Surullista

Anonyymi

On surullista ja masentavaa rakastua vanhemmalla iällä itseään paljon nuorempaan. Kun tietää, ettei ole toivoakaan saada rakastaan omaksi. Ei ole enää ulkonäköä, ja ihmiset, varsinkin miehet, rakastuvat ulkonäköön. Se on biologiaa, ei sille mitään voi. Saattaa tykätä susta ihmisenä, viihtyä sun seurassa, jopa halutakin, mutta ei rakastu sinuun. Vietät yön hänen kanssaan tai et. Kerrot tunteistasi tai et. Mutta tunteesi eivät katoa, ja kaipauksesi jatkuu ja jatkuu. Kuin olisit kirottu. Limerenssiä, psykoosia, kutsukoot sitä millä nimellä hyvänsä. Sinulle se on tuskaa. Pitkään jatkuvaa tuskaa. En soisi tätä pahimmalle vihollisellenikaan, jos minulla olisi sellainen. En vihaa ketään. En häntäkään, jolla kenties on onni hänet saada. Minä vain suren.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata tuhlata aikaa. Nuorempi karkaa kun kyllästyy. Elämäntilanne on niin eri jos ikäeroa alkaa olla parikyt vuotta.

      • Anonyymi

        Ei nyt ihan pariakymmentä. Mutta liikaa. Yritän elää elämääni ja joskus onnistun jo olemaan pari päivää ajattelematta häntä, jos emme näe, kuten nyt kun olen lomalla. Mutta sitten ikävä iskee taas. Ja kun taas näemme töissä ja hän juttelee ja nauraa kanssani, olen takaisin lähtöruudussa. Hänellä on niin samanlainen huumorintaju kuin minulla. Ja muutenkin paljon samaa, vaikkakin eri elämänkatsomus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ihan pariakymmentä. Mutta liikaa. Yritän elää elämääni ja joskus onnistun jo olemaan pari päivää ajattelematta häntä, jos emme näe, kuten nyt kun olen lomalla. Mutta sitten ikävä iskee taas. Ja kun taas näemme töissä ja hän juttelee ja nauraa kanssani, olen takaisin lähtöruudussa. Hänellä on niin samanlainen huumorintaju kuin minulla. Ja muutenkin paljon samaa, vaikkakin eri elämänkatsomus.

        Niinhän se on.

        Minä teinkin aika radikaalin ratkaisun pari vuotta sitten. Alotin askeettisen elämän. Köyhän nuukan elon, itsehillinnän ja seksuaalisen pidättäytymisen. Taidanpa olla onnellisempi kuin kertaakaan eloni aikana. On ollut tilaa mietiskelylle ja mielen tyhjennykselle.


      • Anonyymi

        Niinpä. Helikopteria heiluttelemaan vaan ettei se kyllästy.


    • Anonyymi

      Ja niin se vain on joo. 45v ja harmaa tukka, harmaat kulmakarvat. Ei palaudu keho enää niinkuin joskus. Tähän 20v lisää ja alkaa olla ehtaa kauraa.

      • Anonyymi

        Yleistystä , poikkeuksiakin näet on ns. Helmi meressä 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleistystä , poikkeuksiakin näet on ns. Helmi meressä 🙃

        Ei enää kuuskymppisenä oo muuta kun ehtoopuolen juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei enää kuuskymppisenä oo muuta kun ehtoopuolen juttuja

        Kovinpa vähän tiedostat elämää , onnea sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei enää kuuskymppisenä oo muuta kun ehtoopuolen juttuja

        Osalla on, osalla ei. Omat vanhemmat eli 60v vielä täyttä elämää, vaativa työ täydellä teholla, ei terveysongelmia edes alkavia, paljon harrastuksia ja matkustelua ja omia menoja kun lapset jo aikuisia eikä vielä lastenlapsia.

        Heillä vanhuus alkoi näkyvä vasta 70 ekaa kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osalla on, osalla ei. Omat vanhemmat eli 60v vielä täyttä elämää, vaativa työ täydellä teholla, ei terveysongelmia edes alkavia, paljon harrastuksia ja matkustelua ja omia menoja kun lapset jo aikuisia eikä vielä lastenlapsia.

        Heillä vanhuus alkoi näkyvä vasta 70 ekaa kertaa.

        Näin. Se on paljon omasta kunnosta kiinni miten ikä näkyy. Toisia elämä kohtelee rankemmin kuin toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin. Se on paljon omasta kunnosta kiinni miten ikä näkyy. Toisia elämä kohtelee rankemmin kuin toisia.

        Tämä oli sivusta, ei ap. Unohtui manita.


    • Tiedän mistä puhut. Voimia sinulle.

      • Anonyymi

        Kiitos. T ap


    • Anonyymi

      Ei tuo ole rakkautta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tilannehan on yleensä tämänkaltainen. Tai ainakin läheisesti muistuttaa sitä. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008939665.html

        Onko kiinnostus oltava joka kerta vain fyysistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kiinnostus oltava joka kerta vain fyysistä?

        No niinhän tuo aloittaja tuossa maalaili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän tuo aloittaja tuossa maalaili.

        Se kohta meni minulta ohitse. Varmaan kun en itse ajatellut asiaa siltä kannalta, omalla kohdallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän tuo aloittaja tuossa maalaili.

        No ei todellakaan pelkästään fyysistä. T ap


    • Anonyymi

      Odottakoonpa kohde vaan itse, kun tulee siihen ikään ja menneet suhteet on hajonneet. Hähhää. Kukaan ei välty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe