Kuinka turhautunut katkeroitunut olet juuri nyt?

Anonyymi

Asteikolla 0-10 kun se rakkaus jätti ja petti?
Tähän kysymykseen kaikki kulminoituu.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysymys otsikossa

    • Anonyymi

      Ei jättänyt eikä pettänyt kun mitään ei ollut.Kaipaan vain kaukaa salaa

    • Anonyymi

      Mitään ei ollut on hyvä vastaus onko kysyttävää?

    • Anonyymi

      Mulle ei ole käynyt noin eli 0.

    • Anonyymi

      Kyl se 10 on kun meidänhän piti mennä yhteen. Häähame kangaskin roikkuu jo verhona valmiina siitä kietasee häämekoksi . Minä vähän ragesin yhdestä jutusta. Sen kiinnostus lopahti siihen. No siks ragesin kun se sai pimppaa eikä siitä enää kuulunutkaan joka päivä.

    • Anonyymi

      Entäs jos kävi toisinpäin 🤔? Minä petin ja jätin.

    • Anonyymi

      Kaikkea hyvää

    • Anonyymi

      Tiedätkös sinä mitä sivistyssana, kulminoitua, tarkoittaa? :D

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta

    • Anonyymi

      10.... kyllä se sattuu kovasti.
      Mies otti yhteyttä vuosien jälkeen, meillä ei ollut silloin mitään koska olimme varattuja. Kertoi että oli silloin rakastunut; toisin sanoin. Ja ajatellut aina.
      Nyt olemme kumpikin eronneet ja ikää on.
      Hän kertoi ottaneensa nyt yhteyttä, koska halusi jatkaa sitä, mikä silloin tuntui niin vahvasti.

      Hän soitti videopuheluita 2kk, sen jälkeen toista kuukautta kerran viikossa. Hän ei puhu tunteista, mutta kaikesta muusta. Meillä on mukavaa yhdessä. Kaksi kertaa tavattu.
      Nyt hän kertoi, että on ongelmia. Niistä kyllä selviää, mutta minä en tiedä yhtään mitään minkälaisista ongelmista on kyse.
      Olen hukassa, ei tästä mitään tule. Välimatkaakin on.

      Onko tämä narsismia, leikkimistä, monien naisten kanssa pelaamista, en voi tietää.
      Mutta 10 se on, olen masentunut tästä tilanteesta.

      • Anonyymi

        Syytä ollakin 0


      • Anonyymi

        Kuulostaa pahalta. Siis ensin mies ottaa yhteyttä, noin liehittelee, herätti rakkaudenkin uudelleen ja sä et pääse selvyyteen mitä ongelmia on hällä. Moukkamaista jättää sut noin epätietoisuuteen. Vaadi häntä kertomaan mitä ongelmia ne on ja miten ne meinaa selvitä.


    • Mitään ei edes ollut.

    • Anonyymi

      Ei kai kymppejä kovin usein jaksa??????

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe