Luetko sinä päivittäin aku ankan taskukirjoja tai aku ankka lehtiä?
Aku ankkoja
8
135
Vastaukset
- Anonyymi
Nuorena luin. En enää.
Tosin Nyt ostin pitkästä aikaa taskukirjan, koska siinä oli aikamatkat -aiheena. - Anonyymi
Walt Disney oli rasisti,parempi pysytellä erossa tuollaisesta materiaalista,nostalgia rasismi on edelleen rasismia.
- Anonyymi
Teini-iässä usein paskalla istuessa luin akkaria. Nykyään käyn vain paskalla. Oiskohan siitä jotain liki 30 vuotta, kun viimeksi luin.
- Anonyymi
Lapsena ihmisellä on vilkkaampi mielikuvitus kuin myöhemmin. Siksi aikuisena ei enää kueta Akua.
Mielikuvitus katoaa sitä itse huomaamatta vähän niin kuin huumorintajukin.- Anonyymi
Tai päinvastoin,ei ollut vielä sitä omaa mielikuvitusta vaan se täydentyi esim. juuri jotain sarjakuvaa lukiessa. Ihmisen mielikuvitus on hänen omien kokemuksiensa summa.
- Anonyymi
Olen lukenut vuodesta 1962 tähän päivään asti. Enkä lopeta. Piristää mukavasti.
- Anonyymi
Muistan kun ensimmäinen Aku Ankan taskukirja ilmestyi, Mikki Kiipelissä ja vuosi oli 1970. Poikavuosien kaverini isoäiti osti hänelle jokaisen ilmestyneen Aku Ankan taskukirjan,hän taisi kerätä ne vuosien saatossa kaikki.
Ensimmäinen näistä taskukirjoista oli tuo Mikki Kiipelissä 1970 ja viimeisin ilmestynyt Molskis 2022 järjestyksessään 514:s.
Poikavuosien kaverini ei enää lue Aku Ankkaa, hän kuoli viime syksynä 62 vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279