Paljonko maksaisit kuparipannusta?

Anonyymi

Maksaisitko satasia, jos siinä olisi palsanmäkien nimmarit? Minä en maksaisi, mutta jotkut maksavat.

Aikoinaan ostin kirpputorilta kympillä kuparipannun, eikä sitä ollut töhritty millään tusseilla.

Kaikella ne tekojulkkikset rahastaakin. Niiden nimmareiden arvo ei koskaan nouse. Päinvastoin.

41

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi tussi lähtee spriillä pois.
      En maksa mitään tavarasta jota on tarvitse. Maailma täyttyy roinaan ilman minun panostakin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Ihan koristeena se pannu on kirjahyllyssä. Jätin myös avaamattoman paketillisen hehkulamppuja muistoksi. Lukuisilla koriste-esineilläkään en tee mitään. Hyi minua.

Noh, on siellä paketti finlandia vodka lasejakin by Tapio Wirkkala. Teoriassa niitä voisi käyttää, mutta juon vain rusinakiljua. Tuopista.

Silloin kun ex vaimon kanssa kiertelimme etsimässä moisia turhuuksia, niin menimme paikasta toiseen viritetyllä Aero Saabilla, missä kaikki mukavuudet.

Hyi minua. Nykyään korvaan sitä elämän aikaa kierrättämällä mahdollisimman paljon. Haen myös ylijäämäruokaa, jotta sitä ei heitettäisi roskiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan koristeena se pannu on kirjahyllyssä. Jätin myös avaamattoman paketillisen hehkulamppuja muistoksi. Lukuisilla koriste-esineilläkään en tee mitään. Hyi minua.

Noh, on siellä paketti finlandia vodka lasejakin by Tapio Wirkkala. Teoriassa niitä voisi käyttää, mutta juon vain rusinakiljua. Tuopista.

Silloin kun ex vaimon kanssa kiertelimme etsimässä moisia turhuuksia, niin menimme paikasta toiseen viritetyllä Aero Saabilla, missä kaikki mukavuudet.

Hyi minua. Nykyään korvaan sitä elämän aikaa kierrättämällä mahdollisimman paljon. Haen myös ylijäämäruokaa, jotta sitä ei heitettäisi roskiin.

Yleensä ihminen viisastuu vanhetessaan. Me pikkuvanhat ollaan tietysti asia erikseen.

Siirryt siihen puolukkakiljuun kokonaan, niin saadaan sekin asia kestävämmälle pohjalle.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Viinaa ei pidä koskaan käyttää väärin.

Viinamies

• Anonyymi

Aikoinaan yritin myydä palsanmäelle kuparipannua. Melko hieno kuparipannu vuodelta 1960, pyysin siitä 700 euroa. Palstanmäki tarjosi 50 euroa. Ei tullu kauppoja todellakaan. Se kuvitteli etten tiedä kuparipannun arvoa. Minulla on se pannu vieläkin. Se oli edesmenneen äitini kuparipannu jonka sain perinnöksi.

• Anonyymi

Tunnearvo ei ole euron arvo.

• Ei ole tarvetta kuparipannulle, niin jättäisin ostamatta. En ostele mitään mitä en koe tarvitsevani. Ostan vain kun itse tai perheenjäsen jotain tarvitsee.

• Anonyymi

Siinä todellakin turhat julkkikset. Yöks.

• En mitään. Ei ole käyttöä sellaiselle. Minulla on kahvinkeitin ja löytyy myös vedenkeitin. Ja en kerää roinaa keräämään pölyä. En hommaa sellaista, mille ei ole käyttöä.

• Anonyymi

Vettä keitetään. Kahvia taasen uutetaan. c",)

• Anonyymi kirjoitti:

Asia harvinaisen selvä. Kiitos täsmennyksestä.
        Nyt olen taas tätäkin asiaa viisaampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneppä ostamaan kahvinuutinta. Myyjä ei taatusti ymmärrä.

• Anonyymi

Palsanmäki on hc-ätmi.

• Anonyymi

En mitään kun en moista tarvi.

• Anonyymi

Älkää myykö pannujanne huutokauppiaalle. Palstanmäki saa 500 pannusta kun se maksaa siitä 50 euroa korkeintaan. myykää netissä mielummin.

• Anonyymi

1800 luvun 5 litran kuparipannusta tarjottiin 20e ! En myynyt vaan laitoin nettiin huutokaupalle, sain 100 e.
        Myykää ite ne tavarat jotka tiedätte kaupan käyvän, niitä minnee keisarille kannata ilman antaa.

• Anonyymi

Eilen kävin kierrätyskeskuksessa, ja sielä sai vanhoja kahvipannuja muutamalla eurolla. En voi ymmärtää mitä arvoa noilla kuparipannuilla on muuta kuin kuparin hinnan.

• Anonyymi

a) en maksaisi kuparipannusta mitään, koska en halua sellaista. Arvostan kuitenkin kupariesineitä.
      b) Palsamäkien nimmari pilaisi pannun.

• Anonyymi

En mitään. En tee mitään mitään kuparipannulla, enkä keräile nimmareita.

• Anonyymi

On minulla kuparinen kastelukannukin. Sellainen litranen, ehkä vähän yli.

Mitäs siitä sanotte, häh? Ei löydy huutokauppamöhköltäkään.

-Aloittaja

• Anonyymi

Hyvä Timoharmis!

• Anonyymi

Neljääntoista euroon asti voisin huutaa ja jos se pannu ei sillä lähde, niin antaapi olla sitten.

-Palstanhessu

• Anonyymi

Noita on rivi mummolassa. Kai ne jää lopulta mun riesaksi.

• Anonyymi

No en mitään! Joutavaa roinaa!

• Anonyymi

Näin tänään kirpparilla monta kuparipannua. Ei tulisi mieleenkään hankkia sellaista, kun se ei sovi oikein mihinkään olemassa olevaan. Ehkä sen hankkiminen ei niinkään muistuta Palstamäestä, vaan huutokaupasta. Siinä voi olla oma tunnelmansa, jos haluaa huutaa jonkun tavaran itselleen todella. Vuosia sitten huusun Huutonetistä pitkän nahkatakin. Sain sen melko halvalla, vaikka lopulta tuli kisaa ja enkä pystynyt luovuttamaan.

Ja nyt Pulkkinen, laita jotain hyvää Heviä tai Gootti-rockia lautaselle! > :)

• Anonyymi

Olen huutanut jo 8 kuparipannua akilta ja aion huutaa lisää, lupasi luottoa jos rahnat ei riitä.
      Maksan kun saan eläkkeen.

• Anonyymi

Maksaisin tonnin jos saisin aidon valukuvan Akista ja Helistä nimmareilla ja kehystettynä.

• Anonyymi

yuskin kupstimresallin kilohins psljon kslliimpss on kuin platina.

• Anonyymi

En mitään, mökillä noita on pölyä keräämässä muutenkin. Mut, tosiaan toiset tykkää ja maksaa niistä satasia. Palsanmäelle en myis mitään.

• Anonyymi

niin paljonko on kuparin mewtallin kilohina zseantteinä?

• Anonyymi

20€ korkeintaan saattaisin ehjästä, kolhiintumattomasta kuparipannusta maksaa, en missään nimessä enempää, sillä eihän se ole edes käyttöesine; pelkkä koriste.
      Kirppareilta olen ostanut lasiesineitä, kuten muutaman mariskoolin, alle 10€ useinmiten, kallein on kirkas-sininen 18€!

Virheettömiä ovat ja kauppahinta luulisin kaikilla olevan reilusti yli 20€ vähintäänkin. Eihän noita edes joka vuosi ole tullut löydettyä, mutt pikkuhiljaa niitä on vuosien varrella löytynyt. Nyt niitä on 9kpl, joten ainakin 3 kpl on vielä hakusessa. Yks on särkynyt eräänä jouluna, sen pudottua lattialle pähkinä/rusinoita täynnä. Broidin muksut keskenään kilpailivat nappaamassa namupaloja, ja kävi onnettomuus, malja kaatui pöydällä nurin ja kierähti siitä lattialle... särkyen.
      Sattuuhan noita vahinkoja, suurempiakin, kuin yhden mariskoolin särkyminen!

• Palsanmäen huutokaupassa aloituspannuna oleva kuparipannu nousee monesti yli sataseen, jopa 200-300 euroa voi olla. Kerran kuparipannu huudettiin 600 euron hintaan. Itse en ostaisi pannua tuollaisilla summilla. Sitten taas jo designlasiesine saattaa jäädä muutamaan kymppiin (no, en lasiesinettäkään ostaisi satasilla ja harkitsisin muutaman kympinkin hintaa, mutta designesine on kuitenkin eri asia kuin Akin, Helin ja ehkä vielä Markun nimikirjoituksilla varustettu pannu, vaikka on signeerattu niin kuparipannu on kuitenkin, jonka Aki ja Heli ovat ostaneet vaikka jostain kirpputorilta pienellä hinnalla).

• Anonyymi

No en tod. Ja kuten sanoit töhryttömiä saa muualtakin. Ärsyttävä koko Palsa. Ei kiinnosta.

• Anonyymi

20e voisin maksaa nimikirjoituksilla.

• Anonyymi

Kympillä ostaisin jos olisi kiinnostusta. Minulla on kaapissa kaiken takana perintöpannu, joten eipä kiinnosta. Rännärin ostan jos kympillä löytyy hyväkuntoinen ja hyvän mallinen.

• Anonyymi

Mulla on ehkä suomen kattavin kuparipannu kokoelma, 2061 kuparipannua.
      Ukkini aloitti keräilyn ja isäni jatkoi sen perintönä myös minä , on pannua joka sorttia.
      Olin aikeissa perustaa kuparipannnu museon mutta hanke tyssäsi julkisen rahoituksen puutteessa.
      Kuinkahan mahtaa kokoelman käydä koska lapset vihaavat niitä ja suku kammoaa, ystävätkin vinoilevat kun puhuvat romukuparin markkinahinnasta.
      Onko ideoita , hyvät neuvot ovat aina arvokkaita, ehkä aki olisi halukas harkitsemaan kuparipannu museota tontilleen, olisihan se vetonaula sekin.
      Tosin aki ja heli alkavat olla siinä vaiheessa matkaa että taitaa se fuengirola olla seuraavana kiikarissa.

• Anonyymi

tuollainen on tosi hauskaakin tuntuu pehmoiselle jos menee nukkumaan ja peitto jotain sellaista satiinia silkkiä tunyii pehmoiselle nukkuminen

• Anonyymi

en maksais, metallinkeräykseen nakkelevat ihmiset messinkiesinettä, hopeoitua englantilaista kynttilänjalkaa, pakkia, tanskalaista designteräskulhoa, hopeaa, ne otan kyllä talteen

• Anonyymi

Onkelmajätettä, kuka haluaa riesakseen ?

• Anonyymi

Viisi euroa maksaisin jos ostaisin.

• Anonyymi

En maksaisi kuin 20 euroa max, mutta en tarvitse kuparipannua mihinkään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe