Hei!
Minulla on erittäin paksut ja tuuheat hiukset jotka ovat yleensä pesun jälkeen täysin hallitsemattomat. Haluaisin hiukset suoriksi ja siisteiksi.
Seuraavasta linkistä aukeava kuva antaa suuntaa ongelmastani ja toivotusta tuloksesta:
http://www.hispaniconline.com/magazine/2003/oct/images/labuenavida-3.jpg
Hiukset tasoittuvat edes vähän vasta yöllä kun painuvat jotenkin kasaan. Myös tiukkojen pipojen käyttö saa hiukset vähän siedettävämmän näköiseksi. En halua liian wet lookkia vaan ainoastaan suoremmat hiukset.
Mitä tuotteita suosittelisitte ja onko jossainpäin helsinkiä mahdollista suoristaa hiukset jollain erikoismenetelmällä? Minkä hintaista?
Paljon kiitoksia kaikista vastauksista.
Liian paksut ja tuuheat hiukset??
4
2892
Vastaukset
- Ilovehair
Hanki suoristusrauta ja ns. siloittavia tuotteita, joita kampaamojen sarjoista löytyy varmasti kaikista. Kulkevat usein etuliitteellä "Liss", muitakin nimiä toki voipi olla. Kunnollinen tehokas fööni ja suuri pyöröharja on myös hyvä apu, mutta vaatii jo vähän käytön opettelemista.
Suoristuspermikset toimivat valitettavasti usein aika huonosti, ja permis aina kuivattaa pörröistä hiusta lisää. - 2dogs
kampaajaltasi voisiko hieman ohentaa veitsen kanssa hiuksia..
minulla toimi se että väleistä ohennettiin juuri veitsen kans..
käytän hiuksiin jätettäviä silottavia ja suoristavia hoitoaineita ja kampaan tiuhapiikkisellä kammalla hiukset aivan suoraksi..
en käytä suoristusrautoja koska minulla tekee pörröiseksi loppupäivästä..
hiuksiin jätettävän hoitoaineen jälkeen olen laittanut aivan pikkiriikkisen muotovaahtoa ja kammannut taas suoraksi..
mutta kannattaa kysyä sitä pienimuotoista hiusten ohennusta kampaajalta.. - kohtalotoveri
Suoristusrauta on ihan ykkösostos, muista käyttää lämpösuojan sisältäviä muotoilutuotteita alla ettet käräytä hiuksiasi.
Toinen apu on mahdollisimman siloittavat ja suoristavat hoitotuotteet, hoitoaineen silikonia et saa näillä hiuksilla pelätä. Koska päätä myöten valuvat raskaat ja kiiltävät hiukset ovat tavoite eikä kauhu. Redkeniltä löytyy silikonipitoiset hyvät tuotteet (smooth down). Panosta siloittavaan ja kosteuttavaan tuotesarjaan.
Myös CHI-suoristuskäsittely saattaisi olla paikallaan jos oikein hermostut. Sitä käytetään kiharan suoristukseen, hiukseen ajetaan silkkiproteiinia. Pehmittää ja suoristaa hiusta. Kallista lystiä toki.
Jos hiuslaatusi sen kestää niin anna kampaaajan ohentaa hiuksiasi kerrostamalla.- .............
chi-suoristuskäsittely ehdottomasti! mainio :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180