Ärsyttävimpiä ihmistyyppejä

Anonyymi

Itselleni yksi ärsyttävimmistä ihmistyypeistä on takertujat. Sellaiset, joille on kohtelias, ei tuomitse heitä niin kuin monet muut tuomitsee jne. Ärsyttävän tekee niistä vaan se, että he eivät näyttäisi ymmärtävän sitä että kohteliaisuus heitä kohtaan ja ihmisinä kohteleminen ei ole lupa tai kutsu minuun takertumiseen. Pitääkö jatkossa olla heitä kohtaan tyly ja epäkohtelias, jotta välttäisi heidän takertumisen?

Mites teillä? Minkälainen ihmistyyppi ärsyttää eniten?

276

4153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muissa ihmisissä ärsyttävät aina ne piirteet, joita ei hyväksy omassa itsessään.

      Kun on sinut itsensä kanssa ja myös omien varjopuoliensa kanssa, mikään ihmistyyppi ei ärsytä.

      🦄

      • Anonyymi

        Minun piirteisiin ei kuulu takertuminen. Tarvitsen hyvin paljon omaa tilaa. Juuri siitä syystä ärsyttävät takertujat.

        Muissa on paljon piirteitä, joita en hyväksyisi itsessä ja joita minussa ei ole, mutta ei ne silti ärsytä samalla tavalla kuin takertuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun piirteisiin ei kuulu takertuminen. Tarvitsen hyvin paljon omaa tilaa. Juuri siitä syystä ärsyttävät takertujat.

        Muissa on paljon piirteitä, joita en hyväksyisi itsessä ja joita minussa ei ole, mutta ei ne silti ärsytä samalla tavalla kuin takertuminen.

        Ei ole mahdollista, että mikään sellainen ärsyttäisi, jota et yritä torjua.

        Olisiko takertuminen sinun kohdallasi jotain muuta kuin ihmisiin takertumista?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mahdollista, että mikään sellainen ärsyttäisi, jota et yritä torjua.

        Olisiko takertuminen sinun kohdallasi jotain muuta kuin ihmisiin takertumista?

        🦄

        Totta vitussa yritän torjua takertumisen kun ärsyttävät sellaiset.

        Se on minun kohdallani juuri minuun takertumista. Juuri niin, että ei ymmärretä minun oman tilan tarvetta. Aletaan ajattelemaan jotenkin niin, että kun olen kohtelias heitä kohtaan ja kohtelen heitä ihmisinä, että minä olisin jotenkin samis heidän kanssa ja kaipaan yhtä paljon heidän hyväksyntää kuin he minun. Mutta kun se ei ole niin. Se, että minä hyväksyn muut sellaisina kuin he ovat, ei tarkoita sitä, että minä jotenkin erityisemmän isoa painoarvoa antaisin heidän hyväksynnälle. Minulle on aivan sama, että hyväksyvätkö he minut tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta vitussa yritän torjua takertumisen kun ärsyttävät sellaiset.

        Se on minun kohdallani juuri minuun takertumista. Juuri niin, että ei ymmärretä minun oman tilan tarvetta. Aletaan ajattelemaan jotenkin niin, että kun olen kohtelias heitä kohtaan ja kohtelen heitä ihmisinä, että minä olisin jotenkin samis heidän kanssa ja kaipaan yhtä paljon heidän hyväksyntää kuin he minun. Mutta kun se ei ole niin. Se, että minä hyväksyn muut sellaisina kuin he ovat, ei tarkoita sitä, että minä jotenkin erityisemmän isoa painoarvoa antaisin heidän hyväksynnälle. Minulle on aivan sama, että hyväksyvätkö he minut tai ei.

        Onko olemassa jokin taho, ihmisryhmä tai muu kokonaisuus, jonka hyväksyntää olet itse joskus kaivannut mutta et ole saanut?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko olemassa jokin taho, ihmisryhmä tai muu kokonaisuus, jonka hyväksyntää olet itse joskus kaivannut mutta et ole saanut?

        🦄

        Ei ole. Paitsi minä itse. Itseni kanssa lopulta kuitenkin elän 24/7. Muiden kanssa vietän aikaa joitakin tunteja viikossa. Minulle on tärkeämpää tulla toimeen ja pystyä elämään itseni kanssa kuin muiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Paitsi minä itse. Itseni kanssa lopulta kuitenkin elän 24/7. Muiden kanssa vietän aikaa joitakin tunteja viikossa. Minulle on tärkeämpää tulla toimeen ja pystyä elämään itseni kanssa kuin muiden.

        Miten itse selität itsellesi sen, että elämässäsi on tai siihen tulee takertujia?

        Pystytkö muilta osin vetämään rajat itsesi ympärille?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten itse selität itsellesi sen, että elämässäsi on tai siihen tulee takertujia?

        Pystytkö muilta osin vetämään rajat itsesi ympärille?

        🦄

        Oletko vähän yksinkertainen? Justhan selitin mistä se johtuu ylempänä.

        Minähän pidän erittäin hyvää huolta rajoistani. Pidän takertujat etäällä. Ärsyttää niissä se, ettei aikuiset ihmiset aina itse kunnioita ja näe rajojani. Ei sen pitäisi niin vaikea olla, ellei ole sokea.

        Mutta minkälainen ihmistyyppi ärsyttää sinua? Tai oletko niin hyvä ihminen, ettei sellaista ihmistyyppiä ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vähän yksinkertainen? Justhan selitin mistä se johtuu ylempänä.

        Minähän pidän erittäin hyvää huolta rajoistani. Pidän takertujat etäällä. Ärsyttää niissä se, ettei aikuiset ihmiset aina itse kunnioita ja näe rajojani. Ei sen pitäisi niin vaikea olla, ellei ole sokea.

        Mutta minkälainen ihmistyyppi ärsyttää sinua? Tai oletko niin hyvä ihminen, ettei sellaista ihmistyyppiä ole?

        Et selittänyt. Et selvittänyt, miksi elämääsi tulee toistuvasti takertujia. Yritän selvittää, miksi niitä tulee elämääsi.

        Pääpiirteissään ajattelen, että ihminen vetää puoleensa samankaltaisia ihmisiä kuin millainen hän on itse.

        Ei minua kyllä erityisemmin ärsytä mikään ihmistyyppi. Tulen toimeen niiden kanssa, jotka ovat vaikutuspiirissäni. Tunnen tuskaa niiden puolesta, jotka joutuvat kokemaan esimerkiksi väkivaltaa, mutta se on niin kaukainen asia itselleni, etten voi sanoa kyseisten ihmisten ärsyttävän suoraan minua.

        Ajattelen, että maailmassa on kyllä tilaa kaikenlaisille ihmisille. Kenenkään ei tarvitse olla tekemisissä sellaisten kanssa, joista ei pidä. Poikkeukset, kuten sodat, ovat asia erikseen.

        🦄


      • Anonyymi

        Olet aivan oikeassa.


      • Anonyymi

        Aikamoinen yleistys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten itse selität itsellesi sen, että elämässäsi on tai siihen tulee takertujia?

        Pystytkö muilta osin vetämään rajat itsesi ympärille?

        🦄

        Miksi takerrut ja analysoit ihan selvää asiaa ja yrität laittaa sen hänen itsensä syyksi.
        Kyllä niin on että eräät ihmiset eivät erota kohteliaisuutta ystävyydestä
        Näitä on nähnyt vuosien aikana työpaikoilla monia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi takerrut ja analysoit ihan selvää asiaa ja yrität laittaa sen hänen itsensä syyksi.
        Kyllä niin on että eräät ihmiset eivät erota kohteliaisuutta ystävyydestä
        Näitä on nähnyt vuosien aikana työpaikoilla monia.

        Asia on minulle päivänselvä, hänelle ei. Hän kiinnittää huomionsa aivan väärään asiaan ja joutuu sen vuoksi kärsimään ärsyttävistä ihmisistä elämässään. Ei minulla ole elämässäni sellaista ongelmaa (vaikka muita ongelmia toki toisinaan on).

        Ihminen vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä, ja se on aivan ihmisen omaa ansiota. Sanon mieluummin "ansiota" kuin "syytä", koska myös positiivisten ihmisten ilmestyminen omaan elämään johtuu vain siitä, mitä näkyy omassa peilissä.

        🦄


      • Anonyymi

        Älä yleistä , niitä tarroja on , jotka ei käsitä että kohteliaisuus ei ole niinkuin että jaetaan seuraava puheen aihe vaikka työmaalla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yleistä , niitä tarroja on , jotka ei käsitä että kohteliaisuus ei ole niinkuin että jaetaan seuraava puheen aihe vaikka työmaalla .

        Tietysti aloittajan kuvailemia ihmisiä on olemassa. Kiinnostavaa ei ole se, millaiset ihmiset ovat ärsyttäviä, vaan miksi juuri sellaiset ihmiset ovat toistuvasti jonkun ihmisen elämässä.

        Minä yleistän aina. Minä varta vasten etsin yleistyksiä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mahdollista, että mikään sellainen ärsyttäisi, jota et yritä torjua.

        Olisiko takertuminen sinun kohdallasi jotain muuta kuin ihmisiin takertumista?

        🦄

        Lopeta tuo jankkaaminen , aloittaja laittoi ihan selvän kysymyksen ja sinä vedät jotain kallonkutistajan roolia analysoimalla häntä tarkoituksena ainoastaan ärsyttää. Että jos sinun totuus on se mitä kirjoitat niin mene sen mukaan , mutta älä yleistä asiaa joka on hyvin monipuolinen . Ja ihan yksilöllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti aloittajan kuvailemia ihmisiä on olemassa. Kiinnostavaa ei ole se, millaiset ihmiset ovat ärsyttäviä, vaan miksi juuri sellaiset ihmiset ovat toistuvasti jonkun ihmisen elämässä.

        Minä yleistän aina. Minä varta vasten etsin yleistyksiä.

        🦄

        Ihmekö, kun koko aloitus on itsessään yleistys. Ihmisiä ei voi luokitella takertujiin tai takertumattomiin. Mitä yksi yhdelle, sitä toinen toiselle. Suhteessa paljastuu, mitä piirrettä inhotaan itsessä eikä sitä toisessakaan siksi siedetä. Aloituksessa luultavasti tarkoitettiin muuta kuin takertumista lähisuhteissa. Onhan niitä, ihmisliimoja, jotka hamuavat joitain ominaisuuksia toisesta ja tarttuvat kärpäspaperiin täydellä tarmolla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et selittänyt. Et selvittänyt, miksi elämääsi tulee toistuvasti takertujia. Yritän selvittää, miksi niitä tulee elämääsi.

        Pääpiirteissään ajattelen, että ihminen vetää puoleensa samankaltaisia ihmisiä kuin millainen hän on itse.

        Ei minua kyllä erityisemmin ärsytä mikään ihmistyyppi. Tulen toimeen niiden kanssa, jotka ovat vaikutuspiirissäni. Tunnen tuskaa niiden puolesta, jotka joutuvat kokemaan esimerkiksi väkivaltaa, mutta se on niin kaukainen asia itselleni, etten voi sanoa kyseisten ihmisten ärsyttävän suoraan minua.

        Ajattelen, että maailmassa on kyllä tilaa kaikenlaisille ihmisille. Kenenkään ei tarvitse olla tekemisissä sellaisten kanssa, joista ei pidä. Poikkeukset, kuten sodat, ovat asia erikseen.

        🦄

        Kyllä niitä ärsyttäviä asioita on paljonkin, ihan pieniä sellaisia toisissa ihmisissä. Joku ryystää kahvia kovalla äänellä porukassa , joku puhuu liian hiljaa/ kovaa aiheuttaa myös ärsytystä , joku haisee voimakkaasti hieltä työpaikalla ja kukaan ei uskalla sanoa mitään jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tuo jankkaaminen , aloittaja laittoi ihan selvän kysymyksen ja sinä vedät jotain kallonkutistajan roolia analysoimalla häntä tarkoituksena ainoastaan ärsyttää. Että jos sinun totuus on se mitä kirjoitat niin mene sen mukaan , mutta älä yleistä asiaa joka on hyvin monipuolinen . Ja ihan yksilöllinen.

        Tarkoitukseni ei ollut ärsyttää.

        En vain usko siihen, että kenenkään elämään tupsahtaa toistuvasti ihmisiä, jotka käyttäytyvät tietyllä tavalla ilman, että kyseinen yksilö vetää heitä puoleensa.

        Aloittaja ei ole ymmärtänyt kyseistä asiaa ja yrittää ulkoistaa syyn muiden piikkiin.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et selittänyt. Et selvittänyt, miksi elämääsi tulee toistuvasti takertujia. Yritän selvittää, miksi niitä tulee elämääsi.

        Pääpiirteissään ajattelen, että ihminen vetää puoleensa samankaltaisia ihmisiä kuin millainen hän on itse.

        Ei minua kyllä erityisemmin ärsytä mikään ihmistyyppi. Tulen toimeen niiden kanssa, jotka ovat vaikutuspiirissäni. Tunnen tuskaa niiden puolesta, jotka joutuvat kokemaan esimerkiksi väkivaltaa, mutta se on niin kaukainen asia itselleni, etten voi sanoa kyseisten ihmisten ärsyttävän suoraan minua.

        Ajattelen, että maailmassa on kyllä tilaa kaikenlaisille ihmisille. Kenenkään ei tarvitse olla tekemisissä sellaisten kanssa, joista ei pidä. Poikkeukset, kuten sodat, ovat asia erikseen.

        🦄

        Sinä OLET aika yksinkertainen, jos et ymmärtänyt. Et ole kyllä liialla järjellä pilattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä OLET aika yksinkertainen, jos et ymmärtänyt. Et ole kyllä liialla järjellä pilattu.

        Jaan mielipiteitä tässä suhteessa, kyllä. Osa pitää yksinkertaisena, osa keskimääräistä älykkäämpänä.

        Vaan enpä ole vielä lukenut aloittajalta järkevää analyysiä siitä, miksi hän vetää puoleensa takertuvia ihmisiä. Sen asian selvittämiseen tarvitaan hänen älynlahjojaan, ei minun. 👌🏻

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaan mielipiteitä tässä suhteessa, kyllä. Osa pitää yksinkertaisena, osa keskimääräistä älykkäämpänä.

        Vaan enpä ole vielä lukenut aloittajalta järkevää analyysiä siitä, miksi hän vetää puoleensa takertuvia ihmisiä. Sen asian selvittämiseen tarvitaan hänen älynlahjojaan, ei minun. 👌🏻

        🦄

        Miksi takertujat takertuvat? Siinä on se oikea kysymys. Ei siinä, miksi joku vetää puoleensa takertujia.

        Mutta tyhmä ei vaan tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi takertujat takertuvat? Siinä on se oikea kysymys. Ei siinä, miksi joku vetää puoleensa takertujia.

        Mutta tyhmä ei vaan tajua.

        En ole keskustellut tuosta kysymyksestä, koska se ei mielestäni ole mielenkiintoinen.

        Minusta on mielenkiintoisempaa pohtia, miksi joku vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä. Eiväthän takertujat ole ainoa ihmistyyppi: osa vetää puoleensa alkoholisteja, osa narsisteja, osa rikkaita, osa köyhiä, osa fiksuja ja osa vähemmän fiksuja.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi takerrut ja analysoit ihan selvää asiaa ja yrität laittaa sen hänen itsensä syyksi.
        Kyllä niin on että eräät ihmiset eivät erota kohteliaisuutta ystävyydestä
        Näitä on nähnyt vuosien aikana työpaikoilla monia.

        Osaatko rajata? Jos olet kohtelias silloinkin, kun ärsyttää kaikki eivät ymmärrä rajojasi. Toki rajata voi kohteliaastikkin. Se onkin sitten taitolaji.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko rajata? Jos olet kohtelias silloinkin, kun ärsyttää kaikki eivät ymmärrä rajojasi. Toki rajata voi kohteliaastikkin. Se onkin sitten taitolaji.

        On imarreltu huomiosta mutta valikoiva kohteen suhteen, eli takertujan = epäkiinnostava hlö huomio ärsyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On imarreltu huomiosta mutta valikoiva kohteen suhteen, eli takertujan = epäkiinnostava hlö huomio ärsyttää

        No suurinosa kyllä antaa käytöksellään vihjeitä ja toinen tajuaa häipyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No suurinosa kyllä antaa käytöksellään vihjeitä ja toinen tajuaa häipyä.

        Miksi antaa takertujan takertua? Miksei huiskaise sellaisia sanoja että ymmärtää häipyä? Maistuuhan se huomio vaikka takertujalta olisi peräisin. Ihminen voi valittaa sitten vaikka siitä että onpas ärsyttävää kun saa huomiota…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi takertujat takertuvat? Siinä on se oikea kysymys. Ei siinä, miksi joku vetää puoleensa takertujia.

        Mutta tyhmä ei vaan tajua.

        Voisiko olla, että takertuja etsii sosiaalisesti itsenäisestä ihmisestä korvaavaa suhdetta?

        Eli jos itse on sosiaalisesti epävarma ja tuntee liiallista tarvetta tukeutua muihin, niin hakeutuu sellaisen ihmisen seuraan joka on hyvin itsenäinen; koska tuntee itsenäisen ihmisen luonteenpiirteiden korvaavan omat puutteensa.

        Tälläistä esiintyy myls paljon parisuhteissa, että etsitään ns "korvaavaa toista", jonka persoonallisuus siis kompensoi omia puutteita ja symbioottisesti muodostettu suhde koetaan sitten täydellistymiseksi ja sitä kautta jopa rakkaudeksi.

        Mikä on hieman hataraa kyllä minun mielestä ja varsinainen taalka pahimmissa tapauksissa.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi antaa takertujan takertua? Miksei huiskaise sellaisia sanoja että ymmärtää häipyä? Maistuuhan se huomio vaikka takertujalta olisi peräisin. Ihminen voi valittaa sitten vaikka siitä että onpas ärsyttävää kun saa huomiota…

        Siinäpä se. Huomiota pitää saada. Vaan kun ensin on on itse ylisanoja sanonut niin vaikea häätää kauemmaksi, jos toinen liikaa seurasta innostuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko olla, että takertuja etsii sosiaalisesti itsenäisestä ihmisestä korvaavaa suhdetta?

        Eli jos itse on sosiaalisesti epävarma ja tuntee liiallista tarvetta tukeutua muihin, niin hakeutuu sellaisen ihmisen seuraan joka on hyvin itsenäinen; koska tuntee itsenäisen ihmisen luonteenpiirteiden korvaavan omat puutteensa.

        Tälläistä esiintyy myls paljon parisuhteissa, että etsitään ns "korvaavaa toista", jonka persoonallisuus siis kompensoi omia puutteita ja symbioottisesti muodostettu suhde koetaan sitten täydellistymiseksi ja sitä kautta jopa rakkaudeksi.

        Mikä on hieman hataraa kyllä minun mielestä ja varsinainen taalka pahimmissa tapauksissa.

        Sivusta

        Niin ja lisään vielä omaan kommenttiini, että ihminenhän on apina ja oppii apinoimalla.

        Eli jos hakeutuu itsenäisen ihmisen seuraa, voi toiveissa alitajuisesti tai ihan tietoisestikkin olla saada voimaa häneltä omaan persoonaan tai omaksua käytöspiirteitä joilla oppia itsekkin itsenäisemmäksi.

        Tai vaan tukeutua johonkin itseä vahvempaan ihmiseen.

        Joka taas on jo pelottavan lähellä psykologista vampirismia.

        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmekö, kun koko aloitus on itsessään yleistys. Ihmisiä ei voi luokitella takertujiin tai takertumattomiin. Mitä yksi yhdelle, sitä toinen toiselle. Suhteessa paljastuu, mitä piirrettä inhotaan itsessä eikä sitä toisessakaan siksi siedetä. Aloituksessa luultavasti tarkoitettiin muuta kuin takertumista lähisuhteissa. Onhan niitä, ihmisliimoja, jotka hamuavat joitain ominaisuuksia toisesta ja tarttuvat kärpäspaperiin täydellä tarmolla :D

        "Aloituksessa luultavasti tarkoitettiin muuta kuin takertumista lähisuhteissa."

        Touché! Takertumista yleisellä tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja lisään vielä omaan kommenttiini, että ihminenhän on apina ja oppii apinoimalla.

        Eli jos hakeutuu itsenäisen ihmisen seuraa, voi toiveissa alitajuisesti tai ihan tietoisestikkin olla saada voimaa häneltä omaan persoonaan tai omaksua käytöspiirteitä joilla oppia itsekkin itsenäisemmäksi.

        Tai vaan tukeutua johonkin itseä vahvempaan ihmiseen.

        Joka taas on jo pelottavan lähellä psykologista vampirismia.

        Sivusta.

        Moni ymmärtää hienovaraisia vihjeitä tilan tarpeesta. Ja sitten on ääliöitä, jotka eivät ymmärrä ja hyväksy edes suoraa kehotusta painua vittuun. Sellaisia löytyy täältä palstalta ja yhtä lailla livessäkin. Kumpaakin sukupuolta. Ja ne ovat ne ärsyttävimmät mulkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni ymmärtää hienovaraisia vihjeitä tilan tarpeesta. Ja sitten on ääliöitä, jotka eivät ymmärrä ja hyväksy edes suoraa kehotusta painua vittuun. Sellaisia löytyy täältä palstalta ja yhtä lailla livessäkin. Kumpaakin sukupuolta. Ja ne ovat ne ärsyttävimmät mulkut.

        Tyttöystävästä tullut riesa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöystävästä tullut riesa?

        Nöyp. Naisista tulee riesoja ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa. Aloituksessa ei ollut kyse siitä, vaan takertumaan taipuvaisista ihmisistä, jotka eivät ymmärrä kunnioittaa toisten ihmisten omaa tilaa. Sukupuolesta riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöyp. Naisista tulee riesoja ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa. Aloituksessa ei ollut kyse siitä, vaan takertumaan taipuvaisista ihmisistä, jotka eivät ymmärrä kunnioittaa toisten ihmisten omaa tilaa. Sukupuolesta riippumatta.

        Tuollaisia ihmisiä ei ole kaikkien elämässä. Minun ei ole koskaan tarvinnut käskeä ketään painumaan minnekään, jotta saisin heidät pois elämästäni. Tarvitsen myös paljon omaa tilaa, mutta en ole koskaan joutunut tuollaisessa määrin tekemään töitä säilyttääkseni oman tilani.

        Pysyn kannassani. Aloittaja vetää puoleensa takertujia, vaikka se tapahtuu hänen tahtomattaan.

        Pysyn kannassani myös sen suhteen, että hankalat ihmissuhteet toteuttavat jokaisen elämässä jotain haluttua roolia, jonka tarkoitus voi olla itselle epäselvä. Yllä mainittu ehdotus (takertuvilta ihmisiltä saatavan) huomion tarpeesta oli periaatten tasolla hyvä pointti, vaikka se ei koskisikaan aloittajaa eikä hänen tilannettaan.

        Minulla on kokemusta asiasta. Olen aikaisemmin vetänyt puoleeni ihmisiä, jollaisia en halunnut elämääni. Kun selvitin syyt siihen, sain ongelman ratkaistua ilman, että minun olisi tarvinnut sälyttää vastuuta muille tai kutsua ketään ärsyttäväksi. Nyt elämässäni on vain miellyttäviä ihmisiä, ja muunlaiset saavat lähtöpassit nopeasti.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisia ihmisiä ei ole kaikkien elämässä. Minun ei ole koskaan tarvinnut käskeä ketään painumaan minnekään, jotta saisin heidät pois elämästäni. Tarvitsen myös paljon omaa tilaa, mutta en ole koskaan joutunut tuollaisessa määrin tekemään töitä säilyttääkseni oman tilani.

        Pysyn kannassani. Aloittaja vetää puoleensa takertujia, vaikka se tapahtuu hänen tahtomattaan.

        Pysyn kannassani myös sen suhteen, että hankalat ihmissuhteet toteuttavat jokaisen elämässä jotain haluttua roolia, jonka tarkoitus voi olla itselle epäselvä. Yllä mainittu ehdotus (takertuvilta ihmisiltä saatavan) huomion tarpeesta oli periaatten tasolla hyvä pointti, vaikka se ei koskisikaan aloittajaa eikä hänen tilannettaan.

        Minulla on kokemusta asiasta. Olen aikaisemmin vetänyt puoleeni ihmisiä, jollaisia en halunnut elämääni. Kun selvitin syyt siihen, sain ongelman ratkaistua ilman, että minun olisi tarvinnut sälyttää vastuuta muille tai kutsua ketään ärsyttäväksi. Nyt elämässäni on vain miellyttäviä ihmisiä, ja muunlaiset saavat lähtöpassit nopeasti.

        🦄

        Ehkä asia on niin, että sinä pidät takertujien antamasta huomiosta ja takerrut siihen huomioon? Tai olet sellainen ihminen, joka ei herätä kenessäkään minkäänlaista mielenkiintoa. Voihan se olla niinkin, ettei feministipiireissä takertumista tapahdu. Mene ja tiedä...

        Suurin osa ihmisistä on laumaeläimiä. He tarvitsevat toisiaan. Suurin osa löytää paikkansa laumasta. Sitten on ihmisiä, jotka eivät tule syystä tai toisesta hyväksytyksi yhteenkään laumaan, mutta kaipaavat sitä hyväksyntää ja johonkin laumaan kuulumista silti. Silloin kun sellaisia kohtelee ihmisinä ja on kohtelias, he alkavat omassa pienessä päässä rakentamaan omaa laumaa sellaisen kanssa, joka niin on tehnyt, vaikka se kohtelias ihminen ei välttämättä mitään lauman muodostamista kaipaa ja pärjää hyvin ilman.

        Ja hei! Se, ettei sinuun takerruta etkä ole kohdannut sellaista, ei tarkoita sitä, ettei sellaista tapahtuisi muille. Sinun kapeakatseinen subjektiivinen näkemys maailmasta ja ihmisistä ei ole kuitenkaan se todellisuus missä elämme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä asia on niin, että sinä pidät takertujien antamasta huomiosta ja takerrut siihen huomioon? Tai olet sellainen ihminen, joka ei herätä kenessäkään minkäänlaista mielenkiintoa. Voihan se olla niinkin, ettei feministipiireissä takertumista tapahdu. Mene ja tiedä...

        Suurin osa ihmisistä on laumaeläimiä. He tarvitsevat toisiaan. Suurin osa löytää paikkansa laumasta. Sitten on ihmisiä, jotka eivät tule syystä tai toisesta hyväksytyksi yhteenkään laumaan, mutta kaipaavat sitä hyväksyntää ja johonkin laumaan kuulumista silti. Silloin kun sellaisia kohtelee ihmisinä ja on kohtelias, he alkavat omassa pienessä päässä rakentamaan omaa laumaa sellaisen kanssa, joka niin on tehnyt, vaikka se kohtelias ihminen ei välttämättä mitään lauman muodostamista kaipaa ja pärjää hyvin ilman.

        Ja hei! Se, ettei sinuun takerruta etkä ole kohdannut sellaista, ei tarkoita sitä, ettei sellaista tapahtuisi muille. Sinun kapeakatseinen subjektiivinen näkemys maailmasta ja ihmisistä ei ole kuitenkaan se todellisuus missä elämme...

        "Ehkä asia on niin, että sinä pidät takertujien antamasta huomiosta ja takerrut siihen huomioon?"

        Tämä kommentti takertujilta saatavasta huomiosta ei ollut alun perin minulta. Otin sen puheeksi sen vuoksi, että se kuvaa mielestäni hyvin erästä yleisempää periaatetta, jonka mukaan epämukavat ihmiset täyttävät jotain tarkoitusta elämässämme, emmekä pääse eroon näistä ihmisistä, ennen kuin täytämme kysisen tarpeen jotain muuta kautta.

        Mainitsen uudelleen myös sen, että olen aina päässyt helposti eroon takertujista, viime kädessä esimerkiksi sosiaalisen median kautta tehtävällä estolla.

        "Tai olet sellainen ihminen, joka ei herätä kenessäkään minkäänlaista mielenkiintoa."

        Tämä on lähempänä totuutta, sillä siviilipersoonani tarkoituksena ei ole herättää suurta mielenkiintoa. Pidän myös vapaudesta ja omasta tilasta. Ammattiin liittyvät saavutukset ovat minulle tärkeämpiä kuin persoonani.

        "Voihan se olla niinkin, ettei feministipiireissä takertumista tapahdu. Mene ja tiedä..."

        Kukaan lähiympäristöstäni ei kutsuisi itseään feministiksi. 😂 He ovat vain ystävällisiä ihmisiä, jotka kohtelevat naisia ja miehiä samoilla säännöillä ja tasa-arvoisesti. Tällaisilla arvoilla varustettujen ihmisten käyttäytymiseen kuuluu luonnollisena osana myös se, että toisten rajoja kunnioitetaan.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä asia on niin, että sinä pidät takertujien antamasta huomiosta ja takerrut siihen huomioon? Tai olet sellainen ihminen, joka ei herätä kenessäkään minkäänlaista mielenkiintoa. Voihan se olla niinkin, ettei feministipiireissä takertumista tapahdu. Mene ja tiedä...

        Suurin osa ihmisistä on laumaeläimiä. He tarvitsevat toisiaan. Suurin osa löytää paikkansa laumasta. Sitten on ihmisiä, jotka eivät tule syystä tai toisesta hyväksytyksi yhteenkään laumaan, mutta kaipaavat sitä hyväksyntää ja johonkin laumaan kuulumista silti. Silloin kun sellaisia kohtelee ihmisinä ja on kohtelias, he alkavat omassa pienessä päässä rakentamaan omaa laumaa sellaisen kanssa, joka niin on tehnyt, vaikka se kohtelias ihminen ei välttämättä mitään lauman muodostamista kaipaa ja pärjää hyvin ilman.

        Ja hei! Se, ettei sinuun takerruta etkä ole kohdannut sellaista, ei tarkoita sitä, ettei sellaista tapahtuisi muille. Sinun kapeakatseinen subjektiivinen näkemys maailmasta ja ihmisistä ei ole kuitenkaan se todellisuus missä elämme...

        Silloin kun sellaisia kohtelee ihmisinä ja on kohtelias, he alkavat omassa pienessä päässä rakentamaan omaa laumaa sellaisen kanssa, joka niin on tehnyt, vaikka se kohtelias ihminen ei välttämättä mitään lauman muodostamista kaipaa ja pärjää hyvin ilman.

        Ristus mitä kyökkipsykoligiaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten itse selität itsellesi sen, että elämässäsi on tai siihen tulee takertujia?

        Pystytkö muilta osin vetämään rajat itsesi ympärille?

        🦄

        Vaarallista puhetta.

        Et tiedä psykologiasta yhtään mitään, mutta olet suuna-päänä täällä analysoimassa ventovietaita ihmisiä yhden lauseen perusteella ilman taustatietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on minulle päivänselvä, hänelle ei. Hän kiinnittää huomionsa aivan väärään asiaan ja joutuu sen vuoksi kärsimään ärsyttävistä ihmisistä elämässään. Ei minulla ole elämässäni sellaista ongelmaa (vaikka muita ongelmia toki toisinaan on).

        Ihminen vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä, ja se on aivan ihmisen omaa ansiota. Sanon mieluummin "ansiota" kuin "syytä", koska myös positiivisten ihmisten ilmestyminen omaan elämään johtuu vain siitä, mitä näkyy omassa peilissä.

        🦄

        Höpö höpö.

        Ei kukaan voi valita, millaisia ihmisiä työpaikalle tulee. Ei silloin "vedä ketään puoleensa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaarallista puhetta.

        Et tiedä psykologiasta yhtään mitään, mutta olet suuna-päänä täällä analysoimassa ventovietaita ihmisiä yhden lauseen perusteella ilman taustatietoja.

        En velvoita ketään toimimaan neuvojeni mukaisesti. Vastuu on kuulijalla.

        Mielestäni on paljon vaarallisempaa, jos ei itse ota vastuuta siitä, millaisia ihmisiä hyväksyy elämäänsä. Silloin on täysin muiden armoilla.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Ei kukaan voi valita, millaisia ihmisiä työpaikalle tulee. Ei silloin "vedä ketään puoleensa".

        Jokainen voi valita työpaikkansa.

        Työpaikalla ollessa on enemmän vuorovaikutusta niiden kesken, jotka ovat samankaltaisia.

        Pysyn kannassani.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni ymmärtää hienovaraisia vihjeitä tilan tarpeesta. Ja sitten on ääliöitä, jotka eivät ymmärrä ja hyväksy edes suoraa kehotusta painua vittuun. Sellaisia löytyy täältä palstalta ja yhtä lailla livessäkin. Kumpaakin sukupuolta. Ja ne ovat ne ärsyttävimmät mulkut.

        Ymmärrän ärtymyksesi.

        Yksi minun sukulaiseni on tuollainen ja ilmiselvästi huomionhakuinen takertuminen omaa myös ihan kiusaamisen piirteitä..soitetaan mukamas vahingossa, tarkoituksella kesken saunaillan ja muuta vastaavaa. Tai vaihtoehtoisesti jos sovitaan jotain ja täytyisi soittaa ja varmistaa, niin yhtäkkiä puhelin ei ole toiminut, on rikki jne valehtelua ja manipulointia.

        Sitten kun siihen suuttuneena sanoo, että voitko kiitos jättää minut rauhaan tai edes yrittää käyttäytyä normaalisti, niin takertuja sinisin silmin uhriutuu ja todennäköisesti uhriutuu myös muille sukulaisille minua haukkuen.

        Sitten siinä pilaa omat fiiliksensä, kun täytyy suuttua ja alkaa räyhäämään kun hermot menee lopullisesti. Sitten onkin raivohullu jne kun takertuja korostaa omaa merkitystään draamaa keittämällä.

        Tuollaiset ihmiset kannattaa huuhdella pöntöstä alas ja jatkaa elämäänsä. Täysi esto päälle on ainoa keino.

        Itse vedin välit poikki, sanoin, että jätä minut rauhaan etkä minua enää vedätä jutuillasi, mutta silti vaan tippuu postia luukusta kaikenlaisin yrityksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän ärtymyksesi.

        Yksi minun sukulaiseni on tuollainen ja ilmiselvästi huomionhakuinen takertuminen omaa myös ihan kiusaamisen piirteitä..soitetaan mukamas vahingossa, tarkoituksella kesken saunaillan ja muuta vastaavaa. Tai vaihtoehtoisesti jos sovitaan jotain ja täytyisi soittaa ja varmistaa, niin yhtäkkiä puhelin ei ole toiminut, on rikki jne valehtelua ja manipulointia.

        Sitten kun siihen suuttuneena sanoo, että voitko kiitos jättää minut rauhaan tai edes yrittää käyttäytyä normaalisti, niin takertuja sinisin silmin uhriutuu ja todennäköisesti uhriutuu myös muille sukulaisille minua haukkuen.

        Sitten siinä pilaa omat fiiliksensä, kun täytyy suuttua ja alkaa räyhäämään kun hermot menee lopullisesti. Sitten onkin raivohullu jne kun takertuja korostaa omaa merkitystään draamaa keittämällä.

        Tuollaiset ihmiset kannattaa huuhdella pöntöstä alas ja jatkaa elämäänsä. Täysi esto päälle on ainoa keino.

        Itse vedin välit poikki, sanoin, että jätä minut rauhaan etkä minua enää vedätä jutuillasi, mutta silti vaan tippuu postia luukusta kaikenlaisin yrityksin.

        "Tuollaiset ihmiset kannattaa huuhdella pöntöstä alas ja jatkaa elämäänsä. Täysi esto päälle on ainoa keino."

        Olen samaa mieltä tästä.

        Uskon, että aloittajan ongelmana on myötätunto. Hän kokee tekevänsä väärin, kun sulkee takertujan kokonaan ulos elämästään. Mikään muu, hänen kirjoittamansa perusteella, ei selitä hänen kyvyttömyyttään tehdä täysestoa.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole keskustellut tuosta kysymyksestä, koska se ei mielestäni ole mielenkiintoinen.

        Minusta on mielenkiintoisempaa pohtia, miksi joku vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä. Eiväthän takertujat ole ainoa ihmistyyppi: osa vetää puoleensa alkoholisteja, osa narsisteja, osa rikkaita, osa köyhiä, osa fiksuja ja osa vähemmän fiksuja.

        🦄

        Takertujat, alkoholistit, narsistit, rikkaat, köyhät, mikään näistä ei ole ihmistyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen voi valita työpaikkansa.

        Työpaikalla ollessa on enemmän vuorovaikutusta niiden kesken, jotka ovat samankaltaisia.

        Pysyn kannassani.

        🦄

        "Työpaikalla ollessa on enemmän vuorovaikutusta niiden kesken, jotka ovat samankaltaisia."

        Niinkö? Ei meillä. Auttaa tietysti, jos työpaikalla on vain paljon erilaisia ihmisiä. Ihmisten erilaisuus ja erilaisten ihmisten välinen jatkuva vuorovaikutus on vahvuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takertujat, alkoholistit, narsistit, rikkaat, köyhät, mikään näistä ei ole ihmistyyppi.

        Riippuu siitä, mitä ihmistyypillä tarkoitetaan. Tuossa yhteydessä ne olivat vain keinoja luokitella ihmisiä sen mukaan, miten he käyttäytyvät suhteessa muihin ihmisiin.

        En tarkoittanut, että nuo olisivat pysyviä ominaisuuksia. Ne voivat olla väliaikaisia. Voivat ne toki pysyviäkin olla.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Työpaikalla ollessa on enemmän vuorovaikutusta niiden kesken, jotka ovat samankaltaisia."

        Niinkö? Ei meillä. Auttaa tietysti, jos työpaikalla on vain paljon erilaisia ihmisiä. Ihmisten erilaisuus ja erilaisten ihmisten välinen jatkuva vuorovaikutus on vahvuus.

        Se on totta, ja ammatillisissa yhteyksissä tulisi pyrkiäkin siihen, että mahdollismman erilaiset ihmiset olisivat vuorovaikutuksessa.

        Mutta mietipä taukoja ja muita vapaamuotoisia tilanteita. Samanlaiset hengaavat usein yhdessä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuollaiset ihmiset kannattaa huuhdella pöntöstä alas ja jatkaa elämäänsä. Täysi esto päälle on ainoa keino."

        Olen samaa mieltä tästä.

        Uskon, että aloittajan ongelmana on myötätunto. Hän kokee tekevänsä väärin, kun sulkee takertujan kokonaan ulos elämästään. Mikään muu, hänen kirjoittamansa perusteella, ei selitä hänen kyvyttömyyttään tehdä täysestoa.

        🦄

        Tunnustan itsekkin taipuneeni tuollaiseen itsetuhoisaan periksiantamiseen väärän ihmisen suhteen. Erityisen vaikeaksi asian tekee, että sukulainen on iäkäs oma lähisukulainen.

        Jatkuva periksiantaminen, kymmeniä vuosia, on aiheuttanut itsessäni ihan hirveää patotunutta vihaa, jolla on ollut taipumusta purkautua ja suuntautua ihan vääriin ihmisiin ja siten selvästi tuhonnut elämääni.

        Monta vuotta nuoruudessani sinisilmäisesti vielä uskoin, että hän vaan ei tajua, eli on idiootti. Mutta kun itse aikuistuin, niin kyllä alkoi pilvet väistyä ja tajusin koko näytelmän ytimen ja tarkoituksellisuuden. Aikuinen ihminen todellakin tietää mitä tekee ja miten toisia kuuluisi kunnioittaa ja kohdella.

        Nimenomaan kunnioituksen puutteesta on kyse, jos ei anna tilaa, vaan itsekkäästi työntyy seuraan ja häiritsee omien tarkoitusperiensä vuoksi ja sitä ei tarvi kenenkään sietää yhtään keneltäkään.

        Kellään ei ole mitään velvollisuuksia ihmisille joista ei pidä ja ei halua jakaa elämäänsä ja aikaansa. Välit poikki vaan jos suhde tuntuu pahalta ja aiheuttaa jopa henkistä pahoinvointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnustan itsekkin taipuneeni tuollaiseen itsetuhoisaan periksiantamiseen väärän ihmisen suhteen. Erityisen vaikeaksi asian tekee, että sukulainen on iäkäs oma lähisukulainen.

        Jatkuva periksiantaminen, kymmeniä vuosia, on aiheuttanut itsessäni ihan hirveää patotunutta vihaa, jolla on ollut taipumusta purkautua ja suuntautua ihan vääriin ihmisiin ja siten selvästi tuhonnut elämääni.

        Monta vuotta nuoruudessani sinisilmäisesti vielä uskoin, että hän vaan ei tajua, eli on idiootti. Mutta kun itse aikuistuin, niin kyllä alkoi pilvet väistyä ja tajusin koko näytelmän ytimen ja tarkoituksellisuuden. Aikuinen ihminen todellakin tietää mitä tekee ja miten toisia kuuluisi kunnioittaa ja kohdella.

        Nimenomaan kunnioituksen puutteesta on kyse, jos ei anna tilaa, vaan itsekkäästi työntyy seuraan ja häiritsee omien tarkoitusperiensä vuoksi ja sitä ei tarvi kenenkään sietää yhtään keneltäkään.

        Kellään ei ole mitään velvollisuuksia ihmisille joista ei pidä ja ei halua jakaa elämäänsä ja aikaansa. Välit poikki vaan jos suhde tuntuu pahalta ja aiheuttaa jopa henkistä pahoinvointia.

        Sieltä tulee järkevää tekstiä! 👍

        Aloittaja, huhuu! Täällä on nyt erinomaisia neuvoja sinulle. Katso viesti, johon tämä kommentti vastaa.

        Sen verran tuohon erinomaiseen viestiin vielä lisäisin, että tiiviskään suhde ei ole takertumista, jos se tuottaa iloa kaikille osapuolille ja kaikki ovat siinä vapaaehtoisesti.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuollaiset ihmiset kannattaa huuhdella pöntöstä alas ja jatkaa elämäänsä. Täysi esto päälle on ainoa keino."

        Olen samaa mieltä tästä.

        Uskon, että aloittajan ongelmana on myötätunto. Hän kokee tekevänsä väärin, kun sulkee takertujan kokonaan ulos elämästään. Mikään muu, hänen kirjoittamansa perusteella, ei selitä hänen kyvyttömyyttään tehdä täysestoa.

        🦄

        "Uskon, että aloittajan ongelmana on myötätunto."

        Sinun ja ihmiskunnan suurin ongelma. Olette tottuneet uskomaan, ei ajattelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Uskon, että aloittajan ongelmana on myötätunto."

        Sinun ja ihmiskunnan suurin ongelma. Olette tottuneet uskomaan, ei ajattelemaan.

        Osoita väitteesi todenperäisyys tässä keskustelussa puheenaiheena olevan asian suhteen.

        Minä olen jo selostanut, miksi oma uskomukseni voisi olla mahdollinen. Sinä vain heittelet epärakentavia kommentteja, joista ei ole mitään hyötyä kenellekään.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä tulee järkevää tekstiä! 👍

        Aloittaja, huhuu! Täällä on nyt erinomaisia neuvoja sinulle. Katso viesti, johon tämä kommentti vastaa.

        Sen verran tuohon erinomaiseen viestiin vielä lisäisin, että tiiviskään suhde ei ole takertumista, jos se tuottaa iloa kaikille osapuolille ja kaikki ovat siinä vapaaehtoisesti.

        🦄

        Ei niin olekkaan, se on kauneinta ihmisen elämässä kun pystyy luomaan merkityksellisen ihmissuhteen eikä siihen voi ketään pakottaa tai painostaa.

        Silloin kun elämä muuttuu yhteiseksi, eikä mitään takertumista oikein edes ole olemassa, epävarmuutta ehkä ajoittain voi ilmetä, mutta läheisessä suhteessa toisen tunteet kokee niin ominaan, ettei niiden huoltaminen ole mikään ongelma, vaan se tekee ihan mielellään.

        Tästä tulikin mieleeni Jeesuksen opit mm "Kaikki minkä teet heille, teet minulle" jne sen tyyliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Uskon, että aloittajan ongelmana on myötätunto."

        Sinun ja ihmiskunnan suurin ongelma. Olette tottuneet uskomaan, ei ajattelemaan.

        No mutta vastoin parempaa tietoa on vaan uskottava tai arveltava. Varsinkin jos eksaktin tiedon portti ei avaudu ajattelemalla.

        Eihän toki yksisarvinen tunne sinua kovinkaan hyvin niin ei voi kun antaa varovaista palautetta ongelmaasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaan mielipiteitä tässä suhteessa, kyllä. Osa pitää yksinkertaisena, osa keskimääräistä älykkäämpänä.

        Vaan enpä ole vielä lukenut aloittajalta järkevää analyysiä siitä, miksi hän vetää puoleensa takertuvia ihmisiä. Sen asian selvittämiseen tarvitaan hänen älynlahjojaan, ei minun. 👌🏻

        🦄

        Itse ainakin näen tekstissä miksi takertuja valitsee hänet ja se lukee siinä selvästi jos et osaa lukea tai ymmärrä lukemaasi niin ei voi mitään.
        Ihmiset takertuu koska luulee ystävällistä käytöstä joksikin syvemmäksi kaveruudeksi. Heillä ei ole käytöstapoja eikä ajattelukykyä siitä ettei kukaan jaksa kuunnella heitä kokoajan. Roikkuja hakee vahvistusta itselleen jatkuvasti saamatta sitä koskaan tarpeekseen että lopettaisi roikkumisen. Ei tarvita mitään analyyseja mitä vikaa ap:ssä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ainakin näen tekstissä miksi takertuja valitsee hänet ja se lukee siinä selvästi jos et osaa lukea tai ymmärrä lukemaasi niin ei voi mitään.
        Ihmiset takertuu koska luulee ystävällistä käytöstä joksikin syvemmäksi kaveruudeksi. Heillä ei ole käytöstapoja eikä ajattelukykyä siitä ettei kukaan jaksa kuunnella heitä kokoajan. Roikkuja hakee vahvistusta itselleen jatkuvasti saamatta sitä koskaan tarpeekseen että lopettaisi roikkumisen. Ei tarvita mitään analyyseja mitä vikaa ap:ssä on.

        Kyse oli siitä, miksi ap:ta ärsyttää roikkujat. Ihan normi juttu, että on tyyppejä jotka tarraa kiinni ystävällisyyteen, ei siinä ole mitään ihmeellistä tai erikoista. No, miksi ap:ta se ärsyttää, tulee loogisena kysymyksenä, kun ilmiö ei välttämättä ärsytä ellei siitä välitä.

        Ei ap:sta mitään vikaa haeta, mut voisi itsekin miettiä, miksi asiat toisten käytöksessä ärsyttää, niinku syvällisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko olemassa jokin taho, ihmisryhmä tai muu kokonaisuus, jonka hyväksyntää olet itse joskus kaivannut mutta et ole saanut?

        🦄

        Kuule nyt keittiöpsykologi. Olet ilmeisesti lukenut Valituista Paloista että ihmiset ärsyyntyvät juuri sellaisiin piirteisiin toisissa joita heissä on itsessäänkin.

        Voi se usein ollakin noin, mutta ei aina. En usko että nopearytminen tuskastuu hidastelijaan siksi että on itsekin "OIKEASTI" hidas. Tai että täsmällinen ärsyyntyy myöhästelijään siksi että itsekin "OIKEASTI" myöhästelee.

        Valittu Palat ei ole aina oikeassa.

        Niin, ja se alkuperäinen kysymys:

        Minä ärsyynnyn mm. keittiöpsykologeihin, jotka analysoivat muita ihmisiä ja aina "tietävät" miksi nämä toimivat, ajattelevat ja tuntevat tietyllä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaan mielipiteitä tässä suhteessa, kyllä. Osa pitää yksinkertaisena, osa keskimääräistä älykkäämpänä.

        Vaan enpä ole vielä lukenut aloittajalta järkevää analyysiä siitä, miksi hän vetää puoleensa takertuvia ihmisiä. Sen asian selvittämiseen tarvitaan hänen älynlahjojaan, ei minun. 👌🏻

        🦄

        Miksi sitä pitäisi analysoida? Olet jankkaaja ja ylimielinen, täydellinen ja kaikkitietävä keittiöpsykologi. Minä ärsyynnyn sellaisiin ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule nyt keittiöpsykologi. Olet ilmeisesti lukenut Valituista Paloista että ihmiset ärsyyntyvät juuri sellaisiin piirteisiin toisissa joita heissä on itsessäänkin.

        Voi se usein ollakin noin, mutta ei aina. En usko että nopearytminen tuskastuu hidastelijaan siksi että on itsekin "OIKEASTI" hidas. Tai että täsmällinen ärsyyntyy myöhästelijään siksi että itsekin "OIKEASTI" myöhästelee.

        Valittu Palat ei ole aina oikeassa.

        Niin, ja se alkuperäinen kysymys:

        Minä ärsyynnyn mm. keittiöpsykologeihin, jotka analysoivat muita ihmisiä ja aina "tietävät" miksi nämä toimivat, ajattelevat ja tuntevat tietyllä tavalla.

        "Minä ärsyynnyn mm. keittiöpsykologeihin, jotka analysoivat muita ihmisiä ja aina "tietävät" miksi nämä toimivat, ajattelevat ja tuntevat tietyllä tavalla."

        Tervetuloa keskusteluun! Mistä asiasta haluaisit analyysin itsellesi? Minulla onkin tässä juuri 4 kpl Valitut Palat -lehteä avoinna.

        Analyysini lopputulos on: sinä et ollenkaan nauti tästä keskustelusta mutta haluat silti keskustella kanssani. Olet masokisti.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisia ihmisiä ei ole kaikkien elämässä. Minun ei ole koskaan tarvinnut käskeä ketään painumaan minnekään, jotta saisin heidät pois elämästäni. Tarvitsen myös paljon omaa tilaa, mutta en ole koskaan joutunut tuollaisessa määrin tekemään töitä säilyttääkseni oman tilani.

        Pysyn kannassani. Aloittaja vetää puoleensa takertujia, vaikka se tapahtuu hänen tahtomattaan.

        Pysyn kannassani myös sen suhteen, että hankalat ihmissuhteet toteuttavat jokaisen elämässä jotain haluttua roolia, jonka tarkoitus voi olla itselle epäselvä. Yllä mainittu ehdotus (takertuvilta ihmisiltä saatavan) huomion tarpeesta oli periaatten tasolla hyvä pointti, vaikka se ei koskisikaan aloittajaa eikä hänen tilannettaan.

        Minulla on kokemusta asiasta. Olen aikaisemmin vetänyt puoleeni ihmisiä, jollaisia en halunnut elämääni. Kun selvitin syyt siihen, sain ongelman ratkaistua ilman, että minun olisi tarvinnut sälyttää vastuuta muille tai kutsua ketään ärsyttäväksi. Nyt elämässäni on vain miellyttäviä ihmisiä, ja muunlaiset saavat lähtöpassit nopeasti.

        🦄

        "Tuollaisia ihmisiä ei ole kaikkien elämässä. Minun ei ole koskaan tarvinnut käskeä ketään painumaan minnekään, jotta saisin heidät pois elämästäni."

        Uskon. Olet luultavasti itse se takertuja jota muut juoksevat karkuun. Olet jankkaaja ja väsytät kaikki uuvuksiin. He kaikkoavat ympäriltäsi ihan itse ja omasta halustaan. Täälläkin väsytät kaikki kun et vain osaa lopettaa jankkaamistasi. Takerrut.

        Pitääkö sanoa suoraan: lopeta jankkaaminen. Olet tylsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ainakin näen tekstissä miksi takertuja valitsee hänet ja se lukee siinä selvästi jos et osaa lukea tai ymmärrä lukemaasi niin ei voi mitään.
        Ihmiset takertuu koska luulee ystävällistä käytöstä joksikin syvemmäksi kaveruudeksi. Heillä ei ole käytöstapoja eikä ajattelukykyä siitä ettei kukaan jaksa kuunnella heitä kokoajan. Roikkuja hakee vahvistusta itselleen jatkuvasti saamatta sitä koskaan tarpeekseen että lopettaisi roikkumisen. Ei tarvita mitään analyyseja mitä vikaa ap:ssä on.

        Kysymys on siitä, uskooko ihminen, että hän voi itse valita elämäänsä tulevat ihmiset.

        Jos ei usko näin, elämään tulee myös epämiellyttäviä, jopa vahingollisia ihmisiä, ja silloin kokee olevansa heidän armoillaan.

        Todellisuudessa jokainen aikuinen voi valita elämässään vaikuttavat ihmiset. Lapsi ei voi heitä valita mutta aikuinen voi.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuollaisia ihmisiä ei ole kaikkien elämässä. Minun ei ole koskaan tarvinnut käskeä ketään painumaan minnekään, jotta saisin heidät pois elämästäni."

        Uskon. Olet luultavasti itse se takertuja jota muut juoksevat karkuun. Olet jankkaaja ja väsytät kaikki uuvuksiin. He kaikkoavat ympäriltäsi ihan itse ja omasta halustaan. Täälläkin väsytät kaikki kun et vain osaa lopettaa jankkaamistasi. Takerrut.

        Pitääkö sanoa suoraan: lopeta jankkaaminen. Olet tylsä.

        Millä tavalla keskustelupalstalla voi takertua? 😂

        Jokainen, joka vastaa viestiini, tekee sen omasta halustaan ja todennäköisesti vielä omilla sormillaan. Jos olen tylsä, viesteihini ei kannata vastata.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule nyt keittiöpsykologi. Olet ilmeisesti lukenut Valituista Paloista että ihmiset ärsyyntyvät juuri sellaisiin piirteisiin toisissa joita heissä on itsessäänkin.

        Voi se usein ollakin noin, mutta ei aina. En usko että nopearytminen tuskastuu hidastelijaan siksi että on itsekin "OIKEASTI" hidas. Tai että täsmällinen ärsyyntyy myöhästelijään siksi että itsekin "OIKEASTI" myöhästelee.

        Valittu Palat ei ole aina oikeassa.

        Niin, ja se alkuperäinen kysymys:

        Minä ärsyynnyn mm. keittiöpsykologeihin, jotka analysoivat muita ihmisiä ja aina "tietävät" miksi nämä toimivat, ajattelevat ja tuntevat tietyllä tavalla.

        Mikäs itse olet?

        Nopearytminen ärsyyntyy siksi, että pelkää hitautta ja sen tuomaa epävarmuutta, se on itselle uhka.

        Samalla tavoin täsmällistä ärsyttää myöhästelijät, jotka ovat epäkunnioittava, koska täsmällinen on itse epäkunnioittava epätäydellisiä ja rentoja ihmisiä kohtaan.

        Keksi parempia ja haastavampia esimerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs itse olet?

        Nopearytminen ärsyyntyy siksi, että pelkää hitautta ja sen tuomaa epävarmuutta, se on itselle uhka.

        Samalla tavoin täsmällistä ärsyttää myöhästelijät, jotka ovat epäkunnioittava, koska täsmällinen on itse epäkunnioittava epätäydellisiä ja rentoja ihmisiä kohtaan.

        Keksi parempia ja haastavampia esimerkkejä.

        Erilaiset ihmiset osoittavat meille omat kasvunpaikkamme.

        Oma kasvuni on ollut spontaaniuden opettelussa. Olen elänyt tarkasti aikataulutettua elämää, mutta muiden ihmisten avulla olen oppinut nauttimaan myös spontaaniudesta, suunnittelemattomuudesta ja fiiliksen mukaan etenemisestä. Tämä koskee erityisesti vapaapäiviä. Muilta osin haluan edelleen suunnitella ja aikatauluttaa, koska se on luonteelleni ominaisinta ja johtaa parhaaseen tehokkuuteen.

        Muilta ihmisiltä kannattaa siis aina yrittää oppia jotain. Yleensä oppiminen alkaa siitä, että jokin asia muissa ärsyttää. 😊

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erilaiset ihmiset osoittavat meille omat kasvunpaikkamme.

        Oma kasvuni on ollut spontaaniuden opettelussa. Olen elänyt tarkasti aikataulutettua elämää, mutta muiden ihmisten avulla olen oppinut nauttimaan myös spontaaniudesta, suunnittelemattomuudesta ja fiiliksen mukaan etenemisestä. Tämä koskee erityisesti vapaapäiviä. Muilta osin haluan edelleen suunnitella ja aikatauluttaa, koska se on luonteelleni ominaisinta ja johtaa parhaaseen tehokkuuteen.

        Muilta ihmisiltä kannattaa siis aina yrittää oppia jotain. Yleensä oppiminen alkaa siitä, että jokin asia muissa ärsyttää. 😊

        🦄

        Sä ootkin hiffannut asian hyvin.

        Tässä ketjussa on se myönteinen puoli, että sinun kommentointi ei ole ollut lainkaan ärsyttävää, kuten yleensä :D

        Ihan mukava tyyppi sä olet ja tunnut tuntevan itseäsi…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko olemassa jokin taho, ihmisryhmä tai muu kokonaisuus, jonka hyväksyntää olet itse joskus kaivannut mutta et ole saanut?

        🦄

        No varmaan kaikkia kiinnostaa just sinun piirit, muista aidata reviirit ja eritoten suoli24n kautta :D -sivusta ps minäkin diggaan analysoida muiden rivien välejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et selittänyt. Et selvittänyt, miksi elämääsi tulee toistuvasti takertujia. Yritän selvittää, miksi niitä tulee elämääsi.

        Pääpiirteissään ajattelen, että ihminen vetää puoleensa samankaltaisia ihmisiä kuin millainen hän on itse.

        Ei minua kyllä erityisemmin ärsytä mikään ihmistyyppi. Tulen toimeen niiden kanssa, jotka ovat vaikutuspiirissäni. Tunnen tuskaa niiden puolesta, jotka joutuvat kokemaan esimerkiksi väkivaltaa, mutta se on niin kaukainen asia itselleni, etten voi sanoa kyseisten ihmisten ärsyttävän suoraan minua.

        Ajattelen, että maailmassa on kyllä tilaa kaikenlaisille ihmisille. Kenenkään ei tarvitse olla tekemisissä sellaisten kanssa, joista ei pidä. Poikkeukset, kuten sodat, ovat asia erikseen.

        🦄

        "Ei minua kyllä erityisemmin ärsytä mikään ihmistyyppi. Tulen toimeen niiden kanssa, jotka ovat vaikutuspiirissäni. Tunnen tuskaa niiden puolesta, jotka joutuvat kokemaan esimerkiksi väkivaltaa, mutta se on niin kaukainen asia itselleni, etten voi sanoa kyseisten ihmisten ärsyttävän suoraan minua."Vaikutuspiirissä eli kontrollisi alaisuudessa. Kyseessä on tietysti vain oma kokemusmaailmasi, karvat nousee pystyyn silti. Tekstin toinen kappale on myös tasoa eihyvääpäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä ootkin hiffannut asian hyvin.

        Tässä ketjussa on se myönteinen puoli, että sinun kommentointi ei ole ollut lainkaan ärsyttävää, kuten yleensä :D

        Ihan mukava tyyppi sä olet ja tunnut tuntevan itseäsi…

        Kiitos, mutta mielestäni en ole ollut ärsyttävä muissakaan ketjuissa.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmekö, kun koko aloitus on itsessään yleistys. Ihmisiä ei voi luokitella takertujiin tai takertumattomiin. Mitä yksi yhdelle, sitä toinen toiselle. Suhteessa paljastuu, mitä piirrettä inhotaan itsessä eikä sitä toisessakaan siksi siedetä. Aloituksessa luultavasti tarkoitettiin muuta kuin takertumista lähisuhteissa. Onhan niitä, ihmisliimoja, jotka hamuavat joitain ominaisuuksia toisesta ja tarttuvat kärpäspaperiin täydellä tarmolla :D

        Juuri näin, jos jonkinlaisia takertujia voi olla, pakkomielteisiä toisen persoonan aukikirjoittajia ym fanaaqtisesti ja vääristyneellä tavalla takertuvia, eikä yhtään sellaisia ihmisiä mitä itse kutsuisi omaan elämäänsä, aina halunnu sun huomion ja analyysin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, mutta mielestäni en ole ollut ärsyttävä muissakaan ketjuissa.

        🦄

        Well, that’s the point :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei minua kyllä erityisemmin ärsytä mikään ihmistyyppi. Tulen toimeen niiden kanssa, jotka ovat vaikutuspiirissäni. Tunnen tuskaa niiden puolesta, jotka joutuvat kokemaan esimerkiksi väkivaltaa, mutta se on niin kaukainen asia itselleni, etten voi sanoa kyseisten ihmisten ärsyttävän suoraan minua."Vaikutuspiirissä eli kontrollisi alaisuudessa. Kyseessä on tietysti vain oma kokemusmaailmasi, karvat nousee pystyyn silti. Tekstin toinen kappale on myös tasoa eihyvääpäivää.

        Kerro tarkemmin, miksi olet eri mieltä. 😊

        Voit kertoa myös, miksi kuvittelet minun kontrolloivan muita.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Well, that’s the point :D

        Täällä on ihan mukava kirjoitella. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä asia on niin, että sinä pidät takertujien antamasta huomiosta ja takerrut siihen huomioon? Tai olet sellainen ihminen, joka ei herätä kenessäkään minkäänlaista mielenkiintoa. Voihan se olla niinkin, ettei feministipiireissä takertumista tapahdu. Mene ja tiedä...

        Suurin osa ihmisistä on laumaeläimiä. He tarvitsevat toisiaan. Suurin osa löytää paikkansa laumasta. Sitten on ihmisiä, jotka eivät tule syystä tai toisesta hyväksytyksi yhteenkään laumaan, mutta kaipaavat sitä hyväksyntää ja johonkin laumaan kuulumista silti. Silloin kun sellaisia kohtelee ihmisinä ja on kohtelias, he alkavat omassa pienessä päässä rakentamaan omaa laumaa sellaisen kanssa, joka niin on tehnyt, vaikka se kohtelias ihminen ei välttämättä mitään lauman muodostamista kaipaa ja pärjää hyvin ilman.

        Ja hei! Se, ettei sinuun takerruta etkä ole kohdannut sellaista, ei tarkoita sitä, ettei sellaista tapahtuisi muille. Sinun kapeakatseinen subjektiivinen näkemys maailmasta ja ihmisistä ei ole kuitenkaan se todellisuus missä elämme...

        Nyt oli kyllä osuvaa tekstiä, täytyy sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaarallista puhetta.

        Et tiedä psykologiasta yhtään mitään, mutta olet suuna-päänä täällä analysoimassa ventovietaita ihmisiä yhden lauseen perusteella ilman taustatietoja.

        Hänellä taitaa olla joku tavallista voimakkaampi dissonanssi menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takertujat, alkoholistit, narsistit, rikkaat, köyhät, mikään näistä ei ole ihmistyyppi.

        Oli vähän teknokraattista joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä tulee järkevää tekstiä! 👍

        Aloittaja, huhuu! Täällä on nyt erinomaisia neuvoja sinulle. Katso viesti, johon tämä kommentti vastaa.

        Sen verran tuohon erinomaiseen viestiin vielä lisäisin, että tiiviskään suhde ei ole takertumista, jos se tuottaa iloa kaikille osapuolille ja kaikki ovat siinä vapaaehtoisesti.

        🦄

        Mitä tämä tällainen aloittaja sinulle edustaa kulloisenkin aloituksen yhteydessä, jotain ojennettavaa tai käytöskorjattavaa subjektia, joka pysyy ajattelussasi vakiohenkilönä? Aika monta kertaa olwt keskustelun aikana todennut, että pysyt kannassasi. Se on ehkä juuri se sinun ydinongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuollaisia ihmisiä ei ole kaikkien elämässä. Minun ei ole koskaan tarvinnut käskeä ketään painumaan minnekään, jotta saisin heidät pois elämästäni."

        Uskon. Olet luultavasti itse se takertuja jota muut juoksevat karkuun. Olet jankkaaja ja väsytät kaikki uuvuksiin. He kaikkoavat ympäriltäsi ihan itse ja omasta halustaan. Täälläkin väsytät kaikki kun et vain osaa lopettaa jankkaamistasi. Takerrut.

        Pitääkö sanoa suoraan: lopeta jankkaaminen. Olet tylsä.

        Se muiden tosielämässä väsyyntyminen voi selittää tuon jankkaamisen tarpeen paremmin kuin hyvin. Eli sosiaalinen elämä keskittyy tukituntemattomien analysoimiseen ja pätemisentarpeesen. Ehkä tälle nettimissiollekin on jokin kannatus ja tuki aikoinaan ollut mutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tämä tällainen aloittaja sinulle edustaa kulloisenkin aloituksen yhteydessä, jotain ojennettavaa tai käytöskorjattavaa subjektia, joka pysyy ajattelussasi vakiohenkilönä? Aika monta kertaa olwt keskustelun aikana todennut, että pysyt kannassasi. Se on ehkä juuri se sinun ydinongelma.

        Ei, vaan autettavaa subjektia. Hän joko ottaa neuvoja vastaan tai ei ota.

        Mielestäni hänen kannattaisi ottaa neuvoja vastaan ihmiseltä, jonka elämässä ei ole ärsyttäviä ihmisiä, ainakaan pysyvästi.

        Aloittaja voi toki suhtautua ylimielisesti neuvoihini, mutta se on hänen menetyksensä, ei minun.

        En minä vaihda kantaani kevyin perusteluin. En aina jaksa selittää niin perusteellisesti, miksi olen jotain mieltä. Sen vuoksi totean usein vain, etten muuta ajatteluani esitettyjen väitteiden pohjalta.

        🦄


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan autettavaa subjektia. Hän joko ottaa neuvoja vastaan tai ei ota.

        Mielestäni hänen kannattaisi ottaa neuvoja vastaan ihmiseltä, jonka elämässä ei ole ärsyttäviä ihmisiä, ainakaan pysyvästi.

        Aloittaja voi toki suhtautua ylimielisesti neuvoihini, mutta se on hänen menetyksensä, ei minun.

        En minä vaihda kantaani kevyin perusteluin. En aina jaksa selittää niin perusteellisesti, miksi olen jotain mieltä. Sen vuoksi totean usein vain, etten muuta ajatteluani esitettyjen väitteiden pohjalta.

        🦄

        Onko joku pyytänyt sinulta täällä apua?

        Aika suuruudenhullu olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku pyytänyt sinulta täällä apua?

        Aika suuruudenhullu olet.

        Ei ole pyytänyt, mutta annoin silti.

        Kuten ylempänä totesin, en velvoita ketään ottamaan neuvojani vastaan. Niiden huomiotta jättäminen ei ole minulta pois.

        Onko tämä vaikea asia ymmärtää sinulle? 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuollaisia ihmisiä ei ole kaikkien elämässä. Minun ei ole koskaan tarvinnut käskeä ketään painumaan minnekään, jotta saisin heidät pois elämästäni."

        Uskon. Olet luultavasti itse se takertuja jota muut juoksevat karkuun. Olet jankkaaja ja väsytät kaikki uuvuksiin. He kaikkoavat ympäriltäsi ihan itse ja omasta halustaan. Täälläkin väsytät kaikki kun et vain osaa lopettaa jankkaamistasi. Takerrut.

        Pitääkö sanoa suoraan: lopeta jankkaaminen. Olet tylsä.

        Sivusta kommentoin. Tämä hevosenpää on juuri sellainen takertuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pyytänyt, mutta annoin silti.

        Kuten ylempänä totesin, en velvoita ketään ottamaan neuvojani vastaan. Niiden huomiotta jättäminen ei ole minulta pois.

        Onko tämä vaikea asia ymmärtää sinulle? 😁

        🦄

        Haluatko itse neuvoja ja apua kun et ole sen tarpeessa? Niinpä...

        Aika opettajamainen kaikkitietävä olet. Ja olen samaa mieltä muiden kanssa tässä ketjussa. Olen itse takertuja, niin kuin olet sen tässä ketjussa osoittanut. Sinua ei haittaa takertujat, koska olet itse sellainen. Etkä siitä syystä edes tunnista kyseistä ihmistyyppiä, sinun mielestäsi sellaisia ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko itse neuvoja ja apua kun et ole sen tarpeessa? Niinpä...

        Aika opettajamainen kaikkitietävä olet. Ja olen samaa mieltä muiden kanssa tässä ketjussa. Olen itse takertuja, niin kuin olet sen tässä ketjussa osoittanut. Sinua ei haittaa takertujat, koska olet itse sellainen. Etkä siitä syystä edes tunnista kyseistä ihmistyyppiä, sinun mielestäsi sellaisia ei ole olemassa.

        Pikku moka... :D

        "Olen itse takertuja"

        Siis OLET. Ennen kun joku ehtii irvailla ja tekee sen kuitenkin... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko itse neuvoja ja apua kun et ole sen tarpeessa? Niinpä...

        Aika opettajamainen kaikkitietävä olet. Ja olen samaa mieltä muiden kanssa tässä ketjussa. Olen itse takertuja, niin kuin olet sen tässä ketjussa osoittanut. Sinua ei haittaa takertujat, koska olet itse sellainen. Etkä siitä syystä edes tunnista kyseistä ihmistyyppiä, sinun mielestäsi sellaisia ei ole olemassa.

        Tunnistan takertujat ja minuun on takerruttu. Erona teihin on ollut se, että olen lopettanut keskustelun takertujien kanssa.

        Te sen sijaan jatkatte keskustelua kanssani. 😂Mikäpä siinä. Se hieman huvittaakin minua. 😉Silloin ei vain voi syyttää muita takertumisesta, jos itse jatkaa keskustelua.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin. Tämä hevosenpää on juuri sellainen takertuja.

        Määrittelen takertumisen seuraavasti:

        1) Tiheään toistuva yhteydenpito henkilökohtaista kanavaa pitkin. Sen vuoksi en pidä mahdollisena, että keskustelupalstalla voisi takertua.

        2) Yksipuolinen yhteydenpito. Tämänkään vuoksi en pidä mahdolisena, että kahden tai useamman henkilön osallistuminen keskusteluun voisi muodostaa takertumisen.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Paitsi minä itse. Itseni kanssa lopulta kuitenkin elän 24/7. Muiden kanssa vietän aikaa joitakin tunteja viikossa. Minulle on tärkeämpää tulla toimeen ja pystyä elämään itseni kanssa kuin muiden.

        Ja heikolta näyttää sen onnistuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittelen takertumisen seuraavasti:

        1) Tiheään toistuva yhteydenpito henkilökohtaista kanavaa pitkin. Sen vuoksi en pidä mahdollisena, että keskustelupalstalla voisi takertua.

        2) Yksipuolinen yhteydenpito. Tämänkään vuoksi en pidä mahdolisena, että kahden tai useamman henkilön osallistuminen keskusteluun voisi muodostaa takertumisen.

        🦄

        "Oikeassa olemisen tarve on vulgaarin mielen merkki"

        -Albert Camus-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on minulle päivänselvä, hänelle ei. Hän kiinnittää huomionsa aivan väärään asiaan ja joutuu sen vuoksi kärsimään ärsyttävistä ihmisistä elämässään. Ei minulla ole elämässäni sellaista ongelmaa (vaikka muita ongelmia toki toisinaan on).

        Ihminen vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä, ja se on aivan ihmisen omaa ansiota. Sanon mieluummin "ansiota" kuin "syytä", koska myös positiivisten ihmisten ilmestyminen omaan elämään johtuu vain siitä, mitä näkyy omassa peilissä.

        🦄

        Sinä olet yksi takertuja hänelle kun jankutat samaa asiaa. Et kai itse huomaa sitä edes
        Niin että hän on oikeassa mitä tulee takertuminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi takerrut ja analysoit ihan selvää asiaa ja yrität laittaa sen hänen itsensä syyksi.
        Kyllä niin on että eräät ihmiset eivät erota kohteliaisuutta ystävyydestä
        Näitä on nähnyt vuosien aikana työpaikoilla monia.

        Ikävämpiä tapauksia ovat avioliitossaan takertuvat, luoja varjelkoon sellaiseen joutumasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oikeassa olemisen tarve on vulgaarin mielen merkki"

        -Albert Camus-

        Olen lukenut Sivullisen, mutta siitä on paljon aikaa.

        Sinullako on tarve olla oikeassa?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut Sivullisen, mutta siitä on paljon aikaa.

        Sinullako on tarve olla oikeassa?

        🦄

        Lukutaidosta ei ole mitään hyötyä, ellei ymmärrä lukemaansa. Eikä kielitaidostakaan, jos ei ole mitään sanottavaa edes yhdellä kielellä. Kummatkin taidot pystyy hyödyntämään sillä, että ajattelee enemmän ja uskoo vähemmän.

        Ihan vaan vinkiksi sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukutaidosta ei ole mitään hyötyä, ellei ymmärrä lukemaansa. Eikä kielitaidostakaan, jos ei ole mitään sanottavaa edes yhdellä kielellä. Kummatkin taidot pystyy hyödyntämään sillä, että ajattelee enemmän ja uskoo vähemmän.

        Ihan vaan vinkiksi sinulle.

        Mielestäni on mukavaa olla tällainen magneetti, jonka kanssa kirjoittelua eivät voi lopettaa ihmiset, jotka syyttävät minua takertumisesta. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni on mukavaa olla tällainen magneetti, jonka kanssa kirjoittelua eivät voi lopettaa ihmiset, jotka syyttävät minua takertumisesta. 😁

        🦄

        Samanlainen rasittava jankkaaja olet kuin kynämies. Hän uskoo sinun tavoin omaan agendaansa ja oikeassa olemiseensa kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen rasittava jankkaaja olet kuin kynämies. Hän uskoo sinun tavoin omaan agendaansa ja oikeassa olemiseensa kuin sinä.

        Kynämies ei rasita minua millään tavalla, koska en jankkaa hänen kanssaan. Minä ärsytän sinua, koska sinä jatkat keskustelua kanssani.

        Totta kai uskon oikeassa olemiseeni, ja minulla on siihen oikeus. En ole kieltänyt vastaavaa oikeutta koskaan muilta.

        Nyt haluan enää seurata, miten kauan nämä MINUA takertumisesta syyttävät henkilöt jatkavat takertumistaan tähän keskusteluun.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni on mukavaa olla tällainen magneetti, jonka kanssa kirjoittelua eivät voi lopettaa ihmiset, jotka syyttävät minua takertumisesta. 😁

        🦄

        Tuon sinulle hyvin helpon ja yksinkertaisen esimerkin takertumisesta palstalla. Kun minä avaan aloituksen ja näen viestin lopussa hevosen pään, jätän lukematta ja kommentoimatta. eli en takerru edes vähääkään mihinkään. Jos ketään kiinnostaa, saavat hyvin vapaasti osallistua ja kommentoida. Minä annan olla. Sama koskee kynämiestä. Kun näen sen nimimerkin, ohitan sen sujuvasti. Jotka haluaa keskustella ja vängätä sen kanssa, saavat tehdä sitä vapaasti. Minulla ei vaan mielenkiinto sellaiseen riitä. Toki palstalla on muitakin, jotka ohitan sujuvasti.

        Ja ongelma tuleekin aina siinä, että ne ärsyttävät takertuvat paskiaiset eivät suo minulle sitä samaa "hengitystilaa" minkä minä suon heille. Eiköhän jokainen takertuva paskiainen tästä itsensä tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynämies ei rasita minua millään tavalla, koska en jankkaa hänen kanssaan. Minä ärsytän sinua, koska sinä jatkat keskustelua kanssani.

        Totta kai uskon oikeassa olemiseeni, ja minulla on siihen oikeus. En ole kieltänyt vastaavaa oikeutta koskaan muilta.

        Nyt haluan enää seurata, miten kauan nämä MINUA takertumisesta syyttävät henkilöt jatkavat takertumistaan tähän keskusteluun.

        🦄

        "Kynämies ei rasita minua millään tavalla, koska en jankkaa hänen kanssaan. Minä ärsytän sinua, koska sinä jatkat keskustelua kanssani."

        Nonni! Siinähän se tulikin. Eipä ole enää mitään lisättävää. :)

        Ps. Sinä tulit minun aloitukseeni jankkaamaan. Minä en tullut sinun. Päätelmä:

        Minä kiinnostan sinua paljon enemmän kuin sinä minua. Sinä et oikeastaan kiinnosta minua pätkääkään. Livessä ohittaisin sinut jo ensimmäisen lauseesi jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon sinulle hyvin helpon ja yksinkertaisen esimerkin takertumisesta palstalla. Kun minä avaan aloituksen ja näen viestin lopussa hevosen pään, jätän lukematta ja kommentoimatta. eli en takerru edes vähääkään mihinkään. Jos ketään kiinnostaa, saavat hyvin vapaasti osallistua ja kommentoida. Minä annan olla. Sama koskee kynämiestä. Kun näen sen nimimerkin, ohitan sen sujuvasti. Jotka haluaa keskustella ja vängätä sen kanssa, saavat tehdä sitä vapaasti. Minulla ei vaan mielenkiinto sellaiseen riitä. Toki palstalla on muitakin, jotka ohitan sujuvasti.

        Ja ongelma tuleekin aina siinä, että ne ärsyttävät takertuvat paskiaiset eivät suo minulle sitä samaa "hengitystilaa" minkä minä suon heille. Eiköhän jokainen takertuva paskiainen tästä itsensä tunnista.

        "Tuon sinulle hyvin helpon ja yksinkertaisen esimerkin takertumisesta palstalla. Kun minä avaan aloituksen ja näen viestin lopussa hevosen pään, jätän lukematta ja kommentoimatta. eli en takerru edes vähääkään mihinkään. Jos ketään kiinnostaa, saavat hyvin vapaasti osallistua ja kommentoida. Minä annan olla."

        Hyvä! 👍

        Sinä olet ymmärtänyt pointtini.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kynämies ei rasita minua millään tavalla, koska en jankkaa hänen kanssaan. Minä ärsytän sinua, koska sinä jatkat keskustelua kanssani."

        Nonni! Siinähän se tulikin. Eipä ole enää mitään lisättävää. :)

        Ps. Sinä tulit minun aloitukseeni jankkaamaan. Minä en tullut sinun. Päätelmä:

        Minä kiinnostan sinua paljon enemmän kuin sinä minua. Sinä et oikeastaan kiinnosta minua pätkääkään. Livessä ohittaisin sinut jo ensimmäisen lauseesi jälkeen.

        Tulin keskustelemaan. Ja paljon keskustelua sainkin aikaan.

        Ikävä kyllä avauksesi aihe kiinnosti minua enemmän kuin sinä henkilönä, mutta kiitän silti hyvästä keskustelusta.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin keskustelemaan. Ja paljon keskustelua sainkin aikaan.

        Ikävä kyllä avauksesi aihe kiinnosti minua enemmän kuin sinä henkilönä, mutta kiitän silti hyvästä keskustelusta.

        🦄

        Tulit jankkaamaan minun aloitukseeni. Minä en tullut jankkaamaan sinun aloitukseen. Muistutan vielä kerran.

        Ja mitään et saavuttanut. Moni muukin näkee sinut samanlaisena kuin minä. Eli rasittavana jankkaajana. Sinä itse et tosin sitä näe, koska se näyttäisi sinulle olevan ainoa tapa keskustella ja muut tavat on vääriä.

        Keskustelu on ihan jotain muuta kuin oman oikeassa olemisen todistelua. Sinä et taas taida muuta osata. Niin kuin ei osa kynämieskään...

        Ja huoh... jasuli on tainnut saada sinusta manttelinperijän. Koska sinullakin on se oikeus vapaalla keskustelupalstalla eikä muiden oikeuksilla ja vapauksilla ole niinkään väliä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuon sinulle hyvin helpon ja yksinkertaisen esimerkin takertumisesta palstalla. Kun minä avaan aloituksen ja näen viestin lopussa hevosen pään, jätän lukematta ja kommentoimatta. eli en takerru edes vähääkään mihinkään. Jos ketään kiinnostaa, saavat hyvin vapaasti osallistua ja kommentoida. Minä annan olla."

        Hyvä! 👍

        Sinä olet ymmärtänyt pointtini.

        🦄

        Minä olen ymmärtänyt tämän asian aina. Sinä taas et. Tämä ketju on osoittanut tämän hyvin selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulit jankkaamaan minun aloitukseeni. Minä en tullut jankkaamaan sinun aloitukseen. Muistutan vielä kerran.

        Ja mitään et saavuttanut. Moni muukin näkee sinut samanlaisena kuin minä. Eli rasittavana jankkaajana. Sinä itse et tosin sitä näe, koska se näyttäisi sinulle olevan ainoa tapa keskustella ja muut tavat on vääriä.

        Keskustelu on ihan jotain muuta kuin oman oikeassa olemisen todistelua. Sinä et taas taida muuta osata. Niin kuin ei osa kynämieskään...

        Ja huoh... jasuli on tainnut saada sinusta manttelinperijän. Koska sinullakin on se oikeus vapaalla keskustelupalstalla eikä muiden oikeuksilla ja vapauksilla ole niinkään väliä...

        En hyväksy kuvausta "jankkaaminen". Kutsun itse tätä keskusteluksi. Muistutan vielä kerran.

        On totta, että kommentoin aloitusta. En kuitenkaan itse eli yksinäni olisi voinut saada aikaan sellaista keskustelua, joka kommenteistani syntyi. Etkö siinä tapauksessa joudu syyttämään "jankkaamisesta" myös niitä, jotka vastasivat kommentteihini?

        Minulla on ollut täällä hauskaa. 😂 Olen tottunut siihen, että ihmiset saavat vapaasti olla jotain mieltä. En ole kertaakaan tässä keskustelussa sanonut kenellekään, etteivätkö he saisi pitää omaa mielipidettään. Sen sijaan olen itse saanut aikamoisia syytteitä siitä syystä, että -- nyt tulevat ne kuuluisat sanat -- pitäydyn kannassani. 😁

        Minusta on täysin normaalia keskustella siten, että molemmat osapuolet pitäytyvät kannassaan. En suoraan sanoen voi ymmärtää, miksi kenenkään mielipide voi ärsyttää muita siinä määrin, että siitä pitäisi ärsyyntyä. Kyllä tähän maailmaan mielipiteitä mahtuu.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulit jankkaamaan minun aloitukseeni. Minä en tullut jankkaamaan sinun aloitukseen. Muistutan vielä kerran.

        Ja mitään et saavuttanut. Moni muukin näkee sinut samanlaisena kuin minä. Eli rasittavana jankkaajana. Sinä itse et tosin sitä näe, koska se näyttäisi sinulle olevan ainoa tapa keskustella ja muut tavat on vääriä.

        Keskustelu on ihan jotain muuta kuin oman oikeassa olemisen todistelua. Sinä et taas taida muuta osata. Niin kuin ei osa kynämieskään...

        Ja huoh... jasuli on tainnut saada sinusta manttelinperijän. Koska sinullakin on se oikeus vapaalla keskustelupalstalla eikä muiden oikeuksilla ja vapauksilla ole niinkään väliä...

        "Koska sinullakin on se oikeus vapaalla keskustelupalstalla eikä muiden oikeuksilla ja vapauksilla ole niinkään väliä..."

        Väärin. Muilla on samat oikeudet kuin minulla eli keskustella palstan sääntöjen mukaan ja velvollisuus noudattaa palstan sääntöjä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ymmärtänyt tämän asian aina. Sinä taas et. Tämä ketju on osoittanut tämän hyvin selvästi.

        Minä olen jo aivan ensimmäisessä kommentissani tähän ketjuun tuonut ilmi, että takertumisen taustalla on oma kyvyttömyys irrottautua takertujista. Et siis voi väittää, ettenkö olisi ymmärtänyt asiaa jo ennemmin.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen jo aivan ensimmäisessä kommentissani tähän ketjuun tuonut ilmi, että takertumisen taustalla on oma kyvyttömyys irrottautua takertujista. Et siis voi väittää, ettenkö olisi ymmärtänyt asiaa jo ennemmin.

        🦄

        Ja nyt voit näiden pitkien selittelyviestien jälkeen jatkaa elämääsi oikeassa olemisen illuusiossa.

        Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulit jankkaamaan minun aloitukseeni. Minä en tullut jankkaamaan sinun aloitukseen. Muistutan vielä kerran.

        Ja mitään et saavuttanut. Moni muukin näkee sinut samanlaisena kuin minä. Eli rasittavana jankkaajana. Sinä itse et tosin sitä näe, koska se näyttäisi sinulle olevan ainoa tapa keskustella ja muut tavat on vääriä.

        Keskustelu on ihan jotain muuta kuin oman oikeassa olemisen todistelua. Sinä et taas taida muuta osata. Niin kuin ei osa kynämieskään...

        Ja huoh... jasuli on tainnut saada sinusta manttelinperijän. Koska sinullakin on se oikeus vapaalla keskustelupalstalla eikä muiden oikeuksilla ja vapauksilla ole niinkään väliä...

        Koska sinullakin on se oikeus vapaalla keskustelupalstalla eikä muiden oikeuksilla ja vapauksilla ole niinkään väliä...

        Käytännössä miten oikeuksiasi on rikottu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule nyt keittiöpsykologi. Olet ilmeisesti lukenut Valituista Paloista että ihmiset ärsyyntyvät juuri sellaisiin piirteisiin toisissa joita heissä on itsessäänkin.

        Voi se usein ollakin noin, mutta ei aina. En usko että nopearytminen tuskastuu hidastelijaan siksi että on itsekin "OIKEASTI" hidas. Tai että täsmällinen ärsyyntyy myöhästelijään siksi että itsekin "OIKEASTI" myöhästelee.

        Valittu Palat ei ole aina oikeassa.

        Niin, ja se alkuperäinen kysymys:

        Minä ärsyynnyn mm. keittiöpsykologeihin, jotka analysoivat muita ihmisiä ja aina "tietävät" miksi nämä toimivat, ajattelevat ja tuntevat tietyllä tavalla.

        Ihan niin


      • Anonyymi

        Tämä väite on toksista positiivisuutta ja yksisarvis glitteri höttöä. Ihan normaalia ärsyyntyä vastaavassa tilanteessa! Ehkä rajoja ylitetään. Pitäisi oppia sanomaan suoraan jos joku roikkuu kiinni että ei pidä siitä. Ääri tilanteissa olla tylykin jos toinen ei kertakaikkiaan ymmärrä. Jos on liian kiltti niin jopa toiset kiltiltä vaikuttavatkin voivat käyttää hyväkseen. Ei tarvitse olla liian suopea ja avomielinen kaikkia ihmisiä kohtaan. Meille on annettu tarkoituksella suojamekanismimme! Voimme olla rakastavia toisia kohtaan mutta ei antaa kävellä yli!


    • Anonyymi

      Minulla tekisi mieli syödä ja ostaa tytöiltä jäätelöitä mutta hampaat vihloo sittten, olen mös melkein kokonaan jopettanut tupakan; lakritsan makuistapurraa käyän ;:D

    • Anonyymi

      Gentsu ihmistyyppi

      • Anonyymi

        Minkälainen se on? Siis se gentsu ihmistyyppi.


      • Anonyymi

        Ok. Minua ei sellaiset ärsytä, elleivät ole samalla myös takertuvia paskiaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Minua ei sellaiset ärsytä, elleivät ole samalla myös takertuvia paskiaisia.

        Itse takerruit bätäsiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse takerruit bätäsiin

        Heh, se on kyllä täysin päinvastoin.

        Mutta jokainen saa uskoa mitä haluaa. Sama se mulle... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, se on kyllä täysin päinvastoin.

        Mutta jokainen saa uskoa mitä haluaa. Sama se mulle... :)

        Seli seli teit aloituksiakin bätmänistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, se on kyllä täysin päinvastoin.

        Mutta jokainen saa uskoa mitä haluaa. Sama se mulle... :)

        Fakta on etten ole sussa roikkunut, olet anonyymi joten vaikka usein sinut tunnistan niin en aina. Jos tunnistaisin, välttelisin sua.

        Joten sori jos en ole aina tunnistanut ja osannut välttää, mutta sun ja co. vampyyriketjut ja vastaavat on sen verran inhottavia, että lähden mielelläni pois enkä tämän viestin jälkeen palaa. En tartte areenaa missä vittuilu on toisilla elämäntapa.

        Masennusta ei hoideta kaltaistenne seuralla, joten etsin parempaa seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta on etten ole sussa roikkunut, olet anonyymi joten vaikka usein sinut tunnistan niin en aina. Jos tunnistaisin, välttelisin sua.

        Joten sori jos en ole aina tunnistanut ja osannut välttää, mutta sun ja co. vampyyriketjut ja vastaavat on sen verran inhottavia, että lähden mielelläni pois enkä tämän viestin jälkeen palaa. En tartte areenaa missä vittuilu on toisilla elämäntapa.

        Masennusta ei hoideta kaltaistenne seuralla, joten etsin parempaa seuraa.

        Huh, vihdoinkin. (Vaikka en kyllä usko hetkeäkään että pystyt pysymään poissa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli teit aloituksiakin bätmänistä

        Ehkä tuolla jälleen yhteen provohahmoon takertumisella viimeistään saattoi itsensä eniten aanalyysin alle. Mutta kun elämässä on kyse mittelöstä trollaajan kanssa, niin elämässä on kyse turnajaisvoitostaa trollaajan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, vihdoinkin. (Vaikka en kyllä usko hetkeäkään että pystyt pysymään poissa)

        Kestihän se muutaman päivän ilman nimimerkkiä. Nyt taas uusi käytössä ja floodaus jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestihän se muutaman päivän ilman nimimerkkiä. Nyt taas uusi käytössä ja floodaus jatkuu.

        Niinpä, olikohan peräti 2-3 kokonaista päivää. Nopeasti parantui masennuksesta!


    • Anonyymi

      Sitten kun menet tyttöljen jäätelökiosille että niin mitä makua haluoisiit ;D tuuttiin.

    • Anonyymi

      Tyhmyys, katteeton itsensätehostaminen ja väkivaltainen aggressiivisuus ärsyttävät eniten.

      • Anonyymi

        Tyhmyys tulee hyvänä kakkosena sen takertumisen jälkeen ärsytysasteikossa.


    • Anonyymi

      omalla vastuulla joku jäätelö koska se on kylmää joku hedelmä-maku vielä jäätelä kioskilta tytöiltä... jos näyttäää niin herkulliselle ne **;D

    • Anonyymi

      Kyseessä on surkea läheisriippuvainen ihmistyyppi. Samaa mieltä, paskaa porukkaa

    • Anonyymi

      Narsisti joka muuttaa tosiasiat tukemaa omaa narsismiansa,se on kuvottavaa.Seksuaaliteetit pride
      ,joka pakkosyöttää homoutta,joka ei johda hyvään
      tulevaisuuteen,koska kukaan ei pysty sitä ylläpitämään ilman huumeita.

      • Anonyymi

        Mitäs siinä vetelee prideä tähän asiaan. Se on niin että homoseksuaalit on ihan saman arvoisia ihmisiä kun kaikki muutkin, omia pelkojas kirjoittelee ,
        Eletään vuotta 2022 ja aina vaan näitä takaperin kasvaneita on olemassa , anna arvo ihmisille.


    • Anonyymi

      ostaa jäätelökioskiljata tuutin ja itse sanookin, joku hedelmä mahgo tai joku, ja sitten hammas vihloo paljon, muttaniin niin herkullisia että piti ostaa...

    • Anonyymi

      Vihervasemmistolaiset on ärsyttävämpiä. Pyrkivät totalitääriseen maailmankuvaan jossa vain heidän ideologia ja mielipiteet ovat oikeita ja kaikki muut vääriä.
      He siis tavoittelevat putinin kaltaista hallintoa. Sellaista vastaan suomessa pitää taistella.

      • Anonyymi

        Sua varmaan ärsyttää myös se, että persuille nauretaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua varmaan ärsyttää myös se, että persuille nauretaan.

        Persuttelija lempi aiheensa parissa juhannuksenakin.🤣
        Enemmän sinulle ja sun vihreillesi nauretaan. Populisti idiootit.😉


      • Anonyymi

        Hyvä kommentti samaistun.


      • Anonyymi

        Kyse ei ole kuin todellisen ihmisen arvon ja sitä vastaavien oikeuksien ja velvollisuuksien puolustamisesta. Niin kuin meetoo, esim. Kotimaisia yrityksiä tulisi nostaa. Myös maataloutta. Ymmärrän, että harmittaa, mutta tämä viesti ilmaisee tärkeän asian. Myöskin tasa-arvo puheella, sanan tasa-arvo käyttämisellä, sillä tulisi taata ikään, sukupuoleen, poliittiseen kantaan, rotuun ja uskontoon kaikille todellinen tasainen arvo. Arvo on siis mitta arvokkuudesta. Eläin ei ole arvoltaan sama kuin ihminen. Ihmisen laadukkuus on parempi. Jos olisin huomenna sukupuolta mies-nainen, ja tekisin murhan. Voisin oikeudessa kieltää tekijän persoonan. ”Nyt olenkin mies” vaikka tunti sitten olin nainen. Miten oikeus hoitaa nämä tapaukset? Sotu? Miten selitätte, että miksi ivemerciniä ei saanut antaa? Onko siinä kyse tasa-arvoisesta kohtelusta. Uskottomuudesta, ja eviluutioon uskomisesta saa puhua. Se on ”aina sallittua ” . Jos puhumme uskosta johonkin muuhun, kuin ns hengellisesti tyhjään maailmaan, se ei taida enää 2022 olla mahdollista, sillä kaikki tietävät, että esim eri ilmapiirit yms. Ja fysiikankin mukaan aine on energiaa. Jooga esimerkkinä. Jos mistään ei saisi mitään, ei olisi joogaa. Eikä seksiä. Tuntuu, että kaikki pyörii edellisen sanani ympärillä. Tasa-arvo: ihminen on arvokas, ja jos kaikki ihmiset ovat arvokkaita, timantteja, silloin myös jotkin teot tulisi tuomita, sillä huononi teko välittää tekijän huonoa ainetta toiseen. Silloinhan toinen saa alistaa toisen tuntemusta timanttina olemisesta. Monet timantit kokevat nykyään olevansa sahan purua, vaikka ovat todellisuudessa mitä? Samanarvoisia timantteja kuin sinäkin, ja minäkin. Sitä toki voi ihmetellä, mikä määrittelee meidän arvomme. Vai timanttiko sen itse päättää. Eikös se ole tarkoitukseen liittyvä asia?


      • Anonyymi

        Oikeistolaiset. Sivistymättömiä, ei mitään järkeä puheissa.

        Ennen noissakin oli fiksuja tyyppejä. Harvoin enää nykyään.


    • Anonyymi

      Omnipotentti Naristi, joka poistaa asioita ja näkee pelkästään itsensä, ei ketään muita.

      Mutta tapoin muuten hämähäkin, oli aika väsynyt tallasin sellaisen, jokenkin kiipeillut sisälle avoim esta ikkunasta, jalalla tyallasin kuoliaaksi.

    • Anonyymi

      iHä,'häkiy aika mukavia olioita, mutta jotkut niistä vaarallisia jos purevat...

    • Anonyymi

      No kuka suhun oikeen takertuu, sä oot kuitenkin joku böndellä budjaava juntti..

    • Anonyymi

      Miksi kuvittelet, että jotkut haluavat "takertua" ? Normaali juttelu silloin tällöin ei ole mitään "takertumista", vaan normaali-ihmisten asiallista käytöstä.

    • Anonyymi

      Ohjeistajat.
      Tiedättehän, kun sanon, Onpa kuuma, Oh, Mee sisälle varjoon. Kuuluu sanoa, Niinpä
      Kun sanon, Cittarissa ei ollut mäntysuopaa, Oh, Mee hakeen Prismasta. Kuuluu sanoa, Harmi.
      Kun sanon, Onpa ihooni tullut ryppyjä, Oh, Minä hyväksyn itteni tällaisena, tee sinä samoin. Kuuluu sanoa, Sellaista se on.
      Kun sanon, Tiellä on varmaan ruuhkaa, Oh, Mee tätä kautta, ottaa känykkäkartan näyttääkseen 7 km pidemmän reitin. Kuuluu sanoa, Joo tähän aikaan varmaan.
      Pahimpia he, jotka ryntäävät ohjeistamaan vaikka ei ole sanonut sanaakaan vaikka salilla tyyliin, Asiahan ei minulle kuulu mutta näin kun teit tuon liikkeen noin, se tehdään oikeesti näin.
      Itse kerran syyllistyin, Istuin metrossa ristisanaa täyttävän miehen vieressä, seurasin syrjäsilmällä ja tokaisin, Tuohon tulee sementti. Mies sulki ilmeettömänä lehden ja sulloin kassiinsa. Vieläkin harmittaa etten sanonut, Anteeksi.

      • Anonyymi

        Anteeksi olisi ehdottomasti pitänyt pyytää! Todella, todella epäkohteliasrta ja suorastaan moukkamaista käytöstä! Pöyristyttää tuollainen ihan.


    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä, että ärsyttävimpiä miehiä ovat viinapulloon takertujat.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


      • Anonyymi

        Josko olette ärsyyntyneet vasta vähän.


    • Anonyymi

      Pelokkaat ja silti samalla aggressiivisesti käyttäytyvät.

      • Anonyymi

        Arka koira joka puree auttajaansa :)


      • Anonyymi

        Sellaiset harrastaa usein jatkuvaa ylitulkintaa tavalla tai toisella.


    • Anonyymi

      Teemu on asinas luusderi... muttas iytse miettinuyt erkoista kukkaa liljatulppaani, lumn valkoinen juttu, on ihmettynänyt kukka.

    • Anonyymi

      Kauniita ja myrkyllisiä tuollaiset leila-kukat, tulppaanit.

    • Anonyymi

      myrkyllinen ja kaunis kasvi.... joku lija tulppaani, kaunis mutta tosdellakin myrkyllinen se on älå koske, otin kuvan siitä joo kyllä :D

    • Anonyymi

      Paljon puhuva aloitus, jonka aloittaja paljastaa itsestään ehkä huomaamattaan jotakin tärkeää.

      Takertumiskauhuisella selittävät syyt saattavat olla kiintymyssuhteen epäonnistumisessa ja omien tarpeiden täyttymättä jäämisessä. Usein ajalla, jolloin ei vielä ollut sanoja tai kieltä käytettävissä. Miettikää tilanne, jossa lähestytte ihmistä, josta olette täysin riippuvainen (lapsi) ja se ihminen pettää teidät.

      Kenen puoleen (lapsi) voi silloin kääntyä? Vastaus löytyy itsestä. Minä kestän, olen itselleni kaikkein tärkein, minua en anna kenenkään pettää, en kenenkään tuottaa minulle pettymystä. Rakastan.

      Aloittajan kohdalla tilanne voi olla eri, todennäköisesti niin.

      • Anonyymi

        Minusta tämä aloitus näyttää aika hyvin kommenttien perusteella ketkä on takertumiseen taipuvaisia ja ketkä ei. Ne, jotka ottivat itseensä ja alkoivat analysoimaan minua eikä antamaani aihetta, kokivat jonkinlaisen piston sydämessä ja alkoivat selittelemään. Ja liikuttamaan huomiota pois itsestä aloittajaan. Toiset taas, jotka ymmärsivät mitä aloituksessa tarkoitettiin, ovat kokeneet itsekin riesaa takertujista ja pysyivät aloituksen aiheessa.

        Totuus on lopulta aina aika yksinkertainen. Totuudesta alkaa tulla monimutkainen silloin, kun siihen aletaan lisäämään kaikenlaista. Mutta kun totuuteen lisätään kaikenlaista ja enemmänkin, voidaanko sitä enää sanoa totuudeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tämä aloitus näyttää aika hyvin kommenttien perusteella ketkä on takertumiseen taipuvaisia ja ketkä ei. Ne, jotka ottivat itseensä ja alkoivat analysoimaan minua eikä antamaani aihetta, kokivat jonkinlaisen piston sydämessä ja alkoivat selittelemään. Ja liikuttamaan huomiota pois itsestä aloittajaan. Toiset taas, jotka ymmärsivät mitä aloituksessa tarkoitettiin, ovat kokeneet itsekin riesaa takertujista ja pysyivät aloituksen aiheessa.

        Totuus on lopulta aina aika yksinkertainen. Totuudesta alkaa tulla monimutkainen silloin, kun siihen aletaan lisäämään kaikenlaista. Mutta kun totuuteen lisätään kaikenlaista ja enemmänkin, voidaanko sitä enää sanoa totuudeksi?

        Se on just näin, näillä se ongelma taitaa olla joilla on jostain syystä tarvetta tuhertaa tekonäppäriä kehystyksiä kieli poskessa ja ylipäätään tarve löytää toisten sanomisista, aktuaalisista sekä ennen kaikkea oletetuista joku heikko kohta. Case closed.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just näin, näillä se ongelma taitaa olla joilla on jostain syystä tarvetta tuhertaa tekonäppäriä kehystyksiä kieli poskessa ja ylipäätään tarve löytää toisten sanomisista, aktuaalisista sekä ennen kaikkea oletetuista joku heikko kohta. Case closed.

        Kyllä tää nyt on ollut aika virkistävä keskustelu kaiken sen tavallisen moskan keskellä, mitä täällä yleensä on. Siinä mielessä on onnistunut aloitus ja herättänyt mukavasti keskustelua.


    • Anonyymi

      Sukulaiset

    • Anonyymi

      Ei varmaankaan kannata nälkäänsä ahmimaan jotain myrkyllisiä lilja-kulkkua.

    • Anonyymi

      Takertujat, parempi nimitys on loi set, ja loisia maailmassa kyllä riittää, 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 N

    • Anonyymi

      Viha rakkaussuhde?

      Passiivisaggressiivinen rakkaus haluan jotain mitä en saa /takerrun/ syytän takertumisesta/takerrun

      • Anonyymi

        assiivis-aggressiivinen käyttäytyminen on usein tiedostamaton suojakeino, johon henkilö turvautuu kokiessaan omat vaikutusmahdollisuutensa elämässä vähäisiksi. Passiivis-aggressiiviselle tyypillistä käyttäytymistä on epäluotettavauus, sarkasmi, vetäytyminen, läheisyyden välttely, sabotointi ja uhriksi tekeytyminen.


    • Anonyymi

      Misogyyniset nasaaliääniset besserwisserit. Persut, yleensä huono yleissivistys

      • Anonyymi

        Äänenmurros saattaa joskus jäädä vaiheseen


    • Anonyymi

      Minun mielestäni aika hauska joku arvcuuttaja-nainen, monesti yeirän nukkumaan mwnnwaa arvailla vastauksia johikin kuin Batman-ewlokuvien arvuuttaja.

    • Anonyymi

      Ksammoyud drnyään joku satsudyyttö.. aruuuttasja heittää kysymyksia iltatuomaan ;:D

      • Anonyymi

        Ihana ilma oli, kun kävin lenkillä. Sitähän sä kysyit. Muutamia ihmisiä näin.


    • Anonyymi

      Minusta takertuminen ei kuulu normaaliin käytökseen. Millä tavoin takertuminen ilmenee?

      • Anonyymi

        Kyllä takertumisen on monia eri muotoja .
        Kerran kun oltiin Kanarialla niin yksi pari lyöttäytyi joka ilta meidän mukaan muka syömään yhdessä, vaikka yritettiin kohteliaasti näyttää että halusimme olla kaksin.
        Niin otti aikaa ennenkö ne käsitti ja suuttuivat kun ei oltu odotettu heitä.
        Se oli tukalaa kun ei edes ollut vanhoja tuttuja vaan asuttiin samassa hotellissa ja vieraat ihmiset meinaa pitää ” yhteisen loman ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä takertumisen on monia eri muotoja .
        Kerran kun oltiin Kanarialla niin yksi pari lyöttäytyi joka ilta meidän mukaan muka syömään yhdessä, vaikka yritettiin kohteliaasti näyttää että halusimme olla kaksin.
        Niin otti aikaa ennenkö ne käsitti ja suuttuivat kun ei oltu odotettu heitä.
        Se oli tukalaa kun ei edes ollut vanhoja tuttuja vaan asuttiin samassa hotellissa ja vieraat ihmiset meinaa pitää ” yhteisen loman ”

        Eikö tuommoisessa tilanteessa tule ottaa suora puhe käyttöön? Ystävällinen, mutta suora puhe, joka ei jätä epäselvyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuommoisessa tilanteessa tule ottaa suora puhe käyttöön? Ystävällinen, mutta suora puhe, joka ei jätä epäselvyyttä.

        Niin pitää sanoa, että tänn on muita suunnitelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuommoisessa tilanteessa tule ottaa suora puhe käyttöön? Ystävällinen, mutta suora puhe, joka ei jätä epäselvyyttä.

        Tuo olisi vieä niin helppo perustella ihan selkeästi sanoen.


    • Anonyymi

      ¨hasddusa kun ysatkksilrnjoysin jännää kukkss miyä dr yrkrr, nyy se luulya xyti energizaa lixää,j otain

    • Anonyymi

      Toisten pilkkaaja.

    • Anonyymi

      Takertuminen ärsyttää, kun itselläsi ei ole tunteita ja vaan yrität suhdetta ilman oikeita edellytyksiä tai jos toinen on mukana 110% tunteilla ja itse on vähän kahden vaiheilla. Kun on rakastunut, toisen kanssa useimmiten haluaa viettää aikaan.

      Jos ei kiinny kenenkään, on henkisessä puolessa luultavasti jotain pientä häikkää tai sitten etsii paria vain aivan väärän tyyppisistä ihmisistä.

    • Anonyymi

      No ehkä just sellainen on aika ärsyttävää että vähän niin kuin moraalisen ylemmyytensä osoittamiseksi toimitaan vastoin laumaa ylittämällä neutraaliuden raja jonkun ihmisen suhteen. Paras on elää antaa muiden elää turhia ymmärtelemättä ja empatisoimattakaan. Kenenkään saappaisiin ei voi astua. Eikä kukaan mistään säälihuomiosta hyödy. Ja sitten vasta small talkkia syvällisempää kontaktia jos ihan tosissaan haluaa lähestyä. Small talk on juuri sitä kohteliasta välinpitämättömyyttä varten, sen perusteella kukaan ei ala olettelemaan mitään. Mutta antaa kuitenkin tunteen jaetun todellisuuden minimitasosta. Ja tuomitsemista sitten tarkoituksellinen ignooraus tai selän takana puhuminen. Miksei vasten naamaakin.

    • Anonyymi

      ¨minulla näyttää nyt iölpö',åä,åä 2i8

    • Anonyymi

      Häsläävä kälättäjä on pahin. Vetäis sekin pään täyteen ja sammuis hiljaa riippumattoon.

    • Anonyymi

      Uskoon tulleet tai siis niin ne ainakin väittää. Nämä ihmistyypit tunkee usein iholle ja on usein tosi kiinnostuneita sun elämästä ja kuinka sujuu. Ne ei itse juuri kerro elämästäänsä tai päivästäänsä " mitään miten on menny" ym.

    • Anonyymi

      "UHRIUTUJAT OVAT TÄYSIÄ SAATANOITA"!!!

    • Eniten ärsyttää kaikki.

      • Anonyymi

        Kaikki ilmastopolitiikka ja eloapinat


    • Anonyymi

      No juu nämä takertujatovat pahimpia, eivät älyä lopettaa ajoissa vaan jatkavat ja jatkavat. En ymmärrä tälläisiä, tulee mieleen että onko näillä pääkopassa kaikki kunnossa.

    • Anonyymi

      En tiedä millainen on takertuja, ei minuun koskaan kukaan. Eikö se muka sanomalla irtoa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pääosin höpöhöpöä koko juttu. Sen mukaan minä itse olen takertuja paperilla, mutta käytännössä en koskaan. Tarvitsen tilaa, jos toinen tulee liian aikaisin liian lähelle, sanon että en ole valmis näin äkkiä suhteeseen. Eikä se tarkoita että pelkäisin, en vain päästä puolituttua ihmistä iholle, se tuntuu vastenmieliseltä. Ihastun kyllä toiseen, mutta ovi on auki koko ajan. Suhtaudun täysin tyynesti toisen lähtemiseen. jään tykkäämään, mutta kestän, eihän se tunne kauan kestä. Rakastuin palavasti työkaveriin, en kertonut kenelläkään mitään, vaan jatkoin arvokkaasti omaa suhdetta, ohi se vieras rakkaus meni.
        En ymmärrä myöskään laastarisuhdetta. Mikä se on. Löysin nykyisen kumppani kolmen päivän päästä siitä kun löin edellisessä suhteessa hanskat tiskiin. Vielä ollaan, johtuu yksinkertaisesti siitä että synkkasi. Eikä mistään muusta. Turhaa pöyhintää. Alkaa vaan suhteeseen jos tykkää toisesta eikä mene jos toinen tuntuu etäseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääosin höpöhöpöä koko juttu. Sen mukaan minä itse olen takertuja paperilla, mutta käytännössä en koskaan. Tarvitsen tilaa, jos toinen tulee liian aikaisin liian lähelle, sanon että en ole valmis näin äkkiä suhteeseen. Eikä se tarkoita että pelkäisin, en vain päästä puolituttua ihmistä iholle, se tuntuu vastenmieliseltä. Ihastun kyllä toiseen, mutta ovi on auki koko ajan. Suhtaudun täysin tyynesti toisen lähtemiseen. jään tykkäämään, mutta kestän, eihän se tunne kauan kestä. Rakastuin palavasti työkaveriin, en kertonut kenelläkään mitään, vaan jatkoin arvokkaasti omaa suhdetta, ohi se vieras rakkaus meni.
        En ymmärrä myöskään laastarisuhdetta. Mikä se on. Löysin nykyisen kumppani kolmen päivän päästä siitä kun löin edellisessä suhteessa hanskat tiskiin. Vielä ollaan, johtuu yksinkertaisesti siitä että synkkasi. Eikä mistään muusta. Turhaa pöyhintää. Alkaa vaan suhteeseen jos tykkää toisesta eikä mene jos toinen tuntuu etäseltä.

        Ylempänä ketjussa joku on yleistäjä, sinä taas selvästikin yksinkertaistaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylempänä ketjussa joku on yleistäjä, sinä taas selvästikin yksinkertaistaja.

        Niin eikös olekin yksinkertaista. Ja jos toisesta tykkää, haluaa olla sen tykkäämänsä kanssa. Mitään riippumista ole. Ristiriita tulee jos toinen ei tykkää, pitää vai rehellisesti kertoa se, tuskin roikunta jatkuu. Keljuahan se tykkääjälle on olla olematta sen kanssa josta tykkää.


    • Anonyymi

      Mitä kauniimpi sitä takiasisempi henkilö on.

      Hirveät puvut itsellä jooh kun juhannusruokia investoin: joku tärkätyt kaulukset jenkki-paidassa ja suuresti leikattu musta nahkatakki, kuin SS-upsereilla oli tuollaisia.

      Mutta hyvä värikontrasti todella kun vaaleanpunainen, ei pnkki vaan paita ja musta nahka...

      Musiikkiakin; https://www.youtube.com/watch?v=7wRHBLwpASw

      Yerävästi pukeutunut ukkeli, on konytrastia.

    • Anonyymi

      Minua ihastuttavat skootyteri-tytöt, aika seksikkäitä, en ole potofiili kuten sauli, mutta niin.

    • Anonyymi

      hyväpä tuijotellla, "eläin dokumentteja", hai juttuja jotka tiikerihait syövät iyhmisiä ja suuria hämähäkkejäkin, ja... väkivallan vihollisia charles bronson LD

    • Anonyymi

      -Toisen tekemisiä matkivat ja omivat ihmiset.

      -Itsekeskeiset minäminäminä-tyypit

      -paskanpuhujat

      -epärehelliset sönkkääjät

    • Anonyymi

      Tuollsinrn joo joku smpisidyrn kunhiyrat, iniinkuin pussa murkkyjä, pussaa myrkyllä, pusu poskelle.

    • Anonyymi

      Känniääliöt ölisemässä

      • Anonyymi

        Miltähän se mahtaa tuntua aamun valjettua?


    • Anonyymi

      Takerrut takertujiin takertuja siis itsekin

      🤣

      • Anonyymi

        Kempsulla menee kesäloma tätä pohtiessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kempsulla menee kesäloma tätä pohtiessa.

        🤣🤣🤣🤣🤣😂


    • Yleistäjät.

      ; )

    • Anonyymi

      Turhantärkeät tai no p*skantärkeet

    • Anonyymi

      Naiset, jotka kadehtivat toisia naisia ja omivat toisen naisen elämästä matkimalla samoja asioita. Onko tällaisella tolvanalla mitään omaa elämää?

      • Anonyymi

        Siinä vaiheessa kateuden voi katsoa jo ihan kunnolla ongelmalliseksi kun se menee psykoottiseen muotoon.


    • Niin.. tunnistan tuo takertuja tyyppisen ihmisen. Minua ärsyttää ihmisissä eniten "ihan sama" ihmiset.

      Tarkoitan ihmisiä, jotka eivät kykene olemaan itsejään ja piiloittelevat mielipiteitään, sekä olemustaan komppaamalla kaikkea. Ihan sama, päätä sä tyyppi risoo mua. Ei sillä, ettenkö voisi päättää hänen puolestaan mitä hän syö lounaallaan, mutta mitä helvattua se mun asia on päättää mitä hän tunkee käkättimeensä.

      Ja kun olen kiltti ja miellyttämisenhaluinen ihminen, on erityisen rasittavaa ottaa selvää, mikä ruokalaji olisi hänelle sopiva.. varsinkin kun vastaus joka kysymykseen on aina ihan sama. En oikeasti halua käyttää omaa kapasiteettiani toisen puolesta päättämiseen.

      Näillä ihan sama ihmisillä on myös taipumusta takertumiseen. Aivan kuin heiltä puuttuisi itsellisyys. Ja jos joku on kiltti ja huomaavainen.. takertuminen vain pahenee. Kyseinen henkilö olettaa, että kohteliaisuus on suoranaista ystävyyttä tai jotakin.

      Mutta olen oppinut myös sen seikan ärsyttävistä ihmisistä, että vika ei ole siinä ihmisessä, vaan omassa asenteessa sitä ihmistyyppiä kohtaan.
      Jos osaa päästää irti ärsyttävyyden tunteesta ja muokata omaa asennettaan, pääsee helpommalla. Sillä vain itseään voi muuttaa...

    • Anonyymi

      Ntt näyrtträää niin kuumalle ulkopuoli, etttä paljonko mittari, siis jos painan nappia näen muttta niin lämpötilat jo peräti tietokoneenkin avustamana, en ole tyhmä kuin sinisilmäinen tohtori hehe :D

    • Anonyymi

      Jänniä pelejä joku Space Invaders ja Pinballl koneet hauska olisi pelata vanhoja Vegasissa :D

    • Anonyymi

      Aloittaja, takerrun sanoihisi. Jos olet viehättävä, voi joku käsittää väärin ja alkaa tykkäämään. Sinun tehtäväsi on tehdä selväksi, ettei tykkääminen ole mahdollista, koska et niin halua. Jättämällä asiat roikkumaan ruokit vain tätä ilmiötä ja sitä tulee jatkumaan ja jatkumaan.

      • Anonyymi

        Eihän kenenkään tykkäämisiä voi estää. Jokainen tykkää mistä tykkää ja kenestä tykkää. Ei siinä mitään pahaa ole. Mutta kun ne jotkut tykkääjät voisi kunnioittaa tykkäämiensä ihmisten rajoja, jos niitä ei ole niille tykkääjille avattu.


    • Anonyymi

      Olet jatkuvasti ärsyyntynytkin aina.

    • Anonyymi

      minun mielestäni melkein kaikki tytöt ovat ihastuttavia paitsi narsistit.

      On todellas kuumss kyllä täällä, nyt aurinko porottaa ja niiin.

    • Anonyymi

      Ps. 91:14 Riipuntaa ei käy harrastaa.

    • Anonyymi

      Ketjun aloittaja ei ole kertonut, ovatko ne takertujat ryyppääjiä ja kaksimielisten vitsien kertojia. On selvää, että ei monikaan siedä ryyppääjiä eikä kaksimielisten vitsien kertojia.

      • Anonyymi

        Itselleni tuli mieleen takertujilla jotkut työpaikalla. Tämä hieman noloa myöntää, etten jaksa, tai en välitä olla aina sosiaalinen. Tyypillisesti joku pyytää lounaalle kanssaan ja olettaa että sama käy joka päivä. Olen saattanut kerran myöntyä, kun se on sopinut minulle. Mutta että joka päivä toisen keskeyttämänä ja tahdittamana, niin no way, apua!

        Toisille sopii paremmin saksalainen minuutin tarkkuus elämän tahtiin, mutta olen itse jotain ihan muuta. En välttämättä jaksa kiinnostua löpöttelemään toisten lemmikeistä, lapsista, perhe-elämästä sun muista "tänään ärsyttää töissä". Kohteliaasti kuitenkin kuuntelen. Jos jollekin noita itse puran, se on silloin todella hyvä ystäväni.

        Sen lisäksi minusta tuntuu, että klikkiytyminen estää minua hakeutumasta lounaalla niiden seuraan, joiden kanssa haluaisin jutella jostakin kiinnostavasta asiasta. Lisäksi tuntui, että liian tiivistä yhteyttä hakevat ihmiset tavoittelevat puolueellisuuttani, johon en aina ole valmis. Olen aika itsepäinen omissa kannoissani asioista, vaikken välittäisi tai saisi tuoduksi niitä esille.
        t.sxth


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni tuli mieleen takertujilla jotkut työpaikalla. Tämä hieman noloa myöntää, etten jaksa, tai en välitä olla aina sosiaalinen. Tyypillisesti joku pyytää lounaalle kanssaan ja olettaa että sama käy joka päivä. Olen saattanut kerran myöntyä, kun se on sopinut minulle. Mutta että joka päivä toisen keskeyttämänä ja tahdittamana, niin no way, apua!

        Toisille sopii paremmin saksalainen minuutin tarkkuus elämän tahtiin, mutta olen itse jotain ihan muuta. En välttämättä jaksa kiinnostua löpöttelemään toisten lemmikeistä, lapsista, perhe-elämästä sun muista "tänään ärsyttää töissä". Kohteliaasti kuitenkin kuuntelen. Jos jollekin noita itse puran, se on silloin todella hyvä ystäväni.

        Sen lisäksi minusta tuntuu, että klikkiytyminen estää minua hakeutumasta lounaalla niiden seuraan, joiden kanssa haluaisin jutella jostakin kiinnostavasta asiasta. Lisäksi tuntui, että liian tiivistä yhteyttä hakevat ihmiset tavoittelevat puolueellisuuttani, johon en aina ole valmis. Olen aika itsepäinen omissa kannoissani asioista, vaikken välittäisi tai saisi tuoduksi niitä esille.
        t.sxth

        "Sen lisäksi minusta tuntuu, että klikkiytyminen estää minua hakeutumasta lounaalla niiden seuraan, joiden kanssa haluaisin jutella jostakin kiinnostavasta asiasta."

        Tämän kynnyksen yli tarvitsee rohkaistua vain kerran. Kun uskallat kerran mennä niiden seuraan, joista olet kiinnostunut, saatat saada mukavaa juttuseuraa. Seuraavalla kerralla he hakeutuvat sinun seuraasi oma-aloitteisesti.

        🦄


    • Anonyymi

      Minua ärsyttää mm. jankkaajat ja besservisserit. Tästä hyvä esimerkki on tuo hevosen pää kommentoija.
      Ihan ensitöikseen johdatteli keskustelun asian sivuun. Aloittaja kysyi ihan yksinkertaisen kysymyksen, että millainen ihmistyyppi ärsyttää. Ja olisimme voineet alkaa siitä keskustelemaan. Mutta ei millään käy, kun jankkaaja alkoi tykittää rasittavia viestejään joka väliin. Vituttaa tuollainen jos mikä.

      • Anonyymi

        Ehkä ajattelen että olet tosi herkkä, että yritän olla varovainen, olen vain saanut sellaisen käsityksen, ei ole tarkoitus ärsyttää, vaikka olen ollut aika ärsyttävä, sen suhteen ei ole mitään salattavaa, Huhtikuussa selvisi se että olet täällä yrittänyt niinkin kauan jollain tavalla etsiä mua kuin jo vuodesta 2019, se muutti elämäni suunnan, sitä ennen päiväni on ollut samanlaisia, arki oli harmaata, ja koko ajan odotti vain perjantaita.


      • Anonyymi

        Minua ihmetyttää lähinnä se, miksi kukaan sellainen jatkaa keskustelua kanssani, joka ei tee sitä vapaaehtoisesti. 😂

        🦄


      • Anonyymi

        Hänellä on jonkinsortin kaikkivoipaisuusharha päällä. Kova manipuolimaan ja ohjailemaan muita sekä loputtoman huomionkipeä ja jatkuvaa tunnustusta vailla, siksi etsii nenä pitkällä sitä muista. Tykkää omien sanojensa mukaan suhtautua muihin ihmisiin kuin eläimiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on jonkinsortin kaikkivoipaisuusharha päällä. Kova manipuolimaan ja ohjailemaan muita sekä loputtoman huomionkipeä ja jatkuvaa tunnustusta vailla, siksi etsii nenä pitkällä sitä muista. Tykkää omien sanojensa mukaan suhtautua muihin ihmisiin kuin eläimiin

        Myönnän:
        - kaikkivoipaisuusharhan
        - huomionkipeyden

        En myönnä:
        - manipulointia
        - ohjailua
        - suhtautumista ihmisiin kuin eläimiin
        (Kyse oli eri asiasta eri ketjussa, ja koski vain sen toisen ketjun asiaa.)

        🦄


    • Anonyymi

      Loukkaantumisessa piilee aina ansa. Tämä ansa, vetää toisia loukkaantuneita takertujia vaikka ei olisi takertuja. Loukkaantumiset ja haavat tulee käsitellä.

      🦄

      • Anonyymi

        Minä minä tyypit ja kehujat/ ja kun vielä tietää ettei kehuja itse omista mitään tai osaa edes tehdä paljoakaan.
        yhdelle tyypille annoin lisänimen "persaukisten piiritarkastaja" sen verran kova sälli oli kehumaan itseään mutta kun tulikin ero akasta loppui kehut kuin seinään ja piti tulla kaverilleni aina itkemään samaan aikaan kurjuuttaan kun minäkin siellä olin,että sääliksi kävi


      • Anonyymi

        Yllä oleva ei ollut minun viestini, kuten voitte viestin kirjoitusasusta päätellä. En ikinä laittaisi pilkkua subjektin ja predikaatin väliin, ja vastaavasti osaan laittaa pilkun sivulauseen edelle.

        Jos siis yritätte imitoida minua, olkaa hyvät ja opetelkaa perussäännöt suomen kieliopista.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllä oleva ei ollut minun viestini, kuten voitte viestin kirjoitusasusta päätellä. En ikinä laittaisi pilkkua subjektin ja predikaatin väliin, ja vastaavasti osaan laittaa pilkun sivulauseen edelle.

        Jos siis yritätte imitoida minua, olkaa hyvät ja opetelkaa perussäännöt suomen kieliopista.

        🦄

        Olen ymmärtänyt, että tämä kielioppi on sinun sydäntä lähellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt, että tämä kielioppi on sinun sydäntä lähellä

        Se on sydäntäni lähellä vain silloin, kun sille on tarvetta. Samoin on kaikkien asioiden rakenteiden kanssa.

        En ymmärrä, miten suomen kielioppi voi suurelle osalle olla niin s**tanallista salatiedettä, vaikka se on meistä ihan jokaiselle koulussa opetettu. 😵

        Jos minä haluaisin imitoida jotakuta, yrittäisin edes kaukaisesti kirjoittaa samalla tavalla kuin hän! Lähinnä myötähävettää tuollainen, että laittaa pilkun subjektin ja predikaatin väliin ja sitten heittää viestin perään yksisarvishymiön. Käsittämätöntä. 😵

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sydäntäni lähellä vain silloin, kun sille on tarvetta. Samoin on kaikkien asioiden rakenteiden kanssa.

        En ymmärrä, miten suomen kielioppi voi suurelle osalle olla niin s**tanallista salatiedettä, vaikka se on meistä ihan jokaiselle koulussa opetettu. 😵

        Jos minä haluaisin imitoida jotakuta, yrittäisin edes kaukaisesti kirjoittaa samalla tavalla kuin hän! Lähinnä myötähävettää tuollainen, että laittaa pilkun subjektin ja predikaatin väliin ja sitten heittää viestin perään yksisarvishymiön. Käsittämätöntä. 😵

        🦄

        Tsiisus, mikä omahyväisyyden paskanlöyhkä täällä leviääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsiisus, mikä omahyväisyyden paskanlöyhkä täällä leviääkään.

        Mitä sinä täällä sitten teet? 😉

        🦄


    • Anonyymi

      Voi, niitä ihmistyyppejä on niin monta, mutta sanotaanko nyt vaikka näin, että ihmistyyppi, joka sekaantuu asioihin mitkä ei hänelle kuulu tai ihmistyyppi joka ajattelee, että se oma näkökulma on jotenkin erityisen painoarvoinen.

    • Anonyymi

      Minun mielestäni melkein kaikki naiset ovat ihastuttavia.

    • Anonyymi

      aikamoinen säikäys jos vaikka ovaat kaapinkin oven niin joku ihminen tuijottaa heti sieltä.

      Kuin joku että teinityttöjä salaa nukkumassa sänkysi alla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin josd joku asmpiais-kuningsystkin hsluss puddsys, muyys pidyää myrkyllä.

    • Anonyymi

      Semmonen lutka, joka esittää kiinnostunutta, jopa rakastunutta, mutta kaikki onkin ollut vain esitystä, ja teeskentelyä, mutta se selviää aivan liian myöhään. Sitten tämä vosu keksii kaikenlaisia juttuja, että mies on stalkkeri, jne, mutta ei käsitä tekojaan pyytää anteeksi, eikä aiheuttamaansa tuhoa. Vähän kuin tämä aloittaja, joka on toiminut ilmeisesti samoin, kuin minulle tehtiin, ja sitten syytelee miestä roikkujaksi, ja stalkkeriksi, mutta ei nähdä sitä, mitä itse on tehnyt.

    • Anonyymi

      Voiko olla, että itse koet ystävälliset ihmiset, jotka sinuun empatialla suhtautuvat, takertujina ? Koska itse olet ns miellyttäjätyyppi näköjään niin et kestä samanlaista kohtelua itsellesi ? On myös mahdollista olla ystävällinen kenelle tahansa ilman, että antaa kuvaa liiallisesta ymmärtämisestä.

    • Anonyymi

      No, eikös siinä ole se pätevä syy. En ole yliopistokieltä käyttävä. Ajattelin vain huvittaa .

      ”🦄”.

    • Anonyymi

      älläs ede3s intoutua 10-vuotrias nainen jotain gillettevaahtoa ruiskuttamalla jotta karvakorvista sääret pois... gille3tteä ruiskutat korviisi :D

    • Anonyymi

      aika kammottava uni oli joku: jotain teinityttöjä olemassa salaa sängyn alla, ja brunetti ja blondi ja sitten menimme keittiöön sanoin; haluatteko aamupalaa, unessa

    • Anonyymi

      Onhan noita piirteitä joita omaavia persoonia välttelen viimeiseen saakka kuten ylimielinen, narsisti, kusipäisyys, vihaisuus, kateelinen, suoranainen tyhmyys ja junttimaisuus.

    • Anonyymi

      Tuollainen kuin sinä.. itseään täynnä oleva luuseri.

      • Anonyymi

        Tuollainen kuin sinä.. itseään täynnä oleva luuseri.

        Olet sitten täydellinen,olen ulkopuolinen.
        Kuka on luuseri?
        Miten vellihousu voit noin sanoa?
        Mulla ei tulle paska housuun tykkitulessa Libanonissa aikoinaan.
        Mutta,sinä pelle joka et todellkaan ole kokenut mitään varmaan muutakuin .että watsup ei toimi? Äitii..auta!
        Älä sano ketää luuseriksi nimettömänä,koska vaikutat olevasi hyvin heikko kakkiainen.
        Pikkupaska joka vinkuu..!
        Oletko asunut teltassa sotatoimialuella useita kuukausia? Et varmaan,nyt sitten nynny rohkaisi itsensä ja uskalsi ihan kirjoittaa,että olet luuseri:)
        Tiedätkö aasinpää,hän voi joskus pelastaa sinut!


    • Anonyymi

      Tuntemattomat keskustelupalstalla kinastelevat ”aikuiset”

    • Tämä on varmaan taas joku palstahahmoja arvosteleva aloitus, eikä kai kannattaisi laittaa lusikkaa soppaan ollenkaan. Mutta viittaamatta kehenkään palstakirjoittajaan (en tiedä edes, kuka täällä just nyt kirjoittelee) tulee mieleen ihmistyyppi, joka takertuu menneeseen. Sanottuihin sanoihin tai tehtyihin tekoihin, jotka ei nykypäivään enää mitenkään liity. En vain jaksa sellaisia, koska menneet on menneitä, tulevaisuus on tuntematon. On vain tämä hetki. Ja mulla sitä paitsi hemmetin huono muisti 😅

      Jos olen jonkun mielestä tehnyt jotain väärin joskus, niin miksi sitä ei ole puitu silloin, kun tilanne on ollut ns. päällä? Mitä järkeä on alkaa muistella, mitä joku joskus kenties sanoi tai teki, kun kaikki osapuolet muistaa eri tavoin. Elämästä menee hukkaan paljon, jos jämähtää vanhojen muisteluun ja niistä kinasteluun. Omassa elämässä jo eilinen on menneisyyttä. En muistele pahalla toisen ihmisen eilisen virheitä, ellei ne jotenkin heijastu tähän päivään.

      • Anonyymi

        Mikäli vastaisin tähän jotakin ärsyttävää, niin et huomenna tätä lukiessa enää muista, mitä se on (oli) ;) - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli vastaisin tähän jotakin ärsyttävää, niin et huomenna tätä lukiessa enää muista, mitä se on (oli) ;) - cu-

        En muistaisi niin 😊 Miten mulle tulee välillä jännä olo, että me tunnetaan kaukaiselta ysäriltä.. No ei kait kumminkaan. Sä olet varmaan silloin ollut lapsukainen.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En muistaisi niin 😊 Miten mulle tulee välillä jännä olo, että me tunnetaan kaukaiselta ysäriltä.. No ei kait kumminkaan. Sä olet varmaan silloin ollut lapsukainen.

        Ysärii... Kasari se oli. Tappelevat barbiet ja keni taustalla ihmettelemässä :) ysäri oli tympeää teknoa. - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ysärii... Kasari se oli. Tappelevat barbiet ja keni taustalla ihmettelemässä :) ysäri oli tympeää teknoa. - cu-

        Ok, niinhän se olikin 😊


    • Anonyymi

      Vihreät ja vasemmistolaiset ja nykyisin puolet demareista. He pyrkivät yksinapaiseen ns "oikeamieliseen" ideologiaan kuten putinin kreml.
      Suomi ei tarvitse kahtiajakoa, joten näitä ideologisteja vastaan on taisteltava.

      • Anonyymi

        Kaikki oikeistolaiset nykyään. Mopo karannut käsistä, hanskat hukassa ja ruuvit vikajengoilla.

        Ennen oli sivistyneitäkin oikeistolaisia. Ovat kuolleet sukupuuttoon.


    • Anonyymi

      Ns. Nalkkipillut ovat myös takertujia. Oletko koskaan tavannut?

    • Anonyymi

      Jostain kumman syystä ensimmäiseksi mieleen tulee keppihevostyypit. Keppihevostyypit käyttävät tilannetta kuin tilannetta tuodakseen itseänsä esille, korottaakseen itseään ja hakeakseen huomiota (kääntävät yleensä tilanteet, joilla ei alunperin ollut mitään tekemistä heidän itsensä kanssa koskemaan itseään).

      • Anonyymi

        Jos minua tarkoitat, saanen huomauttaa, etten olisi pystynyt saamaan kaikkea tätä huomiota ilman muiden keskustelijoiden myötävaikutusta.

        Vastauksia tuli aina vain lisää, joten minä kirjoitin aina vain lisää. Ei kukaan yksin saa huomiota itselleen. Ikävä kyllä.

        🦄


    • Anonyymi

      tuo my lidl ponyhead jankkaaja siinä on taas yksi ärsyttävä ihmistyyppi.

    • Anonyymi

      Anonyymi
      24.06.2022 12:52
      "Ärsyttävimpiä ihmistyyppejä"

      itseäni ärsyttää eniten "päälle puhujat"!

      Jos alkaa selittää jotain asiaa?
      Niin annahan olla kohta joku pä-pu keskeyttää
      sen ja: ......niin mutta ku mulle sattu kerran niin Että.........?!!!!!!!
      Mikäli olen julkisella paikalla vaihdan aina paikkaa.

      Itse tulen kyllä ihmisten kanssa toimeen.
      Olen toki jonkin asteinen sosiaalinen Erakko.
      Valitsen siis suhteellisen tarkkaa kenen/keitten kanssa
      olen tekemisissä.

      • Anonyymi

        itseäni ärsyttää eniten "päälle puhujat"!

        Totta mutta itse sanon turpaa kii nyt..Kuka puhuu..


    • Anonyymi

      Paskiaiset. Niistä voi pysyä kokonaan erossa. Toisaalta näin jää aika vähän kontakteja jäljelle.

      Turhamaiset ja pinnalliset ovat myös erittäin turhia. Muttei niistä vaivaa juuri ole, kuin kollektiiveina.

    • Anonyymi

      Ärsyttävimpiä ovat kuplassaan elävät looserineitsyt mieh... pojat.

      Palstalla haukkuvat naisia, vihreitä, feministejä ja vasemmistoa. Oli aihe/asia mikä hyvänsä.

      Itsessänsä ja aatetovereissansa ei muka koskaan ole mitään vikaa.

      • Anonyymi

        Eli jotta voi haukkua noita mainitsemiasi asioita pitää olla jotenkin viallinen ja neitsyt?
        Vihervasemmisto logiikkaa selkeästi. Kuule niissä on ihan kritisoitavaa ja mikään seksin saaminen ei siihen vaikuta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse inhoan RIKKOLISIA,kuten cannoball,Örkki angels,kaikkia sian näköisi 1%,jotka tuhoavat Suomen nuorisoa ja muita huumeillaan.
      Moottoripyörä jengit on todella SUURI HUUME VILJEMÄ SUOMEN nuorisolle !
      Voin verrata heitä venäjän ÖRKKEIHIN,nämä jengit tappavat ihmisiä pitkällä aikavälillä.
      On myös muita sikaörkkejä,kuten maahanmuutajat,aivan kaikesta kansalaisuudesta löytyy huumeÖRKKEJÄ !
      Ja he tulivat hakemaan turvaa Suomesta!

    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä!

    • Anonyymi

      Silloin kun viimeksi olin treffailumaailmassa mukana ei ollut vielä älypuhelimia, eikä puhelimissa ollut edes kameraa. Kamerapuhelimet tekivät tuloaan ja tekstiviestit olivat lähes ainoa keino puhelujen lisäksi viestitellä muistamisesta.

      Kaksipiippuinen asia tuo missä kohtaa menisi "takertumiseksi".
      Jos ei heitellyt viesteillä koki siihen aikaan nainen ettei mies ole kiinnostunut, kun ei osoita muistavansa naista lainkaan, eli lähettämällä tekstiviestiä jolla nainen voi huomata olevansa miehen ajatuksissa.

      Liika jäykkyys pilaa homman. Jos itse laittaisin viestin, eikä nainen vastaisi siihen, en laittaisi enää viestiä.
      Tosin kyseisellä aikakaudella saattoi olla myös epävarmaa menikö viesti ylipäätään perille lainkaan.

      Muutama tapaus oli kun tekstiviestit eivät koskaan saavuttaneet kohdettaan ja yksi nainen olikin kovin kärmeissään että "näin tärkeässä asiassa kun tekniikka pettää", niin voi kaatua koko alkava suhde.

      Niinpä.

      Siksi hämmästelen jos joku ottaa nokkiinsa kun varmistelisin onko viesti ylipäätään tullut kohteelle edes perille.

      Jos tuo katsotaan TAKERTUMISEKSI, niin aika heikkoa on koko suhteen näkymät jo alun alkaen jos ei voi kommunikoida luonnollisella tavalla rennoissa merkeissä.

      Hirveätä pingottamista erityisesti naisilla milloin ja miten sitä viestiä pitää tai ei pidä saada.

      Olisi se hirveän vaikeaa olla deittimaailmassa. Eipä juuri enää kiinnostaisi kun uudelleen sinkuksi jäisi.

    • Anonyymi

      Pitäisi tuomita maailman kanssa maailmassa jos on maailmasta kotoisin.

    • Anonyymi

      Alkuperäiset asukkaat taloyhtiössä, varsinkin jos joku heistä on hallituksessa. Pitävät omanaan koko taloa, yhteisiä tiloja itsellään, määräävät kaikesta arjessa, tekevät päätöksiä ilman koko sakin läsnäoloa.

    • Anonyymi

      Minua ärsyttää varatuksi itseään kehuvat naiset, jotka yrittää itseään nuorempia miehiä . Voisivat pettää miestään nuoremman miehen kanssa. Lienevätkö edes antaneet omalle miehelleen? Olen nainen itsekin

      • Anonyymi

        Sinun ärsytyksen tunteesi on sinun ongelmasi.

        Naisten miehillä voi olla vaikkapa ongelmana pakonomainen seksikäyttäytyminen kuten esim. porno, eroottinen kuvamateriaali, itsetyydytys, erilaiset fetissit. Mm. nämä syövät parisuhdetta.

        Tai sitten miehet vain ovat seksihaluttomia, sekin on hyvin tavallista.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ärsytyksen tunteesi on sinun ongelmasi.

        Naisten miehillä voi olla vaikkapa ongelmana pakonomainen seksikäyttäytyminen kuten esim. porno, eroottinen kuvamateriaali, itsetyydytys, erilaiset fetissit. Mm. nämä syövät parisuhdetta.

        Tai sitten miehet vain ovat seksihaluttomia, sekin on hyvin tavallista.

        - Sheena

        Anteeksi, mutta tuossa joku puhui naisista, jotka vonkaavat toisia miehiä, vaikka ovat itse suhteessa? Ei kyse ollut heidän miesten mahdollisista ongelmista?

        Ei tuollaisen naisen käytöstä tuollaiset syyt miksikään muuta.


    • Anonyymi

      Perhe oletko sellaisesta kuullut? Nainen ja mies takertuu toisiinsa ja tekee tälläisen yksikön, sitten lapsia ja sillai.

      • Anonyymi

        Apllä on avioton lapsi joka asuu äidillään...


      • Anonyymi

        Takertujista valitteleva ei tajua, että jotkut ihmiset haluavat PERUSTAA PERHEEN !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takertujista valitteleva ei tajua, että jotkut ihmiset haluavat PERUSTAA PERHEEN !

        Ei kyllä ainakaan Suomeen kannata perustaa. Ehkä jos asiaan kuuluu poistuminen maasta samaan kauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takertujista valitteleva ei tajua, että jotkut ihmiset haluavat PERUSTAA PERHEEN !

        Mutta takertuja ei sitten tunnu ymmärtävän sitä, ettei se kenen tahansa kanssa onnistu.


    • Anonyymi

      Kaikki tunteet on sallittuja:)

    • Anonyymi

      Sellainen ainakin ärsyttää ja ahdistaa, jos sinulle tuntematon ihminen tulee monta kertaa samaan paikkaan yllättäen, eikä hänen pitäisi tietää missä liikut. Sellainen tuntuu ahdistelulta, koska hänet koetaan stalkkaajaksi.

    • Anonyymi

      Itselleen sokeat ja fanaattiset mielipiteensä floodaajat, ketä ärsyttää kaikki.

    • Anonyymi

      Juuri se vaikka hyväksyn kaikki ykeensä semmoisina kuin on, niin ei se tarkoita että minua automaattisesti kiinosta jonkun toisen hyväksyntä minua kohtaan. Eikä minua se oikeastaan edes kiinosta

    • Anonyymi

      Ihmiset jotka analysoivat muiden puhetta, käyttäytymistä ja olemusta koko ajan. Kun heidän seuraansa vahinkossa saapuu.

      • Anonyymi

        No ainakin minä analysoin ja tarkkailen lähinnä ventovieraiden käytöstä ja olemusta ajankuluksi. Tuttujen tai ystäviern kanssa en juurikaan harrasta samaa.


    • Anonyymi

      He, jotka eivät kykene näkemään etteivät heidän henkilökohtaiset kokemuksensa ole aspalle samalla lailla mullistavia sekä elämän kannalta tärkeitä tapahtumia. Puolet siitä mitä minulle kerrotaan satunnaisissa asiakaskohtaamisissa on sanahelinää, jolla ei ole minulle merkitystä. Tehtäväni on pitää asiakkaat hyvällä tuulella, ei oikoa heidän käsityksiään tai kertoa heille henkilökohtaisia mielipiteitäni.

      Kyllä. Kyse on pitkälti small talkista ja niin kauan, kuin kyse ei ole henkilökohtaisista ystävistä jne. teen työni suojellen energiaani asiakkailta sen syvällisemmin uppoutumatta heidän kokemuksiinsa tai tunteisiinsa.

    • Anonyymi

      ärsyttäviä piirteitä piirrä tuxsilla vaikka paperrille ärsyttäviä piirteitä... hoh mikä solmio aamun uuyisissa tuolla musta-kelta raita

    • Anonyymi

      Ärsyttävintä on ihmiset joilla on puhelin ja ne ei osaa vastata puhelimeen. Mikä järki on siinä puhelimessa jos siihen ei vastata?
      Toinen ärsyttävä juttu on kun jotkut ei ymmärrä puhetta ja vielä vähemmän itsestäänselvyyksiä ja asiat joutuu vääntämällä vääntämään rautalangasta eikä ne siltikään tajua.

    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä! Omakohtainen kokemus sellaisesta!

    • Anonyymi

      Minua jotenkin ärsyttää sellaiset myrkylliset, ilkeilijät, inhottavat ja pahantahtoiset jotenkin tyhmät ihmiset. Miksi sitä omaa kurjuutta ja pahaa oloa pitää heitellä ympäriinsä.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe