Pystyttekä te syömään Marjexin pakastemustikoita?
Joukossa on homeisia mikä tekee kaikkiin sulatettuihin homeen maun, yäk!
Lisäksi joka lusikallisessa on joku mustikka täynnä kovia ja aika isoja siemeniä! Eivät mene puremalla rikki. Ennen tätä kokemusta en tiennyt että mustikoissa voi edes olla olemassa kovia siemeniä, hampaan välit on niitä nyt täynnä. Loppupussi menee roskiin ja Marjex pannaan.
Pitää jatkossa poimia ja pakastaa itse.
Marjexin homeiset pakastemustikat
5
1337
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kaupasta pakastemustikoita ostanut. Joko kerään itse ja pakastan tai ostan torilta ja pakastan.
- Anonyymi
Soseuta marjat ja keitä hilloksi niin ei tule ikäviä yllätyksiä.
- Anonyymi
En osta koskaan kaupasta pakastettuja marjoja vaan ostan marjat satokaudella ja pakastan itse omaan pakastimeeni.
- Anonyymi
Koko talven olen samaa ihmetellyt!!!
Syön joka aamu kaurapuuron kanssa pakastemustikoita.
Hampaat työstää kovia siemeniä. Yllättäen tulee homeisia mustikoita suuhun .
Kun tutkin tarkemmin, mustikoista on homeisia. Pusseissa lukee
"Suomalainen mustikka ". "Ruokaa omasta maasta"- Anonyymi
Semmoista se on kun puhdistus koneellista teollisessa mittakaavassa. Sähkösilmä näkee erottelulinjalla vain valkoiset raakileet ja kone puhaltaa ne pois. Homemarjat niin tummia ettei osaa erottaa terveistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4083025SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis682352Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj782009Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1171727- 1411590
- 711223
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li121022Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2681003- 40874