Voiko rakkaudella korvata ikuista puutetta?

Anonyymi

Tuli mieleen (ei kuitenkaan siihen timpan imuriin) kun tuolla yksi palstaveteraani valitteli, että heti kun ulos astuu ja kauniin naisen näkee, niin ajatus kääntyy siihen, kyllä te tiedätte.

Siis kuulopuheita on kantautunut, että ainakin jotkut miehet menettävät kiinnostustaan muihin naisiin, ja jonkin ajan kuluttua jopa siihen omaansa, kun ovat riittävän rakastuneita. Että jotkut hormonit toimisivat niin? Liittyykö se sitten johonkin parisuhteen sitoutumisjuttuun tai pikkulapsivaiheeseen? En tiedä, ei ole kokemusta.

Mulla on aina himottanut, jostain 12 vuotiaasta alkaen. (Siis poislukien ne ajat kun olen ollut oikeasti sairas tai todella väsynyt)

Ihan sama onko saatu eilen vai 5 tuntia sitten. Eikä silläkään ole ollut merkitystä suhteessa vai ei. Aina on himottanut joko se oma kumppani tai joku muu kohde.

Niin että voiko olla kyse siitä, että en ole oikeasti koskaan vaan rakastunut niin syvällisesti jotta himotusvaihe olisi ohitettu? Että piuvaan vaan jossain pinnassa koko ajan ja kierrokset kovilla.

Onko kokemuksia, näkemyksiä?

Jään odottelemaan sitä tosirakkautta :)

-keinovaginamies-

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaaaa! No mä en usko, et itellä liittyy mihinkään kun rakastan, himot loppuu. Vaan yksinkertaisesti minun himot vaan kohdistuu naisiin enempi, kun miehiin. Miesvartalo ei vaan saa aikaan samaa villiintymistä mitä naisvartalo ja siihen ei ole rakkaudella osaa ei arpaa sikäli.

      Tiedän, että voin rakastaa naistakin kuin hullu puuroa, hiukan erilaisin tuntein kun miestä. Johtuu mun bi laadun hypridipersoonasta varmaan. Naista rakastan suojellen ja ihaillen, kun miestä rakastan enemmänkin kun hyvää ystävää. Joka välillä koskettaa sydäntäkin kivasti.

      • Ja aloittajan libido vaan on ylikierroksilla. :D


      • Anonyymi

        Viittasin vähän siihen, että mieshormonitasot kuulemma miehellä laskee rakastuessaan. En tiedä onko siinä perää, mutta oma kokemus ei ainakaan himojen osalta sitä tue. Naisella tuskin tästä omakohtaista kokemusta voikaan olla.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viittasin vähän siihen, että mieshormonitasot kuulemma miehellä laskee rakastuessaan. En tiedä onko siinä perää, mutta oma kokemus ei ainakaan himojen osalta sitä tue. Naisella tuskin tästä omakohtaista kokemusta voikaan olla.

        -keinovaginamies-

        Voi pitää paikkansa, minusta taas näyttää että mieshormonit laskee ei rakastumisesta vaan arkipäiväistymisestä. :D

        Ei ole mato pystyssä eikä tarjolla, kuten rakastuttuaan. Nyt jo tuhahdellaan, emmä ny viitti..


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Voi pitää paikkansa, minusta taas näyttää että mieshormonit laskee ei rakastumisesta vaan arkipäiväistymisestä. :D

        Ei ole mato pystyssä eikä tarjolla, kuten rakastuttuaan. Nyt jo tuhahdellaan, emmä ny viitti..

        Toisaalta vattankasvukin taitaa kertoa, että estrogeeniä on kropassa kun lihoo? Miehellä siis.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Voi pitää paikkansa, minusta taas näyttää että mieshormonit laskee ei rakastumisesta vaan arkipäiväistymisestä. :D

        Ei ole mato pystyssä eikä tarjolla, kuten rakastuttuaan. Nyt jo tuhahdellaan, emmä ny viitti..

        Mutta olisko muuhun suuntaan?

        Tuo voi johtua tavaran liiasta tuttuudesta tai sitten ikääntymisestäkin. Joillain miehillä kuulemma helpottaa jo aikaisemmin :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olisko muuhun suuntaan?

        Tuo voi johtua tavaran liiasta tuttuudesta tai sitten ikääntymisestäkin. Joillain miehillä kuulemma helpottaa jo aikaisemmin :)

        -keinovaginamies-

        Mielenkiintoako? No ei näytä olevan, yhtä ynseesti ohittaa kaikki naiseksi nähtävät. Ja miehiä ei nää sen enempää.

        Varmaan sekä että ja seksi ei nyt vaan jaksa kiinnostaa enää, kuten nuorena. Nähty ja koettu, kunnes on ihan hillitön hinku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olisko muuhun suuntaan?

        Tuo voi johtua tavaran liiasta tuttuudesta tai sitten ikääntymisestäkin. Joillain miehillä kuulemma helpottaa jo aikaisemmin :)

        -keinovaginamies-

        Toisaalta 37v ei ole vielä vanha mies.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Toisaalta 37v ei ole vielä vanha mies.

        Voi voi, nuori mies ja noin.
        Nyt otat siltä pleikat ja kaljat takavarikkoon. Kasa rankaa takapihalle, kirves käteen, ja sisälle saa tulla sitten kun rouva taas kiinnostaa, tai vähintäänkin keulii.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, nuori mies ja noin.
        Nyt otat siltä pleikat ja kaljat takavarikkoon. Kasa rankaa takapihalle, kirves käteen, ja sisälle saa tulla sitten kun rouva taas kiinnostaa, tai vähintäänkin keulii.

        -keinovaginamies-

        Pleikka se kiinnostavin, kaljaa harvemmin. Ei kukko käskien laula. Ei ainakaan mun kukko muuta kun suuttuu. Jos käsketään.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Pleikka se kiinnostavin, kaljaa harvemmin. Ei kukko käskien laula. Ei ainakaan mun kukko muuta kun suuttuu. Jos käsketään.

        Mut ei mulla hätää ole. Pärjään. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mut ei mulla hätää ole. Pärjään. :)

        Asiahan on aivan pihvi, kun tarpeet ja kyvyt kohtaa. Lisäksi nykymaailmassa on kaikenlaista muutakin virikettä ja mahdollisuutta, jos ei kohtaa. :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asiahan on aivan pihvi, kun tarpeet ja kyvyt kohtaa. Lisäksi nykymaailmassa on kaikenlaista muutakin virikettä ja mahdollisuutta, jos ei kohtaa. :)

        -keinovaginamies-

        Mulla on 2 toimivaa kättä ja 10 toimivaa sormea. Selviän. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Voi pitää paikkansa, minusta taas näyttää että mieshormonit laskee ei rakastumisesta vaan arkipäiväistymisestä. :D

        Ei ole mato pystyssä eikä tarjolla, kuten rakastuttuaan. Nyt jo tuhahdellaan, emmä ny viitti..

        Mutta kyllä toisaalta harmittaa että maailmassa on naisia jotka joutuvat tekemään aloitteita tuhahteleville miehille :( Nallekarkit ei mene koskaan tasan.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllä toisaalta harmittaa että maailmassa on naisia jotka joutuvat tekemään aloitteita tuhahteleville miehille :( Nallekarkit ei mene koskaan tasan.

        -keinovaginamies-

        Noo, mulle se ei ole ongelma. En muserru ilman seksiä, muserrun ilman tunteita.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Noo, mulle se ei ole ongelma. En muserru ilman seksiä, muserrun ilman tunteita.

        Mulla se menee ehkä niin päin että pystyn irrottamaan seksin tunteesta, mutta en tunnetta seksistä. Eli tarkoitan että kunnon parisuhteessa täytyy olla myös seksiä, muuten tunnekaan ei pysy.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla se menee ehkä niin päin että pystyn irrottamaan seksin tunteesta, mutta en tunnetta seksistä. Eli tarkoitan että kunnon parisuhteessa täytyy olla myös seksiä, muuten tunnekaan ei pysy.

        -keinovaginamies-

        Juu ymmärrän. Kyllä mäkin ne pystyn toisistaan erottelemaan, voin viehättyä jostain seksuaalisesti, mutta into hiipuu ilman tunnetta aikalailla heti, kun on syttynytkin.

        Olen harrastanut seksiä ilman tunteitakin, mutten nauti siitä. Olen jossain poissa. En läsnä, en lähellä. Joten ihan paskaa seksiä ja en ala olemaan kenenkään seksilelu.

        Kun taasen tunteet on, syttyy halukin ja halun myötä nälkä kasvaa syödessä. Mutta, pystyn hyvin painamaan itsessäni OFF nappulaa ja elämään ilman seksiäkin, pelkistä tunteista.

        Totta puhuakseni tämä toimii miesten kanssa, koska en ylipäänsä halua niin hirmusti miestä. En vaan tiedä toimiskokaan se enää naisen kanssa niin vai jäiskö hinku päälle niin, että ärsyyntyisin seksittömässä suhteessa?

        Vaan empaattinen minä haluaa huomioida rakastettua, jolloin en ihan heti usko olevani painostaja tai kiukuttelija, vaan hoitaisin itse itseni, jos kumppani ei pysty tai halua.

        Toki jos haluttomuus liittyy siihen ettei enää välitä minusta, tunteetkin on hiipuneet, niin häivyn pois elämästään. Tunteettomassa suhteessa en aikaani tuhlaa kehenkään, en kehenkään.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Toisaalta vattankasvukin taitaa kertoa, että estrogeeniä on kropassa kun lihoo? Miehellä siis.

        Siis se menee yleensä toisinpäin. Lihominen nostaa miehen estrogeenitasoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis se menee yleensä toisinpäin. Lihominen nostaa miehen estrogeenitasoja.

        Niinno on kuitenkin.


    • Anonyymi

      Vastaus otsikon kysymykseen, ei voi. Kyseessä onneri tarpeet, eikä niitä voi toisillaan korvata. Ohminen kuitenkin osaa tietoisesti siirtää tarpeitaan sivuun, jos kokee sen kannattavaksi.

      • Anonyymi

        Voiko olla siis niin, että lähtökohtaisesti olen painottunut tuohon toiseen puoleen, eikä ole ollut tarvetta alkaa ohjailemaan puolia? Jotenkin tuntuu, että näin se taitaa olla.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko olla siis niin, että lähtökohtaisesti olen painottunut tuohon toiseen puoleen, eikä ole ollut tarvetta alkaa ohjailemaan puolia? Jotenkin tuntuu, että näin se taitaa olla.

        -keinovaginamies-

        Ei se välttämättä mistään painotuksista kiinni. Toiset ovat luonnostaan seksuaalisempi ja toisilla sitten voi vaikka läheisyys olla tärkeämpää. Kolmansilla sitten toisin ja elämän mittaan nuo asiat sitten toisinaan muuttuvat. Elämäntilannekin vaikuttaa, stressi jne.

        Joskus noita sitten painottaa ihan tietoisesti. Jos siis vaikka rakastaa, mutta sairaus estää seksin. Joillain rakkauskin loppuu siihen ja toisilla ei. Halujakin voi olla, mutta se rakkaus on tärkeämpi. Osalla taas se seksin tarve ajaa edelle rakkaudesta.

        Toiset haluavat seksiä aina. Toisilla taas rakkaus tai ihastuminen tuo muassaan tarpeen seksiin. Nämä ovat niin yksilöllisiä juttuja.


    • Minusta sekoitat asioita, ainakin naisnäkökulmasta.

      Kun rakastun muutenkin ihan riittävä lipido moninkertaistuu ja kuherruskuukausi (vuodet) on aikamoista kanin elämää. 😆 Tietysti kun on lapsia, täytyy se ottaa huomioon ja ihan samalla lailla ei voi olla koko päivää sängyssä kuin nuorena (ellei sitten ole lapsivapaata). Alan käydä kierroksilla jo kun tunteet alkaa herätä.

      Kun sitten pääsen parisuhteeseen ja olen rakastunut, en koe tarvetta flirttailla muiden miesten kanssa enkä ajattele seksiä muiden kanssa edes vaihtoehtona tai edes fantasiana. Tila pysyy helposti vuosia, kun parisuhde toimii ja perustarpeet on pitkällä aikajänteellä täytettynä. Pisimmillään parisuhteeni on kestänyt 9.5v (seksiä oli loppuun asti, eli sen pidemmälle ei ole kokemusta) ja yksi haluton mies löytyy historiasta (3v selibaatti uskollisena ja tuloksettomat keskusteluyritykset ennen kuin lähdin). Ironista on, että elämäni pisin selibaatti on parisuhteesta. 🙄

      Jos parisuhde ajautuu ’lopun alku’-tilaan, alan helposti vastata flirttiin. Jos miestä ei kiinnosta seksi (aika harva), ja elän pitkä aikaisessa selibaatissa, alkaa väkisinkin ajattelemaan muita. Se johtuu vajeesta, mitä torjuva tai henkisesti poissaoleva puoliso teettää.

      Lapsien syntyessä miehen testosteronitasot hieman laskee ja oksitosiini saattaa nousta, ainakin muistelisin näin (en jaksa tarkistaa). Tämä auttaa huolehtimaan perheestä ja kiintymään pitkäjännitteisesti. Silti en ymmärrä miksi isäksi ja äidiksi tuleminen pitäisi tarkoittaa, että mies ja nainen siirretään sivuun eikä olla enää puolisoita? Jos puolisoiden välillä säilyy jännite, läheisyys ja seksuaalisuus saa kukkia, veikkaan että kotona on myös onnellisempi isä ja äiti, jotka jaksavat arkea paremmin ja myös läheisyys auttaa pysymään empaattisena ja tunneyhteys säilyy vahvana, eikä kiukuta niin paljon, 😁

      • Anonyymi

        Totta on että tuossa alkurakastumisen vaiheessa tahti kiivastuu. Siitä on kyllä aikaa kun viimeksi niin kävi, mutta muistaakseni ei ne muut kauniit naiset silloinkaan mihinkään hävinneet. Eli vaikka tahti kasvoi, niin puutteen määrä pysyi vakiona :)

        Ja itsellä se alkurakastuminen kestää tyypilliset pari vuotta. Vaihtelunhalu siellä taustalla kuitenkin kytee. Minä olen sitä mieltä että keskimääräinen mies ja nainen ovat tässä asiassa lähtökohtaisesti erilaisia. Ainakaan minua ei ole kukaan koskaan saanut niin rakastumaan, että vain hän olisi maailmani.

        Selvää on, että kun toimivaan seksielämään tulee ryppy, niin tunnetaso laskee ja ongelmia on selvitettävänä.

        Tuota lasten syntymiseen liittyvää hormonituotannon muutosta varmaan muistelin, mutta sellaisesta minulla ei luonnollisesti voi olla henkilökohtaista havaintoa.

        Samaa mieltä tuosta lopusta, mutta taitavat olla melkoisen harvinaisia tarinoita nuo, ainakaan saman äidin ja isän kesken :)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Nuoruus on huoruus

    • Anonyymi

      Te, jotka pelkäätte Herraa, voitte odottaa Hänen laupeuttaan;
      älkää siis poiketkokaan enää tieltä, ettette kompastuisi. Te, jotka pelkäätte Herraa,
      luottakaa häneen, niin ette jää ilman palkkiota.
      https://youtu.be/DsbIHK21lBo

      • "...luottakaa häneen, niin ette jää ilman palkkiota."

        Tarjoatko palkkiouskonnollisuutta? 🌹👀


    • Anonyymi

      Itse olen uskollinen tyyppi eli rakastamani naisen kanssa haluan olla ja tyydyttää hänet eli jos saan tyydyttää hänet aina kun hän haluaa tai saan seksiä kun haluan ja nainen rakastaa minua niin olen uskollinen eli en muita kaipaa

      • Anonyymi

        Nyt kun oikein rupesi miettimään en tiedä mitä tekisin jos suhteella menisi huonosti ei rakkautta ja olisi erittäin myrskyisä suhde ja rakastuisin kivaan naiseen ja rakastelisin hänen kanssaan eli rakastuisin häneen niin en ole koskaan pettänyt ja enkä ole mikään naisten mies eli en ole kovin monen kanssa ollut eli siin oliskin pulma mitä sitten tekis kai täytyisi kysyä neuvoa rakastamaltaan naiselta mut jos en rakasta tai nainen ei rakasta minua niin eroaisin vaikea selittää mut toivottavasti löydän sen oikean eikä tarvis miettiä moisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun oikein rupesi miettimään en tiedä mitä tekisin jos suhteella menisi huonosti ei rakkautta ja olisi erittäin myrskyisä suhde ja rakastuisin kivaan naiseen ja rakastelisin hänen kanssaan eli rakastuisin häneen niin en ole koskaan pettänyt ja enkä ole mikään naisten mies eli en ole kovin monen kanssa ollut eli siin oliskin pulma mitä sitten tekis kai täytyisi kysyä neuvoa rakastamaltaan naiselta mut jos en rakasta tai nainen ei rakasta minua niin eroaisin vaikea selittää mut toivottavasti löydän sen oikean eikä tarvis miettiä moisia

        Niin tyhmä olen kuin saapas ja kaikki virheet teen ja sanon sammakoita joita en tarkoita eli kaikkea tyhmää voin tehdä mut en petä eli jos jos haluaisin niin paljon seksiä niin kyllä puhuisin naiselleni ja sanoisin voitko tyydyttää minut tai sit on pakko runkata mut en petä eli senkin voin sanoa väärin mut en petä tämmösii vqikea selittää mut nyt kun otin alkoholia niin tuli avauduttua no nämä on vain köyhän ätmin mietteitä


    • Anonyymi

      "Tuli mieleen (ei kuitenkaan siihen timpan imuriin) kun tuolla yksi palstaveteraani valitteli, että heti kun ulos astuu ja kauniin naisen näkee, niin ajatus kääntyy siihen, kyllä te tiedätte."

      Korostetaan sanaa kaunis nainen, tarvitaan visuaalinen huomio ja nautinto jo tuntematon tuollaisen reaktion saisi aikaan.
      Tuosta kolmanteen asiaan. Mikä on mielestänne naisen painon yläraja bikineille ja milloin täytyisi jo käyttää koko uimapukua?

      AV

      • Anonyymi

        Ihmiset käyttäköön mun puolestani juuri tasan sitä vaatetusta, joka itsestään hyvältä tuntuu. Ihan vapaasti saavat mun puolestani läskit miehetkin kulkea ilman paitaa, maha housujen päällä roikkuen. Ei aiheuta mulle sen kummempaa ahdistusta. Osaan olla katselematta, kun ei kiinnosta.


      • Anonyymi

        KVM kyseli muuttuvatko halut suhteen aikana. Kyllä ne muuttuvat jos ihmiset muuttuvat.
        Voiko rakkaudella korvata puutetta, no ei voi. Onko oikein odottaa ikuisesti, no ei ole oikein.
        Suhteessa jompi kumpi on aina odottavalla kannalla. Yleensä se on mies. Miehet ovat seksuaalisesti aktiivisempia suhteen aikana, alussa voi nainenkin sitä olla.
        Miksi noin olisi? Naiset tarvitsevat jotain erilaista syttyäkseen ja pitääkseen seksuaalisuutensa korkealla tasolla. mitä me miehet. Voiko olla miehen vika jos nainen ei halua, kyllä voi ja yleensä onkin. Voiko olla naisen vikaa jos mies ei halua, kyllä voi ja yleensä onkin. Tai tuo syy voi olla siinä etteivät miehet ja naiset pidä kumppania enää seksuaalista libidoa nostattavana, vaikka se naapurin täti tai setä kumppanista haaveilisikin.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset käyttäköön mun puolestani juuri tasan sitä vaatetusta, joka itsestään hyvältä tuntuu. Ihan vapaasti saavat mun puolestani läskit miehetkin kulkea ilman paitaa, maha housujen päällä roikkuen. Ei aiheuta mulle sen kummempaa ahdistusta. Osaan olla katselematta, kun ei kiinnosta.

        Noin minäkin ensin ajattelin mutta ulkomaalaiset ystäväni ovat sanoneet ettei sellainen kuulu etikettiin heidän omassa maassaan. Heillä tuntuu olevan enemmän sanomattomia sääntöjä tai tapoja.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin minäkin ensin ajattelin mutta ulkomaalaiset ystäväni ovat sanoneet ettei sellainen kuulu etikettiin heidän omassa maassaan. Heillä tuntuu olevan enemmän sanomattomia sääntöjä tai tapoja.

        AV

        Ja joissain maissa ei saa kulkea ikinä vähissä vaatteissa. Toisissa kulttuureissa taas saa kuka vaan kulkea vaikka vailla rihman kiertämää. Omaan mielipiteeseeni eivät muut kulttuurit vaikuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joissain maissa ei saa kulkea ikinä vähissä vaatteissa. Toisissa kulttuureissa taas saa kuka vaan kulkea vaikka vailla rihman kiertämää. Omaan mielipiteeseeni eivät muut kulttuurit vaikuta.

        Eli ihmisten mielipide ei muuta käyttäytymistäsi?

        AV


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe