Me, jotka olemme sinkkuja

Anonyymi

Se oikeahan odottaa, että me löydämme hänet, eikö niin?

27

113

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö ja höpö. Ei sellaista kuin se "oikea" ole olemassakaan. Absurdi ajatuksenakin...

    • Anonyymi

      En usko moiseen "oikeaan" minäkään. Sopivia on maailmassa monta, jos,sellaisen haluaa löytää.

    • Kun on rakastunut syvää ja kovaa, ja tietää miten iso ero tunteissa on verrattuna ”tavalliseen” rakastumiseen, nuo on aika helppo erottaa tunteena toisistaan. Toinen on aurinko, ikuinen tuli, tunteiden meri. Ja toisen valo on peräisin vain auringon valon heijastumista, kuin kuu. Kumpikin on kaunis ja valaisee elämää, mutta valojen energiatasoa on täysin erilainen. Ilman toisen noista olemassa oloa tulisi nopeasti kylmä, mutta toisen unohtaa aika helposti, jos ei valvo öitään.

      Kun suuren rakkauden kohtaa, se tuntuu kuin tsunami iskisi, rakkaustsunani. Riippuen miten olet tunneaaltoon varautunut ja mikä tilanteesi on, se voi olla aika haastavakin ja turvallisessa ympäristössä se taas on vaikuttava ja ehkä hieman
      pelottavakin luonnonilmiö.

      Suuren rakkauden kohdatessa tiedät kohtaavasi elämäsi rakkauden, sen oikean. Ensi rakkauteni ja ensimmäinen poikaystävä 19v oli sellainen. Myöhemmin luulin tunteen olevan muiden kanssa miedompi vain koska oli kyseessä ensimmäinen naivi rakkaus. Luulin näin kunnes kohtasin seuraavan. Sen jälkeen ymmärsin olleeni väärässä yli 20v. Valitettavasti suuri tunne ei in johda elämänmittaiseen ihmissuhteeseen ja aina ihminen ei edes ole sama minkä järkisyillä valitsisi.

      Suuria rakkauksia on elämässä useimmiten useampia ja jollain ei yhtään. Pitäkää minua hölmönä romantikkona ihan vapaasti ja kukin saa puolestani myös säilyttää oman näkemyksensä.

      • Ja pikku lisäys. Itse en ajattele, joku odottaa että löydän hänet. Me löydämme toisemme, ehkä, kun molemmat aktivoituu asian suhteen ja aktiivisuudne pariksi lienee tarvittavan myös hitunen onnea.

        Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä -kuten eräs pieni poika tapaa sanoa.


      • Anonyymi

        Kokeile imurointia , pyynkien pesua,
        ruuanlaittoa, löydät tosi rakkauden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile imurointia , pyynkien pesua,
        ruuanlaittoa, löydät tosi rakkauden.

        Naiselle luonnollisia puuhia 👍🏼


      • Anonyymi

        Ja sit äkkiä onkin ylikunnossa eli liikaa seksiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle luonnollisia puuhia 👍🏼

        Kyllä kodinhoito kuuluu jokaisen tehtäviin ihan samalla lailla, jopa lasten. Tarvitset piian tai peräkammarin poikaa kasvattavan äidin.

        Voin sanoa suoraan, että piikaa etsivät miehet karsiutuu omasta listallani heti juoppojen, väkivaltaisten, elämän hallinta ongelmaisten ja vakavia mut-ongelmia sairastavien jälkeen. Arvomaailma ristiriita on liian suuri. En tarvitse huonoa miestä ja huonoa liittoa, pärjään paremmin sinkkuna!


      • Emberizi kirjoitti:

        Ja pikku lisäys. Itse en ajattele, joku odottaa että löydän hänet. Me löydämme toisemme, ehkä, kun molemmat aktivoituu asian suhteen ja aktiivisuudne pariksi lienee tarvittavan myös hitunen onnea.

        Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä -kuten eräs pieni poika tapaa sanoa.

        Ne näkee sydämellä.


    • Anonyymi

      Joskus saattaa aika käydä pitkäks

    • Anonyymi

      Ei,
      Kyllä minä menin jo.

      Nopeampi varasi.

    • Anonyymi

      Kyllä odottaa. Mullekin käveli suoraan nenän eteen toisesta kaupungista.

      Hän löytää siis sinut :)

    • Anonyymi

      Ystävän neuvo kaikille: Älkää katselko niitä oman seutunne ihmisiä kun se oikea on oikeasti eri heimosta :)

    • Missä se oikea odottaa? Stokkan kellon alla? Ei kovin huomaavaista pihdata paikkatietoa niin, että toinen saa arvailla.

      • Vieläkö ihmiset tapaa Stockkan kellon alla? Ajattelin että se tapa olisi jo kuollut.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vieläkö ihmiset tapaa Stockkan kellon alla? Ajattelin että se tapa olisi jo kuollut.

        Kello on viety pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kello on viety pois.

        Näin olin asian ymmärtänyt. Se tapahtui ko vuosia sitten. Ikoninen kello.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Näin olin asian ymmärtänyt. Se tapahtui ko vuosia sitten. Ikoninen kello.

        Et vaan kurpan katseella erota sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan kurpan katseella erota sitä.

        Haist kukkanen jonka lehmä söi..


    • Anonyymi

      Toki toki, hautaan asti 😁

    • Te ette usko, mutta mullakin ois joskus ollu mahdollisuus. Yks äikän opettaja lähetti mulle kovasti viestiä, mutta en oikein tienny miten siihen ois vastannu. Ja niikun muutenki muistatte niin ne äikän opet ei kovin kivoja ollu. Kovasti punakynää käytti. Harmi vaan kun meillä kummallakin ois ollu lapsihaaveita. En tiedä sitten onko myöhemmin miehen löytäny. Sitä vaan oon aatellu, että jos ei oo, niin onko se sitten mun syy. Ja oonko ollu ilkee. Toisaalta eihän sitä tiedä oisko mitään kuitenkaan tullut.

    • Anonyymi

      Naiset odottaa baarissa miehiä. Miksi te odotatte siellä kotona. Viinaa juomalla baareissa tutustuu naisiin.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Mä luulin, että olisit jo lopettanut ton vitsailun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulin, että olisit jo lopettanut ton vitsailun.

        No sinkut luulee että vitseillä saa naisia mutta pitää tosissaan olla ja käydä baareissa juomassa viinaa jos haluaa naisiin tutustua.

        T: viinamies


    • Anonyymi

      Jaa, ei ole mitään kadonnut niin ei tarvitse löytää mitään, huoh!

    • Anonyymi

      Onhan se hienompaa tulla löydetyksi kuin löytää. Varsinkin naisilla on tämä ajatus mutta enenevässä määrin myös miehillä. Kun vähän aikaa kuluu niin molemmat sukupuolet ovat tasapuolisen passiivisia odottelijoita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe