Tunnetko ketään palstalaista

Anonyymi

Henkilökohtaisesti?

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyll, kyll. Pujottelija on tullut tutuksi.. jossakin määrin ainakin.

• Anonyymi

lounas.ajatus on tullut tutuksi myös, jossain määrin myös.

• Herkulliselta näyttää hedelmälautanen

• pujotteIija kirjoitti:

Herkulliselta näyttää hedelmälautanen

Kyllä sä näytät herkullisemmalta.. kuten todettu, niin olen A-luokan lihansyöjä.. ;)

• Anonyymi

Vain vihreän mankelin.

• Anonyymi

Ja tumman flyygelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tumman flyygelin.

Ja kyllä, purjelaiva-taulun. Pidämme siitä molemmat.

• Anonyymi

Mietin kyllä itse todella jos 9 kpl jotain kiintolevyjä yhtäaikaa kiinni, niin ne lämmittää.

Mutta nyt tuon ei tarvitse olla päällä sinänsä, kun laitoin omat, sittyen kun tulee ukkosia laitan päälle kun integroitu käyttöjärjestelmään tuo automaattinen kuvien ottaja...

• Joo. Minut itseni.

• Anonyymi

Tunnen erään anonyymin. Itseasiassa olemme tutustuneet tämän palstan kautta ja hän on vastakkaista sukupuolta. Olemme tehneet yhdessä kaikkea, mitä aikuiset, yksinelävät ihmiset nyt vain keksivätkään.

Saatan tuntea muitakin Ano muumeja, mutta emme ole toisistamme tietoisia. Saatamme palstalla halveksivasti tuhahtaa toisillemme, mutta reaalielämässä kunnioittaa toistemme mielipiteitä.

Me kaikki kirjoittajat siis omaamme sivupersoonia tai vähintään elämme kaksoiselämää. Esim. Kyniksestä minulla oli aivan erilainen käsitys ammatinvalinnasta.

Pikku pirpanaakin epäilin entiseksi naisystäväkseni, väärennetyllä profiililla. Kirjoitustyylini monet kyllä tunnistavat ja olen liioitellut kertonut osittain elämästäni.

En koskaan valehtele, joten luulisi, että minut tunnistaa "siviilissä" helposti. Niin helppoa se ei kuitenkaan ole, vaikka olen ollut rekisteröityneenä omalla lärvillänikin.

• Jaa.. vai että entiseksesi. Profiilini on ihan minua ihteäni ja mun exä asuu tuossa seinän takana. Joten en ole sen enempää väärennetty profiili kuin sun exäsikään. Mutta hauska kuinka palstalaisista syntyy vääriä mielikuvia.

Anoista nyt ei ota selvää pirukaan, kun ei niistä tule personoituja tai profiloituneita ollenkaan. Ovat vain tyhjää massaa. Toki heidän kommenttinsa ovat yhtä hyviä, kuin rekkautuneidenkin, mutta ei samanlaista keskustelun syvyyttä synny, kun ei tiedä kenen kanssa sitä keskustelee milloinkin.

Täällä syytellään multinikkeilystä ja vääränä sukupuolena esiintymisestä jatkuvasti, mutta luulisin että valtaosa rekkautuneista ovat juuri sitä, mitä sanovatkin olevansa. Jopa lähes kaikki. Syyttelijät ovat itse trolleja.

Sinä olet siis ollut rekattu ja siirtynyt anoksi.. no sekin on valinta...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jaa.. vai että entiseksesi. Profiilini on ihan minua ihteäni ja mun exä asuu tuossa seinän takana. Joten en ole sen enempää väärennetty profiili kuin sun exäsikään. Mutta hauska kuinka palstalaisista syntyy vääriä mielikuvia.

Anoista nyt ei ota selvää pirukaan, kun ei niistä tule personoituja tai profiloituneita ollenkaan. Ovat vain tyhjää massaa. Toki heidän kommenttinsa ovat yhtä hyviä, kuin rekkautuneidenkin, mutta ei samanlaista keskustelun syvyyttä synny, kun ei tiedä kenen kanssa sitä keskustelee milloinkin.

Täällä syytellään multinikkeilystä ja vääränä sukupuolena esiintymisestä jatkuvasti, mutta luulisin että valtaosa rekkautuneista ovat juuri sitä, mitä sanovatkin olevansa. Jopa lähes kaikki. Syyttelijät ovat itse trolleja.

Sinä olet siis ollut rekattu ja siirtynyt anoksi.. no sekin on valinta...

Kyllä. Tämä on oma valinta. Pyrin elämään elämän osa-alueilla tuntemattomana ja muutenkin minimalististi.

Poikkeus vahvistaa säänmön ja Hi-Fi rakentelusta ja suunittelusta en luovu.

High end:stä jouduin jo 30 vuotta sitten luopumaan, koska rahat ja osaaminen ei ollut kyllin korkealla tasolla.

Tällä hetkellä on tuo Monarcon 12" bassolla varustetun 1/4 taajuudella soivan putken viimeistely.

Koska mielestäni pitää olla retroa, niin 70-luvun kirjahyllyyni sopivat kirpputorilta ostamani 70-luvun kova-ääniset.

Tosin olen niihinkin vaihtanut elementit ja suunnitellut jakosuotimen uusiksi.

Tämä 12" 96dB/1w/1m putkibasso (360cm) tuleekin piiloon sinne kirjahyllyn taakse.

Ollet samaa mieltä, että 70-luvulla tehtiin laatua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Tämä on oma valinta. Pyrin elämään elämän osa-alueilla tuntemattomana ja muutenkin minimalististi.

High end:stä jouduin jo 30 vuotta sitten luopumaan, koska rahat ja osaaminen ei ollut kyllin korkealla tasolla.

Tällä hetkellä on tuo Monarcon 12" bassolla varustetun 1/4 taajuudella soivan putken viimeistely.

Koska mielestäni pitää olla retroa, niin 70-luvun kirjahyllyyni sopivat kirpputorilta ostamani 70-luvun kova-ääniset.

Tämä 12" 96dB/1w/1m putkibasso (360cm) tuleekin piiloon sinne kirjahyllyn taakse.

Ellet arvannut niin:

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellet arvannut niin:

>simiti<

Kunhan pysyt omilla laitteillasi’

• Anonyymi kirjoitti:

Ja en todellakaan ole samaa mieltä 70-luvusta. Koko vuosikymmenen saisi unohtaa .. minut mukaanlukien.

• Anonyymi

Ei täällä anonyymina opi ketään tuntemaan. Välillä saa lukea niin päättömiä vihjeitä jollekin että naurattaa.

• Anonyymi

En tunne. Paitsi itseni. 👵

• Anonyymi

Hlön, joka lähettää minulle joka päivä pienet kuulumisensa.

• Anonyymi

Tunnen sen jonka kanssa asun.

• Anonyymi

Tunnen sut myös, jos olet rakkaani?

• Kyllä mä useita tunnen ja luokittelisin heidät tosiaan palstalaisiksi edelleen, vaikka osa on ilmeisesti vähän vähentänytkin kirjoitteluaan viime aikoina 🙄

Bicky Royal mies nyt on mun parhaimpia ystäviäni, hyvä asiakas, aina valmis jeesimään kaveria, Suomen ainoan keulivan Silveradon omistaja, toisinaan spotterina rallycross-kisoissa antamassa ohjeita tiimiradioon, ja aika lailla näillä näppäimillä ollaan muuten tunnettu jo kymmenen vuotta 🤯 Nimim. Paksuniska-Make on niin ikään parhaita kavereitani, ja samaa kautta tuttu kuin Bickykin eli alkujaan tällä palstalla ollaan kirjoiteltu, ja myöhemmin ystävystytty esim. Daytona-projektin yhteydessä. 😊

Pääskyvuoren Jorman ja hänen poikansa Jeren tunnen myös, kun olen saattanut useastikin olla oikea henkilö ratkaisemaan kasipätkä-Volvon käyntihäiriöitä tai muita metkuja. Jeren Carina se ei vain tunnu koskaan tarvitsevan minkäänlaista valohoitoa tai enkeliterapiaa, vaan kulkee aina yhtä luotettavasti yli puoli miljoonaa taulussa 😊

Myös Näädän perheen tunnen jotenkuten, varsinkin Bicky Jr:n ja SUOMI-Maken PMC-moottoripyöräharrastekerhon kautta. Bicky Royal miehen pojan äitiä ja SUOMI-Maken tytärtä Janicaa en kovin hyvin tunne, mutta joskus ollaan esim. Tokmannilla moikattu kun ollaan törmätty. Janican ex-aviomiestä liljalaaksontimppaa en myöskään tunne kovin hyvin, tai sanotaan näin että meillä ei niin kauheasti ole yhteisiä puheenaiheita jos vaikka Prismassa joskus kohdataan. Kun kuitenkin vain toinen meistä kärsii ilmastoahdistuksesta, avioeroahdistuksesta, syyllisyydentunteesta Opamoxeja kohtaan, syyllisyydentunteesta työnantajansa mahdollista pinkkipesukampanjaa kohtaan ilman konkreettisia toimia jne. 🙄

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5658
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3723
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3255
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      455
      2601
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      264
      1641
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1376
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1322
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1313
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      151
      1206
    Aihe