Pakastinta pitäisi alkaa täyttää marjoilla ja puolukka tulisi edullisemmaksi. Onko siinä sitten eroa kumpia syö puurossa menee kumpi tahaan ihan samalla tavalla.
Mustikka vai puolukka?
5
297
Vastaukset
- Anonyymi
Hommaa vähän molempia. Puolukkasurvos erinomaista ruokien kanssa. Mustikasta voi leipoa kuten voi myös puolukasta. Kai olet muistanut mansikat, vadelmat ja viinimarjat?
- Anonyymi
Ostin kyllä kotimaisia mansikoita pakkaseen, kun kilohinta oli yllättäen vähän halvempi kuin mustikoilla. Siis kaupan pakastimesta.
- Anonyymi
Itse keräisin ja pakastaisin korkeintaan puolukkaa, loput ostan sitä mukaa kun tarvitsee.
- Anonyymi
En osta talvella kaupasta pakastemarjoja. Sen verran kerään tai ostan torilta, mitä pakastimeen mahtuu ja haluan. Mansikat ja vadelmat pakastettu ja ehkä saan tulevana viikonloppuna mustikoita itse keräten. Puolukoista en vielä tiedä, kun eivät ole kypsiä enkä karpaloista. Muutamana vuotena olen kahta viimeksi mainittua päässyt keräämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osta talvella kaupasta pakastemarjoja. Sen verran kerään tai ostan torilta, mitä pakastimeen mahtuu ja haluan. Mansikat ja vadelmat pakastettu ja ehkä saan tulevana viikonloppuna mustikoita itse keräten. Puolukoista en vielä tiedä, kun eivät ole kypsiä enkä karpaloista. Muutamana vuotena olen kahta viimeksi mainittua päässyt keräämään.
Parempi laatuisena saa kaupasta pakastettuna. Kotipakastin ei pakasta tarpeeksi nopeasti ja vievät vaan turhaan tilaa ja sähköä jos täyttää marjoilla jo kesällä ja syksyllä. Lisäksi myös halvemmalla ellei itse kerää, mutta näillä bensan hinnoilla ei kannata kauas lähteäkään keräämään. Jokainen tekee tietysti niin kuin haluaa ja hyvähän se on tukea paikallisia marjatiloja, vaikka tukiaisina joutuu jokainen tukemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1363827Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä662702Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla492679Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi852473Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332340Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051448Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6361302SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past811266Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1601136Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611066