Jos elämässä pettyy liikaa, sitä on vaikea enään luottaa toisiin ihmisiin.
Eikä halua enään, joutua noloon tilanteeseen,
Kun arkuus iskee pakenee mieluummin pois,
Kun olis toiselle korvike jos toinen haikailee exän perään
Ei Prinsessa
Prinssi hei hoi
15
61
Vastaukset
- Anonyymi
Minä nain oikean Kuningattaren, eikä yksikään teistä roskasakista tule olemaan este sille, vaikka kuinka yritätte.
- Anonyymi
Et muuten nai en ole sun pano puu
Oliko tämä minulle? Veikkaan että ei.
Niin on vaikea luottaa. Olen pettynyt useamman kerran. Tiedän mistä puhut.- Anonyymi
Satumaan prinsille
- Anonyymi
Jaaha.
- Anonyymi
Prinssi tykkää kertoa valheita
Ei prinsessa - Anonyymi
Miksi tulet mun uniin taas haluan jo unohtaa sinut pois mun mielestä
Mitä sä musta haluat
Sä itse jättit mut toisen naisen vuoksi
Ei prinsessa - Anonyymi
Liika on aina liikaa.
- Anonyymi
Näin se juuri on
- Anonyymi
Niin on parempi lähtee pois kun olisi toiselle
Hupia
Ei kannata itkee perään
Yksipuoliseen rakkauteen - Anonyymi
Vaikea luottaa, kyllä. Prinsessat ja ei-prinsessat ovat vaikeaselkoisia ja hankalia tapauksia.
- Anonyymi
Sinun kaltaiset prinssit on aika pelottavia
Pakko mennä piiloon
- Anonyymi
Mutta löydät sen toisen naisen elämääsi ja unohda minut
Ei prinsessa - Anonyymi
Tuo aatelisarvolla kiroaminen on sitten omaksi vahingoksenne, sillä alusta valtakunnalle, mitä neiti räkäpää siellä esittää, ei nyt ole syytöstänne vailla. Voidaan kertoa hassu kasku, näin.
"bellapunkerolla on sirkussyndrooma" -eikä yhtään mitenkään, muutenpäin.
Terveisin.niin
Ps.aruaa kvka?
https://m.youtube.com/watch?v=3RFGgTjKtMg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22820905Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen964184Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu742848Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv492170Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1921798Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2891622Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731561Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1351540Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1681494Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141384