Palstalla käy useita ihmisiä päivässä. Kenenkään kirjoituksista ei voi olla mitenkään varma. Nyt rauha
Rauha tänne
17
<50
Vastaukset
Onko täällä käyty joku taistelu?
- Anonyymi
Täällä trollataan ja kirjoitellaan mitä sattuu. Luullaan että kirjoitukset ovat tietyn henkilön vaikka sitä ei kukaan voi todistaa täysin
- Anonyymi
Useat ihmiset vastaavat ketjuihin
- Anonyymi
Sabotointia ja mustamaalaamista
Anonyymi kirjoitti:
Täällä trollataan ja kirjoitellaan mitä sattuu. Luullaan että kirjoitukset ovat tietyn henkilön vaikka sitä ei kukaan voi todistaa täysin
Sellaista se helposti täällä on.
Anonyymi kirjoitti:
Sabotointia ja mustamaalaamista
Tässä sais ihmiset vähän miettiä, mitä kirjoittavat. Anonyyminä helpooa olla ilkeä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tässä sais ihmiset vähän miettiä, mitä kirjoittavat. Anonyyminä helpooa olla ilkeä.
Itse toki olen tänne myös kirjoitellut, mutta sitten siihen tulee joku väliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse toki olen tänne myös kirjoitellut, mutta sitten siihen tulee joku väliin
Lopulta hyvin vähän
- Anonyymi
Olen vain sellainen että saan ihmiset ärsyyntymään helposti minuun palstallakin. Luonnevika löytyy. :)
- Anonyymi
Kerrotko lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko lisää
Mistä pitäisi kertoa lisää? :)
- Anonyymi
Tämä kommentti siis toisen. Kysyin mikäli se liittyy minuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kommentti siis toisen. Kysyin mikäli se liittyy minuun
Ei se sinuun mitenkään liity vaan minuun. Olen vain rasittava ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sinuun mitenkään liity vaan minuun. Olen vain rasittava ihminen.
Minulla on outo taito saada ihmiset liikuttamaan persettä jos niin tarpeeksi haluan. Reaktioita saan aikaiseksi ihan sama missä kuljen. En ole mikään tavallinen tallaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on outo taito saada ihmiset liikuttamaan persettä jos niin tarpeeksi haluan. Reaktioita saan aikaiseksi ihan sama missä kuljen. En ole mikään tavallinen tallaaja.
Voikohan tuota edes taidoksi kutsua. Noh minulla on vain outo ajattelutapa itsestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voikohan tuota edes taidoksi kutsua. Noh minulla on vain outo ajattelutapa itsestäni.
Välillä olen ajatellut että minussa olisi tai olen itse piru. Viettelen ja samalla sitten aiheutan vain pahennusta. Tiedän sanotte että mene hoitoon kyllä olen itse samaa mieltä.
- Anonyymi
Tääki melkoista sekoilua
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485