Tuli tuossa mieleen,

Ku tässä viime aikoina on taas käyty keskustelua naisten vartaloista, ja jotkut tahot ovat jopa kokeneet naisten vartaloiden olemassaolon häirinnäksi,

Niin niin, olisiko tässä ratkaisua tähän "ongelmaan"🤔
https://aijaa.com/Lcszj1

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen on luonnostaan kaunis, mutta joku erehtyy rumentamaan itseään, osa vahingossa, osa tarkoituksellisesti. 🌹👀

      • Anonyymi

        Kuva on hauska! Vaikka naisilla ei nyt ihan tuollaista karvoitusta yleensä esiinny, niin kasvaa ne karvat naisillakin. Olen samaa mieltä, että luonnollisuus on kaunista ja siksi jyrkkä EI kaikelle sheivaamiselle, vahaamiselle ja muulle nyppimiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuva on hauska! Vaikka naisilla ei nyt ihan tuollaista karvoitusta yleensä esiinny, niin kasvaa ne karvat naisillakin. Olen samaa mieltä, että luonnollisuus on kaunista ja siksi jyrkkä EI kaikelle sheivaamiselle, vahaamiselle ja muulle nyppimiselle.

        Jyrkkä kyllä.


      • Anonyymi

        Tiedoksesi että sinun henkkoht käsityksesi kauneudesta ei ole universaali totuus.


      • Anonyymi

        Sofia.


      • Niin, mun mielestä jokainen toteuttaa omaa kauneuskäsitystään, tai ainakin pyrkii siihen, omalla ulkonäöllään/-muodollaan
        Mikä voi sit jonkun toisen mielestä olla "rumennusta",
        Mut mieluummin niin et kuuntelee ittiään kui muita.
        (Poisluettuna esim. kehonkuvahäiriöstä kärsivät,)

        Ihmisen paras leikkikalu on oma keho,


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Siinä on PCOS potevan naisen vartaloita.

        https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2018/02/nintchdbpict000386903963.jpg

        https://i0.wp.com/post.healthline.com/wp-content/uploads/2022/02/Hirsutism-woman-face-body1.jpg?w=1155&h=1528

        https://www.yahoo.com/amphtml/lifestyle/5-women-pcos-explain-why-040000373.html

        Mulla taas on helvetin karvaiset sääret, hirsutismin muotona.

        Mulla on lapsesta asti ollu hyvin karvaset käsivarret (vaaleeta karvaa, mut pitkää) ja sain niistä pentuna kuulla et oon kui apina,
        Säärikarvojen ajelun lopetin n. 4 vuotta sitten, nekin on muuten vaaleita paitsi nilkoissa on pitkät ja tummat karvat, mistä syystä exä sanoi mua hobitiksi😁


      • m.wurst kirjoitti:

        Mulla on lapsesta asti ollu hyvin karvaset käsivarret (vaaleeta karvaa, mut pitkää) ja sain niistä pentuna kuulla et oon kui apina,
        Säärikarvojen ajelun lopetin n. 4 vuotta sitten, nekin on muuten vaaleita paitsi nilkoissa on pitkät ja tummat karvat, mistä syystä exä sanoi mua hobitiksi😁

        Heh, toisilla on runsasta se karvankasvu. Mulla on lähipiirissä myös näitä hobitteja. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, toisilla on runsasta se karvankasvu. Mulla on lähipiirissä myös näitä hobitteja. :D

        Ei ole kuitenkaan jalkapohjat karvaiset😁


      • m.wurst kirjoitti:

        Ei ole kuitenkaan jalkapohjat karvaiset😁

        Sese oliskin, jos kämmenet ja jalkapohjat kasvais karvaa. :"D

        Sitten olis jo Chewbacca. :P


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sese oliskin, jos kämmenet ja jalkapohjat kasvais karvaa. :"D

        Sitten olis jo Chewbacca. :P

        Urrrrr

        Tai sit olis öö, tota, käsitelly itteensä liikaa.. jos kämmenet kasvais karvaa,


      • m.wurst kirjoitti:

        Urrrrr

        Tai sit olis öö, tota, käsitelly itteensä liikaa.. jos kämmenet kasvais karvaa,

        Tai sillai joskus väitettiin🤔


      • m.wurst kirjoitti:

        Tai sillai joskus väitettiin🤔

        Hahah, ainiin joo. Niin olikin kauhea pelottelu. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hahah, ainiin joo. Niin olikin kauhea pelottelu. :D

        Joo ja sokeutuu ja kaikkee, 😳
        Voin kyl sanoo et ei oo tapahtunu,


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo ja sokeutuu ja kaikkee, 😳
        Voin kyl sanoo et ei oo tapahtunu,

        Niin ja tulee näärännäppyjä, jos kattoo alapäätään tai toisen. :D

        Joo hyvin näkee vielä. Ikänäkö vähän kyllä jo vaivaa.


    • Anonyymi

      Oliko tämä omakuva?
      Hoikat naiset ovat aina olleet mieleeni, pienet karvat ei haittaa.

      • Heh, ei ollu😀 netistä lainattu


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Heh, ei ollu😀 netistä lainattu

        Oi voi.
        Olis sovittu treffit.


    • Sitten on bi-seksuaalit ihan hurjana kimpussa. :oD

      • Nii periaatteessahan mikään pukeutuminen ei pitäisi oikeuttaa mitään kimpussa olemista, ellei henkilö sellaista tahdo..

        Paitsi jos ihan nakusillaan kulkee julkisilla paikoilla niin voi olla poliisit kimpussa🤔


      • m.wurst kirjoitti:

        Nii periaatteessahan mikään pukeutuminen ei pitäisi oikeuttaa mitään kimpussa olemista, ellei henkilö sellaista tahdo..

        Paitsi jos ihan nakusillaan kulkee julkisilla paikoilla niin voi olla poliisit kimpussa🤔

        No ei tietenkään, mutta mulle tuli heti mieleen tuosta uikkarista tää Leikolan video...

        https://youtu.be/y6E4Ib25YcA

        Varsinkin toi 1:57 alkaen oleva kohta. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        No ei tietenkään, mutta mulle tuli heti mieleen tuosta uikkarista tää Leikolan video...

        https://youtu.be/y6E4Ib25YcA

        Varsinkin toi 1:57 alkaen oleva kohta. :oD

        Karvaset tissit, iso perse😀


      • m.wurst kirjoitti:

        Karvaset tissit, iso perse😀

        Nii ku nythän mää vasta hokasin et tolla uikkarilla vois saaha molemmat,


      • m.wurst kirjoitti:

        Karvaset tissit, iso perse😀

        Nam, sanois bissukka. :oD


      • m.wurst kirjoitti:

        Nii ku nythän mää vasta hokasin et tolla uikkarilla vois saaha molemmat,

        Niinpä... Minusta toi Leikola on hyvä, kun osaa tuolleen huumorilla tuoda ihan vakaviakin asioita esiin. Kuitenkin noissa tavallaan tehdään typeräksi se, että joku homoseksuaali kävis jonkun heteron kimppuun tuosta vaan tms. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Niinpä... Minusta toi Leikola on hyvä, kun osaa tuolleen huumorilla tuoda ihan vakaviakin asioita esiin. Kuitenkin noissa tavallaan tehdään typeräksi se, että joku homoseksuaali kävis jonkun heteron kimppuun tuosta vaan tms. :oD

        Joo se on tosiaan joillaki jännä ajatus et homot muka panis ketä vaan miestä🤔
        Eikö joillain oo ollu jopa persiin päälle tatuoitu että "exit only"


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo se on tosiaan joillaki jännä ajatus et homot muka panis ketä vaan miestä🤔
        Eikö joillain oo ollu jopa persiin päälle tatuoitu että "exit only"

        Joo, Tony Halmeella. Jotenkin veikkaan, että viimeisimmäks sitä kukaan raiskannut ois... ;oD

        Mutta varma on aina varmaa... Se on jännä, kun mistä ei tiedä mitään, se pelottaa, olipahan kuinka iso äijä tahaansa. :o)

        Toinen on se, että ajatellaan, että jotkut homoseksuaalit tai muut seksuaalivähemmistöt tartuttavat sitä seksuaalisuuttaan muihin...varsinkin lapsiin. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, Tony Halmeella. Jotenkin veikkaan, että viimeisimmäks sitä kukaan raiskannut ois... ;oD

        Mutta varma on aina varmaa... Se on jännä, kun mistä ei tiedä mitään, se pelottaa, olipahan kuinka iso äijä tahaansa. :o)

        Toinen on se, että ajatellaan, että jotkut homoseksuaalit tai muut seksuaalivähemmistöt tartuttavat sitä seksuaalisuuttaan muihin...varsinkin lapsiin. :oD

        Nii, no, jos homoseksuaalisuus olis tarttuvaa, nii periaatteessa heteroseksuaalisuudenki pitäis sillon olla,
        Jolloinka heterovanhemmilla ei niinku pitäis olla homoseksuaaleja lapsia, mut ku on kuitenki🤔

        Mun yks exä otti hyvinki kovasti itteensä ku joskus baarissa joku mies oli (ilmeisesti) yrittänyt iskee sitä.
        Se oli ihan raivona siitä et näyttääkö Hän muka joltain homolta?!!1 kai se oli suuri kolaus hänen miehiselle itsetunnolleen, en ymmärtänyt sitä meuhkaamista siitä,


      • m.wurst kirjoitti:

        Nii, no, jos homoseksuaalisuus olis tarttuvaa, nii periaatteessa heteroseksuaalisuudenki pitäis sillon olla,
        Jolloinka heterovanhemmilla ei niinku pitäis olla homoseksuaaleja lapsia, mut ku on kuitenki🤔

        Mun yks exä otti hyvinki kovasti itteensä ku joskus baarissa joku mies oli (ilmeisesti) yrittänyt iskee sitä.
        Se oli ihan raivona siitä et näyttääkö Hän muka joltain homolta?!!1 kai se oli suuri kolaus hänen miehiselle itsetunnolleen, en ymmärtänyt sitä meuhkaamista siitä,

        Muahan on koittanut porilainen kaappihomo iskee. 😁


      • m.wurst kirjoitti:

        Nii, no, jos homoseksuaalisuus olis tarttuvaa, nii periaatteessa heteroseksuaalisuudenki pitäis sillon olla,
        Jolloinka heterovanhemmilla ei niinku pitäis olla homoseksuaaleja lapsia, mut ku on kuitenki🤔

        Mun yks exä otti hyvinki kovasti itteensä ku joskus baarissa joku mies oli (ilmeisesti) yrittänyt iskee sitä.
        Se oli ihan raivona siitä et näyttääkö Hän muka joltain homolta?!!1 kai se oli suuri kolaus hänen miehiselle itsetunnolleen, en ymmärtänyt sitä meuhkaamista siitä,

        Mutta tosiaan, jos on vähän epävarma itsestään, seksuaalisuudesta ja sukupuolisuudestaan, sitä hyökkää tuntematonta vastaan. Vähän niinkuin epävarma koirakin murisee ja väläyttelee ehkä hampaitaan


      • Disseisback kirjoitti:

        Mutta tosiaan, jos on vähän epävarma itsestään, seksuaalisuudesta ja sukupuolisuudestaan, sitä hyökkää tuntematonta vastaan. Vähän niinkuin epävarma koirakin murisee ja väläyttelee ehkä hampaitaan

        Nii, en ite nähny sitä tilannetta sillon, oltiin baarissa ja exä tuli mulle siitä mouhkaamaan


      • m.wurst kirjoitti:

        Nii, en ite nähny sitä tilannetta sillon, oltiin baarissa ja exä tuli mulle siitä mouhkaamaan

        No kai niidenkin on joltain uskallettava kysyä...???🤷‍♂️

        Toikin tuli meidän völjyyn, mun ja työkaverin. No myöhän tykättiin heittää Jerryä, niin se vähän tais ymmärtää väärin. Hinkui mua hotellihuoneehensa...

        Vähän loppuillasta piti jo sanoo topakasti ei, mutta kotimatkalla jo nauratti. Hujautin vielä hiprakassa pyörällä naapurin pensasaitaan pyörällä, se sukelti niin syvälle, että piti repiä se irti. 🤣

        Aamullakin töissä naurettiin vaan sille illalle. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No kai niidenkin on joltain uskallettava kysyä...???🤷‍♂️

        Toikin tuli meidän völjyyn, mun ja työkaverin. No myöhän tykättiin heittää Jerryä, niin se vähän tais ymmärtää väärin. Hinkui mua hotellihuoneehensa...

        Vähän loppuillasta piti jo sanoo topakasti ei, mutta kotimatkalla jo nauratti. Hujautin vielä hiprakassa pyörällä naapurin pensasaitaan pyörällä, se sukelti niin syvälle, että piti repiä se irti. 🤣

        Aamullakin töissä naurettiin vaan sille illalle. 😁

        No näinpä, varsinkin ku pienellä kylällä ollu kui se yks baari. Samaisessa baarissa myös ite pussailin parin tytön kans (siihen aikaan ku olin itekki vielä tyttöiässä), toisesta näistä tuli sit vähä niinku "baarivaimo", et aina ku sielä nähtiin nii oltiin et "sää oot nii ihana ja kaunis ja naminamipusipusi"

        Nykyisessä asuinkaupungissani oon muutaman kerran käyny paikallisessa gay-baarissa ja onhan se vähä eri meininki kui niissä "yleisissä" yökerhoissa, siis positiivisesti niinku,


      • m.wurst kirjoitti:

        No näinpä, varsinkin ku pienellä kylällä ollu kui se yks baari. Samaisessa baarissa myös ite pussailin parin tytön kans (siihen aikaan ku olin itekki vielä tyttöiässä), toisesta näistä tuli sit vähä niinku "baarivaimo", et aina ku sielä nähtiin nii oltiin et "sää oot nii ihana ja kaunis ja naminamipusipusi"

        Nykyisessä asuinkaupungissani oon muutaman kerran käyny paikallisessa gay-baarissa ja onhan se vähä eri meininki kui niissä "yleisissä" yökerhoissa, siis positiivisesti niinku,

        Oletkos sä sit bi-seksuaali? Vai oliko tyttöiän kokeiluja?

        Täälläkään ei juuri mitään erikoisempia baareja ole. Enkä kyllä oo kovin baari-ihmisiä, että kävisin isommissakaan kaupungeissa baareissa. Oon ennemmin pubiihminen. Joku irkkupubi ois siisti....siis oikea. 😁

        https://youtu.be/H8Zs1xfxaq4

        Käsi vaan kyynärpäästä koukkuna heilumaan ja villapaidassa kaljaa kitusiin. 💪😆


      • Disseisback
        Disseisback kirjoitti:

        Oletkos sä sit bi-seksuaali? Vai oliko tyttöiän kokeiluja?

        Täälläkään ei juuri mitään erikoisempia baareja ole. Enkä kyllä oo kovin baari-ihmisiä, että kävisin isommissakaan kaupungeissa baareissa. Oon ennemmin pubiihminen. Joku irkkupubi ois siisti....siis oikea. 😁

        https://youtu.be/H8Zs1xfxaq4

        Käsi vaan kyynärpäästä koukkuna heilumaan ja villapaidassa kaljaa kitusiin. 💪😆

        Vähän ajatus pätkii, kun katson tositapahtumiin perustuvaa elokuvaa kolmoselta. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Oletkos sä sit bi-seksuaali? Vai oliko tyttöiän kokeiluja?

        Täälläkään ei juuri mitään erikoisempia baareja ole. Enkä kyllä oo kovin baari-ihmisiä, että kävisin isommissakaan kaupungeissa baareissa. Oon ennemmin pubiihminen. Joku irkkupubi ois siisti....siis oikea. 😁

        https://youtu.be/H8Zs1xfxaq4

        Käsi vaan kyynärpäästä koukkuna heilumaan ja villapaidassa kaljaa kitusiin. 💪😆

        Mahdollisesti, vaikkakin elämäni suurimmat rakkaudet ovat olleet miehiä (cis-)
        On mulla täsä sinkkuaikana ollut yks nainenkin, tosin ihan kauheen pitkälle seksin osalta ei päästy koska humalatila, ja vähän myöhemmin tuli todettua et on tää otus kyl liiankin villi minun makuun,


      • m.wurst kirjoitti:

        Mahdollisesti, vaikkakin elämäni suurimmat rakkaudet ovat olleet miehiä (cis-)
        On mulla täsä sinkkuaikana ollut yks nainenkin, tosin ihan kauheen pitkälle seksin osalta ei päästy koska humalatila, ja vähän myöhemmin tuli todettua et on tää otus kyl liiankin villi minun makuun,

        Aika usealla naisella on kokemuksia naisen kanssa olemisesta jotenkin. Varmaan miehillä se on ihan yhtä yleistä, mutta bi-seksuaalisuutta ei varmaan haluta myöntää. 🤔 Jossain tais olla ihan tutkimus...

        Mutta toisaalta kätevää, jos repertuaari on laajempi, mistä katsella kivaa ihmistä elämään. 😊
        Mulla on jo puolet huonommat mahkut heterona. 😆

        Joskus mietin, että voiko ihmisen sellaiset maskuliiniset, tai feminiiniset piirteet kuitenkin olla se joku mikä iskee sit? Mun suurimmat rakkaudet ei oo ollut mitän primpsessatyyppejä, vaan tavallaan vähän jossainmäärin poikamaisempia...siis jollaintapaa. Ei ehkä ulkoisesti niinkään, mut joliltain käytökseltään...🤔


    • Hee, ihan paras. Mä haluan tuollaiset uikkarit kans..

      • Joo, mää kans😀


    • Anonyymi

      Hyvän näköinen nainen.
      Se on melkeinpä niin, että kun kroppa on kunnossa, niin ei sitä vaatteella kiinnostamattomaksi saa. Toisin päin ei tahdo onnistua.

      Kyllä tuolla huomiota saa.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Niin joo. Ja sitä mieltä olen kanssa, että kyllä saa naiskauneudella edelleen häiritä maailmankaikkeutta.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Kehun naisten vartaloita aika suoraan yleensä. Nuorena sain paljon seksia kuin ikään kuin hiviuttauduin naisen lähelle ja kerroin miten haluan nähdä naisen bikineissä ja koskea naista. Naiset siitä tykkäsi ja seksiä sain. Nykyään saisi varmaan nyrkistä koska nykyään naiset on huonoitsetuntoisia jotka ei halua että mies lähestyy eikä kehu naista yhtään. Naiset ei tykkää seksistä eikä miehistä nykyään. Voisimpa mennä ajassa 20 vuotta taaksepäin jolloin naisetkin oli sellaisia että miehiin halusivat tutustua ja harrastivat yhden yön juttuja.

      • Anonyymi

        Kehun vaikka naiset ei halua että niitä kehutaan ja katsotaan. En välitä naisten mielipiteistä . Jos eivät tykkää että mies katsoo niin pysykää kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehun vaikka naiset ei halua että niitä kehutaan ja katsotaan. En välitä naisten mielipiteistä . Jos eivät tykkää että mies katsoo niin pysykää kotona.

        :D jep jep, "ihan sama mitä muut ajattelee kunhan MINÄ saan aina tehdä just niinkuin mielin"


      • Anonyymi

        Hahha, silloin olet vielä nuori, nyt olet vanha ruma lerppa, siitä se vain johtuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kehun vaikka naiset ei halua että niitä kehutaan ja katsotaan. En välitä naisten mielipiteistä . Jos eivät tykkää että mies katsoo niin pysykää kotona.

        Öh, kukaan ei tarvitse eikä kaipaa sinun kehujasi,

        Ja tuohon;
        "Jos eivät tykkää että mies katsoo niin pysykää kotona"

        Katsoa saa, sei ole kiellettyä, kuhan ei jää toljottamaan niinku sonni uutta veräjää,


    • Heh. :"D

    • Anonyymi

      Photoshopattu.

      • Mikä? Tuo uikkari vai nainen vai kaikki?
        Varmaan on jonkin verran muokattu kun mainoskuva on, mut oon mää vastaavan uikkarin nähnyt jollain tubettajalla tai jollain,


    • Anonyymi

      No mikäs ettei mutta tuosta puvusta saa jo melkein painajaisia. Mitä tuohon häirintään tulee niin kyllä se näin miehen näkökulmasta katsoen on enemmänkin positiivista häirintää, ainakin näin heteron näkökulmasta. Lisää häirintää kiitos 😉

    • Anonyymi

      Lespo

    • Kuva herätti alussa ristiriitaisia tunteita, kunnes keksin ajatella, että kyseessä on korkealle yltävä häpykarvoitus.

      • Nii, joillain miesoletetuilla se yltää leukaan asti,
        So not?


    • Anonyymi

      Homo

      • Anonyymi

        On tiedetty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4823
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4603
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4204
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3177
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2711
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2182
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe