Tunnetko ketään palstalaista

Anonyymi

Henkilökohtaisesti?

21

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyll, kyll. Pujottelija on tullut tutuksi.. jossakin määrin ainakin.

      • Anonyymi

        lounas.ajatus on tullut tutuksi myös, jossain määrin myös.


      • Herkulliselta näyttää hedelmälautanen


      • pujotteIija kirjoitti:

        Herkulliselta näyttää hedelmälautanen

        Kyllä sä näytät herkullisemmalta.. kuten todettu, niin olen A-luokan lihansyöjä.. ;)


    • Anonyymi

      Vain vihreän mankelin.

      • Anonyymi

        Ja tumman flyygelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tumman flyygelin.

        Ja kyllä, purjelaiva-taulun. Pidämme siitä molemmat.


    • Anonyymi

      Mietin kyllä itse todella jos 9 kpl jotain kiintolevyjä yhtäaikaa kiinni, niin ne lämmittää.

      Mutta nyt tuon ei tarvitse olla päällä sinänsä, kun laitoin omat, sittyen kun tulee ukkosia laitan päälle kun integroitu käyttöjärjestelmään tuo automaattinen kuvien ottaja...

    • Joo. Minut itseni.

    • Anonyymi

      Tunnen erään anonyymin. Itseasiassa olemme tutustuneet tämän palstan kautta ja hän on vastakkaista sukupuolta. Olemme tehneet yhdessä kaikkea, mitä aikuiset, yksinelävät ihmiset nyt vain keksivätkään.

      Saatan tuntea muitakin Ano muumeja, mutta emme ole toisistamme tietoisia. Saatamme palstalla halveksivasti tuhahtaa toisillemme, mutta reaalielämässä kunnioittaa toistemme mielipiteitä.

      Me kaikki kirjoittajat siis omaamme sivupersoonia tai vähintään elämme kaksoiselämää. Esim. Kyniksestä minulla oli aivan erilainen käsitys ammatinvalinnasta.

      Pikku pirpanaakin epäilin entiseksi naisystäväkseni, väärennetyllä profiililla. Kirjoitustyylini monet kyllä tunnistavat ja olen liioitellut kertonut osittain elämästäni.

      En koskaan valehtele, joten luulisi, että minut tunnistaa "siviilissä" helposti. Niin helppoa se ei kuitenkaan ole, vaikka olen ollut rekisteröityneenä omalla lärvillänikin.

      • Jaa.. vai että entiseksesi. Profiilini on ihan minua ihteäni ja mun exä asuu tuossa seinän takana. Joten en ole sen enempää väärennetty profiili kuin sun exäsikään. Mutta hauska kuinka palstalaisista syntyy vääriä mielikuvia.

        Anoista nyt ei ota selvää pirukaan, kun ei niistä tule personoituja tai profiloituneita ollenkaan. Ovat vain tyhjää massaa. Toki heidän kommenttinsa ovat yhtä hyviä, kuin rekkautuneidenkin, mutta ei samanlaista keskustelun syvyyttä synny, kun ei tiedä kenen kanssa sitä keskustelee milloinkin.

        Täällä syytellään multinikkeilystä ja vääränä sukupuolena esiintymisestä jatkuvasti, mutta luulisin että valtaosa rekkautuneista ovat juuri sitä, mitä sanovatkin olevansa. Jopa lähes kaikki. Syyttelijät ovat itse trolleja.

        Sinä olet siis ollut rekattu ja siirtynyt anoksi.. no sekin on valinta...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa.. vai että entiseksesi. Profiilini on ihan minua ihteäni ja mun exä asuu tuossa seinän takana. Joten en ole sen enempää väärennetty profiili kuin sun exäsikään. Mutta hauska kuinka palstalaisista syntyy vääriä mielikuvia.

        Anoista nyt ei ota selvää pirukaan, kun ei niistä tule personoituja tai profiloituneita ollenkaan. Ovat vain tyhjää massaa. Toki heidän kommenttinsa ovat yhtä hyviä, kuin rekkautuneidenkin, mutta ei samanlaista keskustelun syvyyttä synny, kun ei tiedä kenen kanssa sitä keskustelee milloinkin.

        Täällä syytellään multinikkeilystä ja vääränä sukupuolena esiintymisestä jatkuvasti, mutta luulisin että valtaosa rekkautuneista ovat juuri sitä, mitä sanovatkin olevansa. Jopa lähes kaikki. Syyttelijät ovat itse trolleja.

        Sinä olet siis ollut rekattu ja siirtynyt anoksi.. no sekin on valinta...

        Kyllä. Tämä on oma valinta. Pyrin elämään elämän osa-alueilla tuntemattomana ja muutenkin minimalististi.

        Poikkeus vahvistaa säänmön ja Hi-Fi rakentelusta ja suunittelusta en luovu.

        High end:stä jouduin jo 30 vuotta sitten luopumaan, koska rahat ja osaaminen ei ollut kyllin korkealla tasolla.

        Tällä hetkellä on tuo Monarcon 12" bassolla varustetun 1/4 taajuudella soivan putken viimeistely.

        Koska mielestäni pitää olla retroa, niin 70-luvun kirjahyllyyni sopivat kirpputorilta ostamani 70-luvun kova-ääniset.

        Tosin olen niihinkin vaihtanut elementit ja suunnitellut jakosuotimen uusiksi.

        Tämä 12" 96dB/1w/1m putkibasso (360cm) tuleekin piiloon sinne kirjahyllyn taakse.

        Ollet samaa mieltä, että 70-luvulla tehtiin laatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Tämä on oma valinta. Pyrin elämään elämän osa-alueilla tuntemattomana ja muutenkin minimalististi.

        Poikkeus vahvistaa säänmön ja Hi-Fi rakentelusta ja suunittelusta en luovu.

        High end:stä jouduin jo 30 vuotta sitten luopumaan, koska rahat ja osaaminen ei ollut kyllin korkealla tasolla.

        Tällä hetkellä on tuo Monarcon 12" bassolla varustetun 1/4 taajuudella soivan putken viimeistely.

        Koska mielestäni pitää olla retroa, niin 70-luvun kirjahyllyyni sopivat kirpputorilta ostamani 70-luvun kova-ääniset.

        Tosin olen niihinkin vaihtanut elementit ja suunnitellut jakosuotimen uusiksi.

        Tämä 12" 96dB/1w/1m putkibasso (360cm) tuleekin piiloon sinne kirjahyllyn taakse.

        Ollet samaa mieltä, että 70-luvulla tehtiin laatua.

        Ellet arvannut niin:

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellet arvannut niin:

        >simiti<

        Kunhan pysyt omilla laitteillasi’


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Tämä on oma valinta. Pyrin elämään elämän osa-alueilla tuntemattomana ja muutenkin minimalististi.

        Poikkeus vahvistaa säänmön ja Hi-Fi rakentelusta ja suunittelusta en luovu.

        High end:stä jouduin jo 30 vuotta sitten luopumaan, koska rahat ja osaaminen ei ollut kyllin korkealla tasolla.

        Tällä hetkellä on tuo Monarcon 12" bassolla varustetun 1/4 taajuudella soivan putken viimeistely.

        Koska mielestäni pitää olla retroa, niin 70-luvun kirjahyllyyni sopivat kirpputorilta ostamani 70-luvun kova-ääniset.

        Tosin olen niihinkin vaihtanut elementit ja suunnitellut jakosuotimen uusiksi.

        Tämä 12" 96dB/1w/1m putkibasso (360cm) tuleekin piiloon sinne kirjahyllyn taakse.

        Ollet samaa mieltä, että 70-luvulla tehtiin laatua.

        Ja en todellakaan ole samaa mieltä 70-luvusta. Koko vuosikymmenen saisi unohtaa .. minut mukaanlukien.


    • Anonyymi

      Ei täällä anonyymina opi ketään tuntemaan. Välillä saa lukea niin päättömiä vihjeitä jollekin että naurattaa.

    • Anonyymi

      En tunne. Paitsi itseni. 👵

    • Anonyymi

      Hlön, joka lähettää minulle joka päivä pienet kuulumisensa.

    • Anonyymi

      Tunnen sen jonka kanssa asun.

      • Anonyymi

        Tunnen sut myös, jos olet rakkaani?


    • Kyllä mä useita tunnen ja luokittelisin heidät tosiaan palstalaisiksi edelleen, vaikka osa on ilmeisesti vähän vähentänytkin kirjoitteluaan viime aikoina 🙄

      Bicky Royal mies nyt on mun parhaimpia ystäviäni, hyvä asiakas, aina valmis jeesimään kaveria, Suomen ainoan keulivan Silveradon omistaja, toisinaan spotterina rallycross-kisoissa antamassa ohjeita tiimiradioon, ja aika lailla näillä näppäimillä ollaan muuten tunnettu jo kymmenen vuotta 🤯 Nimim. Paksuniska-Make on niin ikään parhaita kavereitani, ja samaa kautta tuttu kuin Bickykin eli alkujaan tällä palstalla ollaan kirjoiteltu, ja myöhemmin ystävystytty esim. Daytona-projektin yhteydessä. 😊

      Pääskyvuoren Jorman ja hänen poikansa Jeren tunnen myös, kun olen saattanut useastikin olla oikea henkilö ratkaisemaan kasipätkä-Volvon käyntihäiriöitä tai muita metkuja. Jeren Carina se ei vain tunnu koskaan tarvitsevan minkäänlaista valohoitoa tai enkeliterapiaa, vaan kulkee aina yhtä luotettavasti yli puoli miljoonaa taulussa 😊

      Myös Näädän perheen tunnen jotenkuten, varsinkin Bicky Jr:n ja SUOMI-Maken PMC-moottoripyöräharrastekerhon kautta. Bicky Royal miehen pojan äitiä ja SUOMI-Maken tytärtä Janicaa en kovin hyvin tunne, mutta joskus ollaan esim. Tokmannilla moikattu kun ollaan törmätty. Janican ex-aviomiestä liljalaaksontimppaa en myöskään tunne kovin hyvin, tai sanotaan näin että meillä ei niin kauheasti ole yhteisiä puheenaiheita jos vaikka Prismassa joskus kohdataan. Kun kuitenkin vain toinen meistä kärsii ilmastoahdistuksesta, avioeroahdistuksesta, syyllisyydentunteesta Opamoxeja kohtaan, syyllisyydentunteesta työnantajansa mahdollista pinkkipesukampanjaa kohtaan ilman konkreettisia toimia jne. 🙄

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe