Aku ankkoja

Anonyymi

Luetko sinä päivittäin aku ankan taskukirjoja tai aku ankka lehtiä?

8

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuorena luin. En enää.
      Tosin Nyt ostin pitkästä aikaa taskukirjan, koska siinä oli aikamatkat -aiheena.

• Anonyymi

Walt Disney oli rasisti,parempi pysytellä erossa tuollaisesta materiaalista,nostalgia rasismi on edelleen rasismia.

• Anonyymi

Teini-iässä usein paskalla istuessa luin akkaria. Nykyään käyn vain paskalla. Oiskohan siitä jotain liki 30 vuotta, kun viimeksi luin.

• Anonyymi

Lapsena ihmisellä on vilkkaampi mielikuvitus kuin myöhemmin. Siksi aikuisena ei enää kueta Akua.

Mielikuvitus katoaa sitä itse huomaamatta vähän niin kuin huumorintajukin.

• Anonyymi

Tai päinvastoin,ei ollut vielä sitä omaa mielikuvitusta vaan se täydentyi esim. juuri jotain sarjakuvaa lukiessa. Ihmisen mielikuvitus on hänen omien kokemuksiensa summa.

• Anonyymi

Olen lukenut vuodesta 1962 tähän päivään asti. Enkä lopeta. Piristää mukavasti.

• Anonyymi

Muistan kun ensimmäinen Aku Ankan taskukirja ilmestyi, Mikki Kiipelissä ja vuosi oli 1970. Poikavuosien kaverini isoäiti osti hänelle jokaisen ilmestyneen Aku Ankan taskukirjan,hän taisi kerätä ne vuosien saatossa kaikki.
      Ensimmäinen näistä taskukirjoista oli tuo Mikki Kiipelissä 1970 ja viimeisin ilmestynyt Molskis 2022 järjestyksessään 514:s.
      Poikavuosien kaverini ei enää lue Aku Ankkaa, hän kuoli viime syksynä 62 vuotiaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1929
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1761
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1560
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1442
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1038
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe