Kukas palstanainen se siellä köllöttelee?

Anonyymi

50

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • No et sinäkään tuossa kuvassasi kauhean reippaalta ja aktiiviselta näyttänyt 😂

• randombypasser kirjoitti:

No et sinäkään tuossa kuvassasi kauhean reippaalta ja aktiiviselta näyttänyt 😂

Päiväuniaikaan kuvattu. :D

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Päiväuniaikaan kuvattu. :D

No siltä se vähän näyttikin :D

No siltä se vähän näyttikin :D

Hahmo on tässä se oleellinen juttu. ;D

Hahmo on tässä se oleellinen juttu. ;D

Mitä tohon nyt sanoisi... Oli kovin väsähtäneen näköinen mirri, mutta näillä keleillä tumma turkki tekee semmosta 😆

Mitä tohon nyt sanoisi... Oli kovin väsähtäneen näköinen mirri, mutta näillä keleillä tumma turkki tekee semmosta 😆

Kkrrrhhmm. >:)

Kkrrrhhmm. >:)

Jotenkin mä näkisin, että tämä keskustelu oli tässä 🙄😁

Jotenkin mä näkisin, että tämä keskustelu oli tässä 🙄😁

Yeap. :D

• Anonyymi

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Ziisus, sisko on äkänen. :"D

No mut oonhan mä aina sulle kiltti!!

Ei noi muuten taida keskenään uskalla taistella😆

• Anonyymi kirjoitti:

No mut oonhan mä aina sulle kiltti!!

Ei noi muuten taida keskenään uskalla taistella😆

Hope so, mua alko pelottaa. :P

• Anonyymi

Hope so, mua alko pelottaa. :P

Yhyyyyy.....kukaan ei tykkää mustaaaaaaa!!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Yhyyyyy.....kukaan ei tykkää mustaaaaaaa!!!!!

Tykkää, mutta pelottaa noi hampit.

• Anonyymi

Tykkää, mutta pelottaa noi hampit.

Vois kyllä harkita valkaisua😁

Hyvät yöt!

• Anonyymi kirjoitti:

Vois kyllä harkita valkaisua😁

Hyvät yöt!

Ja pyöristystä. Hy-hy-hyvät yöt. :)

• Anonyymi

Mie oon tuo hylje..tulisko joku kääntämään?

• Mä olen leppäkerttu..

• Mutta kun niitä on monta erilaista, mikä niistä kaikista? 😜

Mutta kun niitä on monta erilaista, mikä niistä kaikista? 😜

Varmaan kakspistepirkko..

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Varmaan kakspistepirkko..

Sellainen pikkuinen, myrkyllisen pahanmakuinen ja aina kiimassa .. :D

Sellainen pikkuinen, myrkyllisen pahanmakuinen ja aina kiimassa .. :D

Ja syö kirvoja? Sitä ruokaa kyllä mokiltä löytyy yhden pirkon tarpeisiin hyvinkin 😁

Ja syö kirvoja? Sitä ruokaa kyllä mokiltä löytyy yhden pirkon tarpeisiin hyvinkin 😁

A-luokan lihansyöjä nääs..

A-luokan lihansyöjä nääs..

Enpä kysy tästä enempää, etenkään Pujikselta 🙄

Vai niin.. sellaisia tuli sinulle sitten mieleen.. vai olenko vain minä itse niin kieroutuneella mielikuvituksella varustettu. Heh...

Pitääpä vähän googlettaa.. leppiksiä on niin eriruokaisia..

Kaksipistepirkko todellakin syö kirvoja.
        Eli aika peto kovskuoriaiseksi. Mut mä haluan olla se harvinaisempi kaksipistepirkko.. eli mustilla siivillä punaiset täplät.. sillain nurinkurinen.

Vai niin.. sellaisia tuli sinulle sitten mieleen.. vai olenko vain minä itse niin kieroutuneella mielikuvituksella varustettu. Heh...

Pitääpä vähän googlettaa.. leppiksiä on niin eriruokaisia..

Ehei, meitä on kaksi kieroutuneella mielellä varustettua, siskoseni :)

Kaksipistepirkko todellakin syö kirvoja.
        Eli aika peto kovskuoriaiseksi. Mut mä haluan olla se harvinaisempi kaksipistepirkko.. eli mustilla siivillä punaiset täplät.. sillain nurinkurinen.

Persoonallinen pirkko, siis?

Ehei, meitä on kaksi kieroutuneella mielellä varustettua, siskoseni :)

Hjuva, hjuva.

Taidan oikeasti olla samasta puusta veistettyä. Mikä ei huono asia ollenkaan. Jos nyt edes puoliksi samaa maata kuin sinä, niin olen oikein hyvä.

Kuules rakas palstaveliseni.. taidan oikeastaan pitää sinua arvossa. Onko se sitten sitä samankaltaisuutta vai mitä..

Onhan meillä hyvinkin eroavaisuuksia, mutta aika vähän kuitennii.
        Joskus aikanaan pidin sinua jonkin moisena saivartelijana ja pilkun viilaajaana kunnes ymmärsin, että haluat vain ymmärtää. Toki sinussa lienee myös pieni piru, kuten minussakin.

Olet hyvä ja pidetty palstalainen. Minäkin pidän sinusta. Älä ny si ymmärrä väärin jos joskus provoan tai heitän jotakin kaksimielistä sinullekin. Sillä vain, kun väärinymmärrykset aiheuttavat näköjään luonnollista poistumaa tuttavapiirissäni, enkä oikein halua menettää sinua palstaveljeni. Jos ymmärrät..

Persoonallinen pirkko, siis?

Ei ny sentään persoonalliseksi saa haukkua..
        Erilainen ja sopeutumaton. Yleisten normien kiihkeä vastustaja.. poikkeuksellinen on ehkä parempi ilmaisu.

Hjuva, hjuva.

Taidan oikeasti olla samasta puusta veistettyä. Mikä ei huono asia ollenkaan. Jos nyt edes puoliksi samaa maata kuin sinä, niin olen oikein hyvä.

Kuules rakas palstaveliseni.. taidan oikeastaan pitää sinua arvossa. Onko se sitten sitä samankaltaisuutta vai mitä..

Onhan meillä hyvinkin eroavaisuuksia, mutta aika vähän kuitennii.
        Joskus aikanaan pidin sinua jonkin moisena saivartelijana ja pilkun viilaajaana kunnes ymmärsin, että haluat vain ymmärtää. Toki sinussa lienee myös pieni piru, kuten minussakin.

Olet hyvä ja pidetty palstalainen. Minäkin pidän sinusta. Älä ny si ymmärrä väärin jos joskus provoan tai heitän jotakin kaksimielistä sinullekin. Sillä vain, kun väärinymmärrykset aiheuttavat näköjään luonnollista poistumaa tuttavapiirissäni, enkä oikein halua menettää sinua palstaveljeni. Jos ymmärrät..

Heissulivei :)

Minäkin pidän sinua arvossa ja pidän sinusta sellaisena otuksena, kuin tällä alustalla voi toista oppia tuntemaan. Pidän paljonkin, osaat olla varsin hauska.

Pieniä pirujahan meissä on molemmissa, mutta niin pitääkin, suotakoon niille hiukan enemmänkin elintilaa. Saivartelija ja pilkunviilaaja kyllä olenkin, mutta se johtuu pitkälti siitä, että jos jotain sanotaan, niin se pitää, joten sanotun tulee tulla sanotuksi aika tarkkaan. Vähän sama asia kuin ikiaikainen suomalainen käsitys siitä, että se mitä luvataan, se pidetään, vaikka henki tai järki menisi ;)

Siinä kun heittelet omia huuliasi, en minä niillä täältä poistu, vaikka voinkin varmasti toisinaan hämmentyä. Mutta kaikkeen tottuu, niin myös naulaan ohimossa yms. ;D

Ei ny sentään persoonalliseksi saa haukkua..
        Erilainen ja sopeutumaton. Yleisten normien kiihkeä vastustaja.. poikkeuksellinen on ehkä parempi ilmaisu.

Hmmm... Kävisikö sitten ns. sivistyneistä termeistä erilaisen ja soputumattoman, myös poikkeuksellisen sijaan eksentrinen? ;P

Heissulivei :)

Minäkin pidän sinua arvossa ja pidän sinusta sellaisena otuksena, kuin tällä alustalla voi toista oppia tuntemaan. Pidän paljonkin, osaat olla varsin hauska.

Pieniä pirujahan meissä on molemmissa, mutta niin pitääkin, suotakoon niille hiukan enemmänkin elintilaa. Saivartelija ja pilkunviilaaja kyllä olenkin, mutta se johtuu pitkälti siitä, että jos jotain sanotaan, niin se pitää, joten sanotun tulee tulla sanotuksi aika tarkkaan. Vähän sama asia kuin ikiaikainen suomalainen käsitys siitä, että se mitä luvataan, se pidetään, vaikka henki tai järki menisi ;)

Siinä kun heittelet omia huuliasi, en minä niillä täältä poistu, vaikka voinkin varmasti toisinaan hämmentyä. Mutta kaikkeen tottuu, niin myös naulaan ohimossa yms. ;D

Heissans..
        Kiva kuulla sinustakin.

Hämmentyminen.. se on oikeastaan ihan ok välillä hämmentyä. Mutta ei liiaksi, sillä se on jotenkin häiritsevää..

Sinä olet tarkka sanomisissasi.. ymmärrän. Tässä asiassa olemme vastakohtia. Minä nyt vedän tunteella ja vähän niinkuin mitä sylki suuhun tuo. Miettimättä asiaa sen kummemmin.

Ja jos hämmennän liikaa, niin olen myös suora ja rehellinen. Suoriin kysymyksiin saa suoran vastauksen ja pyrin olemaan sanani mittainen.
        Tai ainakin myöntämään, että olen väärässä.

Jokos sulla lomat pidettynä? Mustelen et sinulla oli tarkoitus loppukesästä pitää.. tai sillein sanoit joskus. Siis sanoit kyllä ottavasi loman ...

Pujottelija käski kysymään että oletkos löytänyt naisen, kun sinua ei ole näkynyt.
        Heitin siihen että teen aloituksen..
        " Rakas palstaveli.. oletko löytänyt naisen?"

Vitsillähän vain.

Pitää kysyä sulta yks juttu.. nimittäin ukkosesta. Pidätkö sinä ukonilmoista ja salamoinnista? Täällä oli aloitus jossa kysyttiin kenen kanssa haluaisi katsella ukkosta.. ja minun ensimmäinen ajatus oli sinä.

Arvelin että sinäkin voisit olla ukonilmojen ihailija. Minä ihan oikeasti tykkään seurata myrskyjä ja ukonilmoja. Turvallisesti ja suojasta tietennin.

Kerran kyllä kävi hassusti, kun olin pihalla katselemassa salamointia, salama iski viiden metrin päähän ja mulla pimeni silmissä sen kirkkauden takia. Olin varmaan muutaman hetken sokeana ja pelästyin, että lähtikö näkökyky lopullisesti.
        Ei onneksi lähtenyt.

Mutta joo .. kiva kuulla sinusta.

Hmmm... Kävisikö sitten ns. sivistyneistä termeistä erilaisen ja soputumattoman, myös poikkeuksellisen sijaan eksentrinen? ;P

Jaa. Sitä alettiin hienostelemaan. Tavallisuudesta poikkeava, erilainen. No joo tavallaan. Sit kuitenkin olen ihan tavallinen.

Minussa on erikosta vain tuhti annos itsevarmuutta. Ei paljon paina, mitä minusta ajatellaan.

Ai niin... huomasitkos mulla on kuvana lapsuuden kuva. Äitee heitti kepin nurkkaan ja sain sitä kautta lapsuusajan valokuvia. Oli ihan pakko laittaa tänne.

Heissans..
        Kiva kuulla sinustakin.

Hämmentyminen.. se on oikeastaan ihan ok välillä hämmentyä. Mutta ei liiaksi, sillä se on jotenkin häiritsevää..

Sinä olet tarkka sanomisissasi.. ymmärrän. Tässä asiassa olemme vastakohtia. Minä nyt vedän tunteella ja vähän niinkuin mitä sylki suuhun tuo. Miettimättä asiaa sen kummemmin.

Ja jos hämmennän liikaa, niin olen myös suora ja rehellinen. Suoriin kysymyksiin saa suoran vastauksen ja pyrin olemaan sanani mittainen.
        Tai ainakin myöntämään, että olen väärässä.

Jokos sulla lomat pidettynä? Mustelen et sinulla oli tarkoitus loppukesästä pitää.. tai sillein sanoit joskus. Siis sanoit kyllä ottavasi loman ...

Pujottelija käski kysymään että oletkos löytänyt naisen, kun sinua ei ole näkynyt.
        Heitin siihen että teen aloituksen..
        " Rakas palstaveli.. oletko löytänyt naisen?"

Vitsillähän vain.

Pitää kysyä sulta yks juttu.. nimittäin ukkosesta. Pidätkö sinä ukonilmoista ja salamoinnista? Täällä oli aloitus jossa kysyttiin kenen kanssa haluaisi katsella ukkosta.. ja minun ensimmäinen ajatus oli sinä.

Arvelin että sinäkin voisit olla ukonilmojen ihailija. Minä ihan oikeasti tykkään seurata myrskyjä ja ukonilmoja. Turvallisesti ja suojasta tietennin.

Kerran kyllä kävi hassusti, kun olin pihalla katselemassa salamointia, salama iski viiden metrin päähän ja mulla pimeni silmissä sen kirkkauden takia. Olin varmaan muutaman hetken sokeana ja pelästyin, että lähtikö näkökyky lopullisesti.
        Ei onneksi lähtenyt.

Mutta joo .. kiva kuulla sinusta.

Hämmentyminen on oikein hyvä piirre ihmisessä, kertoo siitä, että kaikki maailmassa ja elämässä ei ole itsestään selvää, vaan asiat koetaan uusina. Ja hämmentynyt aikuinen se vasta hupaisa onkin, hyvin tervetullut kohtaaminen.

No pyrin olemaan tarkka sanomisissani, tuskin onnistun kuitenkaan. Toki osaan hyvin höpöttämisen ja muun huulen heiton, kuten palstalla näkyy, pääosin olen kaukana vakavasti otettavasta, mutta ns. tärkeiden asioiden kohdalla pyrin mahdollisimman yksiselitteiseen täsmällisyyteen saomisissani.

Olet itse asiassa miellyttävän suora, vaikka se hieman toisinaan hämmentääkin. Mutta pidän siitä ominaisuudestasi ja se toisaalta myös haastaa itse miettimään mitä milloinkin sanoo (kirjoittaa).

Lomat alkais nyt ja jatkuu jonnekin kauas, en ole vielä päättänyt, mutta alustavasti oli esiolennon kanssa puhe, että lorvisin (ainakin) huikeat kuusi viikkoa, kun on noita päiviä talven mittaan venytetty.

Pujikselle, lupsakalle ukkelille, terveiset ettei naista ole löytynyt, ei vain tuntunut omalta jutulta hölpötellä palstalla, niin olin sitten poissa, sanoisinko jopa palstalomalla :D

Ukkonen.... JOO!! (https://www.youtube.com/watch?v=Cd45K-v2OMk)
        Kylläpä vain, pidän ukkosista ja muistakin myrskyistä! Yksi harrasteista, jos niin voi sanoa, on ajella Porkkalan niemeen kokemaan talvimyrskyjä, silloin kun siihen on mahdollisuus ja kun myrskytuuli puhaltaa lounaasta (kun muuten aallot on köykäisiä). Viime talvena ei onnistunut, mutta edellisenä pariinkin otteeseen, oli mahtavaa kun tuuli likimain repi takin päältä rantakallioilla (ehkä vähän liioiteltua...).

Miten ihmeessä kaikista otuksista juuri minä tulin tuossa yhteydessä mieleen? Hassua...

Jaa. Sitä alettiin hienostelemaan. Tavallisuudesta poikkeava, erilainen. No joo tavallaan. Sit kuitenkin olen ihan tavallinen.

Minussa on erikosta vain tuhti annos itsevarmuutta. Ei paljon paina, mitä minusta ajatellaan.

Ai niin... huomasitkos mulla on kuvana lapsuuden kuva. Äitee heitti kepin nurkkaan ja sain sitä kautta lapsuusajan valokuvia. Oli ihan pakko laittaa tänne.

Eläs nyt, ei se ole niinkään hienostelua, vaan ennemminkin tiivistämistä:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Eksentrismi

Kaikki meistä on omituisia otuksia, mutta toisaalta kuitenkin ihan tavallisia. Pidän itseäni todella omituisena otuksena enkä ymmärrä itseäni alkuunkaan, mutta samalla tiedostan, että olen hyvin tavallinen peruspertti.

Huomasin kuvamuutoksen, silmät ovat samat kuin edellisessä kuvassa, edelleen hyvin kauniit, katse vastaava, tarkkaileva ja kysyvä.

Surullista kuulla, että äitisi siirtyi toisaalle, pahoitteluni ❤

Hämmentyminen on oikein hyvä piirre ihmisessä, kertoo siitä, että kaikki maailmassa ja elämässä ei ole itsestään selvää, vaan asiat koetaan uusina. Ja hämmentynyt aikuinen se vasta hupaisa onkin, hyvin tervetullut kohtaaminen.

No pyrin olemaan tarkka sanomisissani, tuskin onnistun kuitenkaan. Toki osaan hyvin höpöttämisen ja muun huulen heiton, kuten palstalla näkyy, pääosin olen kaukana vakavasti otettavasta, mutta ns. tärkeiden asioiden kohdalla pyrin mahdollisimman yksiselitteiseen täsmällisyyteen saomisissani.

Olet itse asiassa miellyttävän suora, vaikka se hieman toisinaan hämmentääkin. Mutta pidän siitä ominaisuudestasi ja se toisaalta myös haastaa itse miettimään mitä milloinkin sanoo (kirjoittaa).

Lomat alkais nyt ja jatkuu jonnekin kauas, en ole vielä päättänyt, mutta alustavasti oli esiolennon kanssa puhe, että lorvisin (ainakin) huikeat kuusi viikkoa, kun on noita päiviä talven mittaan venytetty.

Pujikselle, lupsakalle ukkelille, terveiset ettei naista ole löytynyt, ei vain tuntunut omalta jutulta hölpötellä palstalla, niin olin sitten poissa, sanoisinko jopa palstalomalla :D

Ukkonen.... JOO!! (https://www.youtube.com/watch?v=Cd45K-v2OMk)
        Kylläpä vain, pidän ukkosista ja muistakin myrskyistä! Yksi harrasteista, jos niin voi sanoa, on ajella Porkkalan niemeen kokemaan talvimyrskyjä, silloin kun siihen on mahdollisuus ja kun myrskytuuli puhaltaa lounaasta (kun muuten aallot on köykäisiä). Viime talvena ei onnistunut, mutta edellisenä pariinkin otteeseen, oli mahtavaa kun tuuli likimain repi takin päältä rantakallioilla (ehkä vähän liioiteltua...).

Miten ihmeessä kaikista otuksista juuri minä tulin tuossa yhteydessä mieleen? Hassua...

Mulla oli sellainen tuntuma, että sinä saattaisit olla oikeaa seuraa ukonilmalla.. joku joka nauttisi siitä yhtä paljon kuin minä.

Sellainen tuntuma.

Toinen asia mitä rakastan on meri. Ihan älyttömästi. Vaikka suhtaudunkin siihen pelonsekaisella kunnioituksella, se on kuin rakas ystävä joka saa sieluni rauhoittumaan ja sydämeni sykähtelemään.

Vai että kuusi viikkoa.. siitä olen vähän kateellinen. Tai no mun väri on ihan vihreä..

Saako udella lomasuunitelmia?

Mä ite olen ihan kotosalla kun budjetti ei anna myöten muuhun. Olen sijoittanut sievoisen summan pihani laittamiseen ja eipä sitte jäänyt juurikaan sen jälkeen muuhun kuin laskuihin rahaa.

Tänään sain sen pihan melkein valmiiksi. Saumaushiekkoja vielä pitää laittaa ja odottelen vielä pihalaatikkoa saapuvaksi. Ensimmäisen porkkananraakileen nyhdin istutuslaatikosta ja söin sen. Raakile vielä.

Kolme viikkoa vielä lomaa ja ihan kivalta tuntuu. Tänään käytiin exän kanssa hakemassa sitä saumaushiekkaa ja samalla ostin ikkunanpesurin. Kätsy vehje.

Eläs nyt, ei se ole niinkään hienostelua, vaan ennemminkin tiivistämistä:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Eksentrismi

Kaikki meistä on omituisia otuksia, mutta toisaalta kuitenkin ihan tavallisia. Pidän itseäni todella omituisena otuksena enkä ymmärrä itseäni alkuunkaan, mutta samalla tiedostan, että olen hyvin tavallinen peruspertti.

Huomasin kuvamuutoksen, silmät ovat samat kuin edellisessä kuvassa, edelleen hyvin kauniit, katse vastaava, tarkkaileva ja kysyvä.

Surullista kuulla, että äitisi siirtyi toisaalle, pahoitteluni ❤

Kiitos. Hyväksyn tiivistämisen, sillä ehdolla jos rehellisesti sanot, onko minulla sinun mielestäsi oikeassa olemisen tarve.. ?

Omasta mielestäni minulle on se ja sama kuka on oikeassa. Matka lopputulokseen ratkaisee, eikä se, kuka on oikeassa.

Juu äitee menehtyi pitkällisen ja raskaan sairastamisen jälkeen. Kaksi päivää ennen kuolemaansa hän sanoikin minulle puhelimessa, että elämä on ihan perseestä sen sairauden kanssa mikä hänellä oli.
        Ja poismeno oli odotettu. Kyllä tässä jo alkaa tottumaan asiaan.

Ja kiitos kohteliaisuudesta. Silmiäni on aina kehuttu ja ne onkin kaunein piirteeni. Varsinkin jos meikkaan niitä. Mut en useinaan jaksa.

Kiitos. Hyväksyn tiivistämisen, sillä ehdolla jos rehellisesti sanot, onko minulla sinun mielestäsi oikeassa olemisen tarve.. ?

Omasta mielestäni minulle on se ja sama kuka on oikeassa. Matka lopputulokseen ratkaisee, eikä se, kuka on oikeassa.

Juu äitee menehtyi pitkällisen ja raskaan sairastamisen jälkeen. Kaksi päivää ennen kuolemaansa hän sanoikin minulle puhelimessa, että elämä on ihan perseestä sen sairauden kanssa mikä hänellä oli.
        Ja poismeno oli odotettu. Kyllä tässä jo alkaa tottumaan asiaan.

Ja kiitos kohteliaisuudesta. Silmiäni on aina kehuttu ja ne onkin kaunein piirteeni. Varsinkin jos meikkaan niitä. Mut en useinaan jaksa.

Oikeassa olemisen tarve? Mitä kummaa? Tällä tuntemisella mielestäni ei ole, ennemminkin olet hyvin sovinnollinen ja huomattavan sovinnollinen jos juupas-eipäs -höpöttelyssä vastakkainen näkemys perustellaan täsmällisesti ja todennettavasti. Kuten tuo edellä mainittu eksentrismi, jonka käytön hyväksymiselle toki asetit pienen ehdon, mutta sinällään asiayhteyden ulkopuolelta ;)

Silmät, katse on kaunis katsojan silmissä aina, iästä ja meikistä riippumatta, niin eipä sitä meikkiä oikein tarvitse, ellei halua hämätä jotain uutta tuttavuutta.

Mulla oli sellainen tuntuma, että sinä saattaisit olla oikeaa seuraa ukonilmalla.. joku joka nauttisi siitä yhtä paljon kuin minä.

Sellainen tuntuma.

Toinen asia mitä rakastan on meri. Ihan älyttömästi. Vaikka suhtaudunkin siihen pelonsekaisella kunnioituksella, se on kuin rakas ystävä joka saa sieluni rauhoittumaan ja sydämeni sykähtelemään.

Vai että kuusi viikkoa.. siitä olen vähän kateellinen. Tai no mun väri on ihan vihreä..

Saako udella lomasuunitelmia?

Mä ite olen ihan kotosalla kun budjetti ei anna myöten muuhun. Olen sijoittanut sievoisen summan pihani laittamiseen ja eipä sitte jäänyt juurikaan sen jälkeen muuhun kuin laskuihin rahaa.

Tänään sain sen pihan melkein valmiiksi. Saumaushiekkoja vielä pitää laittaa ja odottelen vielä pihalaatikkoa saapuvaksi. Ensimmäisen porkkananraakileen nyhdin istutuslaatikosta ja söin sen. Raakile vielä.

Kolme viikkoa vielä lomaa ja ihan kivalta tuntuu. Tänään käytiin exän kanssa hakemassa sitä saumaushiekkaa ja samalla ostin ikkunanpesurin. Kätsy vehje.

"Sellainen tuntuma." Sisko ja sen veli.

Oikeaan osuit, kyllä myrskyt ylipäänsä ovat mielestäni kivoja. Ja meri. Mikähän siinäkin on, kun kyllä kaikki vedet on kivoja, mutta jotenkin meri on omaa luokkaansa. Ja kumminkin meikäläinen meri, Itämeri, on pieni ja liki suolaton lutakko, jonkun tuhannen vuoden kuluttua maapallon suuri järvi, mutta silti se on meri isolla M:llä.

Lomasuunnitelmia oli hieman, mutta kun kaikki kallistui nopeasti, eikä vähiten rakkaan naapurimme etelänmatkan johdosta, niin päätin vetää maton suunnitelmien alta ja pysyä perinteissä, kun ei lompakko mahdottomia siedä. Eli Espoon ja mökin välillä lähinnä liikun, eipä tässä kummoisia.

No se kuusi lomaviikkoa on semmoinen haihatus, mutta siinä on tähtäin, on tuota hommaa talvella paiskittu. Meillä on muutenkin väljemmät käytännöt töissä, lomaa voi pidellä varsin paljon, kunhan työt tulee hoidettua ja tulosta näkyy firman pankkitilillä.

Juuri tuli mökiltä, karmea nurmenleikkuusavotta, mutta onneksi nyt sen kasvu hellittää, jatkossa ehtii tehdä muutakin. Marjoja oli puskista tulossa älyttömästi, mutta kun männävuotisiakin on vielä pakkasessa, niin kävin naapurustolle kertomassa, että kypsyvät reilussa viikossa, viimeistään kahdessa, ja saalis on vapaa kaikille halukkaille. Jos siellä räksät ja kottaraiset kävivät aamuisin satoa maistelemassa, että eiköhän noille marjoille löydy mieluisat saajat joka tapauksessa.

Minäpä tilasin hinkuvinkuintiasta (Amazon) akkukäyttöisen minimoottorisahan, semmoisen jossa terälaippa on 15 senttiä pitkä, oikein hupaisan näköinen vehje. Vaan ihan hyvin pelaa, tekee sen mitä myyntipuheessa luvattiin, joten puiden oksien karsiminen ja oksien pätkiminen käy jatkossa selvästi turvallisemmin ja hiukan kätevämmin. Se kun on aika älyvapaata touhua päästää mökkimetsuri kiipeämään tikkailla viiteen metriin hosumaan puun oksistoa tavan moottorisahalla, vaikka näemmä siitäkin on yhtenä kappaleena selvitty. Lopun elinonnen säästän vaikkapa lotolle...

Oikeassa olemisen tarve? Mitä kummaa? Tällä tuntemisella mielestäni ei ole, ennemminkin olet hyvin sovinnollinen ja huomattavan sovinnollinen jos juupas-eipäs -höpöttelyssä vastakkainen näkemys perustellaan täsmällisesti ja todennettavasti. Kuten tuo edellä mainittu eksentrismi, jonka käytön hyväksymiselle toki asetit pienen ehdon, mutta sinällään asiayhteyden ulkopuolelta ;)

Silmät, katse on kaunis katsojan silmissä aina, iästä ja meikistä riippumatta, niin eipä sitä meikkiä oikein tarvitse, ellei halua hämätä jotain uutta tuttavuutta.

Ei se ny ollut asian ulkopuolelta.. ihan. Kysymys siitä oikeassa olemisen tarpeesta tuli tuolta sinun laittaman linkin takaa eksentrikon ominaisuudet..

Moni asia sieltä voisi hyvin sopia minuun, mutta tuo oikeassa olemisen tarve tuntui kovin vieraalle itsestäni.

Tunnen toki itseni hyvin, mutta en ole erehtymätön ..
        Sitä saattaa luulla itsestään liikoja. Siksi tuo kysymys sinulle.

Nyt sinä sait minut hämmentymään.. kas vissiin kai vuoroin vieraissa ...

Ei se ny ollut asian ulkopuolelta.. ihan. Kysymys siitä oikeassa olemisen tarpeesta tuli tuolta sinun laittaman linkin takaa eksentrikon ominaisuudet..

Moni asia sieltä voisi hyvin sopia minuun, mutta tuo oikeassa olemisen tarve tuntui kovin vieraalle itsestäni.

Tunnen toki itseni hyvin, mutta en ole erehtymätön ..
        Sitä saattaa luulla itsestään liikoja. Siksi tuo kysymys sinulle.

Nyt sinä sait minut hämmentymään.. kas vissiin kai vuoroin vieraissa ...

No olihan siinä toki mainittu, että siinä on 15 tyypillistä piirrettä, jotka eivät kuitenkaan välttämättä esiinny kaikissa ja vain viisi ensimmäistä ovat yleisemmin päteviä piirteitä.

Mutta summa summarum, et todellakaan tunnu olevan henkilö, jolla olisi tarve olla oikeassa, vaan olet mielestäni hyvinkin sovinnainen.

Hämmennys on kiva asia aikuisessa ihmisessä, se kun on ominaisuus, joka taantuu lapsuuden jälkeen.

No olihan siinä toki mainittu, että siinä on 15 tyypillistä piirrettä, jotka eivät kuitenkaan välttämättä esiinny kaikissa ja vain viisi ensimmäistä ovat yleisemmin päteviä piirteitä.

Mutta summa summarum, et todellakaan tunnu olevan henkilö, jolla olisi tarve olla oikeassa, vaan olet mielestäni hyvinkin sovinnainen.

Hämmennys on kiva asia aikuisessa ihmisessä, se kun on ominaisuus, joka taantuu lapsuuden jälkeen.

Sovinnainen?? SOVINNAINEN!

Sä sanoit olevasi tarkka sanoistasi..
        Toivon todellakin että teit artikulointivirheen..

https://fi.wiktionary.org/wiki/sovinnainen

Mä oikeasti otin itseeni. Vähäsen.

Sovinnainen?? SOVINNAINEN!

Sä sanoit olevasi tarkka sanoistasi..
        Toivon todellakin että teit artikulointivirheen..

https://fi.wiktionary.org/wiki/sovinnainen

Mä oikeasti otin itseeni. Vähäsen.

Olenkin, tarkka sanloistani. Nythän tilanne on niin, että minun sanakirjassani sovinnollinen tarkoittaa mm. sitä, että välttää tarpeetonta kiistelyä, on yhteisymmärrystä tavoitteleva ja eikä tee itsestään tarpeettomasti numeroa. Sovinnollinen otus pyrkii siis mutkattomaan ja sujuvaan toimintaan muiden kanssa.

Meidän kahden sanakirjoissa on siis eroja ja siten on mahdollista, että tulee väärinymmärrystä asioista.

Nokkiinsa saa aina ottaa, asiaa tikusta tai vaikka isommasta puukappaleesta.

Olenkin, tarkka sanloistani. Nythän tilanne on niin, että minun sanakirjassani sovinnollinen tarkoittaa mm. sitä, että välttää tarpeetonta kiistelyä, on yhteisymmärrystä tavoitteleva ja eikä tee itsestään tarpeettomasti numeroa. Sovinnollinen otus pyrkii siis mutkattomaan ja sujuvaan toimintaan muiden kanssa.

Meidän kahden sanakirjoissa on siis eroja ja siten on mahdollista, että tulee väärinymmärrystä asioista.

Nokkiinsa saa aina ottaa, asiaa tikusta tai vaikka isommasta puukappaleesta.

"Mutta summa summarum, et todellakaan tunnu olevan henkilö, jolla olisi tarve olla oikeassa, vaan olet mielestäni hyvinkin sovinnainen."

Tikusta asiaa.. heh.
        Kiitos. Eli sovinnollinen. Johan helpotti. Mä jo luulin että sä pidät mua jonain tiukkapipoisena sovinnaisena nutturapäänä. Se olisi ollut minulle kauhistus.

Mä olisin ollut pettynyt ulosantiini jos olisin antanut sinulle kuvan sovinnaisuudesta. Pois se minusta. Kauas pois, jos saan itse päättää.

Eli väärinymmärrys. Se siitä.

• Anonyymi

Ompa ihania kumpikin🥰

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Höh, alemmassa kuvassa minä naku-uinnilla. Kuka palstapirulainen on ollut puskissa kuvaamassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1928
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1392
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1317
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      53
      1069
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      134
      1001
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      946
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      854
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      847
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      832
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe