Joku joka on tosi kiva ja tulette juttuun ja se rakastaa sinua oikeasti mutta se on vähän lihava ja pienet tissit /pieni kikkeli eikä muutenkaan ihan täydellinen vartalo mutta kaunniit tai komeat kasvot on
Kelpaiskos kumppaniksesi
9
62
Vastaukset
- Anonyymi
Naisille riittää että mies on komea. Jos luonne on jännämäinen niin kelpaa naisille.
- Anonyymi
Kasvot eivät korvaa mulle yhtään mitään. Tosin pidän paljon enemmän pikkuisen "huonommasta" kropasta miehellä. Sellanen pieni "isivatsa" on erittäin fine. Sun täytyy määritellä mitä se "pieni kikkeli" sulle tarkottaa.
No eiköhän tavallisille ihmisille koko paketti pidä iskee kohdalleen kokonaisuutena?
Mutta ei sitä pysty/kykene selittämään täällä....
Ei varsinkaan sinulle...(sitä on moni yrittänyt)Munsta tuntuu että mulla alkaa vääristymään mielikuva sinkuista tämän kaltaisten aloitusten myötä. Mutta joo, kikkeli kumppanilla ei kiva.
- Anonyymi
Munsta on tuntunut jo kauan, että tämä palsta vääristää sekä mielikuvaa sinkuista, että miehistä yleisesti. Onneksi on tuo oikea elämän pitämässä kiinni todellisuudessa.
Minulle se ihminen on tärkein. En vieläkään ole ulkonäkökeskeinen.
- Anonyymi
Upeaa niin voi olla et pienet tissit mut muuten seksikäs ja tosi kiva ja tuutte juttuun niin kun miehen sydän rakastuu niin se tosiaan rakastuu neiti oikeaan
Anonyymi kirjoitti:
Upeaa niin voi olla et pienet tissit mut muuten seksikäs ja tosi kiva ja tuutte juttuun niin kun miehen sydän rakastuu niin se tosiaan rakastuu neiti oikeaan
Höpsis.. tiedät että olen nainen. Ja hetero. Ja tiedät myös etten ole halukas tähän leikkiin lähtemään. En koskaan saa sinua lopettamaan kiusantekoasi, joten en edes yritä. Joten jätän taas kerran jatkossa juttusi arvoon arvaamattomaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tämä suolipalsta yllätti minut Pikku-pirpana ja 23:13 kommentoija ❤️🔥
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223794- 162735
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3842096Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271751
- 311657
- 321619
- 141297
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671212- 121151