Pystyttekä te syömään Marjexin pakastemustikoita?
Joukossa on homeisia mikä tekee kaikkiin sulatettuihin homeen maun, yäk!
Lisäksi joka lusikallisessa on joku mustikka täynnä kovia ja aika isoja siemeniä! Eivät mene puremalla rikki. Ennen tätä kokemusta en tiennyt että mustikoissa voi edes olla olemassa kovia siemeniä, hampaan välit on niitä nyt täynnä. Loppupussi menee roskiin ja Marjex pannaan.
Pitää jatkossa poimia ja pakastaa itse.
Marjexin homeiset pakastemustikat
5
755
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kaupasta pakastemustikoita ostanut. Joko kerään itse ja pakastan tai ostan torilta ja pakastan.
- Anonyymi
Soseuta marjat ja keitä hilloksi niin ei tule ikäviä yllätyksiä.
- Anonyymi
En osta koskaan kaupasta pakastettuja marjoja vaan ostan marjat satokaudella ja pakastan itse omaan pakastimeeni.
- Anonyymi
Koko talven olen samaa ihmetellyt!!!
Syön joka aamu kaurapuuron kanssa pakastemustikoita.
Hampaat työstää kovia siemeniä. Yllättäen tulee homeisia mustikoita suuhun .
Kun tutkin tarkemmin, mustikoista on homeisia. Pusseissa lukee
"Suomalainen mustikka ". "Ruokaa omasta maasta"- Anonyymi
Semmoista se on kun puhdistus koneellista teollisessa mittakaavassa. Sähkösilmä näkee erottelulinjalla vain valkoiset raakileet ja kone puhaltaa ne pois. Homemarjat niin tummia ettei osaa erottaa terveistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083