Kerrataanpa evoluutiota

Kun noilla uskovaisilla on joku ihme pakko ja kata evoluutiota vääräksi ja kieltää sen opettaminen niin mitä jos käännetään toiste päin: uskonnon opettaminen tulisi lopettaa koska evoluutiota on tutkittu ja kaikki tieto perustuu tutkimuksiin mutta miten se teidän Jumala? Ei ole todisteita eikä tule, huom: se että "minä olen koen yhteyden Jumalaan..." ei riitä ja raamattukin on ihmisten tekemä

9

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos kaipaat todistetta Jumalalta, niin pyydä sitä Häneltä.
      Vai etkö uskalla? :)

• Anonyymi

Vaikeahan se on pyytää sellaiselta jota ei ole olemassa. Sinä voisit tehdä aloitteen ja pyytää sitä Jumalaasi tulemaan vain rohkeasti ulos piilostaan, jotta siltä edes lähtökohtaisesti voisi mitään pyytää.

• "Jos kaipaat todistetta Jumalalta, niin pyydä sitä Häneltä."

Olen tehnyt näin uskovaisten kehoituksesta lukemattomia kertoja, ilman tulosta. Yleensä seuraavaksi siirretään maalitolppia, ja todetaan että eihän se pyytäminen onnistu, jos ei pyydä tosissaan. No en tietenkään voi pyytää mitään tosissani taholta, jonka olemassaoloon en usko. Eikä pyyntö toiminut silloinkaan, kun aloin epäillä uskoani Jumalaan, mutta halusin pitää sen ja rukoilin tosissani.

Oletko itse pyytänyt? Jos olet, niin oletko saanut todisteet? Jos olet saanut toditseet, miksi et iske niitä pöytään? Jos ne ovat jotain "henkilökohtaisia todisteita", jotka eivät voi toisia vakuuttaa, niin silloinhan kyse ei ole mistään oikeista todisteista, vaan sokeasta uskosta.

• On se outo juttu kun raamatun mukaan maa on 6000 vuotta vanha (ollu siis jo 2000 vuotta sitten ja vissiin edelleenkin) ja koko sinä aikana ei se taivaan partaherra ole tullut meitä katsomaan

• Anonyymi

Raamattu ei kerro maan ikää. Tiedemiehet on päätyneet Genesiksen ajoituksessa aikaan 6000-5000 vuotta ennen ajanlaskun alkua ja tämän kreationistit on vääristelleet omaksi "faktakseen" Maan iästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu ei kerro maan ikää. Tiedemiehet on päätyneet Genesiksen ajoituksessa aikaan 6000-5000 vuotta ennen ajanlaskun alkua ja tämän kreationistit on vääristelleet omaksi "faktakseen" Maan iästä.

Siis 6000-4000 vuotta*

• Anonyymi kirjoitti:

No kuitenki aivan helkutin pitkä aika mutta eipä ole parta-jeppe tullut moikkaan

• Anonyymi

Raamattu ei kykene selittämään Kongon demokraatin ja Peppi Pitkätossun olemassaoloa !!! Evoluutio kykenee .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6036
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3381
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      162
      2781
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2680
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82