Kun rakkaasi rupeaa isottelemaan ja määräilemään jopa käskemään totteletko vai jotain muuta niin mitä
Mitä tekisit
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oih se on niin seksikästä. Kyllähän se siihen johtaa.
No en ainakaan tottele. Maailman huonoin tapa kommunikoida mun kanssa on komennella tai sättiä mua. Ei toimi.
Jos ei osaa normaalisti puhua, olkoon hiljaa tykkänään.- Anonyymi
Ei se sinua säti mut määrää ja käskee
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sinua säti mut määrää ja käskee
Ei mua määrää eikä käske kukaan, kun kerran ja huomaa ettei olisi kannattanut.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ei mua määrää eikä käske kukaan, kun kerran ja huomaa ettei olisi kannattanut.
Onkohan noin
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan noin
On. En tykkää holhoavasta asenteesta enkä mäkättämisestä yhtään.
- Anonyymi
On. En tykkää holhoavasta asenteesta enkä mäkättämisestä yhtään.
Ei se holhoa mut pitää rakkaastaan huolen eli sinusta ja ottaa ohjat
Anonyymi kirjoitti:
Ei se holhoa mut pitää rakkaastaan huolen eli sinusta ja ottaa ohjat
Ei motkottaminen ole mitään huolenpitoa, se on itsensä ylentämistä ja toisen alentamista.
Ei motkottaminen ole mitään huolenpitoa, se on itsensä ylentämistä ja toisen alentamista.
Siinä tuodaan julki ettei toisen järki tai ajatukset kelpaa tai riitä sille joka pomottaa. Ylimielistä käytöstä muutenkin. Minä en kattele kauaa sellasta kukkoilua tökkäämättä luun kurkkuun.
Siinä tuodaan julki ettei toisen järki tai ajatukset kelpaa tai riitä sille joka pomottaa. Ylimielistä käytöstä muutenkin. Minä en kattele kauaa sellasta kukkoilua tökkäämättä luun kurkkuun.
Oon oman arvoni tunteva ja tiedän olevani sen verran älykäs ja kykenevä omaksumaan ja ottamaan selvää asioita ja asioista, että mulle riittää ihan rakentava puhe. Ei tartte alkaa määräämään tai kompottamaan.
- Anonyymi
Täällä helppo uhota mut kotona kumppanisi näyttää kuka laittaa luut kurkkuun ja kenelle
Anonyymi kirjoitti:
Täällä helppo uhota mut kotona kumppanisi näyttää kuka laittaa luut kurkkuun ja kenelle
Ei näytä, on yrittäny kyllä. Laihoin tuloksin.
Moon sanonnu, että tee vittu itte jos ei kelpaa.
- Anonyymi
Älä uhoo teet mitä iso päällikkö kotona sanoo
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä luulet. Oon sen verran iso ittekin ettei paljon pelota mitkään mussuttajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso päällikkö 🤣🤣
- Anonyymi
Tottelisin!
- Anonyymi
Hymyilisin ja ottaisin neuvolakortin eteen. Hakisin pituusmitan, kaapista henkilövaaka esille.
Mitattaisiin sitten kumpi on isompi.
Hävinnyt voi kerätä mittausvälineet takaisin niiden säilytyspaikkoihin.
Tuossa olisi vähän samaa mitä vitsissä valtion valtiovelasta pankeille. Valtiolla on armeija ja se voisi sanoa pankille et tule ottamaan rahas jos pystyt:)
No oikeasti hieroisin vähän hartioita jos noin kovaa häntä joku asia kiristäisi.
AV- Anonyymi
Auttaako neuvola kortit kun olet kohdannut vahvemman päällikkösi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaako neuvola kortit kun olet kohdannut vahvemman päällikkösi
Ei sellaista taida elämään tulla.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista taida elämään tulla.
AVNo kyllä se vielä tulee eteesi eli tänään etsimään sitä neiti oikeaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä se vielä tulee eteesi eli tänään etsimään sitä neiti oikeaa
Katsoin juuri ulos, pilviä taivaalla. Ei ehkä ole kohta mukavin sää olla terassilla, joten taidan jättää väliin, saas nähdä.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin juuri ulos, pilviä taivaalla. Ei ehkä ole kohta mukavin sää olla terassilla, joten taidan jättää väliin, saas nähdä.
AVKyllä se joku päivä tulee mut jos se onkin juuri tänään etsimässä sinua eli mene johonkin et se löytää sinut ja sinä hänet
- Anonyymi
Moni on langennut tuohon hierontaan, mutta…
EI!
Muistakaa naiset!
- Anonyymi
Lähe kiitään, vielä ku kerkeet.
- Anonyymi
Isottelemista ja määräilyä en tottele ikinä ja rakkaani taatusti tietää sen. Asiallisesti sanoen ja pyytäen on toimiva keino. Muutoin poistun vain olkiani kohauttaen paikalta ja totean, että tee ite.
- Anonyymi
Tai kantapääsi kopsahtaa yhteen ja huudat yes sir eli kyllä herrani/vaimoni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kantapääsi kopsahtaa yhteen ja huudat yes sir eli kyllä herrani/vaimoni
Ei näillä natsoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näillä natsoilla.
Siin ei natsat auta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siin ei natsat auta
Kyllä auttaa. Siinähän konahtaa. Mä vain katson huvittuneena moista yritystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä auttaa. Siinähän konahtaa. Mä vain katson huvittuneena moista yritystä.
Huudat vaan yes sir ja toteat toteltava on päällikköä on teteltava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes sir!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei tule tapahtumaan. On sitä isommatkin kokeilleet, hyvin heikoin tuloksin.
- Anonyymi
Alan nauramaan.
- Anonyymi
Siinä tapauksessa olisi jokin yllättävä vaaratilanne tms käsillä, joten toimisin heti käskyn käydessä. On tilanteita, joissa ei pidä jäädä ihmettelemään ja änkyröimään.
Kerro välis holhoojallesi, että sulla on ihan liikaa ruutuaikaa.
Fiiliksestä riippuen, joko olen hiljaa ja pyörittelen silmiäni mahdollisille muille läsnäoleville tai sit lataan täysilaidallisen samaa kamaa takaisin. Koska olen verbaalisesti lahjakkaampi, se ei ole kaunista kuultavaa😔
- Anonyymi
Tuskimpa jos ukaasi tulee esim mökkisaunaan eli ämpäri käteen ja kantamaan vettä saunaan niin yksinkertainen blondi kantaa vettä miehensä kanssa ja muut sanoo mees kantaa nyt ettet kärsi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa jos ukaasi tulee esim mökkisaunaan eli ämpäri käteen ja kantamaan vettä saunaan niin yksinkertainen blondi kantaa vettä miehensä kanssa ja muut sanoo mees kantaa nyt ettet kärsi
En minä sellaisten vauva-uhoajien kanssa seurustele, joilta jotain ukaaseja tulee :) Sellaista uhoamista hyväksyn vain alle kymmenvuotiailta.
- Anonyymi
Ei ala, kun rakas tietää miten pitää olla.
- Anonyymi
En helkkarissa tottele!
Kysyisin, että mistä kenkä puristaa?
Jos ei osaa sanoa ja kiukkuilee vaan, sanon, että minäpä poistun ja ilmoittele, kun olet rauhoittunut ja kykenet keskustelemaan. (Eikä toivottavasti tarvitse poistua rakennuksesta, koska sitten on ongelma)- Anonyymi
Kun minä Dominoin, niin on parempi tottella - muuten saattaapi tulla raippaa🔥🔥🔥
https://youtu.be/WLuALsbfLOI- Anonyymi
Niinpä. Rakkautta tää on
Silloin pitää pistää kunnon riita aikaiseksi ja sen jälkeen harrastaa sovintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211