Hypomaanisuus ja sen ratkaisu

Näin kuinka ihminen keksii peitetarinan ja menettää oman ymmärryksensä siihen, että se ei ole todellisuutta. Sitten hän jatkaa silmät punaisena tuntikausia ja ajatukset poukkoilevat uusiin fantasiatarinoihin. Kun hän palaa mielialakierron toiseen päähän, hän ei tarkoita samaa asiaa enää samalla lailla eikä muista tarinaa. Kun huomautan hänelle, hän yrittää kaikin voimin kieltää sen.

11

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarina myös ei ole osa hänen elämäänsä vaan hän on juuri tavannut toisen ihmisen, jolle se sopii. Siis assosioi sen muilta

• Voisiko joku ammattilainen kertoa, miten selvitän tätä ongelmaa lääkkeettömästi?

• Anonyymi

Oletko jutellut ollin tai aphn kanssa?

• Keksitkö päästäsi nämä henkilöt?

• Anonyymi

Voitko antaa esimerkin tästä tilanteesta? Mikä oli konteksti?
      Jos ihminen valehtelee tahallaan suojellaakseen jotakin agendaansa niin eikai siihen mitään hoitokeinoa ole.

• Suhteeni tähän kaveriin on se, että hän on pelkkää mielialaa (moody), ei hitustakaan rationaalista syytä. Ja minä kritisoin häntä äärimmäisillä syillä ja henkilökohtaisesti. Järkytin hänet.

Nyt hän sanoi,hän voisi yrittää ymmärtää sitä, että puhun niin. Tiedän, että siinä järkytyksessä ja peitetarinassa on kyse vähän kaikesta läjäyttämästäni painolastista kaikki kerrallaan, henkilökohtaisista tunteista myös. Ei pelkästään siitä yhdestä asiasta, jonka hän otti peitetarinaksi. Hänen peitetarinansa perustui tunnetilaan.

Minulla on tarve olla _täysin_ rehellinen uusia ystäviä kohtaan, koska en muuten pysty kunnioittamaan toisia tai luottamaan muihin. Sanon hyvät ja pahat asiat ja odotan hyväksyntää.

• Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

Suhteeni tähän kaveriin on se, että hän on pelkkää mielialaa (moody), ei hitustakaan rationaalista syytä. Ja minä kritisoin häntä äärimmäisillä syillä ja henkilökohtaisesti. Järkytin hänet.

Nyt hän sanoi,hän voisi yrittää ymmärtää sitä, että puhun niin. Tiedän, että siinä järkytyksessä ja peitetarinassa on kyse vähän kaikesta läjäyttämästäni painolastista kaikki kerrallaan, henkilökohtaisista tunteista myös. Ei pelkästään siitä yhdestä asiasta, jonka hän otti peitetarinaksi. Hänen peitetarinansa perustui tunnetilaan.

Minulla on tarve olla _täysin_ rehellinen uusia ystäviä kohtaan, koska en muuten pysty kunnioittamaan toisia tai luottamaan muihin. Sanon hyvät ja pahat asiat ja odotan hyväksyntää.

Jos puhut liian suoraan toisen heikkouksista, tuhoat hänet.

• Anonyymi kirjoitti:

Ok!

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niin kuin lastensuojelutoimiston sosiaalityöntekijät?

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Preeme, miten menee nykyään sen lastensuojeluhomman kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1795
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1180
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      456
      1146
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1053
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      831
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      827
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      763
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      718
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      681
    Aihe