Miten palstalaisia voisi tukea

Anonyymi

Sinkkuudessa. Palstalla on paljon yksinäisiä sinkkuja joilla ei ole seuraelämää?

44

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinkkua voi tukea kun juodaan viinaa yhdessä porukoissa ja sitten yhdessä menette baariin etsimään kumppania.

      T: viinamies

    • No itse en kaipaa täältä tukea ja lämpimästi suosittelen täältä tukea hskeville kiireesti vaihtaa osoitetta. Täällä voi ainoastaan vahvistaa yksinäisyyden tai pahsn olon tunnetta

      Tietenkin jos on sen verta utelias ja haluaa löytää jotain muutakin, kuin veftaistukea, niin voi kokeilla, mutta pikkuista masokistin verta tarvitsee olla. 🤣

    • Jo toisen kerran tulee mieleen Marja-Liisa Kirvesniemi-vitsi. ”En mie pärjänny vaikka Hartsa anto miul taustatukea koko viime yön.”

      Aloituksessa sinkkuus saadaan kuulostamaan vammalta tai sairaudelta. Palstan epikriisit ja hoito-ohjeet saattavat kuitenkin vain pahentaa ”vaivaa.”

      • Tuosta viimeisestä kappaleesta olen tasan samaa mieltä. On palsta ja on oikea elämä, kaksi täysin erillistä maailmaa.


      • Emberizi kirjoitti:

        Tuosta viimeisestä kappaleesta olen tasan samaa mieltä. On palsta ja on oikea elämä, kaksi täysin erillistä maailmaa.

        Entä voiko siitä olla urheilusuoritukselle haittaa, jos naisurheilija saa mieheltään taustatukea koko edeltävän yön? 😎


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Entä voiko siitä olla urheilusuoritukselle haittaa, jos naisurheilija saa mieheltään taustatukea koko edeltävän yön? 😎

        Olen itse urheillessani vielä niin nuori (ja neitsyt), että kokemuspohjaa ei ole miten koko yön taustatuen antaman energia ja sen vastapainoksi syntyvä univelkaa vaikuttaa. Asian tieteellistä pohjaa en ole myöskään tarkistanut, eli tietoni perustuu täysin urbaanilegendaa, joka kieltää yölliset taustatuet.

        Omassa lajissa 90-luvulla monet huiput kyllä oli SM-kisoissa yökerhossa aamulla 03-04 (olin itse mukana kannustamassa seuraa, mihin tietysti kuuluu yökerho tai myöhemmin valmentajana) ja muistan yhden huipun, jonka hotellihuoneesta putkahti aamulla ulos kaksi huippunaista (vuorotellen). Herra kyllä veteli sinäkin päivänä Suomen ennätyksiä…

        Johtopäätökseni on, että joko nuorena jaksaa tai sitten ovat tuplana prepanneet herraa myös yökerhon sulkeutumisen jälkeen.


      • Emberizi kirjoitti:

        Olen itse urheillessani vielä niin nuori (ja neitsyt), että kokemuspohjaa ei ole miten koko yön taustatuen antaman energia ja sen vastapainoksi syntyvä univelkaa vaikuttaa. Asian tieteellistä pohjaa en ole myöskään tarkistanut, eli tietoni perustuu täysin urbaanilegendaa, joka kieltää yölliset taustatuet.

        Omassa lajissa 90-luvulla monet huiput kyllä oli SM-kisoissa yökerhossa aamulla 03-04 (olin itse mukana kannustamassa seuraa, mihin tietysti kuuluu yökerho tai myöhemmin valmentajana) ja muistan yhden huipun, jonka hotellihuoneesta putkahti aamulla ulos kaksi huippunaista (vuorotellen). Herra kyllä veteli sinäkin päivänä Suomen ennätyksiä…

        Johtopäätökseni on, että joko nuorena jaksaa tai sitten ovat tuplana prepanneet herraa myös yökerhon sulkeutumisen jälkeen.

        Vaikea on uskoa, että yövalvominen edes preppaamisen hengessä voisi tehdä tuloskunnolle hyvää. Lienee yksilöllistäkin. Onneksi kaikki eivät ole niin kuin Selänteet, että vielä yli viiskymppisinäkin tarvitsee kertoa julkisesti, miten siellä kammarin puolella sujuu. Jotkut asiat voisivat pysyä ihan yksityisinä.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Vaikea on uskoa, että yövalvominen edes preppaamisen hengessä voisi tehdä tuloskunnolle hyvää. Lienee yksilöllistäkin. Onneksi kaikki eivät ole niin kuin Selänteet, että vielä yli viiskymppisinäkin tarvitsee kertoa julkisesti, miten siellä kammarin puolella sujuu. Jotkut asiat voisivat pysyä ihan yksityisinä.

        Veikkaan, että Selänteen viestissä on piiloviesti baarien misuille (varattu mies, ei kannata yrittää). Ainakin nuorempana samainen herra on ollut aika vilpertti naisasioissaan. En itsekään pidä seksiasioissa julkihuutelua fiksuna, vaikka täällä puhun aika vapautuneesti. Oikeassa elämässä nuo asiat jää parisuhteen väliseksi.

        Tuo oli aikaa, jolloin kyseinen urheilija oli vielä nuori ja jo aikalailla maailman huipulla ja SM-kisoihiin ei tarvinnut varmaan tarvinnut juuri herkistellä ja vanhat Suomen ennätykset oli aika peruskauraa. Nykyään sama meno ei tietenkään kävisi päittänsä.


      • Emberizi kirjoitti:

        Veikkaan, että Selänteen viestissä on piiloviesti baarien misuille (varattu mies, ei kannata yrittää). Ainakin nuorempana samainen herra on ollut aika vilpertti naisasioissaan. En itsekään pidä seksiasioissa julkihuutelua fiksuna, vaikka täällä puhun aika vapautuneesti. Oikeassa elämässä nuo asiat jää parisuhteen väliseksi.

        Tuo oli aikaa, jolloin kyseinen urheilija oli vielä nuori ja jo aikalailla maailman huipulla ja SM-kisoihiin ei tarvinnut varmaan tarvinnut juuri herkistellä ja vanhat Suomen ennätykset oli aika peruskauraa. Nykyään sama meno ei tietenkään kävisi päittänsä.

        Kuulostaa ihan Jani Sieviseltä tuo urheilija 😀

        Jotenkin tuntuu ihan mutulla, että Sirpa Selänteen elämä ei aina ole ollut ihan helppoa vaikka turvattua, vilkkaan superstaran siippana.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kuulostaa ihan Jani Sieviseltä tuo urheilija 😀

        Jotenkin tuntuu ihan mutulla, että Sirpa Selänteen elämä ei aina ole ollut ihan helppoa vaikka turvattua, vilkkaan superstaran siippana.

        Ehkä, ehkä ei. 🙃 Jääkiekkoilijoiden touhut on ihan luokattomia, en ole itse heihin koskaan sekaantunut, mutta nähnyt kavereiden kautta minkälaista menoa pitävät vaikka vuodenurheilijaristeilly pitivät (osa sellaista, mistä nykyisin saisi aika helposti syytteitä). Ihan sama onko kaveri varattu, naimisissa vai sinkku, yhtä räävitöntä touhua.


      • Emberizi kirjoitti:

        Ehkä, ehkä ei. 🙃 Jääkiekkoilijoiden touhut on ihan luokattomia, en ole itse heihin koskaan sekaantunut, mutta nähnyt kavereiden kautta minkälaista menoa pitävät vaikka vuodenurheilijaristeilly pitivät (osa sellaista, mistä nykyisin saisi aika helposti syytteitä). Ihan sama onko kaveri varattu, naimisissa vai sinkku, yhtä räävitöntä touhua.

        Ei taida jääkiekkoilijasta olla sapioseksuaalin siipaksi 😀


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ei taida jääkiekkoilijasta olla sapioseksuaalin siipaksi 😀

        On urheilijoissa älykköjäkin… tosin useammin valmentajissa kuin huippuurheilijoissa. En tunne henkilökohtaisesti yhtään jääkiekkoilijaa, joten arvio perustuu vain mielikuvaan. 😆

        Harjoittelen heräämään ihmisten aikaan ja pitää varmaan harjoitella myös ihmisten aikaan nukkumaan menemistä myös, maanantaina pitäis palata arkeen. Aika tiukkaa tekee, aivot on täydellisen jäässä, vaikka olen ollut jo reilu 1.5h hereillä. Pitää varmaan joko olla ma etänä tai sitten piiloutua johonkin palaverikoppiin, arvaa jo nyt mikä hurlumhei siellä alkaa. Pariin vuoteen en ole pitänyt oikeasti lomaa ilman, että seuraisin ja antaisin taustatukea. Nyt katsoin, että käynnissä olevassa hullunmyllyssä en ole päävastuullinen ja pidän lomani ihan oikeasti. Eikä nuo ole mitään kyselleet.


      • Emberizi kirjoitti:

        On urheilijoissa älykköjäkin… tosin useammin valmentajissa kuin huippuurheilijoissa. En tunne henkilökohtaisesti yhtään jääkiekkoilijaa, joten arvio perustuu vain mielikuvaan. 😆

        Harjoittelen heräämään ihmisten aikaan ja pitää varmaan harjoitella myös ihmisten aikaan nukkumaan menemistä myös, maanantaina pitäis palata arkeen. Aika tiukkaa tekee, aivot on täydellisen jäässä, vaikka olen ollut jo reilu 1.5h hereillä. Pitää varmaan joko olla ma etänä tai sitten piiloutua johonkin palaverikoppiin, arvaa jo nyt mikä hurlumhei siellä alkaa. Pariin vuoteen en ole pitänyt oikeasti lomaa ilman, että seuraisin ja antaisin taustatukea. Nyt katsoin, että käynnissä olevassa hullunmyllyssä en ole päävastuullinen ja pidän lomani ihan oikeasti. Eikä nuo ole mitään kyselleet.

        Sama vika rahikaisella. Työntynkää on ollut kesälläkin, mutta ensi viikolla pärähtää täysi rähinä päälle. Aivojää on kiusallinen vaiva, motivaatio huono ja asenne myös. Lähteehän se siitä taas, mutta lomaltapaluuloma olisi tarpeen. Erittäin viisasta pitää oikeasti lomansa, ei työt tekemällä lopu eikä akut itsestään lataudu. Ei varsinkaan jos jotain hullunmyllyä on päällä.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Sama vika rahikaisella. Työntynkää on ollut kesälläkin, mutta ensi viikolla pärähtää täysi rähinä päälle. Aivojää on kiusallinen vaiva, motivaatio huono ja asenne myös. Lähteehän se siitä taas, mutta lomaltapaluuloma olisi tarpeen. Erittäin viisasta pitää oikeasti lomansa, ei työt tekemällä lopu eikä akut itsestään lataudu. Ei varsinkaan jos jotain hullunmyllyä on päällä.

        Yleensä olen ollut syksyllä intoa täynnä, nyt ei oikein huvittaisi mennä vielä töihin ja nimenomaan tarvitsisi lomaltapaluuloman. 😁 Ja kun tietää, että minkälaista tulee syksy olemaan: hektistä. Olen yleensä ollut kohtuullisen proaktivinen, jolla on helposti työllistävä vaikutus… vähän mietin pitäisikö pitää syksyllä suosiolla kevyesti mennä enemmän omalla painollaan kun oma vastuu vähenee projektin loppua kohden. Ihan vastuttomaksi en pääse vaihtamaan, 😂 mutta jos vähän himmailisi. Sitten taas jaksa olla innoissaan kun uusi kehitettävä ”juttu” alkaa.


      • Emberizi kirjoitti:

        Yleensä olen ollut syksyllä intoa täynnä, nyt ei oikein huvittaisi mennä vielä töihin ja nimenomaan tarvitsisi lomaltapaluuloman. 😁 Ja kun tietää, että minkälaista tulee syksy olemaan: hektistä. Olen yleensä ollut kohtuullisen proaktivinen, jolla on helposti työllistävä vaikutus… vähän mietin pitäisikö pitää syksyllä suosiolla kevyesti mennä enemmän omalla painollaan kun oma vastuu vähenee projektin loppua kohden. Ihan vastuttomaksi en pääse vaihtamaan, 😂 mutta jos vähän himmailisi. Sitten taas jaksa olla innoissaan kun uusi kehitettävä ”juttu” alkaa.

        Tärkeä pointti: koko ajan ei voi mennä kaasu pohjassa vaikka miten mielenkiintoista työtä tekisi. Ei riitä voimat eläkkeelle asti sillä menolla. Eli himmailu kannattaa, se on satsaus pitkän tähtäimen jaksamiseen. Auttaa myös motivoitumaan uusiin projekteihin.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Tärkeä pointti: koko ajan ei voi mennä kaasu pohjassa vaikka miten mielenkiintoista työtä tekisi. Ei riitä voimat eläkkeelle asti sillä menolla. Eli himmailu kannattaa, se on satsaus pitkän tähtäimen jaksamiseen. Auttaa myös motivoitumaan uusiin projekteihin.

        Olet oikeassa. Olen yleensä se, joka on liekeissä, ja kuka innostaa muut perässään. Nyt ajattelin vähän himmailla hetken.


    • Jaa-a, kerron sunnuntaina. Mulla on tässä seuraavat 4 vrk jatkuvaa seuraelämää. Luultavasti olen sunnuntaina caput. Ja oksennan sanasta seuraelämä.

      Ha en bra vecka och sov gott.
      Slåss inte! Fan det är så det är...vi ses.

    • Anonyymi

      Sikkuus on kuin sairaus. Jos on liian kauan sinkku niin ihmiset alkaa luulemaan että sinkussa on jotain vikaa niin pahasti ettei muutkaan halua sen sinkun kanssa olla.

    • Yksinäisiä? Häh?

      Mulla on ihan eri käsitys palstan sinkuista. Täällä on jokunen yksinäinen sinkku.

      Itse joudun jo rajoittamaan seuraelämääni, koska budjettini ei anna myöten. Jouduin jo lainaamaan naapurilta rahaa, että pääsen perjantaiksi sovittuun tyttöjen iltaan Stadiin.

      • Anonyymi

        Mut siltikin se oma mies puttuu se kaikkein tärkein ja parhain


      • Anonyymi

        Eikö tyttöjen illassa muut tytöt kannusta sinua etsimään iki oman miehen ja yritä auttaa sinua siinä et saisit oman miehen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut siltikin se oma mies puttuu se kaikkein tärkein ja parhain

        Ai minulta vai?

        Minulla on oikein tyydyttävä seksuaalinen suhde mieheen. Kaikki mitä tarvitsen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tyttöjen illassa muut tytöt kannusta sinua etsimään iki oman miehen ja yritä auttaa sinua siinä et saisit oman miehen

        Ei. He tietävät ensinnäkin sen, että teen asiat aina omalla tavallani.. ja tietävät toisekseen myös sen, että minulla on jo tapailusuhde.


    • Anonyymi

      Sinkkuus loppuu kun lopettaa palstailun ja lähtee baareihin juomaan vissyä.

    • Anonyymi

      Siten, että jatka samaan malliin niin sinkkuutesi on turvattua. Ei se ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolellakaan. Tasapaino eloon löytyy itsestä ei muista.

    • Anonyymi

      Jos ei sinkku osaa ihte järjestää elämäänsä ni melko turha itkeä apua vaikka kaveri muka auttaisi ni se on korkeintaan hetken ok ja jonkin ajan päästä asiat on yhtä vituillaan kuin oli ennen kaverin apua kaveri ei voi tietää mikä on kaverille parhaaksi tai kaverin etu

    • Anonyymi

      Kyllä ikisinkut tarvii apua ja paras apu on että viinamies lähtee ikisinkun mukaan baariin näyttämään miten naisia saadaan ja henkiseksi tueksi. Viinamies tarkkailee naisia baari tiskillä ja kun löytää ikisinkulle hyvän naisen niin neuvoo miten naista lähestytään ja mikä on hyvä aloitus repliikki. Kyllä ikisinkku vielä naisen saa se on varma juttu.

    • Kyynersauvat, rollaattori tai betonikengät ja pystyttää keskelle toria toripäivänä.

    • Anonyymi

      Miesten pitää oppia mielistelemaan naisia. Sitten vasta voitte saada naisen.

    • Anonyymi

      Auttavaa kättä olen tarjonnu, mutta ei oo kelvannu.

    • Anonyymi

      Täytyy välillä valaista heitä parisuhde-elämän ankeuksista, niin ymmärtävät pysyä sinkkuina, eivätkä lähde tällaisiin hullutuksiin.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Eipä tässä seuraelämää ole kaivattu, jos meinaat että pitäisi baareissa hillua.

    • Anonyymi

      Tarvitaanko sitä taustatukea nyt sitten sinkkuna pysymiseen vai sinkkuudesta eroonpääsemiseen? Vai onko kyse vertaustuesta sinkkuna jaksamiseen?

      Itse en oikein koe tarvivani tukea mihinkään noista. En koe tarvetta ehdottomasti pysyä sinkkuna. En myöskään koe tarvetta päästä ehdottomasti eroon sinkkuudesta. En koe myöskään sinkkuna jaksamista mitenkään erityisen rankaksi. Parisuhteessa jaksaminen on ollut joskus rankempaa.

      Olenko viallinen? Onko syytä olla huolissaan?

      nm. huolestunut(ko)

    • Anonyymi

      Sinkkumiehen pitä oppia että naiselle pitää tarjota alkoholia niin naista alkaa mies kiinnostamaan.

      • Anonyymi

        Ei onnistu!


      • Anonyymi

        Turha luulo!


    • Anonyymi

      Olen työni takia niin paljon pois kotoa etten luota yhteenkään kakslahkeiseen.
      Pettävät kaikenaikaa. En halua ylläpitää pordellia asunnossani. Jotain huoran rättejä pestä kun pääsen töistä. Sitten vielä saaat sitä raato ukkoa hoitaa ku pientä lasta. Nähty on. Ennemmin käyttöä toisen pahnoilla

      • Anonyymi

        Huh huh…


    • Anonyymi

      Ei pettäviä ukkoja kiitos. En jaksa käydä töissä ja pestä spermalakanoita toisten jäljiltä ja jotain säälittävää vätys ukkolasta hoita. Phtyi!

    • Anonyymi

      Oikein tukikampanjaa pystyyn 🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Tarviitte tukea kyllä se on selvä asia. Ei kukaan ole sinkku kymmeniä vuosia omasta halustaan. Ette uskalla naisia lähestyä joten tarviitte saattajan baariin.

      • Anonyymi

        Tuohan olis hyvä bisneksen aihe!


    • Anonyymi

      Sinkkuus on ihan oma valinta ja ainoa oikea tapa elää.

    • Anonyymi

      Lepo voisi olla ihan hyvä juttu.

      AV

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe