34 vuotiaalle naiselle raha on tärkeintä elämässä

Anonyymi

https://www.is.fi/viihde/art-2000008898779.html
"Suomen kovapalkkaisimpiin somevaikuttajiin kuuluva Natalia Salmela, 34, on kasvattanut omaisuuttaan määrätietoisesti asuntosijoituksilla ja käärinyt muhkeat voitot itselleen. Hän on ostanut kahdeksassa vuodessa seitsemän asuntoa ja lisää on tiedossa.
– Nyt olisi tarkoitus alkaa kasvattaa nimenomaan yrityksen sijoitussalkkua niillä asunnoilla. Olen pyrkinyt siihen jo muutaman vuoden ajan, ja nyt se on vihdoin mahdollista.
Salmelan tarkoitus ei ole kuitenkaan hankkia kymmeniä tai satoja sijoitusasuntoja, sillä hän haluaa tehdä elämässä myös muuta. Hän tekee rahaan keskittyvää Mamma betalar -podcastia, somevaikuttajan töitä ja omistaa osan Satokausikalenterista. Syksyllä hän julkaisee ystävänsä Jasmin Hamidin kanssa kirjan, joka opastaa lapsia rahankäyttöön.
Salmela on kertonut Mamma Betalar -podcastissaan, että hänen oman asuntosalkkunsa arvo on nykyään noin kaksi miljoonaa euroa.
Tällä hetkellä Salmela etsii itselleen jälleen uutta sijoitusyksiötä, jonka hän voisi remontoida lapsiperhearjen ohessa. Hän haaveilee myös vanhan tehtaan tai vaikka koulun ostamisesta joskus tulevaisuudessa.
– Mun mielestä ei saa pysähtyä. Pitää vaan jatkaa koko ajan."

Ei tuo nainen puhu totta, toteaa, että haluaa tehdä elämässään muuta, kuin hankkia sijoitus asuntoja, mutta koko ajan on hankkimassa uusia asuntoja ja toteaa, ettei saa pysähtyä, vaan jatkaa eteenpäin.
Jos haluaa tehdä elämässä muutakin, niin silloin möisi 2 miljoonan arvoisen asuntosalkkunsa ja alkaisi elämään, eikä hankkisi lisää asuntoja.

47

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se, että tekee elämässään asioita, joita itse haluaa tehdä, ei sinusta ole elämistä? Miten hänen sinusta tulisi elää elämäänsä?

• Anonyymi

Palvoa miestä ja tehdä lapsia. Nöyränä. 🙄

• Anonyymi

Mulle jäi epäselväksi mikä sua tossa asiassa nyt risoo tai pohdituttaa. Sekö, että hän ilmeisesti määrittää elämisen eri tavalla kuin sinä ja haluaa elää elämäänsä eri tavalla kuin sinä?

• Anonyymi

Kateus vissiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus vissiin.

Jatkoa. Avasin aloituksen linkin, olen nähnyt usein tuon naisen jossain keskusteluohjelmissa, tykkään kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa. Avasin aloituksen linkin, olen nähnyt usein tuon naisen jossain keskusteluohjelmissa, tykkään kyllä.

Kyllä mäkin hänet olen usein jossain just tollasissa ohejlmissa nähnyt. Taisi ainakin aiemmin olla aika usein ihan Ylen Aamuteevessäkin keskustelemassa jossain heidän paneeleissaan. Kyllä hän oman asiansa tuntuu hyvin osaavan. Itse en hänen mielipiteitään monessakaan asiassa jaa, mutta ihan fiksun ihmisen oloinen. Ei mitenkään ärsyttävän voimakkaasti niitä omia juttujaan tyrkyttänyt.

• Anonyymi

Fiksu kun sijoittanut rahansa. Varmaan riittää kyl massia elämiseenkin tuolla muijalla.

Minä se vain tuhlaan viimeisen sentinkin kaikkeen turhaan.

Ja kyllähän se tuntuu "elämiseltä"🤭😝

• Anonyymi

Niin joo ja lisään, et mulla on kyl hienompi kämppä ja oon paremmin pukeutunut ja kauniimpi kun tuo, lol

• Anonyymi

Ihanaa. Talous kuntoon ja miehet vaan käyttöön👌💎

• Anonyymi

Noh no noita on muitakin
      Moni älykäs twkee niin
      Ilman rahaa ei ole vapautra
      No sijoitra naisellw sopipi sijota mies

• Anonyymi

Minulla oli kolme sijoitusasuntoa mutta myin kaksi koska sain hyvät voitot. Yhtä minä vuokraan. Ostin kesämökin jota vuokraan ihmisille ja saan siitä noin 30 -40 tonnia vuodessa voittoa.

• Anonyymi

Näinhän se elämä menee kun 33 ja puolivuotiaana pitäisi kasvaa. Edes hieman.

• Telkkariesiintymistensä perusteella olen pitänyt tuota jotenkin ärsyttävän oloisena, en henkilökohtaisesti viehäty hänen ulkonäöstään, olen osapuilleen tiennyt että on suht hyvätuloinen, mutta noi summat tuli nyt ihan uutena tietona 😮

En mä tiedä, ei mulla tietenkään henkilökohtaisella tasolla ole mitään tuntematonta ihmistä vastaan, eikä mitään senkään perusteella että hän on nainen ja äiti. Mutta kun ei toi kovinkaan montaa vuotta mua vanhempi ole, ja kuten tiedätte, niin mulla tämä kehitys meni ainakin tähän asti jokseenkin toisinpäin, että ensin puolisen miljoonaa perintöä ohi suun, sitten yksinasuminen ja sen tuomat kustannusrakennemuutokset kotitaloudessa, ja nyt ajankohtaisena lisämausteena vielä inflaatio nostamassa hintoja, niin pistäähän toi noin niinku lähtökohtaisesti ja periaatteessa vähän ketuttamaan. Mutta jos ajatellaan miten epävarmoja aikoja eletään, sijoitusten arvot voi vaihdella paljon ja yllättävästi, ja toi Salmela on tehnyt itsestään "hieman" erilaisen somebrändin kuin mä itsestäni, niin mahdollinen alamäki tulee kyllä samalla olemaan melkoinen kasvojenmenetys jos näin joskus käy. Parempi pyy pivossa kuin kymmenen langalla 🙄
      Ja vaikka asiaa mitenpäin selittelisi, niin jos ja kun nämä epävarmat ajat, inflaatio, sijoitusasuntojen hinnat Nato-jäsenyyden myötä jne. vaikuttavat ainakin jossain määrin suomalaisen bisnesnaisen elämään negatiivisesti, niin de facto Vladimir Putin on silloin toimillaan osoittanut olevansa suomalaista bisnesnaista vahvempi. Piste. Oma jonkinlainen Tukholma-syndroomani nyt on luku sinänsä, kun virnuilen vahingoniloisena sisäänpäin tankilla käydessä, mutta muutoin kritisoin usein ääneen bensan hinnanousua yms. 😂

Kokonaan toinen juttu onkin toi, että milloin hän aikoo elää elämäänsä eikä vain keskittyä tuohon rahanhaalimiseen, ja minkälaisia arvoja esim. hänen lapsensa oppii ja ammentaa. No varmasti säästäväisyyttä ja kurinalaisuutta, mikä ei ole paha asia ja tavallaan pelastanut mutkin, vaikka se säästäväisyys muutamia vuosia sitten aiheutti jopa psykoottisia oireita "pelkän" pakkomielteisyyden lisäksi. Mutta noin niinku esim. siitä näkökulmasta, miten pienempituloisista puhutaan kotona, ymmärtääkö kyseinen kakara viimeistään kouluiässä että hyvin todennäköisesti valtaosa luokkakavereista on hyvin erilaisista perheistä, kokeeko stressiä ja painetta ura-asioissa jne. No, mä en ole yhtään lasta kasvattanut, joten ei ole kauheasti varaa kommentoida, eikä mulla ole mitään syytä epäillä etteikö tämä Salmela ottaisi näitä seikkoja huomioon kasvatuksessa.

Surullisinta koko hommassa on joka tapauksessa se, että jos hän aikoo olla uskottava bosslady ja pitkän tähtäimen sijoittaja, niin ei tolla ulkonäöllä päästä lähellekään vaikkapa jonkun Kirsti Paakkasen, Lenita Airiston, Aira Samulinin jne. karismaa vanhempanakin naisena, ja nimenomaan uranaisena. Kaula ja käsivarret nyt roikkuu itse kullakin iän myötä, ei siinä mitään, mutta voi luoja miltä noi tatuoinnit näyttää vaikka vuonna 2058 jolloin hän olisi 70-vuotias, ja jossain silloisessa metaversumiohjelmassa kertomassa jotain meetoo-juttuja 2010-luvulta 🤦‍♂️😂

• Niin ja lisäyksenä sen verran tuohon lastenkasvattamiseen, että mä todellakin olin lapsena ja kouluiässä kohtuullisen tietämätön yhteiskunnan toimintamalleista yms. kun äitini ei käynyt silloin töissä, isovanhemmat oli eläkkeellä ja elivät pääomatuloilla, vietin silloin kerrostalossa asuessamme paljon aikaa talkkarin kanssa, jonka aikataulut, kahvitauot yms. olivat nyt vähintäänkin joustavia ja antoi pienelle lapselle aika yksipuolisen kuvan työelämästä. Koulussa alaluokilla oli todellakin paljon kiusallisia tilanteita, joissa tahattomasti näyttäydyin jotenkin kultalusikka persuksissa syntyneenä kakarana, jos esim. ihmettelin ääneen miksi muiden vanhemmat käy töissä, miksi joku "joutuu" opettajaksi, miksi viikkoraha oli joku tasasumma jne. 🙄 Jälkeenpäin ajatellen, kyllä mäkin olisin kiusannut tollasta kakaraa, joka oppii lukemaan ja laskemaan 3-vuotiaana, mutta töksäyttelee 10-vuotiaana ihan awkwardeja juttuja.

Joskus yläasteella ja amiksessa sentään aloin ymmärtämään yhteiskunnan rakenteita, pidin suuni kiinni aiheeseen liittyen jne. mutta kyllä silloinkin kouluissa liikkui välillä juttuja perheeni raha-asioista. Kun olin todella tyylitajuton, vaatteet jotain Tokmannia, äidilläni oli silloin yli 20v vanha Carina jne. Mutta sitten taas toisaalta tietäjät tiesi, että täällä on paljon tilaa, iso talo, mulla oli silloin mopo ja peltoautoja yms. niin herättihän ne tunteita joissakin. Lähinnä ensin innostusta kun sai tuntikausia ajella pellolla, silloin ei snäppäilty reaaliajassa mitään storyja, ja sitten myöhemmin voikin sopivasti koulussa tai galtsussa haukkua vehkeet sysipaskoiksi. 🙄

• Anonyymi

Ollaanpas sitä nyt kateellisia ja katkeria Jos kyseistä naista hänen tatuoinnit, tai ryppynsä iän myötä vaivaavat, niin eiköhän hänellä ole rahaa hoitaa nekin jutut miten haluaa. Eikä sijoittaminen ulkonäköä katso.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaanpas sitä nyt kateellisia ja katkeria Jos kyseistä naista hänen tatuoinnit, tai ryppynsä iän myötä vaivaavat, niin eiköhän hänellä ole rahaa hoitaa nekin jutut miten haluaa. Eikä sijoittaminen ulkonäköä katso.

Samaa mietin, että kylläpäs olikin katkera ja kateellinen valitus.

• Anonyymi kirjoitti:

Periaatteessa olet ihan oikeassa. Kyllä nämä asiat sen verran ovat mua syöneet, että varmasti jonkinlaista kateellisuutta ja katkeruutta tunnen itseäni selvästi menestyneempiä oman ikäluokkani ihmisiä kohtaan, varsinkin jos eivät imagoltaan tai arvomaailmaltaan herätä kunnioitusta henkilökohtaisesti. Ihan eri juttu on vaikkapa joku Max Verstappen tai Lance Stroll, joiden suuntaan en ole yhtään katkera. Miljonääri- tai jopa miljardööri-isien pojat ovat kuitenkin aika lailla eri asia kuin self-made menestynyt oman ikäluokkani suomalainen.

Mutta sen verran täytyy sanoa, että todennäköisesti nämä kirjoitukseni ketjussa ovat aika lailla kesyimmästä päästä, mihin kaikkeen Salmelan kaltainen julkkis tänä päivänä törmännee somessa ja palstoilla. 🙄 Kun tietääkseni ihan suht hyvien käytöstapojen puitteissa pysyttelin, enkä käyttänyt asiatonta kieltä tms.

Mistä tullaan myös siihen, että jos/kun kirjoitin ajatuksiani ketjun aiheeseen liittyen, ja monesta muustakin, niin se pitää mut osapuilleen järjissäni, ja oikeassa elämässä yleensä ystävällisenä, hyväkäytöksisenä, rauhallisena, halutessani osaan pitää mölyt mahassa jne. Terveempää se mielestäni on pohtia esim. tällaisella palstalla Suomen tämänhetkistä luokkayhteiskuntaa, nostaen samalla itseni eräänlaiseksi vastakkaiseksi esimerkiksi Salmelaan verrattuna, kuin haistatella kasvotusten ihmisille tai purkaa pahaa oloaan vaarantaen muiden turvallisuuden (vrt. tapaus Lapuan kirjasto). 🙄

Mä olen ehkä katkera ja kateellinen, mutta rohkenen veikata että Salmelan (ja monen muun julkkiksen) inboxien sisältöihin verrattuna ihan pyhäkoulupoika.

• Anonyymi

Miksi tuon artikkelin naisen ulkonäön pitäisi millään tavalla viehättää sinua? Uutisessa ei ollut puhe hänen ulkonäöstään, mutta koit kuitenkin tarpeelliseksi vetää asian esiin? Ei voinut keskittyä itse asiaan eli sijoittamiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuon artikkelin naisen ulkonäön pitäisi millään tavalla viehättää sinua? Uutisessa ei ollut puhe hänen ulkonäöstään, mutta koit kuitenkin tarpeelliseksi vetää asian esiin? Ei voinut keskittyä itse asiaan eli sijoittamiseen?

Ainahan näiden pitää kommentoida naisten ulkonäköä. Aina.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei tarvitsekaan, en mä häntä iskemässä ole, ja tuskin hänkään mua 😂 Tottakai se riittää, että hän on itse tyytyväinen omaan ulkonäköönsä (myös tulevaisuudessakin) ja jos hänellä on kumppani, niin oletettavasti tämä näkee hänet nättinä. Se riittää, eikä asia kuulu sen enempää muille kuten mulle. Siinä olet ihan oikeassa.

Eikä kenenkään ulkonäkö tietenkään vaikuta automaattisesti siihen, mitä työtä tekee tai miten siitä suoriutuu. Olen mäkin nähnyt esim. hammaslääkärillä näkyviä tatuointeja käsivarsissa enkä tietenkään sen perusteella kyseenalaistanut hänen ammattitaitoansa.

Mutta mä en siltikään näe, että artikkelin nainen saavuttaisi samanlaista ajatonta, tyylikästä, hillittyä, vahvan naisen karismaa kuten ylemmässä viestissä mainitsemani esimerkit. Menee ehkä vähän ohi varsinaisen aiheen, mutta niinhän tällä palstalla usein on tapana mennä.

Ja kun henkilökohtaisesti ei ole kauheasti kompetenssia olla Salmelaa parempi esim. työuraan, ansiotuloihin, omaan työkykyyn yms. liittyen, niin olen silti joka tapauksessa valkoinen heteromies ja keinovalikoimassani on aina naisen ulkonäkö ja äitiystaidot, jos tekee mieli purkaa ajatuksiaan. Niitä ei voi kukaan viedä pois. 😅

Ihan ylimmässä viestissäni ollut Putin-vertaus oli aika makaaberi, joo, mutta itse en ole pitkin tätä vuotta missään vaiheessa edes aliarvioinut häntä tai kuvitellutkaan, että pakotteet vaikuttaisivat konfliktin kulkuun välittömästi, vaan päinvastoin tajunnut kuinka paljon ne aiheuttaa ongelmia eri EU-maissa. En tietenkään osaa ennustaa mihin suuntaan maailma menee, eteneekö vihreä siirtymä kuten poliitikkojen ja lobbarien päiväunissa, vai onko väliaikaisesti paluu kivihiileen yms. Viisas sijoittaja kuten artikkelin nainen on toki hajauttanut sijoituksiaan, mutta jos ne painottuvat kovastikin uusiutuvaan energiaan, sijoitusasunnot voivat olla hetken päästä joko valtavan energiauudistuksen taikka parin taka-askeleen tarpeessa, kaikki teknokuplat ja bittivaluutat jne. niin paljon enemmän hänellä on menetettävää kuin mulla, ja mä tiedän miltä se tuntuu. Ei todellakaan kivalta. En tietenkään toivo että hänelle niin käy, ihan lapsenkin parasta ajatellen, mutta jos itse olisin sijoittaja, niin olisin näinä aikoina kyllä harvinaisen hiljaa varallisuudestani. Ei tietääkseni esim. Jethrollakaan kovin hyvin mene nykyisin, vaikka varsin leveää elämää on elänyt 🤨

• Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

No ei tarvitsekaan, en mä häntä iskemässä ole, ja tuskin hänkään mua 😂 Tottakai se riittää, että hän on itse tyytyväinen omaan ulkonäköönsä (myös tulevaisuudessakin) ja jos hänellä on kumppani, niin oletettavasti tämä näkee hänet nättinä. Se riittää, eikä asia kuulu sen enempää muille kuten mulle. Siinä olet ihan oikeassa.

Eikä kenenkään ulkonäkö tietenkään vaikuta automaattisesti siihen, mitä työtä tekee tai miten siitä suoriutuu. Olen mäkin nähnyt esim. hammaslääkärillä näkyviä tatuointeja käsivarsissa enkä tietenkään sen perusteella kyseenalaistanut hänen ammattitaitoansa.

Mutta mä en siltikään näe, että artikkelin nainen saavuttaisi samanlaista ajatonta, tyylikästä, hillittyä, vahvan naisen karismaa kuten ylemmässä viestissä mainitsemani esimerkit. Menee ehkä vähän ohi varsinaisen aiheen, mutta niinhän tällä palstalla usein on tapana mennä.

Ja kun henkilökohtaisesti ei ole kauheasti kompetenssia olla Salmelaa parempi esim. työuraan, ansiotuloihin, omaan työkykyyn yms. liittyen, niin olen silti joka tapauksessa valkoinen heteromies ja keinovalikoimassani on aina naisen ulkonäkö ja äitiystaidot, jos tekee mieli purkaa ajatuksiaan. Niitä ei voi kukaan viedä pois. 😅

Ihan ylimmässä viestissäni ollut Putin-vertaus oli aika makaaberi, joo, mutta itse en ole pitkin tätä vuotta missään vaiheessa edes aliarvioinut häntä tai kuvitellutkaan, että pakotteet vaikuttaisivat konfliktin kulkuun välittömästi, vaan päinvastoin tajunnut kuinka paljon ne aiheuttaa ongelmia eri EU-maissa. En tietenkään osaa ennustaa mihin suuntaan maailma menee, eteneekö vihreä siirtymä kuten poliitikkojen ja lobbarien päiväunissa, vai onko väliaikaisesti paluu kivihiileen yms. Viisas sijoittaja kuten artikkelin nainen on toki hajauttanut sijoituksiaan, mutta jos ne painottuvat kovastikin uusiutuvaan energiaan, sijoitusasunnot voivat olla hetken päästä joko valtavan energiauudistuksen taikka parin taka-askeleen tarpeessa, kaikki teknokuplat ja bittivaluutat jne. niin paljon enemmän hänellä on menetettävää kuin mulla, ja mä tiedän miltä se tuntuu. Ei todellakaan kivalta. En tietenkään toivo että hänelle niin käy, ihan lapsenkin parasta ajatellen, mutta jos itse olisin sijoittaja, niin olisin näinä aikoina kyllä harvinaisen hiljaa varallisuudestani. Ei tietääkseni esim. Jethrollakaan kovin hyvin mene nykyisin, vaikka varsin leveää elämää on elänyt 🤨

Edelleen, miten tuon naisen ulkonäkö millään tavalla liittyi tuohon artikkelin aiheeseen? Ja miksi sulla on niin hirveä hinku ruotia sitä ulkonäköä, etkä voi vaan keskittyä uutisen aiheeseen eli sijoittamiseen? Jos artikkelin kohde olisi mies, miettisitkö yhtä paljon hänen ulkonäköään?

• Anonyymi kirjoitti:

Edelleen, miten tuon naisen ulkonäkö millään tavalla liittyi tuohon artikkelin aiheeseen? Ja miksi sulla on niin hirveä hinku ruotia sitä ulkonäköä, etkä voi vaan keskittyä uutisen aiheeseen eli sijoittamiseen? Jos artikkelin kohde olisi mies, miettisitkö yhtä paljon hänen ulkonäköään?

Tuskin kenenkään muun tarvitsisi kirjoittaa tällaista disclaimeria kuin mun, mutta siis sanottakoon että tunnistan kyllä sattuman enkä koe asioita mitenkään henkilökohtaisesti, vaikka välillä palstalla murjaisenkin "karma" kuten Alonso joskus tiimiradiossa Palmerin keskeytettyä hänen edeltään 😂

Mutta jos ajatellaan vaikka 20 vuoden aikajanaa, niin toissa vuosikymmenen alkupuolella ja puolivälissä se huushollimme köyhtyminen tapahtui vähitellen, ja asia valkeni mulle joskus 2009 tms. kun maksoin lopulta opintolainalla äitini laskuja. Syy oli siis yksinomaan hänen huonot valinnat, todennäköisesti jonkun sairauden aiheuttamana, mutta kuitenkin. Sitten hän sairasti aikansa, sittemmin yksin asuessani tuli korona-aika, nyt Ukrainan konflikti jne. jotka väistämättä ovat sekoittaneet taloutta Euroopassa, niin en voi välttyä pieneltä vahingonilolta. Joka ei siis kohdistu yhdenkään siviilin tai sotilaan henkeen, vaan juurikin länsimaisiin herroihin ja näihin tatuoituihin sijoittelijoihin.

Minkä äitivainaa tuhosi multa mun nenäni edestä, niin saman on nyt tehnyt monelle yritykselle tai sijoittajalle koronapandemia ja Ukrainan konflikti heijastusvaikutuksineen. Payback is a btch ja parasta siinä on se, kun itse ei tarvitse tehdä muuta kuin lukea, virnuilla ja kommentoida uutisia. 😂

Tässä monimutkaisessa tunnesopassa artikkelin naisen ulkonäkö on oikeastaan ihan sivuseikka. Tuskin olisin maininnut ollenkaan, jos olisin henkilökohtaisesti pitänyt häntä ulkonäöllisesti viehättävänä.

• Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

Tuskin kenenkään muun tarvitsisi kirjoittaa tällaista disclaimeria kuin mun, mutta siis sanottakoon että tunnistan kyllä sattuman enkä koe asioita mitenkään henkilökohtaisesti, vaikka välillä palstalla murjaisenkin "karma" kuten Alonso joskus tiimiradiossa Palmerin keskeytettyä hänen edeltään 😂

Mutta jos ajatellaan vaikka 20 vuoden aikajanaa, niin toissa vuosikymmenen alkupuolella ja puolivälissä se huushollimme köyhtyminen tapahtui vähitellen, ja asia valkeni mulle joskus 2009 tms. kun maksoin lopulta opintolainalla äitini laskuja. Syy oli siis yksinomaan hänen huonot valinnat, todennäköisesti jonkun sairauden aiheuttamana, mutta kuitenkin. Sitten hän sairasti aikansa, sittemmin yksin asuessani tuli korona-aika, nyt Ukrainan konflikti jne. jotka väistämättä ovat sekoittaneet taloutta Euroopassa, niin en voi välttyä pieneltä vahingonilolta. Joka ei siis kohdistu yhdenkään siviilin tai sotilaan henkeen, vaan juurikin länsimaisiin herroihin ja näihin tatuoituihin sijoittelijoihin.

Minkä äitivainaa tuhosi multa mun nenäni edestä, niin saman on nyt tehnyt monelle yritykselle tai sijoittajalle koronapandemia ja Ukrainan konflikti heijastusvaikutuksineen. Payback is a btch ja parasta siinä on se, kun itse ei tarvitse tehdä muuta kuin lukea, virnuilla ja kommentoida uutisia. 😂

Tässä monimutkaisessa tunnesopassa artikkelin naisen ulkonäkö on oikeastaan ihan sivuseikka. Tuskin olisin maininnut ollenkaan, jos olisin henkilökohtaisesti pitänyt häntä ulkonäöllisesti viehättävänä.

Eli kun uutisen aiheena olevan henkilön ulkonäkö viehättää sinua, se on sivuseikka. Mutta jos uutisen aiheena olevan henkilön ulkonäkö ei viehätä sinua, se nouseekin tärkeäksi asiaksi?

Miten suhtaudut uutisartikkeleihin joissa aiheena on mies? Onko sama homma eli jos pidät miestä viehättävänä, et kommentoi ulkonäköä vaan kykenet keskustelemaan aiheesta? Mutta jos et pidä miestä viehättävänä, viet keskustelun sivuraiteille ruotimaan miehen sinua ei-miellyttävää ulkonäköä, ja vertailet häntä muihin, sinusta viehättävämpiin miehiin?

• hondakuski kirjoitti:

Totta puhuen, en mä edes tiedä osuuko tämä kollektiivinen keskisormi kuinka paljon näihin mainitsemiini "herroihin", ikäisiini naisiin joiden ulkonäköä tölvin vai kuinka paljon ikäänkuin haudan taakse 🙄😬

Ja ilman muuta suhtautumiseni Putiniin muuttui ja koki valtavan särön helmikuussa, mutta ei se silti muuta sitä, että olen sitä ennen varmaan yli vuosikymmenen ajan pyöritellyt päässäni mielikuvaa siitä että hän on biologisen isäni ikäinen, Leningrad oli silloin Åbon ystävyyskaupunki, kuinka tosimies ja alfa hän on ollut julkisissa esiintymisissään jne. Ja nyt kuin "tilauksesta" pisti koronan jälkeen maailmankirjat sekaisin, jossa kylläkin on vain häviäjiä, poislukien USA:n aseteollisuus, mutta mulle se on periaatteessa kohtuu sama kun olen jo pudonnut siitä asemasta mihin synnyin, ja rytinällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli kun uutisen aiheena olevan henkilön ulkonäkö viehättää sinua, se on sivuseikka. Mutta jos uutisen aiheena olevan henkilön ulkonäkö ei viehätä sinua, se nouseekin tärkeäksi asiaksi?

Miten suhtaudut uutisartikkeleihin joissa aiheena on mies? Onko sama homma eli jos pidät miestä viehättävänä, et kommentoi ulkonäköä vaan kykenet keskustelemaan aiheesta? Mutta jos et pidä miestä viehättävänä, viet keskustelun sivuraiteille ruotimaan miehen sinua ei-miellyttävää ulkonäköä, ja vertailet häntä muihin, sinusta viehättävämpiin miehiin?

Olen mä joidenkin miestenkin ulkonäköä kommentoinut, ja voin tässäkin yhteydessä todeta ettei esim. Jethro ole todellakaan mikään komea mies, vaan status perustuu rahaan ja supliikkitaitoihin. Eikä hän tietenkään ole ainoa laatuaan.

Joskus naureskelin jossain autourheiluketjussa myös entistä kilpa-autoilijaa Alex Tagliania, joka on aika pienikokoinen kimeä-ääninen kanadanranskalainen ja kerran 2006 meni kypärä päässä isottelemaan jämäkkäniskaiselle kaljulle Paul Tracylle (kolarin syylliselle), joka oli jo riisunut kypäränsä, mutta antoi tälle Taglianille ilmeisesti turpiin avoimen visiirin läpi kaadettuaan raukan ensin maahan 😂 Eli kyllä mun tulee joskus sivuutettua faktoja tai katsottua niitä vähän värilasien läpi, riippuen siitä pidänkö jotain miestä alfana vaiko en.

Mutta samat asiat eivät kuitenkaan nosta naisten ja miesten tasoa samalla tavalla. Naisilla se on usein ulkonäkö, miehillä alfa-asema jne. joten suora vertailu on vähän irrelevanttia, varsinkin kun en ole miehistä siinä mielessä kiinnostunut.

• Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

Olen mä joidenkin miestenkin ulkonäköä kommentoinut, ja voin tässäkin yhteydessä todeta ettei esim. Jethro ole todellakaan mikään komea mies, vaan status perustuu rahaan ja supliikkitaitoihin. Eikä hän tietenkään ole ainoa laatuaan.

Joskus naureskelin jossain autourheiluketjussa myös entistä kilpa-autoilijaa Alex Tagliania, joka on aika pienikokoinen kimeä-ääninen kanadanranskalainen ja kerran 2006 meni kypärä päässä isottelemaan jämäkkäniskaiselle kaljulle Paul Tracylle (kolarin syylliselle), joka oli jo riisunut kypäränsä, mutta antoi tälle Taglianille ilmeisesti turpiin avoimen visiirin läpi kaadettuaan raukan ensin maahan 😂 Eli kyllä mun tulee joskus sivuutettua faktoja tai katsottua niitä vähän värilasien läpi, riippuen siitä pidänkö jotain miestä alfana vaiko en.

Mutta samat asiat eivät kuitenkaan nosta naisten ja miesten tasoa samalla tavalla. Naisilla se on usein ulkonäkö, miehillä alfa-asema jne. joten suora vertailu on vähän irrelevanttia, varsinkin kun en ole miehistä siinä mielessä kiinnostunut.

Selitä nyt vielä miten ihmisen ulkonäkö vaikuttaa menestykseen esim. asuntosijoitusmarkkinoilla?

Onko niin että sinä et asuntoa myydessä tee kauppaa ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei viehätä sinua?
        Myyt siis ennemmin kauniille/ komealle, jolla ei ole varaa maksaa pyytämääsi summaa, kuin sellaiselle jolla olisi suoraan latoa kauppasumma pöytään, mutta jonka ulkonäöstä et pidä?

Sijoitusmaailmassa ei ole harvinaista, että myyjä ja ostaja eivät koskaan näe toistensa naamoja. Siellä ulkonäkö ei merkitse mitään. Siellä alfa-asema ei merkitse mitään. Vain sillä on väliä, onko ostajalla varaa maksaa myyjälle sopiva summa, jotta myyjä luopuu omaisuudestaan.

Niin että vielä kerran: miten se ulkonäkö/ asema/ jne. vaikuttaa sijoitusmaailmassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Selitä nyt vielä miten ihmisen ulkonäkö vaikuttaa menestykseen esim. asuntosijoitusmarkkinoilla?

Onko niin että sinä et asuntoa myydessä tee kauppaa ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei viehätä sinua?
        Myyt siis ennemmin kauniille/ komealle, jolla ei ole varaa maksaa pyytämääsi summaa, kuin sellaiselle jolla olisi suoraan latoa kauppasumma pöytään, mutta jonka ulkonäöstä et pidä?

Sijoitusmaailmassa ei ole harvinaista, että myyjä ja ostaja eivät koskaan näe toistensa naamoja. Siellä ulkonäkö ei merkitse mitään. Siellä alfa-asema ei merkitse mitään. Vain sillä on väliä, onko ostajalla varaa maksaa myyjälle sopiva summa, jotta myyjä luopuu omaisuudestaan.

Niin että vielä kerran: miten se ulkonäkö/ asema/ jne. vaikuttaa sijoitusmaailmassa?

Eihän se sinänsä vaikuta, totesin mä sen jo tuossa ylempänä ja nostin myös sen hammaslääkärin yhtenä esimerkkinä. Ei kenenkään ulkonäkö ole pois tämän ammattitaidosta, eikä mulla tietenkään ole mitään naamarajaa, paitsi ehkä Tinderissä jos siellä pyörisin edelleen. Hänen työnsä eli sijoittaminen ja pohdiskeluni siitä, kuinka karismaattiseksi grand old bossladyksi hän vuosikymmenien saatossa kehittyy, ovat keskenään tavallaan ihan eri asioita eikä niitä pitäisi sotkea keskenään. Vaikka mä itse taisin niin tehdäkin.

Voitit tämän freimin. Ei Salmelan ulkonäkö vaikuta hänen ammattitaitoonsa, eikä mun olisi pitänyt nostaa sitä esiin yksittäisenä asiana tai ainakaan sekoittaa sitä hänen työhönsä.

Mielipiteeseen jokaisella silti on oikeus, myös niillä kymmenillä ellei sadoilla naisilla, joilta olen teini-iästä lähtien saanut pakkeja tai huonoa kohtelua osakseni. Tosin se ei ole juuri koskaan liittynyt ulkonäkööni, vaan muihin ominaisuuksiini miehenä, mutta kuten sanottu niin miesten ja naisten tasoa määrittelee eri asiat. Salmela voi olla miljonääri, mutta ei läheskään kaikkien miesten silmissä viehättävä. Jethro voi olla ulkonäöllisesti keskitason alapuolella oleva mies, mutta raha ja supliikki paikkaa todella paljon naisten silmissä. Mutta tosiaan nämä esimerkit on ihan off-topicia, joka lähti vähän rönsyilemään, eikä liity kummankaan ammattiin mitenkään.

• Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

Eihän se sinänsä vaikuta, totesin mä sen jo tuossa ylempänä ja nostin myös sen hammaslääkärin yhtenä esimerkkinä. Ei kenenkään ulkonäkö ole pois tämän ammattitaidosta, eikä mulla tietenkään ole mitään naamarajaa, paitsi ehkä Tinderissä jos siellä pyörisin edelleen. Hänen työnsä eli sijoittaminen ja pohdiskeluni siitä, kuinka karismaattiseksi grand old bossladyksi hän vuosikymmenien saatossa kehittyy, ovat keskenään tavallaan ihan eri asioita eikä niitä pitäisi sotkea keskenään. Vaikka mä itse taisin niin tehdäkin.

Voitit tämän freimin. Ei Salmelan ulkonäkö vaikuta hänen ammattitaitoonsa, eikä mun olisi pitänyt nostaa sitä esiin yksittäisenä asiana tai ainakaan sekoittaa sitä hänen työhönsä.

Mielipiteeseen jokaisella silti on oikeus, myös niillä kymmenillä ellei sadoilla naisilla, joilta olen teini-iästä lähtien saanut pakkeja tai huonoa kohtelua osakseni. Tosin se ei ole juuri koskaan liittynyt ulkonäkööni, vaan muihin ominaisuuksiini miehenä, mutta kuten sanottu niin miesten ja naisten tasoa määrittelee eri asiat. Salmela voi olla miljonääri, mutta ei läheskään kaikkien miesten silmissä viehättävä. Jethro voi olla ulkonäöllisesti keskitason alapuolella oleva mies, mutta raha ja supliikki paikkaa todella paljon naisten silmissä. Mutta tosiaan nämä esimerkit on ihan off-topicia, joka lähti vähän rönsyilemään, eikä liity kummankaan ammattiin mitenkään.

Tämä nyt ei varsinaisesti liity aloituksen aiheeseen, mutta sanavalintojasi lukiessa heräsi kysymys.

Onko sinulla asiasta faktatietoa vai oletatko vain Jethrolla olevan pidempi jono ovensa takana kuin Salmelalla? Sanot, että Salmela ei ole kaikkien miesten silmissä viehättävä. Epäilen, jotta Jethrokaan on kaikkien naisten silmissä viehättävä (tuskinpa olen itse mikään ultimaattinen harvinaisuus). Entä oletatko, että Jethrolla on jonoksi asti sellaisia häntä itseään kiinnostavia tarjokkaita ja Salmelalla heitä taas ei ole juuri lainkaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä nyt ei varsinaisesti liity aloituksen aiheeseen, mutta sanavalintojasi lukiessa heräsi kysymys.

Onko sinulla asiasta faktatietoa vai oletatko vain Jethrolla olevan pidempi jono ovensa takana kuin Salmelalla? Sanot, että Salmela ei ole kaikkien miesten silmissä viehättävä. Epäilen, jotta Jethrokaan on kaikkien naisten silmissä viehättävä (tuskinpa olen itse mikään ultimaattinen harvinaisuus). Entä oletatko, että Jethrolla on jonoksi asti sellaisia häntä itseään kiinnostavia tarjokkaita ja Salmelalla heitä taas ei ole juuri lainkaan?

Poimin Jethron nyt vain esimerkkinä taloudellisesti menestyneestä supliikkimiehestä, joka pystyy "paikkaamaan" ulkonäköään muilla meriiteillään ja on osapuilleen tunnettu nimi Suomessa. Yhtä hyvin olisin voinut mainita esim. Vesa Keskisen tai hieman vanhemman turkulaisen Salmelankin.

Enkä siis yhtään tiedä, onko kenelläkään näistä avioliitossa olevista esimerkkimiehistä kuinka pitkä jono naisia tarjolla, tai jos on niin miten he toimivat. Ei ole faktatietoa, tai syytä olettaa että olisivat olleet uskottomia.

Mutta jos unohdetaan nimet yms. ja otetaan simppeleinä esimerkkeinä varakas nainen/äiti ja varakas mies/isä jotka molemmat ovat tunnettuja mediakasvoja ja ulkonäöltään keskitasoa tai hiukan sen alle. Niin kyllä silloin varakas, mutta ulkonäöltään alemman kt-tason mies on absoluuttiselta tasoltaan korkeampi eli käytännössä suoraan ytm valtaosan (ei kaikkien) naisten silmissä. Varakas, mutta ulkonäöltään alempaa keskitasoa oleva nainen taasen ei automaattisesti ole ytn, vaan kieppuu siinä ktn-tason molemmin puolin. Ja tässä pitää ottaa huomioon myös esimerkkihenkilöiden iät. Mies kun on kerran saavuttanut ytm-statuksen, hän todennäköisesti on ytm tai ainakin lähellä sitä vaikka eläisi 100-vuotiaaksi. Taloudellisesti menestynyt nainen voi olla sitä myös 100-vuotiaanakin, mutta ei samalla tavalla ytn, vaikka olisi sellainen joskus ollutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näillä palstan katkerilla miehillä on aina se olettamus, että heidän mieleensä olevat miehet ovat suosittuja ja heitä ei-miellyttävät naiset eivät ole.

Näkemys perustuu ainoastaan MuTuun ja katkeruuteen.

• Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

Poimin Jethron nyt vain esimerkkinä taloudellisesti menestyneestä supliikkimiehestä, joka pystyy "paikkaamaan" ulkonäköään muilla meriiteillään ja on osapuilleen tunnettu nimi Suomessa. Yhtä hyvin olisin voinut mainita esim. Vesa Keskisen tai hieman vanhemman turkulaisen Salmelankin.

Enkä siis yhtään tiedä, onko kenelläkään näistä avioliitossa olevista esimerkkimiehistä kuinka pitkä jono naisia tarjolla, tai jos on niin miten he toimivat. Ei ole faktatietoa, tai syytä olettaa että olisivat olleet uskottomia.

Mutta jos unohdetaan nimet yms. ja otetaan simppeleinä esimerkkeinä varakas nainen/äiti ja varakas mies/isä jotka molemmat ovat tunnettuja mediakasvoja ja ulkonäöltään keskitasoa tai hiukan sen alle. Niin kyllä silloin varakas, mutta ulkonäöltään alemman kt-tason mies on absoluuttiselta tasoltaan korkeampi eli käytännössä suoraan ytm valtaosan (ei kaikkien) naisten silmissä. Varakas, mutta ulkonäöltään alempaa keskitasoa oleva nainen taasen ei automaattisesti ole ytn, vaan kieppuu siinä ktn-tason molemmin puolin. Ja tässä pitää ottaa huomioon myös esimerkkihenkilöiden iät. Mies kun on kerran saavuttanut ytm-statuksen, hän todennäköisesti on ytm tai ainakin lähellä sitä vaikka eläisi 100-vuotiaaksi. Taloudellisesti menestynyt nainen voi olla sitä myös 100-vuotiaanakin, mutta ei samalla tavalla ytn, vaikka olisi sellainen joskus ollutkin.

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin kyllähän varakkailla naisilla on aina ollut "ottajia". Eivät miehet todellakaan ole mitenkään immuuneja rahan vetovoimalle. Vielä jos nainen on edes kohtuullisen ok näköinen, niin ottajia on jonoksi saakka.

Varsinkin historiallisesti katsoen juuri nimenomaan miehet ovat olleet enemmän sen rahan perässä naimakauppoja miettiessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin kyllähän varakkailla naisilla on aina ollut "ottajia". Eivät miehet todellakaan ole mitenkään immuuneja rahan vetovoimalle. Vielä jos nainen on edes kohtuullisen ok näköinen, niin ottajia on jonoksi saakka.

Varsinkin historiallisesti katsoen juuri nimenomaan miehet ovat olleet enemmän sen rahan perässä naimakauppoja miettiessään.

On ihan puusilmäistä tai tarkoituksellisen harhaanjohtavaa väitää etteikö raha ja omaisuus lisäisi myös naisen vetovoimaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä olin tulossa huomauttamaan. Ei tarvitse mennä edes ajassa taaksepäin, yhä nykyäänkin naisen (perheen) rahat ja yhteiskunnallinen asema vaikuttaa roimasti kosijoiden määrään. Yksikään tunnettu ja/ tai varakas neito ei jää parittomaksi, ellei itse päätä haluta olla ilman sulhoa/ morsiota.

Pyrkyreitä on aina ollut ja heitä on aina oleva.

• Anonyymi

Kannattaa haalia sitä omaisuutta?
      Minulla oli mm kaksi työkaveria, jotka pelasivat jatkuvasti pörssipeliä ja onnistuneesti vielä. Nyt ovat katselleet horsman kasvua altapäin jo 10-30 vuotta. Minua huomattavasti nuorempia. Minä vain en oppinut pelaamaan ja täällä vain ketkuttelen. Oli minulla tosin sattuneesta syystä enimmillään 5 asuntoakin, mutta persnettoa niistä tuli. Vaan tulipahan oppirahat maksettua. Ja mitäänhän en mukaani saa, kun lähdön aika tulee...

• Anonyymi

Siis jos haluaa alkaa elämään, pitää myydä kaikki omaisuus pois ja asua perheen kanssa pahvilaatikossa sillan alla?

• Anonyymi

Näin se kateellisten Suomessa tuntuisi olevan. Jos jollain on jotain enemmän tai joku asia keskimäärin paremmin, niin pitäähän se nyt haukkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se kateellisten Suomessa tuntuisi olevan. Jos jollain on jotain enemmän tai joku asia keskimäärin paremmin, niin pitäähän se nyt haukkua.

Etenkin jos on nainen ja vielä ilmeisesti yh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etenkin jos on nainen ja vielä ilmeisesti yh.

Artikkelissa aiheena ollut, asuntosijoitusmarkkinoilla menestynyt nainen kertoo asuvansa puolisonsa ja lastensa isän kanssa saman katon alla.

• Anonyymi

Jos artikkeli olisikin tehty miehestä, olisiko aloittaja edelleen samaa mieltä? Että miehen pitäisi myydä asuntosalkkunsa pois?

• Kateellisen kiukkuamista...

Ei lehtijuttujen perusteella ja julkisuuskuvasta voi ihmisestä tietää mitään.

• Anonyymi

Lenita Airistolla on huonommat businekset, kuin kurkku ruusulla, taivas paikka ei aukea miljoonilla, vaan kaidalla polulla!🧕🧕

• Anonyymi

Mutta onneks Lenita on super kuuma ja se on ainoo mikä naisessa on välii, että on hyvännäkönen!

• Anonyymi

Olisiko 34-vuotiaalle miehelle sallitumpaa olla menestynyt asuntosijoittaja?

Miksi/ miksi ei?

• Anonyymi

No koska nainen. Naista voi vähätellä, koska nainen on vähempiarvoinen, niin kaikin kuviteltavissa olevin tavoin.
        Ei naista tarvi tosissaan ottaa, ja sen pitää elää ennalta määritetyn sapluunan mukaan elämänsä. Eli niinku mies haluaa.
        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008924052.html

Siinähän se on, aukikirjoitettuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No koska nainen. Naista voi vähätellä, koska nainen on vähempiarvoinen, niin kaikin kuviteltavissa olevin tavoin.
        Ei naista tarvi tosissaan ottaa, ja sen pitää elää ennalta määritetyn sapluunan mukaan elämänsä. Eli niinku mies haluaa.
        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008924052.html

Siinähän se on, aukikirjoitettuna.

Sekään ei riitä, että aloituksen uutisen naisella on mies puolisona, joka on hänet elämäänsä ottanut ja hyväksyy rouvansa sijoitus"harrastuksen" mukinoitta.

Naisen elämän kun tulisi noudattaa miesten enemmistön toiveita, joten on samantekevää vaikka naisen lähipiirin miehet eivät asiasta meteliä nostaisi.

• Anonyymi

Naisen elämässä tärkeintä pitää olla oma mies.
      Sen tyytyväisyyden pitää olla naisen elämän tärkein prioriteetti.

Kakkosena sitten lapset (herätys ,ruokkiminen, pukeminen, kuljettaminen jne) ja koti (pyykit, ruuat, tiskit, siivous, ostokset, pihatyöt, lemmikit jne).
      Ne on naisen hommia ja ne pitää hoitaa päivittäin, yksin, ja täydellisesti - muuten se mies ei oo tyytyväinen ja nainen on epäonnistunut elämänsä tärkeimmässä tehtävässä.

Kolmantena saa ehkä olla työ. Naisen täytyy käydä palkkatöissä (ei saa tienaa enemmän ku mies eikä olla korkeemmassa asemassa). Koska ei oo reiluu jos vaan mies tuo taloon rahaa, ja nainen vaan hengaa himassa relaamassa.

Naisen elämässä raha ei saa merkitä mitään, mutta sitä pitää kuitenkin tienata. Mitään ei saa haluta, eikä saa esittää mielipiteitä yhteisen talouden rahojen käytöstä.

Mitään kunnianhimoa ei naisella saa olla kodin ulkopuolella. Ei mitään koulutusta ettei tuu jotain hölmöjä urahaaveita. Eikä mitään reissuja, mökkejä tai veneitä - paitsi jos mies haluu, eikä siihenkään naisen mielipiteitä haluta kuulla.

Harrastuksia saa olla kunhan ne ei vie aikaa sillee, ettei nainen ehdi palvelee miestään tarpeeks. Yksilöurheilu on hyväksyttävä harrastus, ettei nainen vaan liho koska se on hirveintä mitä naiselle voi käydä. Joku aivokasvain on OK mutta herra armahda jos se eukko kehtaa lihoa isommaksi kuin mitä oli lukioikäisenä. Sit on ihan hyväksyttävää miehelle mennä vieraisiin, koska parisuhteen ainoo pointti on että mies saa omistaa palvelija-seksinuken.

• Anonyymi

Mikäs tuossa artikkelissa siis eniten hiersi?

Se, että nainen harrastaa menestyksekkäästi asuntosijoittelua?

Se, että kyseinen nainen on tatuoitu, lyhyttukainen eikä pukeudu hepeniin?

Se, että kyseisellä naisella on lapsia?

Se, että kyseisellä naisella on rakastava ja hyväksyvä mies jonka kanssa on ne lapsetkin tehnyt?

Se, että naisella on rahaa eikä häpeä sanoa sitä?

Muu, mikä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      124
      6399
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4082
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3355
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      487
      2883
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      280
      1889
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1576
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1436
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1379
    9. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1366
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1363
    Aihe