Tinderin ja muut

Anonyymi

Miksei miehet vastaa tinderissä viesteihin? Heillä vaan lukee, että ovat hyviä keskustelun taitoisia, mutta ei ne vastaa eikä laita viestiä. Sama esim. E-kontakti ei sielläkään miehet pahemmin keskustele.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ulkonäkö ja ikä. Niillä pääsee alkuun, jos tämän karsinnan läpäisee.

    • Anonyymi

      miksi sitten tykkää jos ei mielytä? olen kummiskin 32 vuotias. eli iässä ei pitäis olla vikaa.

    • Anonyymi

      Kannattaa laihduttaa niin vastaavat.

      • Anonyymi

        Kuka sanoi, että olen lihava kun en edes ole, mutta olen luomunainen.


    • Anonyymi

      Ei naiset aloita koskaan keskustelua edes ja jos mies jotain viestii laittaa niin naiset vastaa 1-3 sanalla. Siinä on aika huono alkaa mitään keskustelemaan kun nainen vastaa 1-3 sanalla.

    • Anonyymi

      Jos nainen on ruma niin mies ei aloita keskustelua koska nainenkaan ei halua keskustella ruman miehen kanssa. Kumppanin etsiminen on täysin ulkonäkökeskeistä.

      • Anonyymi

        Ihan väärin. Ei ole ulkonäkö se numero 1


    • Mulle tulee mieleen, että saattavat olla tykänneet joskus ja sit on jo joku mielenkiintoinen jututuksessa tai treffeillä. Siellähän voi tykätä useammasta, mutta toisaalta, eikös ensin pitäisi tutustua yhteen kerrallaan?

    • Tinder on ihmisten tori.fi. En usko, että niin epätoivoiseksi voi koskaan tulla, että sinne itseni pistäisin.

    • Anonyymi

      Eipä naisetkaan vastaa koskaan vaikka esittelee itsensä asiallisesti ym . Aika usein myös poistavat matchin samantien ennenkun ehtii edes laittaa viestiä . Ei ihan ymmärrä miksi sitten ees tykätä jos ei ole tarkoitusta jutella. Mahdoton tehtävä löytää kumppania nykypäivänä . Täydellisille ihmisille on tämä maailma vaan tehty . Ei murheet paina kun syntyy sopivaksi ja kauniiksi .

      • Anonyymi

        Olin juuri tulossa kirjoittamaan tuota samaa. Onko sitten jotain vahinkotykkäyksiä ne, jotka poistuvat heti kun tajutavat virheen tapahtuneen. Mikäs sen ylevämpää huomata olevansa kaikille joku vahinko.


    • Anonyymi

      Miksei naiset vastaa. Naisten pitäisi tehdä aloite koska nainen on se joka miehen valitsee. Onse nyt kumma kun miesten vastuulle jätetään kaikki tutustumis yritykset mutta naiset sitten ei jaksa edes vastailla mitään. Miksi edes olette tinderissä tai muissa deittijutuissa jos ei puhuminen miehen kanssa kiinnosta.

      • Anonyymi

        Keräävät tykkäilyjä ja testailevat markkina-arvoaan. Kaikki tietysti hakee itselleen mahdollisimman tasokasta seuraa.


      • Anonyymi

        Sitä en miehenä itekkää ymmärrä. Mulla tinderi.. Badoo ja hiljaista naisrintamalla ei naiset kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en miehenä itekkää ymmärrä. Mulla tinderi.. Badoo ja hiljaista naisrintamalla ei naiset kiinnostu.

        Lähinnä on ihan ilmaa naisille. Enkä jaksa itse laittaa kaikille viestiä.


    • Anonyymi

      Puolin ja toisin. Olen tavannut sopivia naisia Tinderin kautta ja käynyt pitkiäkin keskusteluja, mutta yleensä naiset etsivät vapaita miehiä. Pari seksisuhdetta on tullut Tinderin kautta, kesto 2 vuotta. Ei mikään huono sovellus. Suurin vika on siinä, että naisten tykkäykset tulevat liian kaukaa, sen sijaan oman paikkakunnan naiset eivät tykkää tai edes vastaa.

      • Anonyymi

        Ei oman kylän poikii seksiin ja maksua eli eri kylän poikiin ettei maine mene


    • Anonyymi

      Ei naisetkaa vastaa.. korkeintaa ghostaa tinderissä ei pääse edes juttelemaan naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Ei naiset millään kiinnostu vaikka en ruma edes ole. Mutta ei pääse treffeille saatikaan saa koskea naista. Mitä naiset meinaa?

    • Anonyymi

      Mistä sen naisen löytää jos on ylipainoa vähän ja ei ole täydellinen mies.? Rikas ja komea.

    • Anonyymi

      Niin naiset miksei teille kelpaa tavallinen mies?

    • Anonyymi

      Ei kelpaa köyhä.. hieman masentunut tavallinen mies. jolla ei ole uusinta audia. Miksei?

    • Anonyymi

      Miehet haalii mätsejä ihan kaikkien naisten kanssa, mutta aloittavat keskustelun vain hyvännäköisten kanssa. Jos saat mätsin, mutta mies ei laita viestiä eikä vastaa sulle, niin olet vain numero miehen mätsilistassa. Sitten ne tulee tänne, ulinalaudalle ja vauvalle itkemään, että miksi vain rumilta naisilta tulee viestejä ja aloitteita.

      Et siis ole riittävän hyvännäköinen, laitettu, tyrkky. Luomu on nounou, ei saa olla hiirulainen. Räväkkä ja tyrkky läskikin saa enemmän miesten huomiota, jos sitä nyt ylipäänsä haluaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe