Kuinka turhautunut katkeroitunut olet juuri nyt?

Anonyymi

Asteikolla 0-10 kun se rakkaus jätti ja petti?
Tähän kysymykseen kaikki kulminoituu.

14

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymys otsikossa

• Anonyymi

Ei jättänyt eikä pettänyt kun mitään ei ollut.Kaipaan vain kaukaa salaa

• Anonyymi

Mitään ei ollut on hyvä vastaus onko kysyttävää?

• Anonyymi

Mulle ei ole käynyt noin eli 0.

• Anonyymi

Kyl se 10 on kun meidänhän piti mennä yhteen. Häähame kangaskin roikkuu jo verhona valmiina siitä kietasee häämekoksi . Minä vähän ragesin yhdestä jutusta. Sen kiinnostus lopahti siihen. No siks ragesin kun se sai pimppaa eikä siitä enää kuulunutkaan joka päivä.

• Anonyymi

Entäs jos kävi toisinpäin 🤔? Minä petin ja jätin.

• Anonyymi

Kaikkea hyvää

• Anonyymi

Tiedätkös sinä mitä sivistyssana, kulminoitua, tarkoittaa? :D

• Anonyymi

Ei kiinnosta

• Anonyymi

10.... kyllä se sattuu kovasti.
      Mies otti yhteyttä vuosien jälkeen, meillä ei ollut silloin mitään koska olimme varattuja. Kertoi että oli silloin rakastunut; toisin sanoin. Ja ajatellut aina.
      Nyt olemme kumpikin eronneet ja ikää on.
      Hän kertoi ottaneensa nyt yhteyttä, koska halusi jatkaa sitä, mikä silloin tuntui niin vahvasti.

Hän soitti videopuheluita 2kk, sen jälkeen toista kuukautta kerran viikossa. Hän ei puhu tunteista, mutta kaikesta muusta. Meillä on mukavaa yhdessä. Kaksi kertaa tavattu.
      Nyt hän kertoi, että on ongelmia. Niistä kyllä selviää, mutta minä en tiedä yhtään mitään minkälaisista ongelmista on kyse.
      Olen hukassa, ei tästä mitään tule. Välimatkaakin on.

Onko tämä narsismia, leikkimistä, monien naisten kanssa pelaamista, en voi tietää.
      Mutta 10 se on, olen masentunut tästä tilanteesta.

• Anonyymi

Syytä ollakin 0

• Anonyymi

Kuulostaa pahalta. Siis ensin mies ottaa yhteyttä, noin liehittelee, herätti rakkaudenkin uudelleen ja sä et pääse selvyyteen mitä ongelmia on hällä. Moukkamaista jättää sut noin epätietoisuuteen. Vaadi häntä kertomaan mitä ongelmia ne on ja miten ne meinaa selvitä.

• Mitään ei edes ollut.

• Anonyymi

Ei kai kymppejä kovin usein jaksa??????

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      127
      7148
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4944
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4286
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      281
      1718
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1466
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe