olen tässä miettinyt pyöräni sähköistämistä, mutta en tiedä vielä onko se järkevää. Jos teillä on kokemusta pyörän sähköistämisestä, kertokaa ihmeessä mitä pitää ottaa huomioon. Eli vinkkejä saa kertoa.
Ainiin mistäs kannattaisi ostaa akku,moottori yms?
Pyörän sähköistäminen.
9
310
Vastaukset
- Anonyymi
Älä lähde akkulinjalle lainkaan. Pitkät jatkojohdot on jo aika edullisia.
- Anonyymi
Saa aika pitkä jatkojohto olla 100km lenkille ja muutenniin hankalaksi menee?? Miten 230V virtaa sitten saa pyörään
- Anonyymi
Helpommalla pääset ostamalla sähköpyörän. Eikä maksa paljon jos ostaa perusmallin (onko se omasi pyörä sen kummempi). Rakentelukin tulee kalliiksi.
- Anonyymi
Zansoi kirjoitti:
Eipä se pyörä ole maastopyörää kummallisempi ja ihan huvin vuoksi haluaisin rakentaa itse.
Jos nyt itse olisin rakentelemassa niin ehkä joku 250 W etunapamoottori ja 500 wattituntinen akku.
Jos ja kun innostus menee ohi niin osat on helppo irrottaa, laittaa myyntiin ja palauttaa fillari luomuksi eikä rahallinen menetys ole järin suuri verrattuna siihen jos ostaisi jotain lähemmäs 1000 Watin moottoreita ja megaluokan massiivisia akkuja, noiden alla luomufillarin runko ei kauaa kestäisikään.
- Anonyymi
Ei liene edes turvallista. Ei sitä peruspyörää ole valmistaja suunnitellut lujuudellisesti kestämään mitään lisävoimalla tapahtuvaa etenemistä. Toki joku hurja täällä meilläpäin on laittanut polkupyörään jopa mopon moottorin mutta hirvittää, ei pyörän runko, akselit ja laakerit ja sellaiset ole tuohon tarkoitettu. Ihmisen teho vaikkapa pyörän polkemisessa on useimmilla miehilläkin eneintään luokkaa 150 wattia, sitä voi sitten verrata suhteuttaa esim. mopon moottorin tehoon joka on virittelemättömälläkin koneella helposti kymmenkertainen...
- Anonyymi
Terve Sale.
- Anonyymi
On järkevää jos on lihasheikkoutta tai muuta kremppaa ettei normaalisti polkeminen luonnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039