yrittää tyrkyttää itseään. 🤷🏼♂️
Se on mautonta jos nainen
50
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nii ja melkein käy väkisin kimppuun 🙆♂️
- Anonyymi
Puhuu rumia jne jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuu rumia jne jne
Pitää miestä seksiobjektina. Hyh
Haluaa heti seksiä. Eikä usko kun sanoo Ei 😰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää miestä seksiobjektina. Hyh
Haluaa heti seksiä. Eikä usko kun sanoo Ei 😰Ei jatkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jatkoon
No ei!
- Anonyymi
Kerran nainen olis halunnu panna mun kans, mut ei ollu viehättävä
- Anonyymi
Onneksi näillä miehillä ei ole ongelmia sen asian suhteen.
- Anonyymi
Niin onneksi…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onneksi…
Kyllä mä aatelin illalla. Työntää tissit miehen naamalle ja istua ilman alushousuja suoraan syliin. Tai sitten ootan että tulee suihkusta ja yllätän mukavasti.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä aatelin illalla. Työntää tissit miehen naamalle ja istua ilman alushousuja suoraan syliin. Tai sitten ootan että tulee suihkusta ja yllätän mukavasti.
Kade...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen yllättäminen strapon-dildolla keskellä yötä on yksi naisen elämän mieleenpainuvimmista kokemuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen yllättäminen strapon-dildolla keskellä yötä on yksi naisen elämän mieleenpainuvimmista kokemuksista.
Joo vois kokeilla. Nykyisin mulla tapana työntää vaan pimppero naamalle kun nukkuu.
Anonyymi kirjoitti:
Joo vois kokeilla. Nykyisin mulla tapana työntää vaan pimppero naamalle kun nukkuu.
Heh. :D
- Anonyymi
Valivali
- Anonyymi
Katkeran naisen kommentti :D
- Anonyymi
Miksi se olisi sen mauttomampaa kuin miehen itsensä tyrkyttäminen?
- Anonyymi
Nojossei mies lämpene niin täytyy osata lopettaa. Huoh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaalissävytteistä käytöstä en siedä naiselta!! Olenhan herrasmies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä sitä kysynyt.
- Anonyymi
Vielä mauttomampaa kun sen tekee mies
Milleen tyrkyttää?
- Anonyymi
Ehdottaa seksiä
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Aa, jos vaimokin niin yöks?
Kyse on vapaasta henkilöstä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on vapaasta henkilöstä.
Juu, mut onko kaikki naisten lähentely yöks?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottaa seksiä
Lisäksi vokottelee vaikka olisi varattu ja ystävän oma
- Anonyymi
En katsoisi pahalla, riippuu paljon myös tilanteesta, missä ja milloin 🙏🤗
- Anonyymi
Mä olen aina jotenkin fanittanut "dynaamisia" naisia. Hieman nuorempana siis.
- Anonyymi
Millw maistuu huulipunasi?
On ollut pari kertaa tilanne, etten olis pistänyt pahakseni. Järki sumeni. Joku villieläin heräsi uniltaan silloin.
- Anonyymi
Miten tyrkytetään? Lyödään tissit nenän alle?
- Anonyymi
Mwene jo hammaslääkärille jauhamalla purukumia suussa kuten itse tein sanoin: on purukumi nicelle-lakritsta suussa otanko pois=?
Sain ottaa purkan pois ja tarjoilupöydälle se. - Anonyymi
Ei kai nainen nyt naiselle itseään tyrkytä, älä huoli 😝
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Äläs sano, on mullekin tyrkytetty.
Ei tyrkytä 😶🌫️
Anonyymi kirjoitti:
Ei tyrkytä 😶🌫️
Ei varmaan enää kukaan tyrkytä, kun en pyöri missään missä pääsis tyrkyttämäänkään. :)
Vois mennä kieli solmuun... 🥴🤤
https://youtu.be/jbt4O-0G1fE- Anonyymi
Mut sähän ookkin mies, vaikka käytät naisten vaatteita! Olishan se kauheeta, jos hameen alta paljastuiskin mies""!
Anonyymi kirjoitti:
Mut sähän ookkin mies, vaikka käytät naisten vaatteita! Olishan se kauheeta, jos hameen alta paljastuiskin mies""!
Eiku toiste päin. Käytän miesten vaatteita, mutta olen nainen. Hameita en edes omista.
- Anonyymi
kaikki tytöt eivät ole "hihih" tyttöjä, varsinkaan itsellä jos on vakavia jutuja, mutta siltikin ehkä jaksan höpötellä tytöille jotain..
Vähän riippuu.... jos nyt joku lähtis pudkista tyrkyttää, niin epäilyttäis....
Mutta jos naisen kanssa ois jo suhde, niin mikäs ois hienompaa? Saattais jäädä änärit väliin, jos nainen peruuttais paljaan pepun töllön ja sohvan väliin. 😆
(Uusinnat löytyy netistä myöhemminkin) 😆- Anonyymi
Naisen seksuaalisuus, pelottava asia. 😂 Melkein yhtä peloittava kuin ydinsota tai inflaatio. Mikä siinä on ettei mies osaa sanoa ei kiitos, se on vain kaksi sanaa.
Silti tietysti ahdistella ei saa, edes miehiä. Jos miestä ei kiinnosta, pitää antaa olla! - Anonyymi
Ja sitten te ootte että miksei naiset tee alotteita. Jos tekee on tyrkky, jos ei tee, pitäski tehä. Päättäkää jo. 🙄
- Anonyymi
Ei ile. Kyllä tekisi hyvää juuri nyt.
Minä olen aina arvostanut aloitteen tekeviä naisia. Heistä huokuu sellaista itsevarmuutta; ja itsevarmuus on kaunista.
- Anonyymi
Ja sekö ei ole, jos mies tekee samoin?
Kaikki tyrkytykset hyväksytään, mutta jos tyrkky pyytää ostamaan drinksun, siitä en tykkää.
Mulla oli kerran semmonen blondi tyrkyllä. Sen jälkeen se vielä kysyi millainen auto mulla on. Siirryin muualle ja nainen jäi tiskille.- Anonyymi
Just joo….
Eiköhän se ole aika sukupuolesta riippumaton asia. - Anonyymi
uusia jotain rock-band nimiä voisivat olla_: SipuliPapat, HammasTytöt jaaa... UkkosPapat6, ja rokki soi.
t, _MoottoriPappa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti35138652Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037166Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315550Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214078Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi583274Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673229Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D632430Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182191En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.5012066