Minkä kokoinen sänky sinulla on?

Anonyymi

Päivän gallup: minkä kokoinen on sänkysi? Voisiko se selittää, että olet jäänyt sinkuksi? Vai onko kaikilla sinkuilla joku 180 x 200 cm parisänky tai täyskokoinen 200 x 200 cm King Size-sänky, joka suorastaan huutaa seuralaista mukaan öisiin seikkailuihin?

65

1262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turha kysyä. Sinne et pääse.

      • Anonyymi

        Mä niin toivoisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä niin toivoisin

        Sängyn alle siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sängyn alle siitä!

        Nyt en ymmärtänyt. Sehän on koiran paikka…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärtänyt. Sehän on koiran paikka…

        No mene sitten komeroon tai hotelliin tai jonnekin hus!


    • Anonyymi

      Minulla on riippumatto. Otan illalla vauhtia ja loikkaan sinne, niin siinä saa hyvät kyydit, rullalle ja unille.

    • PALSTANVALTAAJA

      Meillä on 180cmx200cm. Kahdelle oikein sopiva, meitä vaan nukkuu aamuyöstä usein kolmekin siinä kuin sillit suolassa.

      • Anonyymi

        Minulle ei riitä minkäänkokoinen sänky, jos nukkujia on aina kaksi.

        Kaverini nukkuu perheineen (3-4) 160 cm levyisessä sängyssä - ihan painajaista olisi minulle.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei riitä minkäänkokoinen sänky, jos nukkujia on aina kaksi.

        Kaverini nukkuu perheineen (3-4) 160 cm levyisessä sängyssä - ihan painajaista olisi minulle.

        - Sheena

        Aika ahdasta. Tai ne on pienikokoisia. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Aika ahdasta. Tai ne on pienikokoisia. :D

        Me nyt ollaa kaikki aika isohkoja, ei pienimmästä päästä jos ei suurimmastakaan, ja ahdasta on kolmestaan nukkua.

        Tytärkään ei ihan mini skidi ole. Pienen naisen kokoinen jo vaikka 9v.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Aika ahdasta. Tai ne on pienikokoisia. :D

        No siinä, että kaverini ja miehensä ovat erittäin suuri kokoisia. Sitten vielä lapsetkin. Ahdistaa kun vain ajattelee 🤣

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä, että kaverini ja miehensä ovat erittäin suuri kokoisia. Sitten vielä lapsetkin. Ahdistaa kun vain ajattelee 🤣

        - Sheena

        Niin ja sitten on trendinä ns. perhesänky, jos perheessä vauva. Perheen isä saa nukkua vierashuoneessa kuukausitolkulla, äiti ja lapsikatras yhdessä. Moni tätäkin tyyliä puoltaa.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siinä, että kaverini ja miehensä ovat erittäin suuri kokoisia. Sitten vielä lapsetkin. Ahdistaa kun vain ajattelee 🤣

        - Sheena

        Ei helevettiläinen. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sitten on trendinä ns. perhesänky, jos perheessä vauva. Perheen isä saa nukkua vierashuoneessa kuukausitolkulla, äiti ja lapsikatras yhdessä. Moni tätäkin tyyliä puoltaa.

        - Sheena

        Joo ei. Oli meilläkin vauva viekussa, mutta iskä nukkui sängyssä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sitten on trendinä ns. perhesänky, jos perheessä vauva. Perheen isä saa nukkua vierashuoneessa kuukausitolkulla, äiti ja lapsikatras yhdessä. Moni tätäkin tyyliä puoltaa.

        - Sheena

        Pinnasänky on vauvoille tehty ja kun siitä pois niin lasten sänky omaan huoneeseen


    • Anonyymi

      Sänkyni on avioero sänky, jonka edelliset omistajat päätyivät eroon. Sänkyni on kunnon puuta, jossa on käytetty luovasti erilaisia ruuveja, sillä edelliset ovat hävinneet. Patjoja sängyssäni on kolme kerrosta, jostain syystä haluan nukkua mieleiten alimmaisen kerroksen patjoilla. Eli keskellä sänkyäni on syvä kuoppa, kun 2 kerroksen patja karkaa yli sängyn reunana. Alimman kerroksen patjoilla edellliset omistajat ovat sairastaneet syöpää ja mielisairauksia.

      • Anonyymi

        Hävitä se. Tuo huono onnea.


      • Anonyymi

        Sängylläsi on huono karma, suosittelen uutta.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sängylläsi on huono karma, suosittelen uutta.

        - Sheena

        Minä komppaan! Hanki uusi sänky. Patjat ja niiden jouset kuluvat joka tapauksessa ja on järkevä uusia senkin takia silloin tällöin. Suositus on, että runkopatja pitäisi vaihtaa uuteen peräti 10 vuoden välein. Minusta se on aika usein. Vanhassa patjassa jouset ovat väsyneet ja nukkuma-asento menee huonoksi.

        Järkytyin juuri itsekin tänään, kun tajusin oman runkopatjani olevan 25 vuotta vanha! Petauspatjan olen uusinut muutamaan kertaan, mutta runkopatja itsessään on 25-vuotias. Järkyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä komppaan! Hanki uusi sänky. Patjat ja niiden jouset kuluvat joka tapauksessa ja on järkevä uusia senkin takia silloin tällöin. Suositus on, että runkopatja pitäisi vaihtaa uuteen peräti 10 vuoden välein. Minusta se on aika usein. Vanhassa patjassa jouset ovat väsyneet ja nukkuma-asento menee huonoksi.

        Järkytyin juuri itsekin tänään, kun tajusin oman runkopatjani olevan 25 vuotta vanha! Petauspatjan olen uusinut muutamaan kertaan, mutta runkopatja itsessään on 25-vuotias. Järkyttävää.

        Toisaalta jossain luki, että laadukas runkopatja kestää jopa 15-20 vuotta. Silti tuo oma 25-vuotias runkopatjani alkaa kai jo olla elinkaarensa ehtoopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta jossain luki, että laadukas runkopatja kestää jopa 15-20 vuotta. Silti tuo oma 25-vuotias runkopatjani alkaa kai jo olla elinkaarensa ehtoopuolella.

        Täytyy olla tosi laadukas runkopatja, joka 15-20v kestää. Varmaankin tyyliä Hästens tms, joka uutena maksaa tuhansia.


    • Anonyymi

      Sukset meni ristin tyttäreni isän kanssa v 1987 . Sen jälkeen lähti menee vuode 180-200m. Nukuin vuosia 80cmX200 m. Kunnes joskus 90-luku sain aikuisen poikani vuoteen käyttöni ,kun muutti omille, Tosin tytär kaappasi sen,nukuin latialla ja lopulta minun hallinataani tuli syksystä v2000: 120X 200mToimi hyvin yksin asuvalle.Tosin usein jään soffalle nukkumaan,liian usein!

    • Anonyymi

      180 x 200 on mun sänkyni koko. Sehän näyttäisi ihan typerältä, jos noin isossa huoneessa olisi pikkuruinen sänky.

      • Anonyymi

        Suomessa asutaan keskimäärin aika pienissä asunnoissa. Se on yksi syy, miksi minulla on 90 x 200 cm kokoinen yhden hengen sänky. Olen sinkkumies. 40 m2 kerrostaloasunnon pieneen 8,5 m2:n makuuhuoneeseen ei kovin isoa sänkyä mahdu, jos makuuhuoneessa on myös kirjoituspöytä ja kirjahylly. Oikeastaan maksimi, mitä tähän makuuhuoneseen voisi laittaa, on 120 cm leveän sängyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa asutaan keskimäärin aika pienissä asunnoissa. Se on yksi syy, miksi minulla on 90 x 200 cm kokoinen yhden hengen sänky. Olen sinkkumies. 40 m2 kerrostaloasunnon pieneen 8,5 m2:n makuuhuoneeseen ei kovin isoa sänkyä mahdu, jos makuuhuoneessa on myös kirjoituspöytä ja kirjahylly. Oikeastaan maksimi, mitä tähän makuuhuoneseen voisi laittaa, on 120 cm leveän sängyn.

        Hyvin ihmisillä tuntuu parisängyt asuntoihinsa mahtuvan. Ei mulla ole ikinä ollut niin pientä makuuhuonetta, ettei sinne olisi parisänkyä mahtunut.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hienon näköinen. En tiennyt, että tuollaisia on.


    • Anonyymi

      Mieti jos baarissa joku tulisi toteamaan, että sänkyni huutaa seuralaista öisiin seikkailuihin.

      • Anonyymi

        No mie sanoisin, että pannaan se prkl peräkärriin ja vedetään ympäri kaupunkia kesäyönä, siinä sille seikkailua, voidaan käyttää veneenlaskurampillakin! Voi jee :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mie sanoisin, että pannaan se prkl peräkärriin ja vedetään ympäri kaupunkia kesäyönä, siinä sille seikkailua, voidaan käyttää veneenlaskurampillakin! Voi jee :DD

        Veneenlaskurampilta saattaisi livahtaa väljemmille vesille!


    • 160x200 oikein passeli minulle 150 cm pitkälle pätkälle. Voin halutessani nukkua vaikka poikittain.

    • Anonyymi

      90x210

      • Anonyymi

        200x220 tilaa on vaikka nukkuisi poikittain


    • Anonyymi

      60 x 200 siinä pitää nujuta kahestaa et pysyy sängysä

    • Anonyymi

      Ei ole sänkyä lainkaan. Eihän se meillä kestä :)
      Parisängyn patjat lattialla.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Jaa, sänkyni on sopiva juuri minulle, huoh!
      Kuinka pitkään vähä-älyiset vielä jaksaa näitä aloituksia, huoh!

    • 800x2000. Sopiva nukkumiseen yhdelle, hetkellisesti valveillaoloon jopa kahdelle.

      Jos aikoo nukkua yhdessä jonkun lolan tai pullervon tai molempien kanssa niin lisäleveys ehkä onkin tarpeen.

    • Sinkkuna mulla oli ensin 120x200 sänky, sitten ostin 160x200 sängyn. Ja yhä edellee, jos olisin sinkku en pienempään tyytyisi, kun 160x200. Sohva oli sitten vielä sängyksi 120x200 avattava. Ja olis yhäkin, vaikka yksin asuisin, että voi yöpyä sohvallakin joku, jos kyläilee.

    • Anonyymi

      Ei leveässä sängyssä nukkuvat saa itselleen paria yhtään helpommin kuin muut. Ainakaan täällä Suomessa

      • Anonyymi

        Aloituksessa mietin sitä psykologista aspektia, että ei kehtaa tuoda naista baarista kotiin jatkoille, kun on odottamassa 90 x 200 cm yhden hengen sänky.

        Siinä vähän jopa noloa faktaa minun tilanteestani. Kyllä. Olen sinkkumies ja minulla on 90 x 200 cm sänky. Edes teoriassa ei voi olla edes yhden yön sänkyvierasta, jos ei sitten majoituta yhdessä olohuoneeseen vuodesohvalle.

        Miksi minulla on yhden hengen sänky? Hyvä kysymys. Siksi, että olen sinkku. Tämä on vähän kuin muna ja kana. Kumpi on ensiksi: parivuode vai seurustelukumppani? Ilman parivuodetta ei ole seurustelukumppania, mutta ilman seurustelukumppania ei tarvitse parivuodetta!


    • Tässä mun huoneessa on 120 cm levee sänky. Toisessa huoneessa on kaks 90 cm leveetä ja jos haluaa nukkua leveessä, niin ne voi työntää yhteen. Mutta mä en oo ikinä nukkunu siinä huoneessa. Ja tähän huoneeseen mä en ketään muuta päästäkään.

      • Anonyymi

        120 cm on kapein mahdollinen sänky, jossa pystyy nukkumaan kaksi ihmistä (ainakin tilapäisesti). 90 cm leveä sänky on kiistatta vain yhdelle ihmiselle. Siihen ei mitenkään mahdu kahta edes yhdeksi yöksi.

        90 cm leveiden sänkyjen omistajat on tuomittu sinkuiksi jo ihan tästä lähtökohdasta, että ei kehtaa tuoda naista kotiin ja näyttää makuuhuonetta, että "täällä sitten telmitään 90 cm leveällä sängylläni".

        Sänkyostoksille pitäisi lähteä, että kehtaa tuoda naisia kotiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        120 cm on kapein mahdollinen sänky, jossa pystyy nukkumaan kaksi ihmistä (ainakin tilapäisesti). 90 cm leveä sänky on kiistatta vain yhdelle ihmiselle. Siihen ei mitenkään mahdu kahta edes yhdeksi yöksi.

        90 cm leveiden sänkyjen omistajat on tuomittu sinkuiksi jo ihan tästä lähtökohdasta, että ei kehtaa tuoda naista kotiin ja näyttää makuuhuonetta, että "täällä sitten telmitään 90 cm leveällä sängylläni".

        Sänkyostoksille pitäisi lähteä, että kehtaa tuoda naisia kotiin.

        Joo, mutta onnistuuko toi mun juttu työntää sängyt yhteen. Vai käykö niin että ne pikkuhiljaa erkaantuu ja ihminen putoo sinne väliin. Mä saisin tietenkin laitettua toiseksi vaikka sen 120 cm niin se ois 120 90 eli 210. Mutta riitahan tulisi kumpi nukkuu leveemmällä puolella. Muutonkin toi huone on ongelma, kun siinä on ne muuratut kaapit. Ja oon aatellu lekaa niille näyttää. Aika järjetöntä on ennen ollu että kaapit on muurattu, mutta kai ne ennen on sängytkin muurannu. Ei paljoo siirrelty.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Joo, mutta onnistuuko toi mun juttu työntää sängyt yhteen. Vai käykö niin että ne pikkuhiljaa erkaantuu ja ihminen putoo sinne väliin. Mä saisin tietenkin laitettua toiseksi vaikka sen 120 cm niin se ois 120 90 eli 210. Mutta riitahan tulisi kumpi nukkuu leveemmällä puolella. Muutonkin toi huone on ongelma, kun siinä on ne muuratut kaapit. Ja oon aatellu lekaa niille näyttää. Aika järjetöntä on ennen ollu että kaapit on muurattu, mutta kai ne ennen on sängytkin muurannu. Ei paljoo siirrelty.

        Kyllä kaksi runkopatjaa vierekkäin pysyy, jos sängyllä ei hypitä. Kauposita saa kiinnikkeitä, joilla vierekkäin olevat runkopatjat liitetään toisiinsa. Esim. jos laitat kaksi 80 x 200 cm runkopatjaa vierekkäin, niin sinulla on 160 x 200 cm sänky. Kahden runkopatjan päälle voi laittaa yhden ison 160 x 200 petauspatjan.

        Sinun tapauksessasi tulee ehkä kiistaa, kumpi saa leveämmän puolen sänkyä.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Joo, mutta onnistuuko toi mun juttu työntää sängyt yhteen. Vai käykö niin että ne pikkuhiljaa erkaantuu ja ihminen putoo sinne väliin. Mä saisin tietenkin laitettua toiseksi vaikka sen 120 cm niin se ois 120 90 eli 210. Mutta riitahan tulisi kumpi nukkuu leveemmällä puolella. Muutonkin toi huone on ongelma, kun siinä on ne muuratut kaapit. Ja oon aatellu lekaa niille näyttää. Aika järjetöntä on ennen ollu että kaapit on muurattu, mutta kai ne ennen on sängytkin muurannu. Ei paljoo siirrelty.

        2x90 cm ainakin toimii vallan mainiosti 180 cm leveällä petauspatjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaksi runkopatjaa vierekkäin pysyy, jos sängyllä ei hypitä. Kauposita saa kiinnikkeitä, joilla vierekkäin olevat runkopatjat liitetään toisiinsa. Esim. jos laitat kaksi 80 x 200 cm runkopatjaa vierekkäin, niin sinulla on 160 x 200 cm sänky. Kahden runkopatjan päälle voi laittaa yhden ison 160 x 200 petauspatjan.

        Sinun tapauksessasi tulee ehkä kiistaa, kumpi saa leveämmän puolen sänkyä.

        Kehto riittää🥵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        120 cm on kapein mahdollinen sänky, jossa pystyy nukkumaan kaksi ihmistä (ainakin tilapäisesti). 90 cm leveä sänky on kiistatta vain yhdelle ihmiselle. Siihen ei mitenkään mahdu kahta edes yhdeksi yöksi.

        90 cm leveiden sänkyjen omistajat on tuomittu sinkuiksi jo ihan tästä lähtökohdasta, että ei kehtaa tuoda naista kotiin ja näyttää makuuhuonetta, että "täällä sitten telmitään 90 cm leveällä sängylläni".

        Sänkyostoksille pitäisi lähteä, että kehtaa tuoda naisia kotiin.

        Ai, en oo tuota tiennyt ja hyvin olen mahtunut miehen kanssa 90 senttisessä sängyssä nukkumaan ja muutakin.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Joo, mutta onnistuuko toi mun juttu työntää sängyt yhteen. Vai käykö niin että ne pikkuhiljaa erkaantuu ja ihminen putoo sinne väliin. Mä saisin tietenkin laitettua toiseksi vaikka sen 120 cm niin se ois 120 90 eli 210. Mutta riitahan tulisi kumpi nukkuu leveemmällä puolella. Muutonkin toi huone on ongelma, kun siinä on ne muuratut kaapit. Ja oon aatellu lekaa niille näyttää. Aika järjetöntä on ennen ollu että kaapit on muurattu, mutta kai ne ennen on sängytkin muurannu. Ei paljoo siirrelty.

        Jaa, sulla on tiilikivi kaappi, no on kestävä kaappi.


    • Parisänky jäi itselle eron jälkeen. Hyvin siinä mahtuu yksin nukkumaan.

    • Anonyymi

      200 ×230 cm parvi omatekemä voi nukkua vaikka poikittain.Alla pari tuolia ja pöytä.Hyvänä puolena kun imuroi ei tarvitse kontata lattialla.

    • Anonyymi

      Vartalotyynyn kanssa jaan 120- leveän sängyn. Hyvin on mahduttu, kumpikaan ei valita.

      • Anonyymi

        Mä oon miettiny tollasta vartalotyynyä, mutta se on miehellä aika nolo. Ja joku vois luulla homoks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon miettiny tollasta vartalotyynyä, mutta se on miehellä aika nolo. Ja joku vois luulla homoks.

        Mitä homoa siinä on? Ei sillä ole sukupuolta. Voit kuvitella sen miksi haluat, itse olen kuvitellut sen vain tyynynä, joka helpottaa nukkumista. Kaikki uusi vaatii aluksi totuttelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon miettiny tollasta vartalotyynyä, mutta se on miehellä aika nolo. Ja joku vois luulla homoks.

        No ei siinäoo mitään homoa! Mitä hemmettiä?! Tyyny on tukemista varten, sillä on tosi hyvä nukkua kenen vaan, saa jalat, kädet kaikki oikein perin lepäämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä homoa siinä on? Ei sillä ole sukupuolta. Voit kuvitella sen miksi haluat, itse olen kuvitellut sen vain tyynynä, joka helpottaa nukkumista. Kaikki uusi vaatii aluksi totuttelua.

        Kummiskin mietit et se olis mies ja teipannut tekokikkelin siihen ja piirtänyt miehen kasvot eli kuvittelet et se olis oikea mies ainakin lemmen leikissä eli hankkisit iki oman oikean miehen itsellesi


    • Anonyymi

      Halityynyn kanssa 120 senttisessä sängyssä. Mahtuu vain hoikka ja pieni mies kaveriksi.

      • Anonyymi

        Mieti vielä uudestaan. Ajattele yli satakiloinen mies, jolla on vatsan ympärys vaikka 1,30m, puolet siitä on 0,65m. Hyvin mahtuu vielä sellainenkin pyörimään 1,20m leveässä sängyssä. Sitä en tiedä mitä itse pidät pienenä ja hoikka? Tämä eriävä mielipide sinun epäilyyn.


    • Anonyymi

      Mittasin sängyn mitat.
      Leveys 80cm ja pituus 200cm, kun on jalkapuolelta sängyn pääty poistettu, ei muuten mahtunut joustinpatja sänkyyn.
      Se on minun yksityis sänky, eikä sinne ketään naista mahdu oli nainen kuinka kaunis tahansa, niin ei sovi sänkyyn,

    • Anonyymi

      Yhden hengen sänky on rakenteellisesti kestää vain yhden hengen.
      Kahden hengen sänky on rakenteeltaan tukevampi ja kestää vähintään 2 henkeä.

      • Anonyymi

        On testattu, kestää kolme aktiivista aikuista...


    • Anonyymi

      Jenkkisänky 160 X 200 minulle ja kissalle riittää hyvin.

    • Minulla on 160cm ikean selkeä linjainen sänky, mutta patjaan ja sijauspatjaan olen panostanut.

      Patjaa ei ole ostettu olemattomia yövieraita vaan arkea ajatellen. 😉 Enkä edes ymmärrä mihin satunnaisia yövieraita ajatellen leveää sänkyä edes tarvitsisi, eikö läheisyyteen riitä normaali 80-90cm? Sen sijaan vakavasti otettava ja pidempiaikainen yövieras tarvitsee ajoittain myös riittäviä yöunia ja 160cm:lle alkaa olla käyttöä. 🙃

    • Anonyymi

      En pysty nukkumaan sängyssä jos siellä on toinen ihminen, ja tarvitsen muutenkin tilaa vähintään metrin nukkuakseni. Siihen on kariutuneet pari parisuhdeyritystäkin.

    • Anonyymi

      80x200 ja sellainen se tulee olemaan, koska ainoa oike tapa minulle on nukkua yksin. Ehkä korkeintaan lisäystä 90x200.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe