Niin että mistä aloittaisin? On väitetty että esim masennuslääkkeet on terveydelle haitaksi. Noh omalta kokemuspohjalta voin väittää että ei ole terveyttäni rapauttaneet. Se voi olla toki yksilöllistä. Yksi nyrkkisääntö on se ettei saa käyttää alkoholia lääkkeiden kanssa. Moni tekee sen virheen. Kuitenki jäätävä fakta masennuslääkkeisiin on tämä; kun oli aikakausi maapallolla jolloin masennuslääkkeitä ei ollut niin kuolleisuus&itsemurhaluvut oli erittäin isot mielenterveysongelmista kärsivillä mutta kun masennuslääkkeet tulivat niin kuolleisuus&itsemurhaluvut laski erittäin suuresti. Tätä faktaa ei voi kumota. Mitä tulee koronarokotteeseen ja muihin rokotteisiin joita annettu ihmisille tauteja vastaan niin hyvin usein rokotteista on ollut apua.
Hehhe tuntuu käsittämättömältä koronakriitikot ja muiden lääkkeiden vastustajien mielipitteet
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
On ihmisiä, jotka ovat periaatteesta vastaan kaikkea "ei luonnollista", kuten kemiallisia lääkkeitä, rokotteita, purkki vitamiineja ja lisäaineita. Kuitenkin esimerkiksi puolukassa on viittä sellaista ainetta, että muuhun elintarvikkeeseen lisättynä ne pitäisi ilmoittaa E-koodilla. Huimimpia väitteitä, mitä olen lukenut oli se, että Himalajansuola ei sisällä haitallista natriumkloridia, joka juuri tekee suolasta suolan.
Nyt on jo toiseen kertaan kiertänyt netissä varoitus vaarallisesta dihydromonoksiidista, joka vuosittain tappaa suomessakin useita ihmisiä, mutta jota saa silti käyttää ruoka-aineissa.
Tällaiset väitteet menevät läpi ihmisillä, joiden yleissivistys on heikko.
Mitä lääkkeisiin tulee, niin sairauksissa on yksi ryhmä, jossa lääkekriittisyys ja hoitokriittisyys yleensäkin on keskimääräistä vahvempaa. Skitsofreniaa sairastavat saattavat kokea olevansa yhteiskunnan salaliiton uhreja. Silloin hoitovastaisuus on osa taudinkuvaa.- Anonyymi
Jännää sinänsä kun otit puhheeksi skitsofreenikot niin itselläni on paranoidin diagnoosi eli tietääkseni siis paranoidi tarkoittaa lievää skitsofreenikkoa ja myönnän että kyllä mulla on pelkotiloja muttei niin paljoa että oisin skitsofreenikko sanan varsinaisessa merkityksessä vaan olen lievästi skitso niin kun mainittit skitsoista tuon pointin niin minä en kuvittele kovin herkästi mitään salaliittoja. Joskus toki voin epäillä että mitä jos pian ihan kaikki ihmiset maapallolla tai suurin osa on sitä mieltä että sosiaaliturva on turha asia joka on laiskoja varten, mutta heti pian tajuan, että ei se näin mene, koska pystyn yhdistämään asiat matemaattisesti siten että asia ei ole niin. Olen joutunut hyvin usein elämäni aikana henkisen väkivallan uhriksi niin tiiän kyllä että pahuutta&pahoja ihmisiä on olemassa. Mutta että jotenkin en ole suistunut siihen että alakaisin muodostamaan salaliittoteorioita.
- Anonyymi
Salaliittoteorioihin uskovat voi olla myös epärationaalisia eli vähemmän fiksuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännää sinänsä kun otit puhheeksi skitsofreenikot niin itselläni on paranoidin diagnoosi eli tietääkseni siis paranoidi tarkoittaa lievää skitsofreenikkoa ja myönnän että kyllä mulla on pelkotiloja muttei niin paljoa että oisin skitsofreenikko sanan varsinaisessa merkityksessä vaan olen lievästi skitso niin kun mainittit skitsoista tuon pointin niin minä en kuvittele kovin herkästi mitään salaliittoja. Joskus toki voin epäillä että mitä jos pian ihan kaikki ihmiset maapallolla tai suurin osa on sitä mieltä että sosiaaliturva on turha asia joka on laiskoja varten, mutta heti pian tajuan, että ei se näin mene, koska pystyn yhdistämään asiat matemaattisesti siten että asia ei ole niin. Olen joutunut hyvin usein elämäni aikana henkisen väkivallan uhriksi niin tiiän kyllä että pahuutta&pahoja ihmisiä on olemassa. Mutta että jotenkin en ole suistunut siihen että alakaisin muodostamaan salaliittoteorioita.
Kirjoitin yleisellä tasolla. Hyvä kun pärjäät ongelmasi kanssa. Ensimmäinen edellytys siihen lienee ongelman tiedostaminen.
Skitsofreenikoilla on kuitenkin tutkitusti taipumus kieltää sairautensa useimmin kuin esimerkiksi masennuspotilailla tai vaikka syöpäpotilailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salaliittoteorioihin uskovat voi olla myös epärationaalisia eli vähemmän fiksuja.
Useimmat salaliittoteoreetikot, joiden tuotoksia olen lukenut, vaikuttavat selvästi epärationaalisilta ja jopa jälkeen jääneiltä. Ei päde aivan kaikkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Päivän video: Kansanmurha koronarokotteilla 2021-2022
Julkaistu 03.08.2022 14:56, 3992 lukukertaa, 1 kommentti
Kauhistuttava videodokumentti kokeellisesta COVID-rokotteesta haavoittuneista henkilöistä paljastaa mRNA-piikityksistä aiheuttamien vahinkojen laajuuden niiden käyttöönotosta vuonna 2021 lähtien Yhdysvalloissa."
https://tinyurl.com/2ncevf2t
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356