On vaikeaa löytää

Anonyymi

Nainen jolla ei ole lapsia ja joka ei ole tinderissä. Eli kunnollien nainen pitää löytää. Ei miehet halua elättää jonkun toisen miehen lasta.

49

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä ajattelit naisen löytävän jos ei etsi ketään missään?

    • Anonyymi

      Jos on ikää jo sulla, ei taida löytyä.

    • Tottakai se on vaikeaa, mitä enemmän on kriteerejä....onko tuo sinulle yllätys?

    • Anonyymi

      Niin, kyllähän tuossa iässä on jos lapset tehtynä, jos niitä on ollut aikeissa tehdä.

    • Anonyymi

      Nainen on kunnollinen, vaikka hänellä on lapsia. Vai oletko sitä mieltä, että mies ei ole kunnollinen, jos hänellä on lapsia?

      • Anonyymi

        Ei oo kaikki naiset kunnollisia joilla on lapsia - aika moni yyhoo nainen sekaantuu varattuihin miehiin ja näistä tällaisista minulla on elämän varrella kokemusta aivan liikaa: viisi akkaa elämässäni ollut jotka sekaantuneet varattuihin miehiin ja kaikki yksinhuoltajia - en ihmettele miksi ovat kartettujen listalla !!!! Ja nämä akat pilanneet elämäni mutta nyt on minun vuoroni näyttää missä kaappi seisoo. Voisin paljon kertoa kyseisestä asiasta mutta en täällä yleisellä palstalla viitsi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kaikki naiset kunnollisia joilla on lapsia - aika moni yyhoo nainen sekaantuu varattuihin miehiin ja näistä tällaisista minulla on elämän varrella kokemusta aivan liikaa: viisi akkaa elämässäni ollut jotka sekaantuneet varattuihin miehiin ja kaikki yksinhuoltajia - en ihmettele miksi ovat kartettujen listalla !!!! Ja nämä akat pilanneet elämäni mutta nyt on minun vuoroni näyttää missä kaappi seisoo. Voisin paljon kertoa kyseisestä asiasta mutta en täällä yleisellä palstalla viitsi....

        Oletko miettinyt koskaan missä kohtaa omassa päässäsi on reikä, kun valitset niin väärin?


    • Anonyymi

      Eiköhän se riitä, jos edes ittes elätät. Tuskin naisiakaan elättää tarvii, saati naisen lapsia. Että mietippä toistamiseen tota pohdintaas. Järjetön uikutus.

      • Anonyymi

        Ei näillä ole edes mitään kykyä ketään elättää. Ei naista ei lasta, ei omaa ei vierasta. Eivät nämä saa edes itseään elätettyä, ilman sosiaalitukia.


    • Mjaa, kyllä mä voisin elättää toisen lasta, jos uusioperheenä eläisin. Rakastetun lapsi on mulle yhtä tärkee ihminen, onhan hän rakastettuni lapsi ja hänelle rakas.

      • Anonyymi

        Noin minäkin sen ajattelen, mutta mä olenkin myös nainen. Rakkaani rakkaat ihmiset ovat tärkeitä myös minulle

        Mun olisi paljon vaikeampi (melkeinpä mahdoton) huolia sellaista yksilöä, joka omasta tahdostaan ei omista lapsistaa huolehtisi, kuin sellaista joka huolehtii ja haluaa olla mukana heidän elämässään.


      • Anonyymi

        Kyllä, noin se onkin. Mut ihme oletuksia että pitäs elättää nainen ja lapset, jos suhteeseen alkaa. Eiköhän ne oo elätetty ennen suhdettakin, ni mihin elättäjää tarvitaan? Tosin puhunkin vaan omasta puolestani, mut tuskin oon harvinaisuus naisena kun näin ajattelen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, noin se onkin. Mut ihme oletuksia että pitäs elättää nainen ja lapset, jos suhteeseen alkaa. Eiköhän ne oo elätetty ennen suhdettakin, ni mihin elättäjää tarvitaan? Tosin puhunkin vaan omasta puolestani, mut tuskin oon harvinaisuus naisena kun näin ajattelen.

        Ei pidäkkään, mutta yhdessä on hyvin vaikea asua, jos jonkun pitää jäädä ilman huolenpitoa siksi ettei ole oma lapsi.

        Tilannehan on tyystin eri, kun kumppani lapsineen asuu omillaan omassa kodissaan ja minä asuisin omassani. Toki en mä sittenkään kehtaisi tarbita vain kumppanille vaikkapa huvipuistopäivän ja jättäisin hänen lapsen ilman. Tottakai sovittas, että mä piffaan nyt tämän retken. Piffaa sä joku toinen tms.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei pidäkkään, mutta yhdessä on hyvin vaikea asua, jos jonkun pitää jäädä ilman huolenpitoa siksi ettei ole oma lapsi.

        Tilannehan on tyystin eri, kun kumppani lapsineen asuu omillaan omassa kodissaan ja minä asuisin omassani. Toki en mä sittenkään kehtaisi tarbita vain kumppanille vaikkapa huvipuistopäivän ja jättäisin hänen lapsen ilman. Tottakai sovittas, että mä piffaan nyt tämän retken. Piffaa sä joku toinen tms.

        En esim. elättäisi omia lapsiani muilla. Mutta oletan, että jos olis uusioperhe mun 2 lasta ja vaikka toisen 2 lasta, niin kaikki lapset saa yhtälailla kaikkea ja on saman arvoisia. Olkoo persoonat mitä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin minäkin sen ajattelen, mutta mä olenkin myös nainen. Rakkaani rakkaat ihmiset ovat tärkeitä myös minulle

        Mun olisi paljon vaikeampi (melkeinpä mahdoton) huolia sellaista yksilöä, joka omasta tahdostaan ei omista lapsistaa huolehtisi, kuin sellaista joka huolehtii ja haluaa olla mukana heidän elämässään.

        Näinpä. En kyllä edes huolisi kumppaniksi ketään lapsiensa hylkääjää.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Näinpä. En kyllä edes huolisi kumppaniksi ketään lapsiensa hylkääjää.

        Muutenkin mä ajattelen, että kukin vanhempi laittaa loppuviimeksi lapsensa uuden kumppanin edellekin, jos tilanne sitä vaatii. Ja itse en ainakaan edes osaisi suuttua, jos toinen sanous vaikka et halutann muksun kanssa menm kaksistaan viikko pari kossain reissaten tms. Tottakai. Ja ok. Kyllä mä jaksaisin odottaa ja antaa tilaa keskinäiseen olemiseen lapsi vanhempi toivein.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Muutenkin mä ajattelen, että kukin vanhempi laittaa loppuviimeksi lapsensa uuden kumppanin edellekin, jos tilanne sitä vaatii. Ja itse en ainakaan edes osaisi suuttua, jos toinen sanous vaikka et halutann muksun kanssa menm kaksistaan viikko pari kossain reissaten tms. Tottakai. Ja ok. Kyllä mä jaksaisin odottaa ja antaa tilaa keskinäiseen olemiseen lapsi vanhempi toivein.

        Varsin samoin ajattelen. Toki tossa mainitsemassasi tilanteessa odottaisin ihan asiasta yhdessä sopimista, enkä pelkää muodollista ilmoitusta. Vaan todellakin, kun ei mua häiritse jo kumppani haluaa mennä ihan itsekseen johonkin, niin en mä siitäkään hermostuisi, jos haluaisi mennä oman muksunsa kanssa kaksin.

        Tietysti tärkeää on se, että lapsia ei saa laittaa mitenkään kilpailutilanteeseen tai epäreiluun tilanteeseen (jos siis samassa taloudessa on omat ja toisen lapset). En mä osaa pistää lapsia epäreiluun tilanteeseen edes silloin, jos joku muksun kaveri on kylässä. En mä tarjoa vai omalleni jäätelöä tai osta vain omalleni karkkia, jos kaupassa käydään. Kyllä siinä tulee ostettua sille periaatteessa ihan vieraalle muksulle kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsin samoin ajattelen. Toki tossa mainitsemassasi tilanteessa odottaisin ihan asiasta yhdessä sopimista, enkä pelkää muodollista ilmoitusta. Vaan todellakin, kun ei mua häiritse jo kumppani haluaa mennä ihan itsekseen johonkin, niin en mä siitäkään hermostuisi, jos haluaisi mennä oman muksunsa kanssa kaksin.

        Tietysti tärkeää on se, että lapsia ei saa laittaa mitenkään kilpailutilanteeseen tai epäreiluun tilanteeseen (jos siis samassa taloudessa on omat ja toisen lapset). En mä osaa pistää lapsia epäreiluun tilanteeseen edes silloin, jos joku muksun kaveri on kylässä. En mä tarjoa vai omalleni jäätelöä tai osta vain omalleni karkkia, jos kaupassa käydään. Kyllä siinä tulee ostettua sille periaatteessa ihan vieraalle muksulle kanssa.

        Ihan sama juttu. En mä osaa olla epäreilu edes muksujen kavereiden kanssa , joten en taatusti osaisi olla epäreilu kumppanin muksujen kanssa. Jos mä esim. vien lapseni kavereineen lintsille tmv. niin kyllä mä siellä ruoat ja herkut tarjoan koko porukalle. Joskus muksujen kavereille on annettu rahaa mukaan noihin juttuihin ja ovat niitä sitten mulle tyrkyttäneet (lapset on yleensä niin ihanan vilpittömän rehellisiä), mutta en mä sitä odota. En mä mieti, että siinä kukaan jäisi mulle velkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varsin samoin ajattelen. Toki tossa mainitsemassasi tilanteessa odottaisin ihan asiasta yhdessä sopimista, enkä pelkää muodollista ilmoitusta. Vaan todellakin, kun ei mua häiritse jo kumppani haluaa mennä ihan itsekseen johonkin, niin en mä siitäkään hermostuisi, jos haluaisi mennä oman muksunsa kanssa kaksin.

        Tietysti tärkeää on se, että lapsia ei saa laittaa mitenkään kilpailutilanteeseen tai epäreiluun tilanteeseen (jos siis samassa taloudessa on omat ja toisen lapset). En mä osaa pistää lapsia epäreiluun tilanteeseen edes silloin, jos joku muksun kaveri on kylässä. En mä tarjoa vai omalleni jäätelöä tai osta vain omalleni karkkia, jos kaupassa käydään. Kyllä siinä tulee ostettua sille periaatteessa ihan vieraalle muksulle kanssa.

        Joo. Sopiminen on mukava tapa hoitaa asioita, vaikka sen tietäisikin tavallaan muodollisuudeksi, kun toinen kuitenkin ymmärtää ja hyväksyy. Mutta hyvä tapa, niin ei jää oletusten varaan, että tule vääriä käsityksiä.

        Sama, tässä on likkojen kavereita, niin tarjoon heillekin ruokaa ja juomaa, hetkkuja sen puitteissa mitä tiedän allergioiden puitteissa voivan tarjota. En kans kehtais vaan jättää muita ilman kun omat muksut nassuttaa. Ellei ne vieraana olevat sitten itse sano, ettei kiitti maistu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama juttu. En mä osaa olla epäreilu edes muksujen kavereiden kanssa , joten en taatusti osaisi olla epäreilu kumppanin muksujen kanssa. Jos mä esim. vien lapseni kavereineen lintsille tmv. niin kyllä mä siellä ruoat ja herkut tarjoan koko porukalle. Joskus muksujen kavereille on annettu rahaa mukaan noihin juttuihin ja ovat niitä sitten mulle tyrkyttäneet (lapset on yleensä niin ihanan vilpittömän rehellisiä), mutta en mä sitä odota. En mä mieti, että siinä kukaan jäisi mulle velkaa.

        En mä mieti, että siinä kukaan jäisi mulle velkaa.

        Tämä just. Minkä ite haluu antaa ja tarjota, ei sitä velaksi tarjota tai jälkeenpäin huomautella asiasta. Sama se on nämä kumppanin taloonkin menneet rahat, en omista tästä talosta nurkkaakaan, mutta asun tässä joten ne muutamat kymppitonnit ei itketä jos joskus lähtö tulee enkä ikinä ala velkoa mitään minkä oon antanut takas. En ole sellainen luonteeltani.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En mä mieti, että siinä kukaan jäisi mulle velkaa.

        Tämä just. Minkä ite haluu antaa ja tarjota, ei sitä velaksi tarjota tai jälkeenpäin huomautella asiasta. Sama se on nämä kumppanin taloonkin menneet rahat, en omista tästä talosta nurkkaakaan, mutta asun tässä joten ne muutamat kymppitonnit ei itketä jos joskus lähtö tulee enkä ikinä ala velkoa mitään minkä oon antanut takas. En ole sellainen luonteeltani.

        Tai joku jos mulla sattuu olemaan varaa ylläpitää ja elättää sen aikaa perhettä yksin, että kumppani saa säästöön minkä tarttee saadakseen toisen huushollin meidän käyttöön, niin tottakai kustannan.

        Eilenkin kyrsi AV kun hän intti vaan omiaan, eikä yhtään miettinyt minkä verran 6 vuotta yksinään maksaa kaiken oikeesti kustantaa. Jotta toinen ylipäänsä saa koko talovelkaa itselleen ja pääsee remontoimaan peruskorjausta. Kun ei puhuta mistään tapetin laittelusta vaan kymmenien tuhansien rempasta.

        Jäi närästää itsekäs ajattelu mitä joillain äijillä on. Mies mies mies.. Eikä suo ajatustakaan muulle. Mut se siitä. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo. Sopiminen on mukava tapa hoitaa asioita, vaikka sen tietäisikin tavallaan muodollisuudeksi, kun toinen kuitenkin ymmärtää ja hyväksyy. Mutta hyvä tapa, niin ei jää oletusten varaan, että tule vääriä käsityksiä.

        Sama, tässä on likkojen kavereita, niin tarjoon heillekin ruokaa ja juomaa, hetkkuja sen puitteissa mitä tiedän allergioiden puitteissa voivan tarjota. En kans kehtais vaan jättää muita ilman kun omat muksut nassuttaa. Ellei ne vieraana olevat sitten itse sano, ettei kiitti maistu.

        Mä jäin tossa miettimään sitä, että mä varmaan kokisin tiettyä epäreiluuden kokemusta, jos taloudessa olisi jatkuvasti mun muksuni ja mahdollisen kumppanin muksut vaikka vuoroviikoin. Mä kokisin hyvinkin jotenkin, että ne toisen muksut jäisi osin paitsi sitä meidän arkea ja sen oman vanhempansa aikaa. Varsinkin, jos niistä toisen muksuista näkisi, että kaipaavat isäänsä, niin olisin oikein erikseen yrittämässä järjestää heille sitä aikaa yhdessä. Eli en todellakaan hermostuisi, jos toinen haluaisi aikaa lapsensa/lastensa kanssa kaksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä jäin tossa miettimään sitä, että mä varmaan kokisin tiettyä epäreiluuden kokemusta, jos taloudessa olisi jatkuvasti mun muksuni ja mahdollisen kumppanin muksut vaikka vuoroviikoin. Mä kokisin hyvinkin jotenkin, että ne toisen muksut jäisi osin paitsi sitä meidän arkea ja sen oman vanhempansa aikaa. Varsinkin, jos niistä toisen muksuista näkisi, että kaipaavat isäänsä, niin olisin oikein erikseen yrittämässä järjestää heille sitä aikaa yhdessä. Eli en todellakaan hermostuisi, jos toinen haluaisi aikaa lapsensa/lastensa kanssa kaksin.

        Niin, noin ajattelee minun mielestä aikuiset ihmiset. 👍

        Ja silloin ne pariskunnat todennäköisesti yhdessä toimiikin, kun arvomaailmat kohtaa. Ainakin noissa lapsi asioissa. Miten sitten parin kahdenkeskiset jutut sujuu, mutta kai nekin pystyy sopimaan ja puhuen sovittamaan. Luulisin. Yleensäkin ihmiset, jotka kykenee neuvottelemaan saa asiat toimimaan paremmin kun ittepäiset juntturat.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En esim. elättäisi omia lapsiani muilla. Mutta oletan, että jos olis uusioperhe mun 2 lasta ja vaikka toisen 2 lasta, niin kaikki lapset saa yhtälailla kaikkea ja on saman arvoisia. Olkoo persoonat mitä on.

        Noin se normaalilla järjellä varustettuna meneekin, täysin luonnollista toimia noin. Mä taisin tarkottaa lähinnä sitä tässä, että jos aletaan vasta luoda suhdetta ja oletus on että hakeutuu elättäjäks tms. Se tossa korvaan särähti. Kun suhde on olemassa ni sillon toimii normaali ihminen kuten sanoitkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin se normaalilla järjellä varustettuna meneekin, täysin luonnollista toimia noin. Mä taisin tarkottaa lähinnä sitä tässä, että jos aletaan vasta luoda suhdetta ja oletus on että hakeutuu elättäjäks tms. Se tossa korvaan särähti. Kun suhde on olemassa ni sillon toimii normaali ihminen kuten sanoitkin.

        Okei. Jep. :)


    • Anonyymi

      Lapsellinen nainen on kunnollinen.

    • Anonyymi

      Mainostoimistot tarjoaa valodeittejä. Kannattaa kysyä myös sellaisesta kristillisdemokratiasta ensin https://youtu.be/RxlZQke3IxM
      Kivi on ylhäällä

    • Anonyymi

      Jos nainen tienaa paremmin kuin mies, ja kustantaa itse lapsen asiat. Lisäksi lapset ovat jo teinejä.

      • Anonyymi

        Miksi pitää tienata enemmän kuin mies? Eikö riitä, että kustantaa itse omat ja lasten kulut? Elättäjääkö se mies tarvitsee? Pitääkö ne miehenkin kulut vielä maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää tienata enemmän kuin mies? Eikö riitä, että kustantaa itse omat ja lasten kulut? Elättäjääkö se mies tarvitsee? Pitääkö ne miehenkin kulut vielä maksaa?

        Kyllä täytyy maksaa ole kiitollinen et mies yleensä sietää tai katselee äpäriä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täytyy maksaa ole kiitollinen et mies yleensä sietää tai katselee äpäriä

        No en tietenkään maksa. Eihän kukaan kusipäistä miestä riesoikseen ota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täytyy maksaa ole kiitollinen et mies yleensä sietää tai katselee äpäriä

        Kiitollinen mistä? Eihän tollanen mies tee yhtään mitään, mistä olis syytä olla kiitollinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täytyy maksaa ole kiitollinen et mies yleensä sietää tai katselee äpäriä

        Ennemmin sitä antaa rahansa hyvätekeväisyyteen, kun elättää jotain ukonkyrväkettä.


    • Anonyymi

      Onpa sinulla kapea ja inhottava ajatusmaailma. Ei kunnon nainen siipeile ja maksata lastaan sinulla. Meillä jokaisella on menneisyytemme ja todellakin lapsi saattaa tulla mukana muuttotavaroissa.

    • Anonyymi

      En tosiaankaan antaisi senttiäkään eli voin panna äityliä ja myydä äpärän mustalaisille niin en kovin kauaa jaksaisi katsella ja kuunnella äpäriä mut äitiä voin panna

    • Anonyymi

      Nainen ei ole kunnollinen jos on jännämiehen lapsi eli lapsikin on jännämies tai jännänainen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Työttömälle yh-kurpalle kelpaa kuka tahansa.
      Jopa äitillä loisiva aikuinen mies.

      • Anonyymi

        eihän se mies sillon ketään elätä, vaan yh-kurppa tulee lapsineen myös anopin elätiksi.


    • Anonyymi

      Lapsi ei ole mikään äpärä. Lapsella on sekä isä että äiti.
      Molempien vanhempien tulee huolehtia siitä, että lapsella on ruokaa, vaatteita ym perustarvikkeita ja turvalliset olosuhteet.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Elättää toisen lasta ??????
      Ei nykyaikana enää elätellä toisten lapsia kyllä ne yksinäiset äidit siitä itse huolen pitää .
      Luulenpa että ei löydy sinulle naista, vanhoilliset periaatteet tekee susta hyvin yksinäisen. Näkemyksesi yhteiskuntaan on vajaava

    • Anonyymi

      Jep.... tuollaisen naisen löytäminen on lottopottiin verrattavissa.
      Jos vielä pitää olla ihmisen näköinen, eikä luonnehäiriöinen niin sanoisin, että mahdoton tehtävä.
      Näin realiteetit iskevät päin kunnollisen suomalaisen miehen kasvoja.

    • Anonyymi

      Tinderissä on kaikki jännämiehistä eronneet naiset. Ja olen huomannut että on paljon alle yksivuotiaita lapsia. Eli nainen on paneskellut jännämiehen kanssa ilman mitään suunnitelmia ja antanut jännämiehen laukea sisään. Sitten mies on hylännyt naisen kun on saanut kuulla että nainen on raskaana.
      Monet naiset sitten kyselee oletko töissä. Eli etsivät miestä joka rahoittaa naisen ja lapsen elämää.

      • Anonyymi

        Ei voi kun ihmetellä miksi te käytätte sitä Tinderiä, kun se on noin kauhea paikka.


    • Oon onnellisesti lapseton, enkä oo koskaan ollu tinderissä,
      En mää silti oo kunnollinen🤔

    • Miksi katsot niitä lapsellisia naisia, jos ei kiinnosta? Jos olet vetävä kunnossa oleva mies, katso alle 28v naisia, heistä on puolet vielä lapsettomia. Osalle nuoremmista hyvännäköinen kelpaa, vaikka sisus olisikin ontto ja arvomaailma kova.

    • Anonyymi

      Miksi niin monet miehet eivät huolehdi lapsistaan?
      Palstalla sitten haukutaan naisia, jotka käyvät töissä ja huolehtivat sekä kodin että lapset. Kaikki arvostus heille ja myös miehille, joilla on sydän paikallaan.

    • Anonyymi

      Jos sinul itselläs on lapsia, niin parempi ehkä pysyä niissä lapsellisissa naisissa. Lapseton ei välttämättä jaksa kuunnella sitä jatkuvaa valitusta elareista ja lapsen ongelmista...lapsi raukat, flippaavat ehkä noiden erovanhempien takia...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      155
      2208
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1673
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1520
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      97
      1463
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1322
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      219
      1213
    7. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      209
      1202
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      53
      1187
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1101
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      952
    Aihe