Nykyään töihin otetaan vuokrafirman kautta
Vastaukset 3
- Anonyymi
Sosialistien aikaansaannos ay liikkeineen. Nyt niille jää luu käteen ja ay porukat eivät voi sanoa yhtään mitää. Lisäksi duunari maksaa tässäkin palkastaan vuokrafirman palvelut. Miksi sdp on kaikissa toimissaan tuhoamassa suomalaisia ihmisiä ja miksi suomalaiset ovat ikinä äänestäneet noita? Eikö ihmiset tajua mihin johtaa se, että saat rahaa jostain? No hinnat nousee ja maksat siitä entistä enemän. Tyhmälle sdp äänestäjälle jää vähemmän joka kerta kun joku vääristymä ilmenee.
- Anonyymi
Minkä verran nämä vetävät välistä vuokrafirmat enpä taida mennä täältä kautta
- Anonyymi
Kekseliäs markkinatalous synnyttää ongelmia ja sitten ratkaisuja niihin. Tätä kutsutaan talouskasvuksi.Niinkauan kuin ylimääräistä halpaa energiaa riittää tuhlattavaksi homma toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493