6000 vuotta vanha (ollu siis jo 2000 vuotta sitten ja vissiin edelleenkin) ja koko sinä aikana ei se taivaan partaherra ole tullut meitä katsomaan

      • Anonyymi

        Raamattu ei kerro maan ikää. Tiedemiehet on päätyneet Genesiksen ajoituksessa aikaan 6000-5000 vuotta ennen ajanlaskun alkua ja tämän kreationistit on vääristelleet omaksi "faktakseen" Maan iästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei kerro maan ikää. Tiedemiehet on päätyneet Genesiksen ajoituksessa aikaan 6000-5000 vuotta ennen ajanlaskun alkua ja tämän kreationistit on vääristelleet omaksi "faktakseen" Maan iästä.

        Siis 6000-4000 vuotta*


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei kerro maan ikää. Tiedemiehet on päätyneet Genesiksen ajoituksessa aikaan 6000-5000 vuotta ennen ajanlaskun alkua ja tämän kreationistit on vääristelleet omaksi "faktakseen" Maan iästä.

        No kuitenki aivan helkutin pitkä aika mutta eipä ole parta-jeppe tullut moikkaan


    • Anonyymi

      Raamattu ei kykene selittämään Kongon demokraatin ja Peppi Pitkätossun olemassaoloa !!! Evoluutio kykenee .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe