Tyttöystävän voi löytää

Anonyymi

Vaikka harrastuksen yhteydessä.

33

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin aion tehdä, suuntaan nyt kuntosalille. Jos löytäis vaikka timmissä kunnossa olevan naisen.

    • Siellä missä on ihmisiä, siellä on mahdollinen tuleva kultakin.

      • Anonyymi

        Älä valehtele naiset on siellä missä on rahaa ja rahalla saa rakkautta eli raha on aito oikea rakkaus mut sitä ihmettelee mitä hector yrittää sanoa laulussa ettei rahalla saa rakkautta eli rakkautta ei voi ostaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele naiset on siellä missä on rahaa ja rahalla saa rakkautta eli raha on aito oikea rakkaus mut sitä ihmettelee mitä hector yrittää sanoa laulussa ettei rahalla saa rakkautta eli rakkautta ei voi ostaa

        Olen sitten ollut aina väärässä paikassa. Raha on onnistunut kiertämään kaukaa.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Olen sitten ollut aina väärässä paikassa. Raha on onnistunut kiertämään kaukaa.

        Taino kerran kävin lähellä rahaa, mutta loittonin, kun ymmärsin tuon jo lapsena, ettei rahalla saa aitoa rakkautta. Kiipijöitä kyllä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Olen sitten ollut aina väärässä paikassa. Raha on onnistunut kiertämään kaukaa.

        Paljastit että olet mies niin naisilla aisti eli aistii rahan eli rahalla saa naisen omakseen siihen asti kunnes nainen näkee rikkaamman tai rahakkaamman miehen


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Taino kerran kävin lähellä rahaa, mutta loittonin, kun ymmärsin tuon jo lapsena, ettei rahalla saa aitoa rakkautta. Kiipijöitä kyllä.

        Naiset on kiipijöitä ja aina lähtee varakkaamman mukaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljastit että olet mies niin naisilla aisti eli aistii rahan eli rahalla saa naisen omakseen siihen asti kunnes nainen näkee rikkaamman tai rahakkaamman miehen

        Kai mä sitten olen henkisesti mies, jos väittämäsi rahasta olisi tosi. Mua ei vois vähempää kiinnostaa rikkaudet rakkauden sijaan.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kai mä sitten olen henkisesti mies, jos väittämäsi rahasta olisi tosi. Mua ei vois vähempää kiinnostaa rikkaudet rakkauden sijaan.

        Kun minusta oikeesti rikkain on se jolla on rakkaus. Miettikää miten mietitte.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on kiipijöitä ja aina lähtee varakkaamman mukaan

        Jotkut on jotkut ei.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kai mä sitten olen henkisesti mies, jos väittämäsi rahasta olisi tosi. Mua ei vois vähempää kiinnostaa rikkaudet rakkauden sijaan.

        Niin miehet rakastuu sydämmellään ja naiset rakastuu rahaan


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kun minusta oikeesti rikkain on se jolla on rakkaus. Miettikää miten mietitte.

        Eli rakkain on se jolla eniten rahaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin miehet rakastuu sydämmellään ja naiset rakastuu rahaan

        Melkoista yleistystä ja jaottelua.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Melkoista yleistystä ja jaottelua.

        Ennen saattoi olla noin, kun naiset olivat taloudellisesti miehistä riippuvaisia, mutta yhä harvempi nainen enää on miehestä riippuvainen. Naiset tienaa omat rahansa.

        Siksipä kaikki miehetkään ei enää kelpaa, kun on vara valita kun ei ole mikään pakko ottaa elääkseen ketään kenestä ei piittaa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Melkoista yleistystä ja jaottelua.

        Noin se on ja totta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli rakkain on se jolla eniten rahaa

        Pöh.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ennen saattoi olla noin, kun naiset olivat taloudellisesti miehistä riippuvaisia, mutta yhä harvempi nainen enää on miehestä riippuvainen. Naiset tienaa omat rahansa.

        Siksipä kaikki miehetkään ei enää kelpaa, kun on vara valita kun ei ole mikään pakko ottaa elääkseen ketään kenestä ei piittaa.

        Mut siltikin rahamies naisen saa siihen asti kunnes nainen tapaa vieläkin rikkaamman miehen se on raha joka puhuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin se on ja totta

        Taidan mennä takas nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut siltikin rahamies naisen saa siihen asti kunnes nainen tapaa vieläkin rikkaamman miehen se on raha joka puhuu

        Noin se on ollut ja noin se tulee olemaankin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut siltikin rahamies naisen saa siihen asti kunnes nainen tapaa vieläkin rikkaamman miehen se on raha joka puhuu

        Ja kaikki miehet sitten haluaa sellaisen naisen ilmeisesti, kun muusta ei ole käsitystä?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Taidan mennä takas nukkumaan.

        Mene vaan puhut levottomia mut kun taas olet virkeä niin tiedät naisille raha on rakkaus itse menen tupakille eli öitä


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ja kaikki miehet sitten haluaa sellaisen naisen ilmeisesti, kun muusta ei ole käsitystä?

        Kyllen mä vaan huolisi naista, joka ei rakastuisi minuun itseeni. Minun pitää riittää, muuten ei toivoakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene vaan puhut levottomia mut kun taas olet virkeä niin tiedät naisille raha on rakkaus itse menen tupakille eli öitä

        Ei mun mielipide nukkuessa muutu. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kyllen mä vaan huolisi naista, joka ei rakastuisi minuun itseeni. Minun pitää riittää, muuten ei toivoakaan.

        Noin miehet ajattelee ja tuntee sydämmellään mut naiset vaan miettii rahaa ja rakastuu rahaan ja omaisuuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljastit että olet mies niin naisilla aisti eli aistii rahan eli rahalla saa naisen omakseen siihen asti kunnes nainen näkee rikkaamman tai rahakkaamman miehen

        Sulla on mies taas mielenkiintoinen ja kiihkeätempoinen riita päällä itsesi kanssa…


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Taidan mennä takas nukkumaan.

        Miks?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks?

        Väsymys.


    • Periaatteessa noin, jos kontaktia syntyy ja kemiat kohtaa. Se on harvinaista, oli sitten missä tahansa.

    • Anonyymi

      Tyttöystävän löytää kun juodaan viinaa kaveri porukoissa. Vain viinaa juomalla tutustuu naisiin ja silloin nuorenakin jo join viinaa kavereitten kanssa ja tutustuin naapuriston tyttöihin. Minun naapurissa asui susanna niminen tyttö. Join sen kanssa sitten viinaa porukoissa ja alettiin aika pian seurustelemaan. Minä pelasin nuorena jalkapalloa ja kaikkea mutta harrastuksista ei mitään tyttöystävää löytynyt.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Vitsi toistui taas.


    • Anonyymi

      Kuinka monta tyttöystävää tämä viinamies on juomisellaan saanut? Voisit kertoa meille alkottomille ole hyvä.

      • Anonyymi

        Yhden yön tyttöystäviä noin 100.

        T- viinamies


    • Olet oikeassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1565
    2. 43
      944
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      911
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      788
    7. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      787
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe