Rauha tänne

Anonyymi

Palstalla käy useita ihmisiä päivässä. Kenenkään kirjoituksista ei voi olla mitenkään varma. Nyt rauha

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko täällä käyty joku taistelu?

      • Anonyymi

        Täällä trollataan ja kirjoitellaan mitä sattuu. Luullaan että kirjoitukset ovat tietyn henkilön vaikka sitä ei kukaan voi todistaa täysin


      • Anonyymi

        Useat ihmiset vastaavat ketjuihin


      • Anonyymi

        Sabotointia ja mustamaalaamista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä trollataan ja kirjoitellaan mitä sattuu. Luullaan että kirjoitukset ovat tietyn henkilön vaikka sitä ei kukaan voi todistaa täysin

        Sellaista se helposti täällä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sabotointia ja mustamaalaamista

        Tässä sais ihmiset vähän miettiä, mitä kirjoittavat. Anonyyminä helpooa olla ilkeä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tässä sais ihmiset vähän miettiä, mitä kirjoittavat. Anonyyminä helpooa olla ilkeä.

        Itse toki olen tänne myös kirjoitellut, mutta sitten siihen tulee joku väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse toki olen tänne myös kirjoitellut, mutta sitten siihen tulee joku väliin

        Lopulta hyvin vähän


    • Anonyymi

      Olen vain sellainen että saan ihmiset ärsyyntymään helposti minuun palstallakin. Luonnevika löytyy. :)

      • Anonyymi

        Kerrotko lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko lisää

        Mistä pitäisi kertoa lisää? :)


      • Anonyymi

        Tämä kommentti siis toisen. Kysyin mikäli se liittyy minuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kommentti siis toisen. Kysyin mikäli se liittyy minuun

        Ei se sinuun mitenkään liity vaan minuun. Olen vain rasittava ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sinuun mitenkään liity vaan minuun. Olen vain rasittava ihminen.

        Minulla on outo taito saada ihmiset liikuttamaan persettä jos niin tarpeeksi haluan. Reaktioita saan aikaiseksi ihan sama missä kuljen. En ole mikään tavallinen tallaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on outo taito saada ihmiset liikuttamaan persettä jos niin tarpeeksi haluan. Reaktioita saan aikaiseksi ihan sama missä kuljen. En ole mikään tavallinen tallaaja.

        Voikohan tuota edes taidoksi kutsua. Noh minulla on vain outo ajattelutapa itsestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voikohan tuota edes taidoksi kutsua. Noh minulla on vain outo ajattelutapa itsestäni.

        Välillä olen ajatellut että minussa olisi tai olen itse piru. Viettelen ja samalla sitten aiheutan vain pahennusta. Tiedän sanotte että mene hoitoon kyllä olen itse samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Tääki melkoista sekoilua

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1570
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1039
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      829
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      742
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      699
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    8. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      636
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      634
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      605
    Aihe