Vähän vaikeelta tuntuu, rehellisesti

Anonyymi

Menetän sitä enemmän mielenkiintoa mitä enemmän tiedän.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on silloin sen merkki, että kohde on väärä. Ihmiseen ei saisi kyllästyä tutummaksi tullessa, vaan ihan päinvastoin innostua lisää.

      • Mikäli tarkoitit ihmistä edes, etkä jotain asiaa.


    • Anonyymi

      Kunhan olet kuullut asiat suoraan häneltä ja tosiaan tiedät. Mikäli perustat näkemyksesi muiden puheiden varaan niin ei hyvä.

    • Anonyymi

      Yleisesti ottaen on niin, että minkä salatummasta ja kielletymmästä asiasta on kyse, niin sen enemmän se kiehtoo uteliasta ja pervoa mieltä :)

      -keinovaginamies-

    • Tieto tappaa luulon.

      Niinhän se on.

    • Anonyymi

      Miksi sinun pitäisi pakottaa itsesi pitämään mistään tai kenestäkään? Vai harmittaako sinua se että menetät oman tunteesi, joka perustui johonkin epätodelliseen ja olemattomaan?

      Luovut nyt vaan siitä unelmastasi. Sen jälkeen menee vähän aikaa toipua, mutta sen jälkeen seisot jalat maassa ja olet vapaa mielen kahleista.

    • Anonyymi

      On hyvä hurmosten välillä viettää vähän aikaa reaalissa. Vanhemmiten siitä saattaa tulla voittopuolista.

    • Anonyymi

      Minulla on ajoittain sama ongelma. 👵

    • Oman pään sisäisen itsemuodostetun valheellisen mielikuvan ja todellisen realistisen kuvan välillä voi olla iso ero oli sitten kyse ihmisestä, työpaikasta, harrastuksesta tms. asiasta. Ristiriita lyö kasvoille ajan kanssa kun todellisuus tulee esiin, ja sitä seuraa pettymys, Toinen asia on, onko ”syy”
      vauhdikkaasti toimivassa kuvittelussa vai siinä kuvittelun kohteessa? Hän/se ei luultavasti ole luvannut muuta kuin mitä on.

      Ystävissä/kavereissa on/oli, varsinkin nuorena, sekä reaalikuvan muodostajia että armottoman pilvimuodostelman rakentajia. Välillä olisi tehnyt mieli sanoa, että nyt menee korkealta ja kovaa, mutta korrektina ihmisenä ei tietenkään pilaa toisen intoa. Itse yritän välttää höttömielikuvien muodostamista, ja siksi ihmistä ei voi tuntea ilman irl. Kun tutustutaan, tarvitaan aitoa läsnäoloa ja kuuntelua, jotta ihminen/asia saa äänen kertoa itse millainen on. Ilman syvempää tutustumista sitä ei voi tietää, vaikka tietysti intuitio asiasta voi olla.

    • Anonyymi

      Onko kyse parisuhteesta vai ruuanlaitosta?

    • Joskus sitä haluaa helliä itseään kuvittelemalla asioita. Ennen nukahtamista saatan kuvittella olevani Välimerellä, huvijahdin kannella.

      Sitten yritän tarkentaa ihanaa kuvitelmaani ja alan suunnittelemaan huvijahtiin lisää yksityiskohtia, mietin sen muotoa ja tekniikkaa.
      Pian pohdin miten äänetön moottori ja plaanaava runko olisi mahdollista toteuttaa.

      Ja näin katoaa kuvitelmien suloisuus, eikä unikaan enää tule.

      • Anonyymi

        Minä taas mietin miten pelastaisin maapallon, jos minulla olisi yliluonnollisia kykyjä.


    • Anonyymi

      Näin voi käydä, kun nukesta tulee pelkkä ihminen.

    • Anonyymi

      Joko on helpottanut?

    • Anonyymi

      Voin sanoa samat sanat. Verho ei ole ollut suotta kiinni eikä sen koskaan olisi pitänyt raottuakaan.

      • Anonyymi

        Sulle kukaan mitään ole raotellutkaan vaan olet laittomin keinoin urkkinut kaikki tietoosi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1362
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      858
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      793
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe