Kesä olisi yhtä juhlaa

Anonyymi

Jos tekisi kuten nainen haluaa eli olisi kaikenlaisia juhlia tiedossa, häitä ja synttäreitä. Naisen puoliso aina kutsutaan mukana juhliin eli minut joten pitäisi vaan mennä naisen mukana juhlimaan ja festareille ja naisen vanhempien juhliin.
Minä en vaan jaksa juhlia ja pitäisi istua autossa koko ajan ja kulkea vaan naisen mukana.

Ajatelkaas miten onnekkaita olette sinkkuna kun ei tarvii mennä minnekkään.

17

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja jos vielä tulis kesäkelit eli lämmintä.

    • Anonyymi

      Minä en mihinkään vi*un juhliin mene.

      Nainen olen.

    • Anonyymi

      Nainen rahaa jännämiestään sukujuhliin ja ystävien juhliin ja kertoo kaikille miten ihana komea jännämies se onkaan. Kotona sitten nainen saa huonoa kohtelua.

      • Anonyymi

        En ajatellut asiaa noin.


    • Anonyymi

      Mikään pakkohan jokaisiin kissaristiäisiin ei ole osallistua. Meillä niin päin että miehellä on iso suku, joka kesä olisi jos jonkinmoista juhlaa johon kutsu käy. Ihan kaikkia viikonloppuja ja lyhyttä lomaa ei huvita juosta sukupirskeissä, joten olemme sopineet että lähden mukaan vain tärkeimpiin, läheisimpien sukulaisten kekkereihin.

      Kutsussa se avec on aina pelkästään optio, ei käsky tuoda seuralaista. Jos aloittajan puoliso välttämättä haluaa kaikkiin bailuihin seuraa viedä, niin ottakoot jonkun ystävänsä sitten mukaan - ei kai se sen vaikeampaa ole?

      • Anonyymi

        Sama täällä. Minä en lähde edes läheisimpien juhliin. Miehen sukulaiset kuulemma ovatkin todenneet, että kyllähän tuo kerran näyttäytyi. ( olen kyllä ollut useamminkin mukana) Pitäköön pippaloita ne, jotka niistä tykkäävät ja menköön ne, jotka myös niistä tykkäävät.


    • Anonyymi

      Meillä mies inhosi tuon takia minua ja sitten se lähti. Sitä ennen kävi käsiksi. Eli onnellinen liitto. Ja minä kun luulin hänen pitävän siitä kaikesta.

      • Anonyymi

        Se ei sitten osannut puhua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei sitten osannut puhua?

        No aika monta vuotta meni ja näytti siltä ulospäin, että olisi ollut kaikista järjestelyistä, lomista, reissuista, juhlista iloinen, mutta jos yli parikymmentä vuotta olikin sitä kaikkea inhonnut niin, minussa varmaan vika. Aiheutin vain vihaa? Vaaralliset olla yhdenkään miehen kanssa.


    • Joo, mäkään en ymmarrä miks noissa häissä ja hautajaisissa pitäs jatkuvasti ravata. Valmistujaiset on mukavia. Kun näkee kun nuoret ihmiset etenee elämässään. Harmi vaan kun usein satuu päällekkäin. Positiiviset juhlat on kivempia kun negatiiviset.

      • Anonyymi

        Häät tai hautajaiset pidetään, kun pari vihitään tai joku kuolee. Miksei voisi olla kiitollinen saamastaan kutsusta? Kaikki eivät pääse koskaan häihin eikä edes hautajaisiin.


    • Anonyymi

      vähän hassu jooh; et saa otettuajotain panadol-laatikkoa, tipahti sängyn viereen , mutta auttaisi sellainen jos tabletin ahmisi.

    • Anonyymi

      Joo okay fine, yerittää kurkoitellla sängystä jotain panadol-särkytulehdus tabletteja, sittten toteaa, mahdotonta..

    • Anonyymi

      Kyllä miehenkin puoliso kutsutaan häihin ja synttäreille mukaan. Eikö sinun suvussa ja ystävilläsi ole mitään juhlia?

    • Anonyymi

      Minulla ei ole sukulaisia vissiin. Ei kukaan koskaan kutsu kylään enkä ole tavnnut sukulaisiani 25 vuoteen. Johtuu kai mun vanhemmista joilla oli jotain riitaa sukulaisten kanssa. Onneksi ei tule kutsuja juhliin ja saan olla rauhassa eikä tarvii miellyttää ketään.

      • Anonyymi

        Onko tullut mieleen, että monet nauttivat kutsuista ja sukulaisista? Jäät paljosta paitsi, sori.


    • Anonyymi

      Täysin turhaa sukulaisten tapaaminen. Kerran menin kutsuttuna ja sukulainen sitten vei minut sivummalle ja pyysi 25000 euroa lainaa. Olin suu auki että mitä häh onpa röyhkeää. Sen jälkeen en ole ketään sukulaisia tavannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      173
      3365
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      142
      2193
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      112
      2189
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      94
      1968
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      27
      1653
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      84
      1650
    7. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      75
      1176
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      292
      1167
    9. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1150
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      978
    Aihe