Ensi viikko

Anonyymi

Montako tuntia ajattelit palstailla ensi viikolla?

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minä tykkäsin kun satoi vettä aika paljonkin.

    • Täytyskö pyrkiä nollaan? Mitä saan palkinnoksi, jos olen koko ensi viikon palstailematta?

    • Anonyymi

      noh nii9njostaiin syystä tykkää hammaslääkäri-tytöistä, tuntemattomasta syystäkin sitten ;D

    • En ole niin paljoa enemmän höpinöi twitterissä. Täällä kaikki sensuroidaan poistamalla .

      • Jos täällä olisi ystäväni viettäisin enemmän aikaa.


    • Anonyymi

      Riippuu joko selkäkipu alkaa oleen poissa. Nyt täytyy vielä aina välillä lepuuttaa, mutta alkaa oleen jo paljon parempi.

      • Anonyymi

        No niin, tästä lähtee eka palstasessio tälle viikolle. Just jossa jumppailin ja venyttelin selän. Nyt vähän sattuu, niin pitää istua rauhottamaan. Myöhemmin rauhallinen kävelylenkki, mutta nyt kahvi ja palsta.


    • Ehkä vietän palstalla noin 0,5 tuntia.

    • Monta tuntia.. ja jokaisen valveilla viettämäni ajan on vain ja ainoastaan palsta mielessäni.. :D

      Loma on vain ja ainoastaan palstailua varten olemassa. Eikös näin ole?

    • Anonyymi

      Sepä riippuneekin siittä jot mahtaneeko näi ilta/yö aikaan millaitti vätystää🙃

    • Anonyymi

      Vähintään nyt 80 tuntia.

      Disse off

    • Anonyymi

      Just sen verran, kun luppoaikaa mulle jää, ja on jotain mua kiinnostavaa mielessä.
      Ihan mihin aikaan tahansa vuorokaudesta... kuten nytkin, herättyäni keskellä yötä.
      Mulla on vielä viikonverran aikaa nukkua ja herätä ihan vapaasti, omien tuntemusteni mukaisesti. (lääkärin kehotus; ottaa iisisti elämä ja rentoutua) Sitt levättyäni, opeteltava jälleen normaaliin elämän rytmiin, etenkin työn ja nukkumisen kannalta.
      Yöunien merkityksestä mäkättänyt jo tarpeeksi, ihan kuin mä en sitä tietäisi!!!

      Joskus elämä vaan vaatii enemmän; mitä on kohtuullista, se on vastuunkantoa.
      Nyt mä olen toipilaana, ja vastuunkantajina on toiset ihmiset.

    • Anonyymi

      mutta niin eikö ole aikaq mukacva asia jos toinen ajattelee eträ olet mukavca ihminen :D

    • Anonyymi

      Minun pitäisi kai käydä lääkärityttöjen luona jos attuu pahasti joku juttu... pitäisi jooh.

    • Anonyymi

      katsoin urheilujuttuja niin näytrträ hassulle kun s3eicäshppääjä-naisetr ne pomppacat pe3hmusteista paqtjaqltaq.

    • Anonyymi

      5 tuntia joka päivä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3093
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      182
      1781
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1642
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1595
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      54
      1343
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      343
      1189
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      104
      1035
    8. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1024
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      94
      994
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      61
      954
    Aihe