Hauskoja eläinsattumuksia?

Anonyymi

Eilen kaupassa käydessäni joku koira aivan innoissaan tuli nuuhkimaan minua. Sen johdosta sain tavallaan idean tähän viestiin.

Onko teillä sattunut koskaan hauskoja/naurettavia tilanteita eläimien kanssa? Itse voin aloittaa:

Muinoin minulla oli sekapi. Sen emo oli Belgianpaimen ja isukki Collie. Suojeluvaisto oli hyvin suuri.

Joka tapauksessa asuin silloin OK-talossa, enkä koskaan pitänyt ulko-ovea lukossa. Wanha isäni tiesi sen ja tuli yllättäen kylään.

Sekapi sai valtaisan suojelupuuskan. Haukkuen loikki yläkerrasta ja esitti isompaa, kuin on.

Wanha isäni vähät välitti mokomasta sekarotuisesta piskistä ja lompsi kahvipöydän äärelle istumaan.

Sekapi ei kuitenkaan antanut periksi. Meni nurkan taakse, välillä kurkkasi sieltä ja kuului "VUH".

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Noh mulla on oravatarina..

Ruokittiin pihalla punaoravaa ja se sitten kesyyntyi sen verran, että tuli välillä sisälle asti ilmoittamaan, että haluaa pähkinöitä.

Aina se kyllä meni hetipitäen ulos takaisin kunhan oli käynyt vain ilmoittautumassa.

Eräänä kesäisenä aamuna heräsin siihen että se samainen orava oli vatsani päällä.. minun sängyssäni. Oli tullut tuuletusikkunasta sisään makuuhuoneeseeni. Huusin kuin syötävä saadakseni oravan lähtemään sinne mistä oli tullutkin. Ja sehän lähti. Eipä tullut toiste makuuhuineeseen.

• Anonyymi

Koirat ovat naisten mieleisiä lemmikkejä sillä ne nuuhkivat hyvin innokkaasti ihmisten jalkovälejä.

• Anonyymi

Oravs riköd söpö elukka sinänsä hauska mutta vähän kuin rotta.

• Anonyymi

Voi nähdä elukoita, kuten joku sudenkorento on helikopteri ja ahven onkiessa kala tiikerihai ahven-hai kun ne raidat...

• Anonyymi

kaikki pienetkään elukat eivät ole kovin kivoja jos purevast ja pistävät myrykyillä.

• Minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi. Undulaatti istu sormella, kiemurteli siinä hetken, jäykistyi ja lensi pois. Sormelle jäi langanohut valkoinen vana.

• Anonyymi

Teksasin kalkkarokäärmekään ei ole kovin kiva pikkuelukka.

• Anonyymi

Minä ymmäeain vaemaan jotain elukkaa mökillä, olin nukkumassa ja pussasi poskeen mutta tuli myrkkyä ja patti joku ampiaistai pisiäiskuningatar.

• Anonyymi

Minä siirtelen täällä joutsenia kottikärryllä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      49
      1314
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      160
      1125
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1007
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      812
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      184
      797
    6. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      776
    7. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      759
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      751
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      738
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      698
    Aihe