Mitä tekisit

Anonyymi

Kun rakkaasi rupeaa isottelemaan ja määräilemään jopa käskemään totteletko vai jotain muuta niin mitä

45

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oih se on niin seksikästä. Kyllähän se siihen johtaa.

    • No en ainakaan tottele. Maailman huonoin tapa kommunikoida mun kanssa on komennella tai sättiä mua. Ei toimi.

      Jos ei osaa normaalisti puhua, olkoon hiljaa tykkänään.

      • Anonyymi

        Ei se sinua säti mut määrää ja käskee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sinua säti mut määrää ja käskee

        Ei mua määrää eikä käske kukaan, kun kerran ja huomaa ettei olisi kannattanut.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei mua määrää eikä käske kukaan, kun kerran ja huomaa ettei olisi kannattanut.

        Onkohan noin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan noin

        On. En tykkää holhoavasta asenteesta enkä mäkättämisestä yhtään.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        On. En tykkää holhoavasta asenteesta enkä mäkättämisestä yhtään.

        Ei se holhoa mut pitää rakkaastaan huolen eli sinusta ja ottaa ohjat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se holhoa mut pitää rakkaastaan huolen eli sinusta ja ottaa ohjat

        Ei motkottaminen ole mitään huolenpitoa, se on itsensä ylentämistä ja toisen alentamista.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei motkottaminen ole mitään huolenpitoa, se on itsensä ylentämistä ja toisen alentamista.

        Siinä tuodaan julki ettei toisen järki tai ajatukset kelpaa tai riitä sille joka pomottaa. Ylimielistä käytöstä muutenkin. Minä en kattele kauaa sellasta kukkoilua tökkäämättä luun kurkkuun.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Siinä tuodaan julki ettei toisen järki tai ajatukset kelpaa tai riitä sille joka pomottaa. Ylimielistä käytöstä muutenkin. Minä en kattele kauaa sellasta kukkoilua tökkäämättä luun kurkkuun.

        Oon oman arvoni tunteva ja tiedän olevani sen verran älykäs ja kykenevä omaksumaan ja ottamaan selvää asioita ja asioista, että mulle riittää ihan rakentava puhe. Ei tartte alkaa määräämään tai kompottamaan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Siinä tuodaan julki ettei toisen järki tai ajatukset kelpaa tai riitä sille joka pomottaa. Ylimielistä käytöstä muutenkin. Minä en kattele kauaa sellasta kukkoilua tökkäämättä luun kurkkuun.

        Täällä helppo uhota mut kotona kumppanisi näyttää kuka laittaa luut kurkkuun ja kenelle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä helppo uhota mut kotona kumppanisi näyttää kuka laittaa luut kurkkuun ja kenelle

        Ei näytä, on yrittäny kyllä. Laihoin tuloksin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei näytä, on yrittäny kyllä. Laihoin tuloksin.

        Moon sanonnu, että tee vittu itte jos ei kelpaa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei näytä, on yrittäny kyllä. Laihoin tuloksin.

        Älä uhoo teet mitä iso päällikkö kotona sanoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä uhoo teet mitä iso päällikkö kotona sanoo

        Niinhän sä luulet. Oon sen verran iso ittekin ettei paljon pelota mitkään mussuttajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä uhoo teet mitä iso päällikkö kotona sanoo

        Iso päällikkö 🤣🤣


    • Anonyymi

      Tottelisin!

    • Anonyymi

      Hymyilisin ja ottaisin neuvolakortin eteen. Hakisin pituusmitan, kaapista henkilövaaka esille.
      Mitattaisiin sitten kumpi on isompi.
      Hävinnyt voi kerätä mittausvälineet takaisin niiden säilytyspaikkoihin.

      Tuossa olisi vähän samaa mitä vitsissä valtion valtiovelasta pankeille. Valtiolla on armeija ja se voisi sanoa pankille et tule ottamaan rahas jos pystyt:)

      No oikeasti hieroisin vähän hartioita jos noin kovaa häntä joku asia kiristäisi.

      AV

      • Anonyymi

        Auttaako neuvola kortit kun olet kohdannut vahvemman päällikkösi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaako neuvola kortit kun olet kohdannut vahvemman päällikkösi

        Ei sellaista taida elämään tulla.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista taida elämään tulla.

        AV

        No kyllä se vielä tulee eteesi eli tänään etsimään sitä neiti oikeaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se vielä tulee eteesi eli tänään etsimään sitä neiti oikeaa

        Katsoin juuri ulos, pilviä taivaalla. Ei ehkä ole kohta mukavin sää olla terassilla, joten taidan jättää väliin, saas nähdä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin juuri ulos, pilviä taivaalla. Ei ehkä ole kohta mukavin sää olla terassilla, joten taidan jättää väliin, saas nähdä.

        AV

        Kyllä se joku päivä tulee mut jos se onkin juuri tänään etsimässä sinua eli mene johonkin et se löytää sinut ja sinä hänet


      • Anonyymi

        Moni on langennut tuohon hierontaan, mutta…

        EI!

        Muistakaa naiset!


    • Anonyymi

      Lähe kiitään, vielä ku kerkeet.

    • Anonyymi

      Isottelemista ja määräilyä en tottele ikinä ja rakkaani taatusti tietää sen. Asiallisesti sanoen ja pyytäen on toimiva keino. Muutoin poistun vain olkiani kohauttaen paikalta ja totean, että tee ite.

      • Anonyymi

        Tai kantapääsi kopsahtaa yhteen ja huudat yes sir eli kyllä herrani/vaimoni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai kantapääsi kopsahtaa yhteen ja huudat yes sir eli kyllä herrani/vaimoni

        Ei näillä natsoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näillä natsoilla.

        Siin ei natsat auta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siin ei natsat auta

        Kyllä auttaa. Siinähän konahtaa. Mä vain katson huvittuneena moista yritystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä auttaa. Siinähän konahtaa. Mä vain katson huvittuneena moista yritystä.

        Huudat vaan yes sir ja toteat toteltava on päällikköä on teteltava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huudat vaan yes sir ja toteat toteltava on päällikköä on teteltava

        Yes sir!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huudat vaan yes sir ja toteat toteltava on päällikköä on teteltava

        Juu, ei tule tapahtumaan. On sitä isommatkin kokeilleet, hyvin heikoin tuloksin.


    • Anonyymi

      Alan nauramaan.

    • Anonyymi

      Siinä tapauksessa olisi jokin yllättävä vaaratilanne tms käsillä, joten toimisin heti käskyn käydessä. On tilanteita, joissa ei pidä jäädä ihmettelemään ja änkyröimään.

    • Kerro välis holhoojallesi, että sulla on ihan liikaa ruutuaikaa.

    • Fiiliksestä riippuen, joko olen hiljaa ja pyörittelen silmiäni mahdollisille muille läsnäoleville tai sit lataan täysilaidallisen samaa kamaa takaisin. Koska olen verbaalisesti lahjakkaampi, se ei ole kaunista kuultavaa😔

      • Anonyymi

        Tuskimpa jos ukaasi tulee esim mökkisaunaan eli ämpäri käteen ja kantamaan vettä saunaan niin yksinkertainen blondi kantaa vettä miehensä kanssa ja muut sanoo mees kantaa nyt ettet kärsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa jos ukaasi tulee esim mökkisaunaan eli ämpäri käteen ja kantamaan vettä saunaan niin yksinkertainen blondi kantaa vettä miehensä kanssa ja muut sanoo mees kantaa nyt ettet kärsi

        En minä sellaisten vauva-uhoajien kanssa seurustele, joilta jotain ukaaseja tulee :) Sellaista uhoamista hyväksyn vain alle kymmenvuotiailta.


    • Anonyymi

      Ei ala, kun rakas tietää miten pitää olla.

    • Anonyymi

      En helkkarissa tottele!

    • Kysyisin, että mistä kenkä puristaa?

      Jos ei osaa sanoa ja kiukkuilee vaan, sanon, että minäpä poistun ja ilmoittele, kun olet rauhoittunut ja kykenet keskustelemaan. (Eikä toivottavasti tarvitse poistua rakennuksesta, koska sitten on ongelma)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niinpä. Rakkautta tää on


    • Silloin pitää pistää kunnon riita aikaiseksi ja sen jälkeen harrastaa sovintoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4111
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2317
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      132
      1662
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      101
      1452
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1413
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      55
      1115
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1016
    Aihe