Paljonko jää tuloverojen jälkeen fyrkkaa? Mulla jää noin 4000€ kuussa.
Paljonko tienaatte kuussa?
51
1534
Vastaukset
- Anonyymi
En tienaa kuin 6800 euroa kuussa.
- Anonyymi
Oletko opettaja?
- Anonyymi
Kuis lomat ja työajat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuis lomat ja työajat?
Opettajilla 2 kk pitkä palkallinen kesäloma, Holiday club eduilla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettajilla 2 kk pitkä palkallinen kesäloma, Holiday club eduilla...
Minusta se holiday club ei ole mitenkään etu. Arvonnassa ei tule koskaan kohdalle ja parhaat mestat on yleensä varattu.
- Anonyymi
Tienaan 9759 € kuussa, vaikka olen ihan peruspersu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tienaan 9759 € kuussa, vaikka olen ihan peruspersu.
Persut ei tienaa noin paljon
Persut yleensä jotain varastotyöntekijöitä 1800 eur/kk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta se holiday club ei ole mitenkään etu. Arvonnassa ei tule koskaan kohdalle ja parhaat mestat on yleensä varattu.
Opettajilla on automaattisesti Holiday Club GOLD jäsenyys, millä kaikki hinnat on -70%
Paperimiehillä on vain tavallinen jäsenyys Holiday clubissa
- Anonyymi
Mulla jää 5000 €.
- Anonyymi
Minulle jää 1753 euroa kuukaudessa käteen. Eipä ole velkoja ja asun omistuskaksiossa, jonka asumiskulut ovat 255.44 kk. Ei tarvitse pihtailla, vaan eipä elvistelyynkään ole varaa. Ossi
- Anonyymi
Jos asumisen jälkeen jää tonni kuussa ja elää maltillisesti, hyvin pärjäilee.
- Anonyymi
3700€/kk eläkkeellä.
- Anonyymi
Mulla on niin hyvä palkka että menee 100% veroa.
- Anonyymi
Oottepa köyhiä mulla n.20000€/kk käteen
- Anonyymi
Mie taasen saan saunassa puhtaana käteen.
- Anonyymi
Mulle etukäteen.
- Anonyymi
Kuussa saattaisi tienata aivan hyvin, mutta miten sinne pääsee?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuussa saattaisi tienata aivan hyvin, mutta miten sinne pääsee?????
Aika hyvinhän ne kaverit taitaa tienaa, vaikka ei käy kun pyörähtämässä kuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvinhän ne kaverit taitaa tienaa, vaikka ei käy kun pyörähtämässä kuussa.
Tarkoitanet...taitaa tienata
- Anonyymi
Ei tarvi tienata ku Ilmarinen maksaa 5600€ puhtaana joka kuukausi koko loppu elämän. Tosin pieniä indeksikorotuksia tulee vuosittain.
- Anonyymi
Surullista kuultavaa. Se tarkoittaa ilmeisesti sitä että sulla ei ole tulevaisuutta ja mahdollisuutta kehittyä työssä ja ammatissa. Eli elämän jännittäväksi tekevät asiat ja sisältö on kohdallasi mennyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista kuultavaa. Se tarkoittaa ilmeisesti sitä että sulla ei ole tulevaisuutta ja mahdollisuutta kehittyä työssä ja ammatissa. Eli elämän jännittäväksi tekevät asiat ja sisältö on kohdallasi mennyttä.
Ei tässä enää kehitystä tarvi. Talvet etelän lämmössä ja kesät Suomessa, tai Ruotsissa sukuloimassa. Tosin vakavasti harkinnu pysyvää muuttoa ulkomaille siellä elämä on jännenpää.
- Anonyymi
Vilkas mielikuvitus on köyhän ainut hyvitys. Tuliko Kelan raha jo?
- Anonyymi
Tuolla rahalla saa jomuutakin ”jännää” kuin kulkea palkkatyössä😂
- Anonyymi
Kiva olisi tietää että mistä palkka työstä saa tuollaisia eläkkeitä, pitäisi siinäkin joku katto olla eläkeessä,
kun palkoillekin säädellään kaikkea mahdollista ettei palkkatyöllä tienaa vahingossakaan, no itse asentaja globaalityönantaja 20,20 tuntipalkka ja vuodessa se 50 ,000 joten kuussa jää käteen melkein 2000 euroa. - Anonyymi
100% jää käteen, enkä maksa veroja ja myyn kamaa
- Anonyymi
500e Kelan peruspäiväraha
- Anonyymi
Ei jää paljoa käteen täällä maassa.
- Anonyymi
Kuussa tienaan 4500€ per päivä. Maassa 12000€ kuukaudessa.
- Anonyymi
Oot varmaan lukenut masturpaation keikariksi,kun noin hyvin hankit.
- Anonyymi
mä tienaann noin 550 euroa ja asumis tuki päälle vuokra maksaa 590 eli siinä on vesi maksu laskettu ja auto paikkalaskettu ja sähkö laskettu pelkkä vuokra on 517 euroa tosiaan nuo muut päälle eli hirveesti ei rahaa jää mut kun on tarkka raha asioissa niin riittää ja saattaa säästöönki jäädä 1--10 euroa kuussa
- Anonyymi
Björn Wahlroos sanoisi tähän että olkaapa kolikkopojat hiljaa
- Anonyymi
7000€/kk pimeenä ja 11000€/kk pääoma tuloja. Sossu maksaa asumis tukea ja toimeentulo tukea tämän päälle koska pääoma tulot menee norjalaisen pankin tilille niin pysyvät salassa koska norjan pankeilla ei ole velvollisuutta ilmoittaa EU.n valtioiden tietoon kuka tienaa mitäkin.
- Anonyymi
No minulla ainakin norjan pankki ilmoittaa säästötilin saldon veroehdotukeselle, mihinkä pankkiin kannattaa vaihtaa ettei näin käivisi
- Anonyymi
Oikeasti pöllit pyöriä ja olet Anteron muuli.
- Anonyymi
en pölli pyöriä, putsaan mummoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis lähihoitaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valepoliisi vai janoinen
- Anonyymi
Hauskoja poikia, tietysti Suolessa loisivilla on monikertaiset tulot keskiverto palkansaajaan nähden.
- Anonyymi
En kyllä usko tuolla edellä mainittuun, jossa Persun kerrotaan olevan varastotyöntekijä. Noissa hommissa täytyy nimittäin osata lukea.
- Anonyymi
Usko ei tuo rahaa,fiksut vaan tienaa kivasti.
- Anonyymi
Ja täällä viittit vinkua mulla ole edes bruttona tuomosta tuskin monella muullakaan valita köyhyyttäs muualla
- Anonyymi
5400€ jäi viimekuussa hanskaan ilman lisiä.
- Anonyymi
Mulla jää menojenjälkeen suunnilleen tuo 4000e kk
- Anonyymi
Paljon. Sithän tienaa eläkettä kun on 45 vuotta maksanut vuorotöistä itelleen eläkettä ja nyt naatitaan siitä ja laukastaakin ainakin joskus.
- Anonyymi
Entä jos tuon muuttaa euroiksi?
- Anonyymi
Siis tuo vyrkan...taitaa kurssi olla sama
- Anonyymi
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot, syväkankaan räkälässä varmaan jotain elämää suurempaa sanottavaa
- Anonyymi
Suuret tulot sallii suuret menot,hyväksi ihmiselle.
- Anonyymi
Ei Mitään kyllä vielä maassa ollaan.
- Anonyymi
Kuussa kuu hullut kuussa. hahahhhahahahhahahhaha
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739