kikik

eiloppua näy

Millonkahan Linuxista on joku versio niin valmis, ettei tarvi alkaa hommaan uutta versiota ennen kuin on oppinu edellisen vinkeet, sama homma ku winnillä mutta ahkerampaan tahtiin

14

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • winukasta tulee sellanen versio jolla uskaltaa liikkua verkossa ilman massiivista suojaa hyökkäyksiä vastaan!?
      ;-)

      • Ministeri Käkriäinen

        Ei mulla tuu mitään hyökkäyksiä ku en liiku kaikenmaailman "pokemoneita" seuraamassa, teen työtä tietokoneella en leiki käyttiksien kanssa. Paskaa saa ku tilaa tai on tilaamatta määrätyiltä sivuilta. Hakee netistä sen minkä tarvii eikä tongi kaikkia paskalaatikoita niin pysyy konekin pystyssä


      • selitä
        Ministeri Käkriäinen kirjoitti:

        Ei mulla tuu mitään hyökkäyksiä ku en liiku kaikenmaailman "pokemoneita" seuraamassa, teen työtä tietokoneella en leiki käyttiksien kanssa. Paskaa saa ku tilaa tai on tilaamatta määrätyiltä sivuilta. Hakee netistä sen minkä tarvii eikä tongi kaikkia paskalaatikoita niin pysyy konekin pystyssä

        >Paskaa saa ku tilaa...

        Johan on taas tekniikka hallussa :)

        Ainoa käyttäjältä vaadittu toimi matopyydyksen käynnistämiseksi winukalla on nettipiuhan laittaminen seinään.


      • Ministeri Käkriäinen kirjoitti:

        Ei mulla tuu mitään hyökkäyksiä ku en liiku kaikenmaailman "pokemoneita" seuraamassa, teen työtä tietokoneella en leiki käyttiksien kanssa. Paskaa saa ku tilaa tai on tilaamatta määrätyiltä sivuilta. Hakee netistä sen minkä tarvii eikä tongi kaikkia paskalaatikoita niin pysyy konekin pystyssä

        sulla ei ole nettiyhteyttä...?
        Vai mistä tiedät mitä sun konettas vastaan ollaan tekemässä/tehty!?!?
        ;-)


      • jea
        Ministeri Käkriäinen kirjoitti:

        Ei mulla tuu mitään hyökkäyksiä ku en liiku kaikenmaailman "pokemoneita" seuraamassa, teen työtä tietokoneella en leiki käyttiksien kanssa. Paskaa saa ku tilaa tai on tilaamatta määrätyiltä sivuilta. Hakee netistä sen minkä tarvii eikä tongi kaikkia paskalaatikoita niin pysyy konekin pystyssä

        tarkistappas palomuurin logi jos sulla sattuu sellasta olee. esim. kun katoin ton rautapalomuurin logeja nii kyllä siihen on kaikein maailman troijalaiset ja muut koittanu koputella ja softapalomuurin logissa on lisää noita vaikka muille jakais. päivittämätön ja suojaamaton widows xp kone saastuu sanotaanko n. 60sec-20min vähän riippuen tuurista


      • Käkriäinen
        jea kirjoitti:

        tarkistappas palomuurin logi jos sulla sattuu sellasta olee. esim. kun katoin ton rautapalomuurin logeja nii kyllä siihen on kaikein maailman troijalaiset ja muut koittanu koputella ja softapalomuurin logissa on lisää noita vaikka muille jakais. päivittämätön ja suojaamaton widows xp kone saastuu sanotaanko n. 60sec-20min vähän riippuen tuurista

        Mullako vaan on ollu tää sama asennus jo seittemän vuotta että revi siitä


      • Käkriäinen
        jea kirjoitti:

        tarkistappas palomuurin logi jos sulla sattuu sellasta olee. esim. kun katoin ton rautapalomuurin logeja nii kyllä siihen on kaikein maailman troijalaiset ja muut koittanu koputella ja softapalomuurin logissa on lisää noita vaikka muille jakais. päivittämätön ja suojaamaton widows xp kone saastuu sanotaanko n. 60sec-20min vähän riippuen tuurista

        98SE, f-sec5 ja palomuuri ei muuta


      • ...........
        Käkriäinen kirjoitti:

        98SE, f-sec5 ja palomuuri ei muuta

        asennuksesi voi olla sama mutta kaatumisia onkin sitten vuosien satossa tullut tolla 98:lla tuhansittain, joten tunge se paska wintoosasi sinne minne ei aurinko paista. Yötä päivääkö se on päällä niinkuin kunnon linuxpalvelimet ym?


      • Käkriäinen
        ........... kirjoitti:

        asennuksesi voi olla sama mutta kaatumisia onkin sitten vuosien satossa tullut tolla 98:lla tuhansittain, joten tunge se paska wintoosasi sinne minne ei aurinko paista. Yötä päivääkö se on päällä niinkuin kunnon linuxpalvelimet ym?

        Palvelimet? Ketä te luulette palvelevanne, voi vettu, mun koneella ei elätetä paikallisia energialaitoksia eikä päästetä luteita imeen siitä sen nimissä että ite saa jotakin, mulla on varaa ostaa ne ohjelmat mitä tarvin ja paikallisella kielellä ei millään jokelluksella. Ja sinä voit sen linkkus työntää sinne reikään mistä se on tullukki, se on sun housujen sisäpuolella, takana semmonen ruskia räppä, tähtää siihen. Linux on vieläki sama ku alunperinki, köyhän opiskelijan viritys toiseta käyttöjärjestelmästä lisättynä Microsoftin kymmenen vuotta vanhoilla ohjelmilla joita on sen verran muuteltu että ei heti vinguta tekijanoikeuksista. Linukkilaisilla vaan on kiire aina ku pitäs pysyä kehityksen kelkassa saamalla kaikkien laitteiden ajurit samaan paskaan ettei tarvi ettiä niitä muualta mutta sehän ei silloin ole ikinä valmis. Uuteen koneeseen on turha linkkua edes haaveilla, johan se on selvinnyt että te ostatte koneen käyttöjärjestelmän mukaan minä käytön mukaan


      • Käkriäinen kirjoitti:

        Palvelimet? Ketä te luulette palvelevanne, voi vettu, mun koneella ei elätetä paikallisia energialaitoksia eikä päästetä luteita imeen siitä sen nimissä että ite saa jotakin, mulla on varaa ostaa ne ohjelmat mitä tarvin ja paikallisella kielellä ei millään jokelluksella. Ja sinä voit sen linkkus työntää sinne reikään mistä se on tullukki, se on sun housujen sisäpuolella, takana semmonen ruskia räppä, tähtää siihen. Linux on vieläki sama ku alunperinki, köyhän opiskelijan viritys toiseta käyttöjärjestelmästä lisättynä Microsoftin kymmenen vuotta vanhoilla ohjelmilla joita on sen verran muuteltu että ei heti vinguta tekijanoikeuksista. Linukkilaisilla vaan on kiire aina ku pitäs pysyä kehityksen kelkassa saamalla kaikkien laitteiden ajurit samaan paskaan ettei tarvi ettiä niitä muualta mutta sehän ei silloin ole ikinä valmis. Uuteen koneeseen on turha linkkua edes haaveilla, johan se on selvinnyt että te ostatte koneen käyttöjärjestelmän mukaan minä käytön mukaan

        uuteen!
        A64 3000


      • pomo
        djmosse kirjoitti:

        uuteen!
        A64 3000

        Ei tuo "linukkimies" edes tiedä, mitä on 64 bittisyys.


      • pomo kirjoitti:

        Ei tuo "linukkimies" edes tiedä, mitä on 64 bittisyys.

        kun ei kauheesti ole varaa ostaa esim 64bittistä alphaa/PPC konetta, niin joudun tyytymään halpoihin!
        :-D
        Ja sinä tiedät mikä on 64 bittisyys...?
        ;-)


      • mikässenyolikaan
        djmosse kirjoitti:

        kun ei kauheesti ole varaa ostaa esim 64bittistä alphaa/PPC konetta, niin joudun tyytymään halpoihin!
        :-D
        Ja sinä tiedät mikä on 64 bittisyys...?
        ;-)

        linukkimies=on siis tuo "linukin"hokija a.k.a turo trollaaja eli winukkimies

        Trollinsa vaan ovat niin tyhmiä, eipä se taida muustakaan tietää mitään.


      • TuxxPingviini
        mikässenyolikaan kirjoitti:

        linukkimies=on siis tuo "linukin"hokija a.k.a turo trollaaja eli winukkimies

        Trollinsa vaan ovat niin tyhmiä, eipä se taida muustakaan tietää mitään.

        Älkääpäs nyt lapsukaiset tapelko, vaan halatkaa toisianne ja kuunnelkaa, kuin lintu puhuu.

        Katsokaas totuus on se, että linukka on perseestä ja winukka on perseestä.

        Linukalla ei mitään tee, koska sille ei ole käyttökelpoisia ohjelmia.

        Winukalla taas ei mitään tee, koska jotkut tuhmat (en yleistä) linukka-sedät kirjottelee winukalle viruksia.

        Mitä siis lapsukaiset tästä kaikesta opimme? No emme yhtään mitään, joten jatkakaa...Lintu kuuntelee. kvaak kvaak.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe