Voi että tätä palstaa

Anonyymi

Palstan jutut olleet tylsiä viime aikoina.

28

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä aina.

    • Tylsää väkeä, jutut sen mukaan.

    • Siihen voit muuten todella helposti vaikuttaa itse ja saat heti jopa kaksi vaihtoehtoa.
      A) Älä tule palstalle
      B) Ala itse myös tuottamaan mielenkiintoista sisältöä, äläkä vain loisi muiden sisällöllä

      • Anonyymi

        Tylsimykset pilaa sen kuitenkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tylsimykset pilaa sen kuitenkin

        Sitähän me ollaan tästä kovasti yritetty ja kommenttien perusteella homma on edistynyt, mutta vielä hiukan vaiheessa...


    • Juttujen oltava tylsiä, kun on niin teräviä keskustelijoita. :oD

    • Anonyymi

      Samat monivammaiset trollit edelleen esittää muita täällä.

    • Heh heh hee, ihana nenä. :"D

      https://i.gifer.com/1znl.gif

    • Voiko olla niin että söisin tänään pari -30% kanakeittoa, pitäisikö sittenkin käydä onkimassa siikaa vai voiko olla niin että käyn ostamassa jauhelihaa, pakastekasviksia ja pestokastiketta, mutta en berliininmunkkeja kun pidän huolta linjoistani ja pyrin välttämään turhaa sokeria vai voiko olla niin että berliininmunkeista tulee kuitenkin energiaa ja habaa että jaksaa pelata telkkarin ollessa jollain tietyllä hertsilukemalla mutta en Dodge Viper peliä :DD

      ---
      😂

    • Anonyymi

      Jos tylsää niin juokaa viinaa ja pyytäkää naisia kylään.

      • Anonyymi

        välimatkat voi käydä esteeksi vai onko sillä merkitystä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        välimatkat voi käydä esteeksi vai onko sillä merkitystä,

        Ei oo merkitystä välimatkalla. Alkaa itteekin kyllästyttään tää palsta.


    • Niin kauan on hyvin kun omat jutut naurattaa...

    • Anonyymi

      Puuro on liian paksua. Sinkkusten jutut alkaa olee vanhoja koska ei naiset tuo teidän elämään sisältöä.

    • Ehdotuksia otetaan vastaan, kun kerran jutut ovat mitä ovat. Ja niitä kunnollisia ja mielenkiintoisia aloituksia saa jokainen tehdä. Myös sinä.

      • Anonyymi

        Voisin tehdä aina silloin tälloin yhdellä ehdolla. Sillä, että kaikki kommentoivat anonyymeina ja huomio pysyisi aiheessa sekä keskustelussa, ei kirjoittajissa.

        Mutta ei teistä kukaan pysty siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tehdä aina silloin tälloin yhdellä ehdolla. Sillä, että kaikki kommentoivat anonyymeina ja huomio pysyisi aiheessa sekä keskustelussa, ei kirjoittajissa.

        Mutta ei teistä kukaan pysty siihen.

        Me olemme kaikki anonyymejä, myös rekatut. Meillä on vain käyttis, mutta olemme yhtä mitäänsanomattomia kuin perusanotkin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Me olemme kaikki anonyymejä, myös rekatut. Meillä on vain käyttis, mutta olemme yhtä mitäänsanomattomia kuin perusanotkin.

        Huono selitys. Kärvistelkää tylsyydessänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huono selitys. Kärvistelkää tylsyydessänne.

        Minulla ei kyllä ole yhtään tylsää tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minulla ei kyllä ole yhtään tylsää tällä hetkellä.

        Leikitkö itsesi kanssa sormileikkejä mut pääasia et on kivaa ja hyvää tekee mut siltikin tylsää ja mälsää ja toivot saisimpa iki oman miehen ja se sais leikkiä sinulla eikä olis tylsää enään vaan tosi kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikitkö itsesi kanssa sormileikkejä mut pääasia et on kivaa ja hyvää tekee mut siltikin tylsää ja mälsää ja toivot saisimpa iki oman miehen ja se sais leikkiä sinulla eikä olis tylsää enään vaan tosi kivaa

        Sinä olet tylsä.

        Eikä tuo paranna keskustelukirjoittelua.

        Pidä pornoaiheeet muualla, ne ovat erityisen tylsiä, ikävystättäviä, eivätkä johda mhinkään.


    • Anonyymi

      Tämän palstan on ajat sitten vallanneet ikääntyneet kaikentietäät etukammarin narsistit jotka eivät edes ole sinkkuja. Sinkkuja ei kiinnosta tälläinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe