Tuskin kukaan kuitenkaan kelle tahansa kelpaa.
Juha Tapio laulaa, että kelpaat kelle vaan
18
<50
Vastaukset
No mutta rakastuneen silmin oma rakastettu kelpais kelle vaan. Ja yleensäkin läheiset tuppaa näkemään noin asian, kun kyse on ihmisestä josta itse pitävät kaikinpuolin.
- Anonyymi
Juuri tuota meinasin itsekin sanoa. Ne on ne ihastuneen ja rakastuneen ajatukset, että se oman ihastuksen kohde kelpaisi kaikille.
Eikähän tuohon edes tarvita ihastusta. Näkeehän sen tälläkin palstalla miten moni on jatkuvasti kertomassa kuinka kaikki tykkäävät siitä mistä hän itsekin pitää. Aika monella vaikuttaa olevan vankka usko, että se oma maku on ainoa olemassa oleva. Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuota meinasin itsekin sanoa. Ne on ne ihastuneen ja rakastuneen ajatukset, että se oman ihastuksen kohde kelpaisi kaikille.
Eikähän tuohon edes tarvita ihastusta. Näkeehän sen tälläkin palstalla miten moni on jatkuvasti kertomassa kuinka kaikki tykkäävät siitä mistä hän itsekin pitää. Aika monella vaikuttaa olevan vankka usko, että se oma maku on ainoa olemassa oleva.Juu, ihminen on puolueellinen kun on kyse itselle tärkeistä asioista tai ihmisistä ja sokeakin helposti juuri tuolle, että ne samat jutut olis muittenkin mieleen. Vaikkei olekkaan.
Tulee mieleen aiheeton mustasukkaisuuskin. Luullaan, että joku vie vaikkei kukaan ole mitään viemässä.
Vaan on mulle sanottu toisinkin päin. Etten kelpaa kellekkään, ilkeyttä luultavasti, eikä sekään pidä paikkaansa sen enempää.
- Anonyymi
Ei todellakaan kelpaa kuka tahansa.
- Anonyymi
Kyse on siitä, kelpaako joku kelle vaan, ei siitä, kelpaa ko sulle kuka vaan.
- Anonyymi
Ihme olis, jos kelpaisi.
- Anonyymi
No Juha nyt symppaa vaan liikaa, mukava mies kun on :D
- Anonyymi
Juha on vähän liian höveli tässä laulussa.
En mä kuuntele näitä iskelmiä. Enkä sitä toista, mikä laulaa sitä, olen suomalainen kappaletta. Se on kans sellanen kappale että sitä toivois koko ajan lopu jo. Mutta se jotenkin jatkuu ja jatkuu ja kertaa. Sehän on oikeestaan italialainen kappale.
- Anonyymi
Minulle tuli mieleen laulu myös jos on helteitä niin joku Judas Priest - Desert Plains, amerikkalaisten aavikon kuumuutta: https://www.youtube.com/watch?v=b5IKqUN4KWc
Ja Juha Tapion laulunsanoja poliisisetälle lainaten, "anna pois litkusta puolet, hetkeks vielä höyryy pää"
Viikonlopun viinavarikolla.- Anonyymi
Tuollsainen juttu että missä jotain teinityttöjä piiloutunut sänkysi allle, yöllä kuuluu jotain kummallisia ääniä heistä ja aamulla heräät: ohhoh mitä ihmettä tytöt ja pitää tarjotya aamupalaa.
Silloin voi tipahtaa iytsekin sänghysytä kuvititytelemassa menemään keittiän tekemään aamiaistas tytöille. - Anonyymi
Huijaa teitä :D
- Anonyymi
Jussia tuomittuna kulkemaan ei tule niin kierrettyä maatakaan https://www.is.fi/tennis/art-2000008911962.html
-JohnMcendroad- - Anonyymi
Äkkiseltään voi tosiaan tuntua siltä, että ei ole olemassa sellaista ihmistä, joka kelpaisi kelle vaan. Mutta itse en näksi mahdottomana, että olisi olemassa joku yksilö, joka tosiaan kelpaisi kelle vaan. Tietenkin osa vastinkappaleista on esimerkiksi varattuja ja uskollisia, joten mitään ei koskaan pääsisi syntymään, mutta silti voisi olla kelpaava hänellekin, jos vain olosuhteet olisivat toisenlaiset.
Onko sitten hän, jolle juha tapio laulaa juuri tällainen henklö? Voi olla, sitäpä emme tosiaan tiedä. Toisaalta tämähän voi olla Juha Tapion aito ja vankka mielipide, miten voisimme mennä sitä kieltämäänkään.
Mutta kappalehan on tehty, jotta Juha Tapio saisi itselleen elantoa. Ja muutama muukin siinä musabisneksessä pyörivä. kohteena on hiukan kypsempään ikään ehtineet naiset ja siinähän jo elämä tuo eteen mitä todennäköisemmin sydänsurujakin ja niiden lieventämiseen tämä biisi iskee. Kun Juha Tapio laulaa juuri minulle, niin kyllä minä häntä uskon, että vielä jollekulle kelpankin, vaikka elämäni rakkaus minut täysin murskasikin.
juha Tapio tarkoitti varmaan ihan hyvää, mutta jotenkin kauhealta tuntuis ajatus, että oikeasti minä kelpaisin kelle vaan. Siis jokainen genreltään passeli yksilö toteaisi että panisin. Tai siis kelpaisin suhteeseen. Olisihan se aivan kammottavaa.... - Anonyymi
"Hetken vielä tämä puoli maailmaa,
Hetken vielä nukkuu yötä valkeaa
Sä mietit kuinka mikään satuttaa voi niin,
Parhaat vuotes kaikki maahan poljettiin
Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
Sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
Sä heräät huomaamaan,
Sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan"
Tuskainen ero. Ystävän lohduttavat sanat. "kelpaat kelle vaan" ei ole tarkoitettu kirjaimellisesti ja pilkulleen. Eikä edes laulun kohde halua tulla kelvatuksi "kelle vaan".
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737