Kaipaatteko naiset

Anonyymi

Miestä elämäänne?

91

655

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voishan se jo kotiakkin tulla.

    • Anonyymi

      Kyllä minunlaiseni, olen 32. Sellaisen nuori nainen haluaa.

    • Anonyymi

      Enpä oikeastaan. Kaipaan ihmistä, en mitään sellaista, joka liittyisi juuri mieheen. Näin siis, vaikka ihan täysin täysin heteronainen olenkin. Mun elämässäni vaan ei juuri ole mitään sellaista, johon tarvittaisiin erityisesti penistä.

      • Anonyymi

        Ystävää???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävää???

        Ystäviä mulla on ihan tarpeeksi. Sellaisia ei ole mitään tarvetta erikseen etsiä. Vaikkakin kyllä kumppanin kuuluu mun mielestäni olla myös paras ystävä ja luotettu. Siinä mielessä oikea diagnoosi.


      • Anonyymi

        En, vaan hyvinkin seksuaalinen. Vaan en mä siihen penistä tarvitse mihinkään. Mun tarpeeni saa erinomaisesti täytettyä muillakin tavoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, vaan hyvinkin seksuaalinen. Vaan en mä siihen penistä tarvitse mihinkään. Mun tarpeeni saa erinomaisesti täytettyä muillakin tavoilla.

        täysin täysin heteronainen olenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, vaan hyvinkin seksuaalinen. Vaan en mä siihen penistä tarvitse mihinkään. Mun tarpeeni saa erinomaisesti täytettyä muillakin tavoilla.

        Varo Jazulia:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, vaan hyvinkin seksuaalinen. Vaan en mä siihen penistä tarvitse mihinkään. Mun tarpeeni saa erinomaisesti täytettyä muillakin tavoilla.

        Älkää puhuko siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täysin täysin heteronainen olenkin?

        Kyllä, täysin hetero. Eivät mua ole koskaan ole niaset kiinnostaneet. Vaan ei se penis ole asia, joka mua sen suuremmin miehessä kiinnostaa. Mun puolestani mies saa olla vaikka täysin impotentti. Ei mun maailmani siihen kaatuisi, kun seksi hoidettaisiin muilla tavoin. Mulle penis on elin, joka on olemassa miehen omaa iloa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo Jazulia:)

        AV

        Miksi varoisin? Olen mä tästä hänenkin kanssaan joskus jutellut. Naiset eivät voisi vähempää kiinnostaa seksimielessä, yhdentekeviä olentoja siinä kohtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi varoisin? Olen mä tästä hänenkin kanssaan joskus jutellut. Naiset eivät voisi vähempää kiinnostaa seksimielessä, yhdentekeviä olentoja siinä kohtaa.

        Eipä täällä kenenkään tarvi mua varoa. Kunhan höpöttelee tuo noin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Eipä täällä kenenkään tarvi mua varoa. Kunhan höpöttelee tuo noin.

        No muistaakseni et säkään tainnut oikein mua silloin tajuta. Kovasti säkin yritit mun seksuaalista suuntautumistani kyseenalaistaa. Vaan eipä sen väliä. Riittään kun itse tietää missä mennään.

        Mies tosiaan saa olla cis tai trans tai ihan mitä tahansa muuta. Kunhan kroppa on miehen, sillä naisen kroppa ei kiinnosta. Pissavehkeet saa toimia tai olla toimimatta tai olla vaikka kokonaan olematta (tosin ihminen tulee kipeäksi, jos ei pissaaminen onnistu). Mä en niitä tarvitse. Jos sedällä on tädin vehkeet, niin hoidelkoon sitten itse itsensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No muistaakseni et säkään tainnut oikein mua silloin tajuta. Kovasti säkin yritit mun seksuaalista suuntautumistani kyseenalaistaa. Vaan eipä sen väliä. Riittään kun itse tietää missä mennään.

        Mies tosiaan saa olla cis tai trans tai ihan mitä tahansa muuta. Kunhan kroppa on miehen, sillä naisen kroppa ei kiinnosta. Pissavehkeet saa toimia tai olla toimimatta tai olla vaikka kokonaan olematta (tosin ihminen tulee kipeäksi, jos ei pissaaminen onnistu). Mä en niitä tarvitse. Jos sedällä on tädin vehkeet, niin hoidelkoon sitten itse itsensä.

        En ehkä tajunnut, mutten ole liiveihin uimassa tarkoitin. :)

        Jep. Mä taas itse kelpuutan vain oman biomieheni ja jos hänestä joudun luopumaan, niin vain sitten bionaisen. Mulle kun kelpaa oikein hyvin naisen vartalo. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En ehkä tajunnut, mutten ole liiveihin uimassa tarkoitin. :)

        Jep. Mä taas itse kelpuutan vain oman biomieheni ja jos hänestä joudun luopumaan, niin vain sitten bionaisen. Mulle kun kelpaa oikein hyvin naisen vartalo. :)

        Varsin vaikea täällä on kenenkään liiveihin uida, vaikka yrittäisikin. Varsin ruumiitonta laatua ovat liivit täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo Jazulia:)

        AV

        Eipäs taas käytetä toisten nimimerkkiä omaan osaamattomuuteen.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varsin vaikea täällä on kenenkään liiveihin uida, vaikka yrittäisikin. Varsin ruumiitonta laatua ovat liivit täällä.

        Heh, eipä oikeestaan ole vaikeeta, kun irl siirtyy. Mutta joo virtuaalissa menis hankalaksi.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, eipä oikeestaan ole vaikeeta, kun irl siirtyy. Mutta joo virtuaalissa menis hankalaksi.

        Ei, vaan on erinomaisen vaikeaa. Siellä IRL se vasta vaikeaa olisikin, kun ei kroppa kiinnostaisi lainkaan. Täällä sentään voisi yrittää tehdä vaikutusta pelkällä korvien välillä, ilman hyljintäreaktiota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan on erinomaisen vaikeaa. Siellä IRL se vasta vaikeaa olisikin, kun ei kroppa kiinnostaisi lainkaan. Täällä sentään voisi yrittää tehdä vaikutusta pelkällä korvien välillä, ilman hyljintäreaktiota.

        Nojoo, tuossa tilanteessa, mutta noin yleisesti ottaen. Ei kai kukaan yhteystietoja antaisi kelle vaan?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nojoo, tuossa tilanteessa, mutta noin yleisesti ottaen. Ei kai kukaan yhteystietoja antaisi kelle vaan?

        Voihan sitä antaa yhteystietonsa ja haluta tavata ei-seksuaalisessakin mielessä, vaikka toinen muusta haaveilisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä antaa yhteystietonsa ja haluta tavata ei-seksuaalisessakin mielessä, vaikka toinen muusta haaveilisi.

        Toki, mutta liiveihin uimisen kannalta vaatii aina sen irl ympäristön. Täällä on turha edes yrittää.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Toki, mutta liiveihin uimisen kannalta vaatii aina sen irl ympäristön. Täällä on turha edes yrittää.

        Ja joo, en ole liiveihin yrittänyt vaikka on yhteystietojakin saatu. Ihan kaverina vaan. Toki ihastuminen oli ikävä juttu, minkäs sillekkään mahtoi. Silti mihkään liiveihin ollut uimassa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Toki, mutta liiveihin uimisen kannalta vaatii aina sen irl ympäristön. Täällä on turha edes yrittää.

        Vaatii se paljon muutakin, kuin vain IRL ympäristön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaatii se paljon muutakin, kuin vain IRL ympäristön.

        Ei se yrittäminen vaadi, kun rohkeutta. Mutta onnistuminen vaatii muutakin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ja joo, en ole liiveihin yrittänyt vaikka on yhteystietojakin saatu. Ihan kaverina vaan. Toki ihastuminen oli ikävä juttu, minkäs sillekkään mahtoi. Silti mihkään liiveihin ollut uimassa.

        Niinhän se on. Yksipuolinen ihastuminen on ikävää. Yleensä se on ikävää ihan molemmin puolin. Toinen voisi aidosti haluta olla ystävä ja sillä ystävyydelläkin on merkitystä. Molemmat menettävät jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi varoisin? Olen mä tästä hänenkin kanssaan joskus jutellut. Naiset eivät voisi vähempää kiinnostaa seksimielessä, yhdentekeviä olentoja siinä kohtaa.

        Juuri näin! Yäk! Naiset suolle! Miehet terassille!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Yksipuolinen ihastuminen on ikävää. Yleensä se on ikävää ihan molemmin puolin. Toinen voisi aidosti haluta olla ystävä ja sillä ystävyydelläkin on merkitystä. Molemmat menettävät jotakin.

        Näinpä. Minäkin aidosti haluaisin olla ystävä yhä, mutta se tilaisuus meni ihastumisen myötä. Ja ehkä olen puhunut jotain mistä on möksähtänytkin? Paha sanoo kun ei ole kerrottu.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Näinpä. Minäkin aidosti haluaisin olla ystävä yhä, mutta se tilaisuus meni ihastumisen myötä. Ja ehkä olen puhunut jotain mistä on möksähtänytkin? Paha sanoo kun ei ole kerrottu.

        Vaan se siitä. En viitti vatvoa. Oli ja meni. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei se yrittäminen vaadi, kun rohkeutta. Mutta onnistuminen vaatii muutakin.

        Kyllä se paljon muutakin vaatii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se paljon muutakin vaatii.

        Kuten? :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Näinpä. Minäkin aidosti haluaisin olla ystävä yhä, mutta se tilaisuus meni ihastumisen myötä. Ja ehkä olen puhunut jotain mistä on möksähtänytkin? Paha sanoo kun ei ole kerrottu.

        Enpä minäkään toisen puolesta voi sinulle vastata. Itse ole menettänyt 2 naispuolista kaveria/potentiaalista ystävää, kun ovat penteleet menneet ihanstumaan minuun. molempien kanssa oli paljon yhteistä ja mukavia juttutuokioita. Mä ihan aidosti koin molemmat sellaisiksi, joiden kanssa olisin mielelläni elänyt elämää eteenpäin ystävänä. Vaan he ilmeisesti kokivat sen liian vaikeaksi ja ehkä jotenkin jopa häpesivät sitä ihastumistaan. He vain katosivat ja mä en sitten jaksanut/halunnut suuremmin heitä ahdistella sillä mahdollisella ystävyydellä. Epäreilua ehkä, mutta ajattelin, että se olisi ollut heidän tehtävänsä ilmaista, jos pelkkä ystävyys olisi kelvannut. Musta se olisi ollut epäreilua toisinpäin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kuten? :)

        No se toinen on esim. pitänyt saada siihen IRL tilanteeseen, jos siis täältä lähdetään. Ei se ihan pelkällä rohkeudella onnistu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä minäkään toisen puolesta voi sinulle vastata. Itse ole menettänyt 2 naispuolista kaveria/potentiaalista ystävää, kun ovat penteleet menneet ihanstumaan minuun. molempien kanssa oli paljon yhteistä ja mukavia juttutuokioita. Mä ihan aidosti koin molemmat sellaisiksi, joiden kanssa olisin mielelläni elänyt elämää eteenpäin ystävänä. Vaan he ilmeisesti kokivat sen liian vaikeaksi ja ehkä jotenkin jopa häpesivät sitä ihastumistaan. He vain katosivat ja mä en sitten jaksanut/halunnut suuremmin heitä ahdistella sillä mahdollisella ystävyydellä. Epäreilua ehkä, mutta ajattelin, että se olisi ollut heidän tehtävänsä ilmaista, jos pelkkä ystävyys olisi kelvannut. Musta se olisi ollut epäreilua toisinpäin.

        Joo. Ne on vähän sekavia juttuja joskus. Itse taas en viitti tunkea itseeni toisen elämään, etenkään jos tunteet on jotain muuta kun kaverilliset, mutta kun ne tunteet hiipuu tilanne on toinen.

        Vaan täytyy vaan hyväksyä, että jotkut vaan katoaa savuna ilmaan ilman mitään selitystä tms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se toinen on esim. pitänyt saada siihen IRL tilanteeseen, jos siis täältä lähdetään. Ei se ihan pelkällä rohkeudella onnistu.

        Jaa tota tarkoitit. Tietty. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo. Ne on vähän sekavia juttuja joskus. Itse taas en viitti tunkea itseeni toisen elämään, etenkään jos tunteet on jotain muuta kun kaverilliset, mutta kun ne tunteet hiipuu tilanne on toinen.

        Vaan täytyy vaan hyväksyä, että jotkut vaan katoaa savuna ilmaan ilman mitään selitystä tms.

        Ihastuminen ja varsinkin rakastuminen on aina sekavaa. Ei siinä ole oikein mitään järjellä selitettävää ja järjen käyttäminen on siinä kohtaa vaikeaa. Niinhän se on. Vaikka se ystävänä pysyminen voisi pitkässä juoksussa olla monin verroin järkevämpi ratkaisu, niin ei ihastunut/rakastunut juuri koskaan osaa sellaisia heti pohtia.

        Ja siis toki ymmärrän hyvin tuon, ettei viitsi tunkea toisen elämään, jos on tullut sen ihastuksensa ilmaisseeksi. molemmat kokevat sen juuri noin. Ihastunut ei viitsi tungetella ja ihastuksen kohde taas ei halua tyrkyttää seuraansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuminen ja varsinkin rakastuminen on aina sekavaa. Ei siinä ole oikein mitään järjellä selitettävää ja järjen käyttäminen on siinä kohtaa vaikeaa. Niinhän se on. Vaikka se ystävänä pysyminen voisi pitkässä juoksussa olla monin verroin järkevämpi ratkaisu, niin ei ihastunut/rakastunut juuri koskaan osaa sellaisia heti pohtia.

        Ja siis toki ymmärrän hyvin tuon, ettei viitsi tunkea toisen elämään, jos on tullut sen ihastuksensa ilmaisseeksi. molemmat kokevat sen juuri noin. Ihastunut ei viitsi tungetella ja ihastuksen kohde taas ei halua tyrkyttää seuraansa.

        Helkkarin ikävää kuitenkin, kun asiat menee mönkään. Vaikkei kukaan mitään pahaa tarkoita, niin paha mieli silti jää. Jää siitä, että kaikki vaan katoaa..

        Tyhjä olo.


    • Anonyymi

      Miksi poistit ”mitä se tässä tekis?”

      Ihan aiheellinen kysymys.

      • Liian lyhyt kommentti anonyymiltä...siks botti poistaa. :o/


    • Anonyymi

      Jep. On sovittu, että nähdään sulhasen kanssa alttarilla 😁 Kai se nyt sinne tulee 😅

      Siinä kaipailee koko kirkkoväki.

    • Anonyymi

      40 selle naiselle käy 25-vuotias mies :)

      • 50;nä voi ottaa jo kaks 25;sta. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        50;nä voi ottaa jo kaks 25;sta. :oD

        Pyrf :D


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        50;nä voi ottaa jo kaks 25;sta. :oD

        25-vuotiaat miehet tarjoutuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        25-vuotiaat miehet tarjoutuu.

        No tuossa pariveto-mallissa joutuis aina toisen potkimaan joka vuosi ja ottamaan tilalle vuoden nuoremman. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        50;nä voi ottaa jo kaks 25;sta. :oD

        Hah hah. 😂 Ihana ehdotus Disse. 🙃

        Eipä ole edes yhtä alle 25v miestä tullut koettua sitten kun olin itse 23v. Tosin en ole vielä 50v eli kaipa sitä ehtii VIELÄ villiintyä ennen määräaikaa… 😆 Sinänsä en yhtään epäile etteikö niitä kahtakin varsin innokasta 25v yöelämästä löytyisi, jos sille tielle haluaisi lähteä ja hillityn provosoivasti pukeutuisi. 😁

        No kuitenkin olen mielummin tylsän keski-ikäinen enkä huoli pikkupoikia. Aikuistunut n. 35-55v voisi vielä mennä, mutta sen alle alkaa nikottelemaan väkisinkin (vaikkei sillä iällä ole oikeasti väliä, jos muuten kolahtaa).


      • Anonyymi

        Hitto, tuli sitten otettu viisi vuotta liian vanha mies. Vaan en mä nyt viitsi vaihtaa, kun toi on aika kiva.


      • Emberizi kirjoitti:

        Hah hah. 😂 Ihana ehdotus Disse. 🙃

        Eipä ole edes yhtä alle 25v miestä tullut koettua sitten kun olin itse 23v. Tosin en ole vielä 50v eli kaipa sitä ehtii VIELÄ villiintyä ennen määräaikaa… 😆 Sinänsä en yhtään epäile etteikö niitä kahtakin varsin innokasta 25v yöelämästä löytyisi, jos sille tielle haluaisi lähteä ja hillityn provosoivasti pukeutuisi. 😁

        No kuitenkin olen mielummin tylsän keski-ikäinen enkä huoli pikkupoikia. Aikuistunut n. 35-55v voisi vielä mennä, mutta sen alle alkaa nikottelemaan väkisinkin (vaikkei sillä iällä ole oikeasti väliä, jos muuten kolahtaa).

        No jos katsos oot liikaa miettinyt laatua, niin sit 50;n villityksessä kuitenkin annat periks määrälle. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        No jos katsos oot liikaa miettinyt laatua, niin sit 50;n villityksessä kuitenkin annat periks määrälle. :oD

        Hah hah. Laatu taitaa olla kuitenkin enemmän ihmisestä kuin iästä kiinni, uskoisin. No katotaan miten tämä mamma villiintyy kun 50v tulee täyteen. 🤣😂

        Pitää vissiin alkaa lenkkeillä, uida ja käydä puntilla, että kunto kestää villitykset.


      • Emberizi kirjoitti:

        Hah hah. Laatu taitaa olla kuitenkin enemmän ihmisestä kuin iästä kiinni, uskoisin. No katotaan miten tämä mamma villiintyy kun 50v tulee täyteen. 🤣😂

        Pitää vissiin alkaa lenkkeillä, uida ja käydä puntilla, että kunto kestää villitykset.

        No mullakin 40 villitys vissiin iski takautuvasti...vuosi meni, ennenkuin hommasin moottoripyörän ja kortin. :oD Että ei kai noi villitykset osu ihan päivälleen. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        No mullakin 40 villitys vissiin iski takautuvasti...vuosi meni, ennenkuin hommasin moottoripyörän ja kortin. :oD Että ei kai noi villitykset osu ihan päivälleen. :oD

        Muistinkohan ollenkaan 30;n villitystä, vai jäiköhän hitto välistä? :o/


      • Disseisback kirjoitti:

        Muistinkohan ollenkaan 30;n villitystä, vai jäiköhän hitto välistä? :o/

        Vai voiko sen pitää 44;na? :oD Vaikka silleen reilummin. :oD


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Hah hah. 😂 Ihana ehdotus Disse. 🙃

        Eipä ole edes yhtä alle 25v miestä tullut koettua sitten kun olin itse 23v. Tosin en ole vielä 50v eli kaipa sitä ehtii VIELÄ villiintyä ennen määräaikaa… 😆 Sinänsä en yhtään epäile etteikö niitä kahtakin varsin innokasta 25v yöelämästä löytyisi, jos sille tielle haluaisi lähteä ja hillityn provosoivasti pukeutuisi. 😁

        No kuitenkin olen mielummin tylsän keski-ikäinen enkä huoli pikkupoikia. Aikuistunut n. 35-55v voisi vielä mennä, mutta sen alle alkaa nikottelemaan väkisinkin (vaikkei sillä iällä ole oikeasti väliä, jos muuten kolahtaa).

        Kokeile ihmeessä kahta 25-vuotiasta miestä, tietäisit sen jälkeen mitä se olisi.
        Kannattaa aina kokeilla jotain päätöntä ettei jää harmittamaan ettei olisi kaikenlaista kokeillut?
        Kun sitten valitset taas sen yhden olet yhtä kokemusta viisaampi ennen sitä?

        Just do it:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile ihmeessä kahta 25-vuotiasta miestä, tietäisit sen jälkeen mitä se olisi.
        Kannattaa aina kokeilla jotain päätöntä ettei jää harmittamaan ettei olisi kaikenlaista kokeillut?
        Kun sitten valitset taas sen yhden olet yhtä kokemusta viisaampi ennen sitä?

        Just do it:)

        AV

        Ei taida tulla kauppoja. 😆 Taitaa olla nuo 25v kokeilut olla teidän miesten juttu enemmän…. Tässä kohtaa en näe silmilläni kokemusta, jota jäisin vanhusten kodin keinutuolissa harmittelemaan. 😆

        Kyllä ne on vähän erilaista uskaltamista, missä uskaltamattomuus ja elämätön elämä jää harmittamaan (esim, suuri rakkaus, jonka antoi mennä ohi eikä edes yrittänyt).

        Ja jos etsin jotain tulevaa 50v haastetta, niin pikkupoikien sijasta lähden Lappiin tai vuorelle vaeltamaan. Tai alan treenata puolimaratonille tms.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Ei taida tulla kauppoja. 😆 Taitaa olla nuo 25v kokeilut olla teidän miesten juttu enemmän…. Tässä kohtaa en näe silmilläni kokemusta, jota jäisin vanhusten kodin keinutuolissa harmittelemaan. 😆

        Kyllä ne on vähän erilaista uskaltamista, missä uskaltamattomuus ja elämätön elämä jää harmittamaan (esim, suuri rakkaus, jonka antoi mennä ohi eikä edes yrittänyt).

        Ja jos etsin jotain tulevaa 50v haastetta, niin pikkupoikien sijasta lähden Lappiin tai vuorelle vaeltamaan. Tai alan treenata puolimaratonille tms.

        Sivusta ...

        Tuo on asia, jota mäkin olen joskus ihmetellyt. Noinko joku juuri oikesta jäisi moisia harmittelemaan? En kykene lainkaan samaistumaan sellaisen harmittelijan maailmankuvaan.


      • Disseisback kirjoitti:

        No mullakin 40 villitys vissiin iski takautuvasti...vuosi meni, ennenkuin hommasin moottoripyörän ja kortin. :oD Että ei kai noi villitykset osu ihan päivälleen. :oD

        Itse kävin 3-kympin kriisin läpi 25v. Neljän kympin kriisiä en tunnista olleen (ei sitä ole kerennyt). Eli saa nähdä minkälainen ikäkriisi paukahtaa vielä… Tosin kun pienin on vielä 6v, en ole tyypillisessä 50v elämäntilanteessa (lapset lähdössä kotoa).


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Ei taida tulla kauppoja. 😆 Taitaa olla nuo 25v kokeilut olla teidän miesten juttu enemmän…. Tässä kohtaa en näe silmilläni kokemusta, jota jäisin vanhusten kodin keinutuolissa harmittelemaan. 😆

        Kyllä ne on vähän erilaista uskaltamista, missä uskaltamattomuus ja elämätön elämä jää harmittamaan (esim, suuri rakkaus, jonka antoi mennä ohi eikä edes yrittänyt).

        Ja jos etsin jotain tulevaa 50v haastetta, niin pikkupoikien sijasta lähden Lappiin tai vuorelle vaeltamaan. Tai alan treenata puolimaratonille tms.

        Tuo on kyllä viisasta, kun sen vuoren näkee tietää mitä se vaatii mutta miehet ovat epämääräisiä.
        Pidät siis rakkautta suurempana tavoitteena mitä seksuaalista täyttymystä?
        Toki olen itse tuota mieltä, vaikka nuorempana aina mentiin seksuaalisuus edellä.
        Jäi kyllä paljon kokemuksia, mutta ei kestävää rakkautta. Tai, onhan aina jonkinlainen rakkaus menneisyyttä kohtaan olemassa vaikka menneisyys ei enää yhtään muuten syvästi koskettaisi. Elämä on hieno matka jossa tapaa ihania ihmisiä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä viisasta, kun sen vuoren näkee tietää mitä se vaatii mutta miehet ovat epämääräisiä.
        Pidät siis rakkautta suurempana tavoitteena mitä seksuaalista täyttymystä?
        Toki olen itse tuota mieltä, vaikka nuorempana aina mentiin seksuaalisuus edellä.
        Jäi kyllä paljon kokemuksia, mutta ei kestävää rakkautta. Tai, onhan aina jonkinlainen rakkaus menneisyyttä kohtaan olemassa vaikka menneisyys ei enää yhtään muuten syvästi koskettaisi. Elämä on hieno matka jossa tapaa ihania ihmisiä.

        AV

        Mitähän hittoa se "seksuaalinen täyttymys" muka edes lopulta on? Romantisoitua huttua noin suoraan sanoen.


      • Emberizi kirjoitti:

        Itse kävin 3-kympin kriisin läpi 25v. Neljän kympin kriisiä en tunnista olleen (ei sitä ole kerennyt). Eli saa nähdä minkälainen ikäkriisi paukahtaa vielä… Tosin kun pienin on vielä 6v, en ole tyypillisessä 50v elämäntilanteessa (lapset lähdössä kotoa).

        Hetkonen....kriisi? Niin nekin vielä!!!! :oO

        No mulla toi, että penskat lähtee omilleen on ihan ovella...poika aloittaa ja tyttö tulee perässä... tosin mä saan tässä aika rennon laskeutumisen, kun jannu menee ensin inttiin ja jos se on siellä puoli vuotta, niin se luhnehtii varmaan mun luona siihen, kun sit syksyllä 2023 menee yliopistoon muualle. :o)

        Ja neiti nyt asuu pääosin jo äitillään, että on vaan kesällä ja pitemmillä lomilla täällä enempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä viisasta, kun sen vuoren näkee tietää mitä se vaatii mutta miehet ovat epämääräisiä.
        Pidät siis rakkautta suurempana tavoitteena mitä seksuaalista täyttymystä?
        Toki olen itse tuota mieltä, vaikka nuorempana aina mentiin seksuaalisuus edellä.
        Jäi kyllä paljon kokemuksia, mutta ei kestävää rakkautta. Tai, onhan aina jonkinlainen rakkaus menneisyyttä kohtaan olemassa vaikka menneisyys ei enää yhtään muuten syvästi koskettaisi. Elämä on hieno matka jossa tapaa ihania ihmisiä.

        AV

        Ilman muuta rakkaus ja kumppanuus ovat tärkeämpiä arvoja kuin seksi. Tosin itse koen, että silloin kun rakastuu syvästi, halu tulee itsestään kaupan päällisiksi ja rakastelu kuuluu oleellisesti rakkaussuhteeseen. Jos toista kohtaan ei tunne intohimoa, kannattaa jäädä syvän ystävyyden tasolle ja unohtaa parisuhteet.

        Ei romanttista rakkautta ja rakastelua voi erottaa toisistaan ellei sitten parisuhteessa tulisi iän myötä vastaan jotain joka estäisi rakkauselämää esim. eturauhassyöpä tai sydänongelmiin liittyvä impotenssi.


      • Disseisback kirjoitti:

        Hetkonen....kriisi? Niin nekin vielä!!!! :oO

        No mulla toi, että penskat lähtee omilleen on ihan ovella...poika aloittaa ja tyttö tulee perässä... tosin mä saan tässä aika rennon laskeutumisen, kun jannu menee ensin inttiin ja jos se on siellä puoli vuotta, niin se luhnehtii varmaan mun luona siihen, kun sit syksyllä 2023 menee yliopistoon muualle. :o)

        Ja neiti nyt asuu pääosin jo äitillään, että on vaan kesällä ja pitemmillä lomilla täällä enempi.

        Eiku sitten kiikaroimaan paria 25v, että saat kunnon villitykset aikaan parin vuoden päästä. 😉


      • Emberizi kirjoitti:

        Eiku sitten kiikaroimaan paria 25v, että saat kunnon villitykset aikaan parin vuoden päästä. 😉

        No just menin jo aikaisemmin mainitsemaan, ettei oikein kaksvitoset nappase, kun seuraavat liian lähellä pojan ikää.... että sellainen vielä pusersi vaippaan tavaraa, kun olin intissä.... ja viiskymmpisenä sellainen on mun armaijan aikaan ollut vaan pilke jonkun silmäkulmassa. :oD


      • Anonyymi

        Mikä ettei.. Riippuu toki miehestä. Mitä villityksiin tulee, niin 3kympin kriisiä ei ole vielä näkynyt näin päälle nelikymppisenä, ja saa nähdä jos se neljänkympin kriisi vielä sit pukkaa yhtä aikaa sen kolmenkympin kanssa. Sit oon kyl kusessa.

        L.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän hittoa se "seksuaalinen täyttymys" muka edes lopulta on? Romantisoitua huttua noin suoraan sanoen.

        Minun mielestäni se on sitä että kumppani täyttää toiveet ja halut, antaa tyydytyksen johon molemmat voisivat olla tyytyväisiä. Mitä se sitten onkaan:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni se on sitä että kumppani täyttää toiveet ja halut, antaa tyydytyksen johon molemmat voisivat olla tyytyväisiä. Mitä se sitten onkaan:)

        AV

        Ja siinä on sinusta jotain kovinkin erikoista? Itse en ole koskaan jäänyt koskaan ilman tuota, sellaisen ihmisen kanssa josta oikeasti välitän ja joka välittää minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siinä on sinusta jotain kovinkin erikoista? Itse en ole koskaan jäänyt koskaan ilman tuota, sellaisen ihmisen kanssa josta oikeasti välitän ja joka välittää minusta.

        Sinkkupalstalla kyllä, koska sinkut eivät vissiin ole sellaista saaneet koska ovat sinkkuja?
        Ota taas se etusormi ja keskisormi esille mielikuvituksineen, et voi muuten nukkua.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkupalstalla kyllä, koska sinkut eivät vissiin ole sellaista saaneet koska ovat sinkkuja?
        Ota taas se etusormi ja keskisormi esille mielikuvituksineen, et voi muuten nukkua.

        AV

        Jaa, no miksikäs sinä itse sitten olet sinkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no miksikäs sinä itse sitten olet sinkku?

        Olenko? Hankala sanoa.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko? Hankala sanoa.

        AV

        Ja kaikki siis muut sinkkupalstalla sitten ovat? Sä olet niin kovin erilainen ja erikoislaatuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko? Hankala sanoa.

        AV

        Niin, kyllähän sen "kyllikinkin" voi jonkin asteiseksi ihmissuhteeksi laskea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllähän sen "kyllikinkin" voi jonkin asteiseksi ihmissuhteeksi laskea.

        Mjaa, jos se on sinun tuttu, en tiedä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, jos se on sinun tuttu, en tiedä.

        AV

        Sori, mutta se on teidän miesten tuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, mutta se on teidän miesten tuttu.

        Mitä se on, en ole kuullut koko asiasta.
        Tuskin se Kyllikki tulee kysymättä vierailulle, naisystävät voisivat olla mustasukkaisia?
        Hyvä kai olisi kysyä naisilta ensin?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se on, en ole kuullut koko asiasta.
        Tuskin se Kyllikki tulee kysymättä vierailulle, naisystävät voisivat olla mustasukkaisia?
        Hyvä kai olisi kysyä naisilta ensin?

        AV

        Kyllä sä kyllikin tunnet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä kyllikin tunnet.

        En tunne, varmaan naiset eivät ole häntä piiriin hyväksyneet?
        Toisaalta jos Kyllikki voittaisi naiset, on naiset tehty tarpeettomiksi luusereiksi joilla ei olisi mitään annettavaa?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne, varmaan naiset eivät ole häntä piiriin hyväksyneet?
        Toisaalta jos Kyllikki voittaisi naiset, on naiset tehty tarpeettomiksi luusereiksi joilla ei olisi mitään annettavaa?

        AV

        Sellasta miestä ei olekaan, joka ei kyllikkiä tuntisi. Ihan turha väittää muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne, varmaan naiset eivät ole häntä piiriin hyväksyneet?
        Toisaalta jos Kyllikki voittaisi naiset, on naiset tehty tarpeettomiksi luusereiksi joilla ei olisi mitään annettavaa?

        AV

        Ja kyllähän tuo kyllikki monien miesten mielestä naiset voittaakin. Ainakin kyllikki on aina valmiina ja hyvin helppo saada innostumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne, varmaan naiset eivät ole häntä piiriin hyväksyneet?
        Toisaalta jos Kyllikki voittaisi naiset, on naiset tehty tarpeettomiksi luusereiksi joilla ei olisi mitään annettavaa?

        AV

        Sekin on ihan totta, että moni nainen ei kyllikkiä oikein hyväksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän hittoa se "seksuaalinen täyttymys" muka edes lopulta on? Romantisoitua huttua noin suoraan sanoen.

        Seksuaalinen täyttymys on jotakin todella hienoa. Siinä kaksi ihmistä rakastelee yhtenä ihmisenä. Siinä ollaan lähekkäin syvältä, siinä on tunne, sanoja ei tarvita.


    • Anonyymi

      En osaa kuvitella moista näissä olosuhteissa.

    • Anonyymi

      Naisen kanssa olis kivaa elää. Sais juttuseuraa eikä tarttis sinkut palstalla roikkua. Mut naiset ei arvosta raitista miestä vaan naiset haluaa elää viinamisten kanssa. Siispä jatkan tyslää sinkkuelämääni.

      • Anonyymi

        Kyllä kyllästyisit juttuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllästyisit juttuihin.

        Elämäntapa rikollisen miehen haaveet miehistä! 👺🦍👹👺


    • Mulla on päässä jotain vikaa, kun se hikoilee niin paljon. Aamulla tyyny on märkä molemmin puolin.
      En nyt muista mikä ero on virtsalla ja hiellä, mutta läpimärkä tyyny tuntuu inhottavalta.

      Nimim. Vuotava kusipää?

      • No niin ja tämäkin viesti meni väärään ketjuun, on niin kuuma.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        No niin ja tämäkin viesti meni väärään ketjuun, on niin kuuma.

        Vaihdevuodet vaivaa. Ei mulla tosin hikoile pää, eikä muutkaan paikat, vaikka siinä iässä olenkin.


      • Anonyymi

        Hyvä Wuppis, kyllä se siittä. Kissalle vaan vettä!


    • Anonyymi

      Vastahan tuo ovesta ulos lähti. Tai vihta.

      • Anonyymi

        Vanha vihtahousu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha vihtahousu?

        Vihtahousulla vasta housuun tuli.😄


    • Anonyymi

      Se on niin että naiset haluaa elää sinkkuna. Eivät ne kestä miestä joka ei vessanpönttöä siivoa.

    • Anonyymi

      Parempi olla yksin jos ei saa rikasta miestä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe