Valmistettiinko 2000-luvun alussa (2004?) Hai saappaita, joissa remmi yllä ja tuon pyöreän hai logon sijaan nokian laattalogo? Onko kukaan nähnyt myytävän milloin noita? Näin tänään suht hyvin säilyneen parin. Lähes käyttämättömän oloiset. Tuo nokian laattalogo sai ajatukset sinne 2000. Luvun alkuun. Ei ollut itse tuunattu.
Hai saappaat joissa remmi varren yläosassa
4
420
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, minulla oli sellaiset punaiset. Niitä tehtiin myös sinisenä, mutta se sininen oli jotenkin tosi pliisu värisävy. Aika pian se malli muuttui sitten remmittömäksi, tuli uudet värit ja se pyöreä logo. En ole kyllä missään nähnyt niitä enää. Ei kirpputoreilla eikä netissä.
- Anonyymi
Miksihän muuttivat?
- Anonyymi
Kyllä. Remmin pois jättäminen lienee pienentänyt tuotantokustannuksia?
- Anonyymi
Niitä valmistettiin vuosina 2003 ja 2004. 2004 syksyllä tuli ilman kiristysremmiä oleva malli tuotantoon. 03 ja 04 vuoden mallissa ei myöskään ollut kantapään takana olevaa valkoista koristetta.. Muistan kun nuo oli juuri tulleet myyntiin. Ostettiin vaimon kanssa heti sellaiset. Vaimolla oli punaiset ja minulla siniset. Siitä lähtien meillä on aina ollut Hai-saappaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422266Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2362055- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151217
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271107- 741009
- 65973
- 70960