Pakastinta pitäisi alkaa täyttää marjoilla ja puolukka tulisi edullisemmaksi. Onko siinä sitten eroa kumpia syö puurossa menee kumpi tahaan ihan samalla tavalla.
Mustikka vai puolukka?
5
313
Vastaukset
- Anonyymi
Hommaa vähän molempia. Puolukkasurvos erinomaista ruokien kanssa. Mustikasta voi leipoa kuten voi myös puolukasta. Kai olet muistanut mansikat, vadelmat ja viinimarjat?
- Anonyymi
Ostin kyllä kotimaisia mansikoita pakkaseen, kun kilohinta oli yllättäen vähän halvempi kuin mustikoilla. Siis kaupan pakastimesta.
- Anonyymi
Itse keräisin ja pakastaisin korkeintaan puolukkaa, loput ostan sitä mukaa kun tarvitsee.
- Anonyymi
En osta talvella kaupasta pakastemarjoja. Sen verran kerään tai ostan torilta, mitä pakastimeen mahtuu ja haluan. Mansikat ja vadelmat pakastettu ja ehkä saan tulevana viikonloppuna mustikoita itse keräten. Puolukoista en vielä tiedä, kun eivät ole kypsiä enkä karpaloista. Muutamana vuotena olen kahta viimeksi mainittua päässyt keräämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osta talvella kaupasta pakastemarjoja. Sen verran kerään tai ostan torilta, mitä pakastimeen mahtuu ja haluan. Mansikat ja vadelmat pakastettu ja ehkä saan tulevana viikonloppuna mustikoita itse keräten. Puolukoista en vielä tiedä, kun eivät ole kypsiä enkä karpaloista. Muutamana vuotena olen kahta viimeksi mainittua päässyt keräämään.
Parempi laatuisena saa kaupasta pakastettuna. Kotipakastin ei pakasta tarpeeksi nopeasti ja vievät vaan turhaan tilaa ja sähköä jos täyttää marjoilla jo kesällä ja syksyllä. Lisäksi myös halvemmalla ellei itse kerää, mutta näillä bensan hinnoilla ei kannata kauas lähteäkään keräämään. Jokainen tekee tietysti niin kuin haluaa ja hyvähän se on tukea paikallisia marjatiloja, vaikka tukiaisina joutuu jokainen tukemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472