Mun ennätys on 33. Sitten kyllästyin kitaraseiniin ja myin melkein kaikki AronSoittimelle (oli vielä Fredalla). Mutta nyt niitä on taas 16. Uusin on HB-Tele täysvalkoinen vaahtera otelauta - ostin koristeeksi.
Montako kitaraa sinulla on?
9
141
Vastaukset
- Anonyymi
Rakas puoliso hyväksyy vain kolme kitaraa. Siksi minulla on kolme kitaraa.
- Anonyymi
Vievätkö ne muka tilaa? Onko niin vähän tilaa? Jonkun tietyn läskitkin voivat viedä enemmän tilaa.
- Anonyymi
Kaksi. Toiseen tarttis tehdä uusi kaula kun sormet ei mahdu ja toiseen tarttis vihdoin tehdä sähköt.
- Anonyymi
Koskaan ei ole ollut enemmän kuin kolme samanaikaisesti. Tällä hetkellä on kaksi.
- Anonyymi
Möit seinän Aron soittimeen, myyvätkö he tai joku kitaraseiniä?
- Anonyymi
Joo. Kaupat meni päin seiniä.
- Anonyymi
Kuusi tällä hetkellä, mutta kaksi sellaisia, jotka kerää vaan pölyä. Ne vaan on sen verran huonoja, ettei niistä oikein eroonkaan pääse.
- Anonyymi
Antamalla ilmaiseksi pääsee eroon nopeasti.
- Anonyymi
Kolme koska tykkään kappaleesta "Kolme kitaraa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082605
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471795Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461387Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3441305Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451254Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251176Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571113Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131012- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893