Onko palstalaisista parisuhde ainesta

Anonyymi

Ketkä on aivan mahdottomia ja toivottomia tapauksia ja kenestä voi saada kumppanin kovalla koulutuksella kenestä perus kouluttamisella ja kenestä aika helposti sais kivan kumppanin ehkä pienellä opastuksella

95

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Feministiä ei kouluteta. Feministi kouluttaa sinua.

Paitsi jos olet miespuolinen feministi, jolloin et tarvitse koulutusta.

🦄

• Anonyymi

Onkohan ihan noinkaan

• Anonyymi

Feministi tarvis vaan sen oman miehen ja rakkauden niin sen jälkeen feministisyys jää unholaan niin suukoissa on voimaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Feministi tarvis vaan sen oman miehen ja rakkauden niin sen jälkeen feministisyys jää unholaan niin suukoissa on voimaa

Minulla on ihana mies ja paljon rakkautta. 😍 Omasta mielestäni hän on vain voimistanut feminismiäni. 🤭💕 Hän sanoo, että olen valtavan huolehtivainen… 🤔

Kyllä, suukoissa on valtavasti voimaa. 🥰

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ihana mies ja paljon rakkautta. 😍 Omasta mielestäni hän on vain voimistanut feminismiäni. 🤭💕 Hän sanoo, että olen valtavan huolehtivainen… 🤔

🦄

Meinasin kirjoittaa melkein samaa. 😀

Minun ihana mieheni on vain vahvistanut feminismiä minussa. Hieman häpeäkseni mun täytyy sanoa, että alkujaan feminismi ei ollut kovin vahva minussa. Mieheni on opettanut minua arvostamaan itseäni, naiseuttani ja naiseutta ylipäänsä. Hän on antanut minulle lisää rohkeutta ja voimaa puolustaa itseäni ja omia oikeuksiani. Hän on tehnyt minusta ylpeän Feministin, isolla kirjaimella. 💕💕💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Eli kotona ei ole feminiydestä tietoakaan no se siit feminismistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Feminismi on juurikin huolehtivaisuutta. Kaikkia sukupuolia kohtaan.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Eikö feministi jutut ole vanhojen piikojen juttuja mut loppuu kun löytää oman miehen ja rakkauden

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun ihana mieheni on vain vahvistanut feminismiä minussa. Hieman häpeäkseni mun täytyy sanoa, että alkujaan feminismi ei ollut kovin vahva minussa. Mieheni on opettanut minua arvostamaan itseäni, naiseuttani ja naiseutta ylipäänsä. Hän on antanut minulle lisää rohkeutta ja voimaa puolustaa itseäni ja omia oikeuksiani. Hän on tehnyt minusta ylpeän Feministin, isolla kirjaimella. 💕💕💕

Kuulostaa ihanalta. ☺️💕 Onnittelut tilanteestasi!

Minun mieheni on paitsi sanonut minun olevan naisellinen myös opettanut minua arvostamaan maskuliinisuutta itsessäni. 😁

Sellaisia ne miehet parhaimmillaan ovat. 🤩

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotona olen erityisen feministinen - rakastasva, huolehtiva ja ihana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Se, että sitä ihanuutta täytyy keskusteluissa täällä palstalla toitottaa, herättää jossain määrin epäilyjä. Se siitä ja sen kestävyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että sitä ihanuutta täytyy keskusteluissa täällä palstalla toitottaa, herättää jossain määrin epäilyjä. Se siitä ja sen kestävyydestä.

Tietysti. Onhan se täällä normaalimpaa valehdella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta. ☺️💕 Onnittelut tilanteestasi!

Minun mieheni on paitsi sanonut minun olevan naisellinen myös opettanut minua arvostamaan maskuliinisuutta itsessäni. 😁

Sellaisia ne miehet parhaimmillaan ovat. 🤩

🦄

Niin, eihän feminismi tokikaan ole pelkkää feminiinisyyttä. Se on kokonaisvaltaista oman itsen hyväksymistä ja rakastamista ja erilaisuuden hyväksymistä ja rakastamista kaikissa muissakin. 💕💕💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Eräs vanha suomalainen sananlasku kuuluu näin: ”Kell’ onni on, se onnen kätkeköön.”

Toinen suomalainen sananlasku, samaa filosofiaa noudattava, kuuluu näin: ”Itku pitkästä ilosta.”

Suonet anteeksi, jos jätän noudattamatta näiden sananlaskujen neuvoja. En vain koskaan ole kokenut niitä omaan elämääni sopiviksi. Minusta on mukavaa, kun muut ovat onnellisia ja näyttävät sen. 🥰

Sen lisäksi ajattelen, että jos toisen onni jollain tavalla häiritsee jotakuta, kyse ei voi olla mistään muusta kuin kateudesta. Ja kateuden kohteeksi joutuminenhan on mukavaa. 🤩 Ei se minun onneani pienennä.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, eihän feminismi tokikaan ole pelkkää feminiinisyyttä. Se on kokonaisvaltaista oman itsen hyväksymistä ja rakastamista ja erilaisuuden hyväksymistä ja rakastamista kaikissa muissakin. 💕💕💕

Näin on! 💕

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Eräs vanha suomalainen sananlasku kuuluu näin: ”Kell’ onni on, se onnen kätkeköön.”

Toinen suomalainen sananlasku, samaa filosofiaa noudattava, kuuluu näin: ”Itku pitkästä ilosta.”

Suonet anteeksi, jos jätän noudattamatta näiden sananlaskujen neuvoja. En vain koskaan ole kokenut niitä omaan elämääni sopiviksi. Minusta on mukavaa, kun muut ovat onnellisia ja näyttävät sen. 🥰

Sen lisäksi ajattelen, että jos toisen onni jollain tavalla häiritsee jotakuta, kyse ei voi olla mistään muusta kuin kateudesta. Ja kateuden kohteeksi joutuminenhan on mukavaa. 🤩 Ei se minun onneani pienennä.

🦄

Sulla tuntuisi olevan just sen kanssa jokin kana kynittävänä. Ihminen, joka intoilee kateuden kohteeksi joutumisesta noin paljon, on varmasti kärsinyt, haavoitettu ja tarvitsee kateutensa..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla tuntuisi olevan just sen kanssa jokin kana kynittävänä. Ihminen, joka intoilee kateuden kohteeksi joutumisesta noin paljon, on varmasti kärsinyt, haavoitettu ja tarvitsee kateutensa..?

Kyllä, olen kärsinyt. ☺️ Haittaako sinua, jos nyt nautin kateuden kohteena olemisesta? 😁 (En kateudesta.)

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoinen peitetarina. Feminismi tarkoittaa käytännössä miesvihaa, tämän tietävät kaikki, feministit ei vaan sitä tunnusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, olen kärsinyt. ☺️ Haittaako sinua, jos nyt nautin kateuden kohteena olemisesta? 😁 (En kateudesta.)

🦄

Nauti vaan, ei minua haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoinen peitetarina. Feminismi tarkoittaa käytännössä miesvihaa, tämän tietävät kaikki, feministit ei vaan sitä tunnusta.

Ei minua kiinnosta lainkaan mitä joku feminismivihaaja feminismistä ajattelee. En koskaan törmää sellaisiin vääristelijöihin oikeassa elämässä, vaan vain ihka-aitoihin feministeihin, joissa ei noita listaamiasi ominaisuuksia näy. 💕💕💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua kiinnosta lainkaan mitä joku feminismivihaaja feminismistä ajattelee. En koskaan törmää sellaisiin vääristelijöihin oikeassa elämässä, vaan vain ihka-aitoihin feministeihin, joissa ei noita listaamiasi ominaisuuksia näy. 💕💕💕

Niin, ja yllättävän moni fiksu mies on ehdoton tasa-arvon kannattaja. He eivät ehkä kutsu itseään feministeiksi, mutta ei se haittaa. 😁

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ja yllättävän moni fiksu mies on ehdoton tasa-arvon kannattaja. He eivät ehkä kutsu itseään feministeiksi, mutta ei se haittaa. 😁

🦄

Kyllä. Siis itseasiassa suurin osa tuntemistani miehistä kannattaa tasa-arvoa. Hyvin moni on jopa julkifeministi. 💕💕💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Oletteko tuumineet sellaista mahdollisuutta että olette feminiinisiä, ette välttämättä feministejä? Tuumin vain että miltä kuulostaisi jos minua sanottaisiin sovinistiksi joka lienee feministin vastakohta vai mitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Siis itseasiassa suurin osa tuntemistani miehistä kannattaa tasa-arvoa. Hyvin moni on jopa julkifeministi. 💕💕💕

Juuri niin. Jos olen vahva NAINEN, selvinnyt elämästä hyvin, ollut rohkea ,se ei ole tehnyt minusta feministiä vaan toivoakseni humanistin. Sukupuoltaan ei voi valita,ollaan siis iloisia että molempia sukupuolia on ja jokaisella mahdollisuus toteuttaa itseyttään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko tuumineet sellaista mahdollisuutta että olette feminiinisiä, ette välttämättä feministejä? Tuumin vain että miltä kuulostaisi jos minua sanottaisiin sovinistiksi joka lienee feministin vastakohta vai mitä

Kysymyksestä puuttuvat perustelut, joten en voi kommentoida sitä vielä.

Toiseen virkkeeseen en myöskään voi ottaa kantaa, koska siitäkin puuttuvat perustelut tai selitys.

En ymmärrä myöskään, miten ensimmäinen ja toinen virke liittyvät toisiinsa.

Kaivelepa ratakiskoa esiin nyt.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymyksestä puuttuvat perustelut, joten en voi kommentoida sitä vielä.

Toiseen virkkeeseen en myöskään voi ottaa kantaa, koska siitäkin puuttuvat perustelut tai selitys.

En ymmärrä myöskään, miten ensimmäinen ja toinen virke liittyvät toisiinsa.

Kaivelepa ratakiskoa esiin nyt.

🦄

Jospa vaan rautalangasta...Sovinistihan ei ole mikään kaunis nimitys, eihän? Feministihän on sovinistin vastakohta eiks juu, siitä seuraa että feminismikään ei itsessään kuulosta kauniilta sanalta ainakaan minun korvissani. eikö tuolloin sana feminiininen kuvasta paremmin tätä olemisen muotoa tarkemmin mitä kutsutte feminismiksi ja minkä puolesta puhutte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin. Jos olen vahva NAINEN, selvinnyt elämästä hyvin, ollut rohkea ,se ei ole tehnyt minusta feministiä vaan toivoakseni humanistin. Sukupuoltaan ei voi valita,ollaan siis iloisia että molempia sukupuolia on ja jokaisella mahdollisuus toteuttaa itseyttään.

Olen ehdottomasti feministi. En ole noin yleisesti ottaen erityisen feminiininen. No ulkoisesti kyllä, mutta käytökseltäni varsin neutraali. Eli feminiininen ei sanana oikein minuun sovi. Sitä feminiiniä käytöstä minussa näkee lähinnä vain mieheni.

Feminismi nimenomaan kunnioittaa jokaista sukupuolta, ei vain molempia. Feministi antaa jokaiselle mahdollisuuden olla oma itsensä, kunnioittaa sitä ja arvostaa sitä. Eli kyllä, olen nimenomaan feministi. 💕💕💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ehdottomasti feministi. En ole noin yleisesti ottaen erityisen feminiininen. No ulkoisesti kyllä, mutta käytökseltäni varsin neutraali. Eli feminiininen ei sanana oikein minuun sovi. Sitä feminiiniä käytöstä minussa näkee lähinnä vain mieheni.

Feminismi nimenomaan kunnioittaa jokaista sukupuolta, ei vain molempia. Feministi antaa jokaiselle mahdollisuuden olla oma itsensä, kunnioittaa sitä ja arvostaa sitä. Eli kyllä, olen nimenomaan feministi. 💕💕💕

Luepa miten eri tavalla wikipedia käsittää Sovinismin ja sen vastakohdan Feminismin, vertaa huviksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa vaan rautalangasta...Sovinistihan ei ole mikään kaunis nimitys, eihän? Feministihän on sovinistin vastakohta eiks juu, siitä seuraa että feminismikään ei itsessään kuulosta kauniilta sanalta ainakaan minun korvissani. eikö tuolloin sana feminiininen kuvasta paremmin tätä olemisen muotoa tarkemmin mitä kutsutte feminismiksi ja minkä puolesta puhutte?

Mitä tulee sovinismiin, niin ei minua häiritse lainkaan, jos joku määrittää itsensä sovinistiksi. Siitä vaan ja aivan vapaasti. Kunnioitan myös sovinistin oikeutta olla sovinisti. 💕💕💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tulee sovinismiin, niin ei minua häiritse lainkaan, jos joku määrittää itsensä sovinistiksi. Siitä vaan ja aivan vapaasti. Kunnioitan myös sovinistin oikeutta olla sovinisti. 💕💕💕

Olen kuvitellut feminismin "vastakohdaksi" maskulismin. Vaan ei mitään, saa määrittää itsensä miksi haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luepa miten eri tavalla wikipedia käsittää Sovinismin ja sen vastakohdan Feminismin, vertaa huviksesi.

Ei minua kiinnosta sovinismi. Saat olla sovinisti, jos haluat. Tai olla olematta, jos niin haluat. Ei kosketa minua. 💕💕💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuvitellut feminismin "vastakohdaksi" maskulismin. Vaan ei mitään, saa määrittää itsensä miksi haluaa.

Vastakohtahan on tässä kohtaa tosin aivan väärä sana. Kyseessä on pukemmin feminismin "veli" tai rinnakkainen aate, joka pyrkii samoihin päämääriin, mutta eri painostusten kautta. Jos olisin mies, voisin hyvinkin haluta olla maskulisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua kiinnosta sovinismi. Saat olla sovinisti, jos haluat. Tai olla olematta, jos niin haluat. Ei kosketa minua. 💕💕💕

Ei tarvitsekaan koskettaa mutta vertasitko tekstejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

feminiinisyyden vastakohta on maskuliinisuus, feminismin vastakohta on sovinismi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitsekaan koskettaa mutta vertasitko tekstejä

En, enkä aio. Sanoin jo, ettei minua kiinnosta sovinismi. Se ei liity minuun mitenkään. 💕💕💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastakohtahan on tässä kohtaa tosin aivan väärä sana. Kyseessä on pukemmin feminismin "veli" tai rinnakkainen aate, joka pyrkii samoihin päämääriin, mutta eri painostusten kautta. Jos olisin mies, voisin hyvinkin haluta olla maskulisti.

Kyllä, olen samaa mieltä. Vastinpari voisi ehkä olla hyvä sana. 💕💕💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, enkä aio. Sanoin jo, ettei minua kiinnosta sovinismi. Se ei liity minuun mitenkään. 💕💕💕

Ei asioiden kutsuminen niiden oikeilla nimillä kiinnosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

feminiinisyyden vastakohta on maskuliinisuus, feminismin vastakohta on sovinismi

En puhunut maskuliinisuudesta. Eikä feminismin vastakohta voisin kiinnostaa vähempää. Minua ei kiinnosta epätasa-arvon ajaminen. Feminismin vastapari maskulismi taas on täysin ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asioiden vääristely ei kiinnosta. Ota käyttöön oikeat termit.💕💕💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Feminismi ei ole sovinismin vastakohta. Tästä syystä esittämäsi johtopäätös ei ole tosi.

- Feminiininen tarkoittaa naisellista. Ainakin itse olen naisellinen lähinnä ulkonäöltäni, en mielestäni juurikaan muilta osin. (Mieheni mielestä olen muiltakin osin.)

- Itseni kutsuminen feministiksi tällä palstalla on hauskaa provokaatiota. Vaikka kannatankin (ja mielestäni myös noudatan) ehdotonta tasa-arvoa sukupuolten välillä, en koskaan palstan ulkopuolella puhu feminismistä enkä kutsu itseäni feministiksi.

Näistä syistä vastaus kysymyksesi on: ei, feminiininen ei kuvasta olemiseni luontoa tai kuvastaa sitä vain osittain.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin erittäin hyvin puhua itsestäni myös maskulistina, niissä asioissa, joissa miessukupuoli on alisteisessa asemassa. Sikäli mikäli rinnakkaisen sanan käyttö helpottaisi asian tehokkaampaa ajamista. Noin yleisesti olen kuitenkin feministi. 💕💕💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asioiden vääristely ei kiinnosta. Ota käyttöön oikeat termit.💕💕💕

No eipä tästä enempää, totean vain että väärin menee mutta menköön :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin erittäin hyvin puhua itsestäni myös maskulistina, niissä asioissa, joissa miessukupuoli on alisteisessa asemassa. Sikäli mikäli rinnakkaisen sanan käyttö helpottaisi asian tehokkaampaa ajamista. Noin yleisesti olen kuitenkin feministi. 💕💕💕

Humanisti taas on varsin eri asia. En mene kauhean hyvin humanistin määritelmään. Minusta voi toki myös käyttää sanaa egalisti, jos se tuottaa vähemmän tuskaa. Itse puhun kuitenkin feminististä jatkossakin ja se sopii minuun hyvin. Ihan vaikka vain siksi, että se niin osaa ihmistä risoo. Pientä siedätyshoitoa ahdasmielisille. 💕💕💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä tästä enempää, totean vain että väärin menee mutta menköön :)

Kyllä, sinulla todellakin meni yritys pahasti pieleen ja termit ja niiden suhde toisiinsa vituralleen. Ei siitä enempää. Saat anteeksi. 😘💕💕💕

• Anonyymi

Ihan sama. En todellakaan ala ketään kouluttamaan.

• Anonyymi

No kyllä tuleva kumppanisi kouluttaa sinusta oivan kumppanin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä tuleva kumppanisi kouluttaa sinusta oivan kumppanin

Turha yritys. Olen mitä olen ja kelpaan joko tällaisena tai saa häipyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha yritys. Olen mitä olen ja kelpaan joko tällaisena tai saa häipyä.

Ole mikä olet mut kumppanisi kouluttaa sinut mieleisekseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha kuvitelma. Haistatan pitkät jokaiselle "koulutusyritykselle".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän siis kouluttaa itse itsensä minun mieleisekseni. Se käy kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha kuvitelma. Haistatan pitkät jokaiselle "koulutusyritykselle".

Vikistä voit eli sinä vikiset ja hän vie

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän siis kouluttaa itse itsensä minun mieleisekseni. Se käy kyllä.

Kai sinäkin hänet koulutat eli kumpikin kouluttaa mieleisekseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sinäkin hänet koulutat eli kumpikin kouluttaa mieleisekseen

Mähän sanoin jo heti aluksi, että en todellakaan ala ketään kouluttelemaan. Mies kouluttakoon itse itsensä mulle kelpaavaksi, jos ei sellainen jo valmiiksi ole ja välttämättä seuraani haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha uhota. Ei tule tapahtumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkeintaan mies ulvoo ikäväänsä typerän koulutusyrityksensä jälkeen. Yyyhyy, tule takasiiiin yyyyyy 😭😭😭😭. En tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mähän sanoin jo heti aluksi, että en todellakaan ala ketään kouluttelemaan. Mies kouluttakoon itse itsensä mulle kelpaavaksi, jos ei sellainen jo valmiiksi ole ja välttämättä seuraani haluaa.

Joopa joo ja niinpä niin mut oikeasti sanot kyllä rakkaani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkeintaan mies ulvoo ikäväänsä typerän koulutusyrityksensä jälkeen. Yyyhyy, tule takasiiiin yyyyyy 😭😭😭😭. En tule.

Vanha piika siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha uhota. Ei tule tapahtumaan.

Noin se vaan on eli ei kannata vikistä vaan tottele ja opi pääset helpommalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joopa joo ja niinpä niin mut oikeasti sanot kyllä rakkaani

Mies sanoo kyllä noin, tietysti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha piika siis

Ei kun parisuhteessa. Toisin kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun parisuhteessa. Toisin kuin sinä.

Vai oletko mut toivon et löytäisit miehen joka kouluttaa sinusta hyvän vaimon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oletko mut toivon et löytäisit miehen joka kouluttaa sinusta hyvän vaimon

Voithan sä toivoa, että joku mies ottaa ja kouluttaa susta hyvän vaimon itselleen. Kova urakka, mutta ehkä jossakussa on masokistin vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha piika siis

Välis, sano nyt suoraan millaista on olla noin kertakaikkisen tyhmä kuin sinä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha piika siis

En ole niin vanha, että olisin ehtinyt missään piikomaan.

• Anonyymi

Yksikään ihminen ei ole "mahdoton ja toivoton", mutta hyvin moni yhdistelmä on täysin "mahdoton ja toivoton". Jos tuntuu, että toista tarvitsisi kovastikin kouluttaa ja opettaa, niin anna olla. Ei tule onnistumaan ja on epäreilua molemmille.

• Anonyymi

Kyllä korkeastikoulutetut ja tinderiläiset on mahdottomia ja toivottomia suhteeseen ihmisten kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä korkeastikoulutetut ja tinderiläiset on mahdottomia ja toivottomia suhteeseen ihmisten kanssa

Eivät ole. Sinunkaltaistesi hylkiöiden kumppaneiksi varmasti ovatkin. Ethän sä ole kyennyt kouluttamaan edes itseäsi, saati sitten muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole. Sinunkaltaistesi hylkiöiden kumppaneiksi varmasti ovatkin. Ethän sä ole kyennyt kouluttamaan edes itseäsi, saati sitten muita.

Kyllä ovat niin nyt puhuttiin ihmisistä eli korkeastikoulutetulle käy vain korkeastikoulutettu mut ei ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ovat niin nyt puhuttiin ihmisistä eli korkeastikoulutetulle käy vain korkeastikoulutettu mut ei ihminen

Kyllä, puhuttiin ihmisistä. Ei sinun kaltaisistasi hylkiöistä. Te luultavasti saatatte ollakin täysin mahdottomia ja toivottomia. Taisin hieman erehtyä, kyllä teitä on. Vaan siis ihmisissä sellaisia ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, puhuttiin ihmisistä. Ei sinun kaltaisistasi hylkiöistä. Te luultavasti saatatte ollakin täysin mahdottomia ja toivottomia. Taisin hieman erehtyä, kyllä teitä on. Vaan siis ihmisissä sellaisia ei ole.

Ihmisistä puhuttiin ei korkeastikoulutetuis vaan ihmisistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisistä puhuttiin ei korkeastikoulutetuis vaan ihmisistä

Niin kyllä nimenomaan ihmisistä, ei rupusakista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, että henkilö jolle vastasit on hylkiö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, että henkilö jolle vastasit on hylkiö?

Koska se on välis. Siihen ei enempää tarvita

• Anonyymi

Toivottavasti et välis luule että sun koulutuksella tulee muita kuin ikuisia aikamismiespoika ätmejä?

• Anonyymi

Niin aitoja miehiä tulis eli köyhiä ätmejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi maailmassa on aina ollut hyvin vähän teitä "normaaleja" miehiä. Te olette niin kovin "normaaleja".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan kansakunnan häpeäpilkkuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi maailmassa on aina ollut hyvin vähän teitä "normaaleja" miehiä. Te olette niin kovin "normaaleja".

Totta ei maailmassa ole koskaan ollut montakaan aitoa miestä no menneet sukuni miehet siin ne sit olikin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta ei maailmassa ole koskaan ollut montakaan aitoa miestä no menneet sukuni miehet siin ne sit olikin

Kyllä, he ovat syystäkin aina olleet hyvin pieni joukko. Eihän sellaista kukaan ihminen huoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Upeaa. Sittenhän tuo sakki sammuu sinun myötäsi ja viimein maailma on hyvä paikka. 👍

• Anonyymi

Oon käynyt elämänkoulua avioliitossa kymmeniä vuosia ja nyt olen liian vanha nuorille tytöille.
      Koulutus SUCKS !, sanoisin.

• Anonyymi

Ei palstan miehet ainakaan tapaa mitää naisia eikä treffeille pääse. Eivät ole komeita eikä rikkaita joten sinkkuja ovat aina.

• Yhteenmuuttaminen saattaisi olla jo vähän liikaa vaadittu meikäläiseltä.

Kysymys tosin oli kohdaltani spekulatiivinen, joten ei tuota sen enempää kannata miettiä.

• Anonyymi

Joku kiltti ja kunnollinen mies saisi Väliksestä pienellä kouluttamisella hyvän ja lapsettoman vaimon.

• Anonyymi

Hih. Väliselle sopisi pikkumusta sisäkön asu ja valkoinen esiliina. Välis kantaa pullaa pikku tarjottimella, niiaa ja hymyilee puolisolleen. Ja mitä ennen kaikkea, pitää suunsa kiinni 😂

• Anonyymi

Ei taida palstalaisista kukaan kelvata naisille. Tasonne on vaan liian alhaalla naisten mielestä kun taas tavis naisilla on korkeat kriteerit. voittehan kokeilla yrittää iskeä jotain tavis naista mutta en usko että onnitutte.

• Kappas, sanoin ettei ala pojan kloppeja kouluttamaan, ja viesti on poistettu. 😂 Onko mode pojan kloppi? Joskus kun näkee mitä poistetussa viestissä lukee (viestin alku)((jonkun muun viesti) profiilista tulee mieleen, että Välis moderoi meitä…

Sanoin myös ettei vanhempaa miestä voi kouluttaa. Hän on mitä on, eikä enää muutu, Ihmisen pitää kelvata sellaisenaan kun omana itsenään on, molemmin puolin,

• Anonyymi

Välis on aivan liian tyhmä moderoimaan mitään. Ihmisen irvikuva.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa kloppi? sama kuin knoppi?

• Uskoisin, että suurin osa on ihan jees ainesta, kun vaan löytää ihmisen jonka kanssa elämä hymyilee ja on hyvä olla.

• Anonyymi

Jakeissakaan ei mainita sanaa 😬

• On täällä ainesta.... epäilemättä. Ja näköjään toivottomiakin tapauksia ja kaikki ihan juttujen perusteella.

• Anonyymi

Ei täällä ole kuin rötinäsakkia.

• Eiköhän kaikista jonkunlainen soppa valmistuisi. Oikea valmistustapa ja maustamisen onnistuminen niin eiköhän vatsa täyty.

Itse en nyt pientä opastusta mitenkään ylenkatsoisi tai sama kai se olisi sitten vedellä jo suoraan vastapalloon. Sitä kun on jo niin rutiinisidonnainen että pikku ravistus voisi tehdä hyvää. En tiedä muuttuisiko ajatusmallit yhtään mutta en minä niin jumiutunut ole etten voisi muitakin ajatuksia kuunnella.

Tuossa alkukesästä kun suunnittelin uutta väriä talon sisäpintoihin niin kuljeskelin väriviuhka kädessä huoneesta toiseen. Siinä vaiheessa olisi ollut mukava jos joku olisi huomauttanut että värejä on muitakin kuin harmaan eri sävyt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6008
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2827
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2297
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2049
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1395
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1362
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      297
      1353
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1297
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1226
    Aihe