Nainen mitä sinun tekisi mieli

Anonyymi

Just nyt eli mitä haluaisit juuri nyt

55

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soita mulle! Kerro kaikki mitä tunnet. Kerro että haluat mut. Mä haluan sut. Haluan kertoo sulle mun tunteet! Ne on samat kun sulla! Oot nähny sen jo!

    • Anonyymi

      Lomaa. Joo. Lomaa.

      • Anonyymi

        Joo lomaa ei koskaan ole pahitteeksi eikä koskaan lomaa ole liikaa tuo oli hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo lomaa ei koskaan ole pahitteeksi eikä koskaan lomaa ole liikaa tuo oli hyvä

        Puoli vuotta vaikka nyt alkuun.


    • Anonyymi

      Paremman sään.

    • Anonyymi

      Näin on hyvä.

    • Anonyymi

      Soita itse, jos olet se rohkeampi.

    • Anonyymi

      Ottaa myöhäiset päikkärit 😵zzzZ

    • Anonyymi

      Vetää välistä pataan.

    • Kahvia, heräsin hetki sitten päikkäreiltäni.

      • Anonyymi

        Ja kossuplöröt joukkoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kossuplöröt joukkoon.

        En käytä alkoholia.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En käytä alkoholia.

        Entä huumeita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä huumeita

        Jotkut kipulääkkeet on opiaatti johdannaisia.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jotkut kipulääkkeet on opiaatti johdannaisia.

        Eli huumeita käytät miksi ja eikö alkoholi ole pienempi pahe kuin huumeet onko heroiini opiopaattia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli huumeita käytät miksi ja eikö alkoholi ole pienempi pahe kuin huumeet onko heroiini opiopaattia

        En tällä hetkellä käytä, kun on Duloxetine. Sen kanssa ei voi käyttää mitään alkoholia eikä Tramadolia, Panacodeja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli huumeita käytät miksi ja eikö alkoholi ole pienempi pahe kuin huumeet onko heroiini opiopaattia

        Sinä välis se olet varsinainen opiopaatti 😂


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jotkut kipulääkkeet on opiaatti johdannaisia.

        Lehdistä saa lukea vieläkin ettei terveydenhuollossa joko oteta kipuja vakavasti tai ei osata hoitaa oireenmukaisesti. Onko niin kokemuksesi mukaan?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En tällä hetkellä käytä, kun on Duloxetine. Sen kanssa ei voi käyttää mitään alkoholia eikä Tramadolia, Panacodeja.

        Ei sano mitään onko jotain lsd johdannaisia tai metamffetamiinia tai pilveä niin mitä päivä annos maksaa


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En tällä hetkellä käytä, kun on Duloxetine. Sen kanssa ei voi käyttää mitään alkoholia eikä Tramadolia, Panacodeja.

        Duloxetine on SNRI-lääke ja se estää Tramadolin metaboliitin syntyä maksassa ja siten heikentävät tramadolin analgesiatehoa ja siitä voi tulla serotoniinisyndrooman. Koska kumpikin lääke estää serotoniinin takaisinottoa.

        Sama kodeiinin kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sano mitään onko jotain lsd johdannaisia tai metamffetamiinia tai pilveä niin mitä päivä annos maksaa

        En jaksa, mene johku terveysalan tms. kouluun siellä opetetaan lääkeopintoja.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Lehdistä saa lukea vieläkin ettei terveydenhuollossa joko oteta kipuja vakavasti tai ei osata hoitaa oireenmukaisesti. Onko niin kokemuksesi mukaan?

        Pitkälti olen koekaniini. On montaa eri sorttia lääkettä kaapissa, jos tosiaan olisin narkki mulla olis kunnon pillerivarastot. :D

        Vaan kun pyrin pärjäämään ilman noita kovempia lääkkeitä kokonaan. Mua ei huvita mikään pölly.

        Duloxetiini autta hyvin diabeettisen neuropatian kipuun ja toimii fibromyalgiaan. Myös mieli on virkeempi. Tää toimii, mutta lisää RLS oireita merkittävästi, haittapuoli.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Pitkälti olen koekaniini. On montaa eri sorttia lääkettä kaapissa, jos tosiaan olisin narkki mulla olis kunnon pillerivarastot. :D

        Vaan kun pyrin pärjäämään ilman noita kovempia lääkkeitä kokonaan. Mua ei huvita mikään pölly.

        Duloxetiini autta hyvin diabeettisen neuropatian kipuun ja toimii fibromyalgiaan. Myös mieli on virkeempi. Tää toimii, mutta lisää RLS oireita merkittävästi, haittapuoli.

        Ok. Jos ketä, symppaan jatkuvien kipujen kanssa eläviä. Kun itse on saanut elää kopukopu maalaamatonta puuta.. varsin kivutonta elämää. Elämänilon / elämänlaadun ylläpitämisen täytyy olla haastavaa.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ok. Jos ketä, symppaan jatkuvien kipujen kanssa eläviä. Kun itse on saanut elää kopukopu maalaamatonta puuta.. varsin kivutonta elämää. Elämänilon / elämänlaadun ylläpitämisen täytyy olla haastavaa.

        Kiitos. :)

        Sanotaan näin, että 39 vuodessa kipujen kanssa on oppinut elämään, kuin vittumaisen kumppanin kanssa. Sillä erotuksella, että siitä kumppanista pääsee eroon, kivuista ei joten on vaan opittava kestämään. Ja ammennettava hyvistä asioista voimaa. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kiitos. :)

        Sanotaan näin, että 39 vuodessa kipujen kanssa on oppinut elämään, kuin vittumaisen kumppanin kanssa. Sillä erotuksella, että siitä kumppanista pääsee eroon, kivuista ei joten on vaan opittava kestämään. Ja ammennettava hyvistä asioista voimaa. :)

        39 vuotta.. melkoinen taistelija olet. Toivotaan, että lääketiede keksii jotain parempaa ennen kuin seuraavat 39 vuotta on kuluneet.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        39 vuotta.. melkoinen taistelija olet. Toivotaan, että lääketiede keksii jotain parempaa ennen kuin seuraavat 39 vuotta on kuluneet.

        Joo, niin mä laskin äkkiä olen nyt 46 v. Ja viikottaiset useamman päivän migreenit oksenteluineen alkoi 7 ikäisenä jatkuen liki 40v. 19 vanhana tuli fibromyalga ja teininä 16v. endometrioosikivut, kaularankakivut on olleet myös 7 vanhasta ja hartiakivut.

        Alaselän kipuja teinistä.

        Sitten parikymppisenä tuli IBS nyt sitten viime vuonna munuaiskivitauti ja vasen munuainen kipuilee. TOS viimeisin löydös, solisluun päällä kulkee luu joka on käyrä ja ahtauttaa hermoa aiheuttaen pinteen mm. Mopatessa, katuharjaa heilutellessa, lapioidessa. Tietty liike ärsyttää hermokipuun.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo, niin mä laskin äkkiä olen nyt 46 v. Ja viikottaiset useamman päivän migreenit oksenteluineen alkoi 7 ikäisenä jatkuen liki 40v. 19 vanhana tuli fibromyalga ja teininä 16v. endometrioosikivut, kaularankakivut on olleet myös 7 vanhasta ja hartiakivut.

        Alaselän kipuja teinistä.

        Sitten parikymppisenä tuli IBS nyt sitten viime vuonna munuaiskivitauti ja vasen munuainen kipuilee. TOS viimeisin löydös, solisluun päällä kulkee luu joka on käyrä ja ahtauttaa hermoa aiheuttaen pinteen mm. Mopatessa, katuharjaa heilutellessa, lapioidessa. Tietty liike ärsyttää hermokipuun.

        Kylkiluu siis on ahdas myös. Ja mulla on kasvainkin kylkiluussa jota ei poisteta.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kylkiluu siis on ahdas myös. Ja mulla on kasvainkin kylkiluussa jota ei poisteta.

        "Yläaukeamalla tarkoitetaan solisluun ja lapaluun
        muodostaman hartiarenkaan ja rintakehän välistä tilaa. Yleisimmin pinteeseen joutuu hartiapunos eli yläraajaa hermottava hermokudos. Tämä aiheuttaa puutumista, pistelyä ja kömpelyyden/väsymisen tunnetta sormiin asti, yleensä eniten pikkusormen ja nimettömän alueelle. Harvinaisempi valtimon pinnetila oireilee käsien kylmäämisenä, verenkierron heikkenemisenä ja yläraajojen kohoasennoissa käden kalpenemisena."


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        "Yläaukeamalla tarkoitetaan solisluun ja lapaluun
        muodostaman hartiarenkaan ja rintakehän välistä tilaa. Yleisimmin pinteeseen joutuu hartiapunos eli yläraajaa hermottava hermokudos. Tämä aiheuttaa puutumista, pistelyä ja kömpelyyden/väsymisen tunnetta sormiin asti, yleensä eniten pikkusormen ja nimettömän alueelle. Harvinaisempi valtimon pinnetila oireilee käsien kylmäämisenä, verenkierron heikkenemisenä ja yläraajojen kohoasennoissa käden kalpenemisena."

        Nyt sitten entiset ammatit on laitettu kieltolistalle B-lausunnossa. Eli pitää kehitellä taas uus ammatti tai ainakin sopiva työ.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo, niin mä laskin äkkiä olen nyt 46 v. Ja viikottaiset useamman päivän migreenit oksenteluineen alkoi 7 ikäisenä jatkuen liki 40v. 19 vanhana tuli fibromyalga ja teininä 16v. endometrioosikivut, kaularankakivut on olleet myös 7 vanhasta ja hartiakivut.

        Alaselän kipuja teinistä.

        Sitten parikymppisenä tuli IBS nyt sitten viime vuonna munuaiskivitauti ja vasen munuainen kipuilee. TOS viimeisin löydös, solisluun päällä kulkee luu joka on käyrä ja ahtauttaa hermoa aiheuttaen pinteen mm. Mopatessa, katuharjaa heilutellessa, lapioidessa. Tietty liike ärsyttää hermokipuun.

        Miten sinulla mies tuo ikä noin heittelee? 39-46 on aika iso heitto. Juttelitko muuten äskettäin yksinäsi tuon kiinnostavan päihdekeskustelun vai oliko sinulla joku hyväntahtoinen juttuKaveri tuossa seuranasi? 😇


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo, niin mä laskin äkkiä olen nyt 46 v. Ja viikottaiset useamman päivän migreenit oksenteluineen alkoi 7 ikäisenä jatkuen liki 40v. 19 vanhana tuli fibromyalga ja teininä 16v. endometrioosikivut, kaularankakivut on olleet myös 7 vanhasta ja hartiakivut.

        Alaselän kipuja teinistä.

        Sitten parikymppisenä tuli IBS nyt sitten viime vuonna munuaiskivitauti ja vasen munuainen kipuilee. TOS viimeisin löydös, solisluun päällä kulkee luu joka on käyrä ja ahtauttaa hermoa aiheuttaen pinteen mm. Mopatessa, katuharjaa heilutellessa, lapioidessa. Tietty liike ärsyttää hermokipuun.

        Ristus notta että on taakkaa yhdelle annettu. Tasan ei käy onnenkeksit 🙁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinulla mies tuo ikä noin heittelee? 39-46 on aika iso heitto. Juttelitko muuten äskettäin yksinäsi tuon kiinnostavan päihdekeskustelun vai oliko sinulla joku hyväntahtoinen juttuKaveri tuossa seuranasi? 😇

        46-7=?

        Tulee kipuvuodet.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ristus notta että on taakkaa yhdelle annettu. Tasan ei käy onnenkeksit 🙁

        No kipujen kanssa joo olen käynyt moninkertaisen kipu yliopiston, harva voi sanoa että en tietäs kivuista mitään tai vähemmän kun joku muu. :D

        Verenpainetauti ja diabetes ärsyttää kuiteskin kun pitää mussuttaa lääkkeitä. Aamuisin meinaa laatta lentää, kun otan lääkkeitä. Psyykkistä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        46-7=?

        Tulee kipuvuodet.

        7 on se ikävuosi kun krooniset kivut alkoi mun elämässäni ja 46 on ikävuosi jossa nyt olen ja kroonisia kipuja on tullut helvetisti lisää 39 vuoden aikana tähän päivään. Onneksi migreeni on helpottanut ja hyvin harvoin enää saan kohtauksia. 👍


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        7 on se ikävuosi kun krooniset kivut alkoi mun elämässäni ja 46 on ikävuosi jossa nyt olen ja kroonisia kipuja on tullut helvetisti lisää 39 vuoden aikana tähän päivään. Onneksi migreeni on helpottanut ja hyvin harvoin enää saan kohtauksia. 👍

        Voimavarat on mm. rakkaat ihmiset, positiiviset tunteet, luonto, musiikki, tanssi, hyvä ruoka, puhdas vesi, lämmin suihku ja rentouttava uni. Se ettei ole kiire, eikä meteliä. 👍


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        46-7=?

        Tulee kipuvuodet.

        Selittävän mies tämä vielä kerran, mitä nämä kipuvuodet on…? Ihan vaan noin niinkuin malliksi ja tiedon lisäämiseksi erilaisista vaivoista ja asennevioista ihan kollektiivisellakin tasolla. Ettet ihmisen ikää koiran vuosissa laskenut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selittävän mies tämä vielä kerran, mitä nämä kipuvuodet on…? Ihan vaan noin niinkuin malliksi ja tiedon lisäämiseksi erilaisista vaivoista ja asennevioista ihan kollektiivisellakin tasolla. Ettet ihmisen ikää koiran vuosissa laskenut?

        Et ymmärrä ilman ratakiskoa?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Et ymmärrä ilman ratakiskoa?

        Niin, en ymmärrä miten ikä voi vaihdella seitsemällä vuodella, mutta sinun hahmosi pesuekoot saattaa lisääntyä vaikka yön aikana kuten mies tyylisi on, valtakuntanikillä, joka on myös sinun luomuksesi oli vaihtevasti lapsia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en ymmärrä miten ikä voi vaihdella seitsemällä vuodella, mutta sinun hahmosi pesuekoot saattaa lisääntyä vaikka yön aikana kuten mies tyylisi on, valtakuntanikillä, joka on myös sinun luomuksesi oli vaihtevasti lapsia

        Valtis ei liity minuun mitenkään. Mees tarkistuttaa pääs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en ymmärrä miten ikä voi vaihdella seitsemällä vuodella, mutta sinun hahmosi pesuekoot saattaa lisääntyä vaikka yön aikana kuten mies tyylisi on, valtakuntanikillä, joka on myös sinun luomuksesi oli vaihtevasti lapsia

        Noin tyhmän kuin sinä ei pitäisi kirjoitta sanaakaan palstoille.


    • Anonyymi

      Jos en mä nyt tänne ihan kehtaa, ja tiedät sä muutenkin

      • Anonyymi

        Textari ois kiva ylläri


    • Anonyymi

      Eikö kukaan halunnut karkkia suklaata tai jäätelöä taikka wiinerin tai leipoa itselleen jotain hyvää

    • Anonyymi

      Olla yksin. Auttaa voin vain niitä läheisiä ihmisiäni, jos he haluavat minulta apua.

    • Anonyymi

      Ehkä voivat olla tyuttöjenkin mielestä aika hassuja jotkutr james bond-tytöt, kuin ranskalaiset iiniasiantuntijat .

    • No niih.. nyt maistuisi han kunnon päikkärit. Tosin yö voisi mennä sillä plörinäksi..

      Mut hei.. mä olen lomalla, ei ole aamu viideltä kello herättämässä. Hip- hurraa! Neljä viikkoa!
      Aivan fantastinen fiilis.

    • Anonyymi

      melkein kuin joku painajaisuni jos pyörii hammaslääkäri-ätyttöjä unissa :D

      • Anonyymi

        sellaiselta se voi tuntua


    • Anonyymi

      Ihanaa miestä kuntosalilta🤩😛

    • Anonyymi

      Just nyt haluaisin irl viestin siltä ihanalta ja istuttais merenranta- kallioilla eväitä syöden ja juteltais syvällisiä ❤️

    • Paha kysymys ja julkaisukelvoton vastaus.

    • Anonyymi

      Iltaisin olisi mukava makoilla miehen kainalossa ja jutella kaikesta mahdollisesta laidasta laitaan. ^^ Tämän toteuttamiseen tarvittaisiin toki ensin tilanne, että ylipäänsä olisi olemassa joku mukava mies, joka kaipaisi seuraani. :D

    • Anonyymi

      Jutella sen kaljupäisen suuntaviivojen piirtäjän kanssa vaikuttaa ÄLYKKÄÄLTÄ KAVERILTA. En muuta, kiitos!

      • Anonyymi

        Tän täytyy olla provo…😆


    • Anonyymi

      Aino Lakkavaniljakermajäätelöä, Vanhanajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe