Mikä olisi vaihteeton ja kestävä naisten pyörä? Voitteko suositella jotain merkkiä?
Tarvitsen neuvoja
14
66
Vastaukset
- Anonyymi
Jopo on
- Anonyymi
Runko tunnnetusti katkeaa näissä helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runko tunnnetusti katkeaa näissä helposti.
Tunnetusti ei ole katkennut uusissa pyörissä vuosikausiin. Tapaus, joka oli mediassa, oli seurausta väärästä käytöstä.
Jopo on hyvä, ellet kykene muuta todistetusti osoittamaan lähdetiedoilla.
- Anonyymi
Hankit jonkun Nexus-napavaihteistolla varustetun pyörän - siitä tulee parissa vuodessa yksivaihteinen.
- Anonyymi
Olen ajanut Nexus vaihteisella pyörälläni 17000 kilometriä, edelleen vaihteet käytössä. Vaihdevaijeri venyy ja vaatii kerran kesässä säädön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ajanut Nexus vaihteisella pyörälläni 17000 kilometriä, edelleen vaihteet käytössä. Vaihdevaijeri venyy ja vaatii kerran kesässä säädön.
Ota nyt ne kolme nollaa pois, niin voi uskoakin.
- Anonyymi
Määritä mitä tarkoitat naisten pyörällä? Naisten pyörä on koltaan pienempi kuin miesten pyörä. Hivenen erillainen geometria saattaa olla, mutta ei oleellisesti.
Tällainen Kona Unit tuli surffaillessa vastaan.
https://konaworld.com/unit.cfm - Anonyymi
Suuri ero naisten ja miesten pyörien välillä taitaa olla "istuvuus", eli geometria.
Naiset ovat keskimäärin lyhyempiä kuin miehet, joten naisille suunnatuissa pyörämalleissa on yleensä lyhyempi "stack". Keskimäärin naisilla on myös lyhyempi ylävartalopituus, joten naisten pyörämalleissa on yleensä myös lyhyempi "reach".
Noin muuten "naisten" pyörät ovat runkomalleiltaan melko samanlaisia kuin miesten pyörät. Monet naiset ajavat toki samanlaisilla malleilla kuin miehetkin, mutta vain pienemmässä koossa.
https://i.ibb.co/0VHz4fg/Stack-reach.jpg- Anonyymi
Tuossa kuvassa "reach" nuoli meni liian pitkälle. Tässä on toinen kuva jossa nuolet ovat oikealla tavalla.
https://i.ibb.co/qFhsL0Y/Stack-and-Reach.jpg
Ensimmäisen kuvan reach on oikeasti "vaakaputken pituus".
- Anonyymi
Mummopyörä tietenkin jos sellaisen löydät.
- Anonyymi
Mikä tuo on eli valmistaja?
- Anonyymi
No, meidän mummo valmistaa teidän mummopyörät.
- Anonyymi
Eräs paikallinen pyöräliike ilmoitti, että Monark 1 vaihteisia pyöri saa vasta joulukuussa. En minä jouluun odota. Tilasin pyörän eräästä pyöräliikkeestä.
He ovat myyneet ili 100 pyörää tässä kuussa.
Nyt vain jännityksellä odotan, että milloin tilaamani pyörä saapuu. Pelottaa, että he vievät pyörän väärään paikkaan tai hävittävät sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005