Ikuisuuskysymys elämän tarkoituksesta on yksinkertainen selvittää.
Elämällä ei mitään järjellistä tarkoitusta tai merkitystä itsessään. Sinulla voi olla tuoli, jolla on tarkoitus istua. Elämällä ei ole mitään tällaista funktiota.
Elämällä voi olla sinulle merkitystä, jos arvostat elämääsi. Silloin elämäsi on arvokas sinulle ja se merkitsee paljon sinulle.
Siis arvostuksesi ratkaisee, onko elämälläsi merkitystä. Simple!
Elämän tarkoitus on arvostuskysymys, ei muuta
6
98
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolilla on tarkoitus istua koska ihminen on tehnyt tuolin istumista varten.
Jumala taas on tehnyt ihmisen olemaan yhteydessä Jumalan kanssa.
Elämän tarkoitus on löytää Jumala ja elää Hänen tahtonsa mukaisesti.
Jokainen elämä on arvokas Jumalalle.- Anonyymi
Mikä on jumala? Oletko tavannut tai tiedän muuten sellaisesta?
Elämä on kehittynyt evoluution kautta sellaiseksi kuin se on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on jumala? Oletko tavannut tai tiedän muuten sellaisesta?
Elämä on kehittynyt evoluution kautta sellaiseksi kuin se on.Jumala on ikään kuin kaikkialla oleva tietoisuus.
Ihmisen elämän tarkoitus, on löytää itsessään oleva käsittämättömän suuri ja käyttöön ottamaton tietoisuus.
Eli ikään kuin laajentua kuten universumi, pois tietoisuuden aineeksi kasaantuneesta puolesta.
Siinä sitten seilataan edestakaisin. Tietoisuudesta aineeksi, aineesta tietoisuudeksi...tarkoitus on sama, mikä on universumillakin. Eli varsinaista tarkoitusta ei taida olla muuta kuin matka itsessään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on ikään kuin kaikkialla oleva tietoisuus.
Ihmisen elämän tarkoitus, on löytää itsessään oleva käsittämättömän suuri ja käyttöön ottamaton tietoisuus.
Eli ikään kuin laajentua kuten universumi, pois tietoisuuden aineeksi kasaantuneesta puolesta.
Siinä sitten seilataan edestakaisin. Tietoisuudesta aineeksi, aineesta tietoisuudeksi...tarkoitus on sama, mikä on universumillakin. Eli varsinaista tarkoitusta ei taida olla muuta kuin matka itsessään.Toivottavasti siinä hommassa ei ole kertausta.
Minä vihaan kertaamista.
Kun asia on opittu, se on opittu ja sillä selvä ja kohti uusia seikkailuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti siinä hommassa ei ole kertausta.
Minä vihaan kertaamista.
Kun asia on opittu, se on opittu ja sillä selvä ja kohti uusia seikkailuja.Neale Donald Walsch on sitä mieltä että alusta aloittaminen on kaikkein parasta. (Eli tavallaan kertaaminen)
Hyi että sanon ma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279