Tarvitsen neuvoja

Anonyymi

Mikä olisi vaihteeton ja kestävä naisten pyörä? Voitteko suositella jotain merkkiä?

14

66

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jopo on

• Anonyymi

Runko tunnnetusti katkeaa näissä helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Runko tunnnetusti katkeaa näissä helposti.

Tunnetusti ei ole katkennut uusissa pyörissä vuosikausiin. Tapaus, joka oli mediassa, oli seurausta väärästä käytöstä.

Jopo on hyvä, ellet kykene muuta todistetusti osoittamaan lähdetiedoilla.

• Anonyymi

Hankit jonkun Nexus-napavaihteistolla varustetun pyörän - siitä tulee parissa vuodessa yksivaihteinen.

• Anonyymi

Olen ajanut Nexus vaihteisella pyörälläni 17000 kilometriä, edelleen vaihteet käytössä. Vaihdevaijeri venyy ja vaatii kerran kesässä säädön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ajanut Nexus vaihteisella pyörälläni 17000 kilometriä, edelleen vaihteet käytössä. Vaihdevaijeri venyy ja vaatii kerran kesässä säädön.

Ota nyt ne kolme nollaa pois, niin voi uskoakin.

• Anonyymi

Määritä mitä tarkoitat naisten pyörällä? Naisten pyörä on koltaan pienempi kuin miesten pyörä. Hivenen erillainen geometria saattaa olla, mutta ei oleellisesti.

Tällainen Kona Unit tuli surffaillessa vastaan.

https://konaworld.com/unit.cfm

• Anonyymi

Suuri ero naisten ja miesten pyörien välillä taitaa olla "istuvuus", eli geometria.

Naiset ovat keskimäärin lyhyempiä kuin miehet, joten naisille suunnatuissa pyörämalleissa on yleensä lyhyempi "stack". Keskimäärin naisilla on myös lyhyempi ylävartalopituus, joten naisten pyörämalleissa on yleensä myös lyhyempi "reach".

Noin muuten "naisten" pyörät ovat runkomalleiltaan melko samanlaisia kuin miesten pyörät. Monet naiset ajavat toki samanlaisilla malleilla kuin miehetkin, mutta vain pienemmässä koossa.

https://i.ibb.co/0VHz4fg/Stack-reach.jpg

• Anonyymi

• Anonyymi

Mummopyörä tietenkin jos sellaisen löydät.

• Anonyymi

Mikä tuo on eli valmistaja?

• Anonyymi

No, meidän mummo valmistaa teidän mummopyörät.

• Anonyymi

Eräs paikallinen pyöräliike ilmoitti, että Monark 1 vaihteisia pyöri saa vasta joulukuussa. En minä jouluun odota. Tilasin pyörän eräästä pyöräliikkeestä.
      He ovat myyneet ili 100 pyörää tässä kuussa.
      Nyt vain jännityksellä odotan, että milloin tilaamani pyörä saapuu. Pelottaa, että he vievät pyörän väärään paikkaan tai hävittävät sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1746
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1469
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1388
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1292
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      1005
    Aihe